Skoči na vsebino

 

Hlajenje

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
55 odgovorov v temi
cooper33
cooper33

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: defender

#1

Lep pozdrav!

V teh toplih dneh mislim da moj s ne gre tako kot bi moral:jok.sej zjutraj je ok, popoldne pa mislim da ga muci toplota.mislim da sporten filter bi bilo brez veze stavit gor ker vlece sam topel zrak.zanima me ali priporocaste zaprt nacin filtra(bms,green)?aja pa se to:malo sem gledal intercooler pa sem ugotovil da je zelo nedostopen za zrak.ali je mogoce kdo, ki je predelal tisto plastiko na coolerju(ali celo zamenjal intercooler)

hvala
Prikaži več možnosti


Wolf
Wolf

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 454
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: mini cooper CVT

#2

Dej gor namest 18"/205 raj 15"/175 pa bo letel ko hudič!
Ok, zdej pa zares.
Izkoristek motorja je odvisen tudi od temperature zraka. Višja ko je ta, slabši je - manj konjev oz višja poraba. In ker zraku s kompresiranjem naraste temperatura imajo ponavadi prisiljeno polnjeni avtomobili še hladilnik polnilnega zraka ali intercooler. Vendar pa MINijev intercooler leži na motorju in se kar precej segreje, če je hitrost avta majhna, in ni zadostnega pretoka zraka skozen, ki bi ga hladil.
Pomaga večji ali pa vodni hladilnik, sam še vedno se more avto za njegovo hlajenje premikat. Impreza recimo ma neko posodo z vodo in ti lahko z to vodo pošpricaš kladilnik. Kok ga ta voda shladi in kako vse to skupi zgelda ne vem.
Za v slo se mi zdi, da do sedaj ni še noben predeloval intercoolerja. Works se mi zdi ima le nekaj drugačen plastični pokrov. Bi pa Ambrož znal o tem še kaj povedati, se mi zdi da bo on prvi, ki se bo lotil kakšne predelave na to temo.
LP
Ni umetnost voziti slab avto hitro, umetnost je voziti dober avto počasi. :)
Prikaži več možnosti


cooper33
cooper33

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: defender

#3

no sej to kar si napisal vem.ampak sem videl na netu plastiko od alta za na cooler pa mi je dalo mislit.pol sem pogledal skoz odprtino na haubi pa sem videl da je pol coolerja pokritega z plastiko.

lp
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#4

Živjo

Če želiš moč tudi v vročih dneh se ti najbolj splača dat gor manjšo jermenico (13%-15%), odstranit predkatalizator in malce predelat softwer in naj bi pridobil nekje med 20 in 30 konji. S takim offsetom naj bi tudi v vročih dneh imel še dovolj moči za zabavo v vožnji. Trenutno pa ponuja tudi en nemški tuner za akcijsko ceno 1000€ zanimiv paket, ki vsebuje med drugim 13%manjšo jermenico, večje injektorje, individualno optimiran softwer ter rezultat tega je izmerjenih 210 konjev se pravi tako kot works.

Da bi se ti pa splačala menjava intercoolerja bi pa moral imeti kar nekaj predelav- ta predelava je bolj kot ne pika na i saj je med drugim tudi težko najti odličen intercooler ter so po vrhu še visoke cene- dobi se veliko stvari je pa vprašanje kaj zares deluje saj je tok zraka zahrbtna fizika. Izkazalo se je, da večina vodnih intercoolerjev ni delovala, ker voda ni krožila in je zastaja. No zadevo se nekako odpravili z dodatnimi vodi samo nekateri še vedno ne delujejo tako kot bi se za zadevo vredno 2000€ spodobilo. Works GP ima večji intercooler, katerega lahko priskrbim za okoli 370€ samo je vprašanje če res tiste 2 vrsti hladilnih reber več ter drugačna plastika sploh kaj pripomorejo- ljudje ga hvalijo in baje naj bi bil zrak 10 stopinj celzija hladnejši samo je vprašanje koliko je to res.

Da bi pa menjal samo plastiko na intercoolerju ali pa dal gor odprt zračni filter ali carbon airbox takšen kot je npr. od BMC-ja pa bolje da denar zapiješ na kakšni dobri žurki :laugh Če že hočeš tikat filter daj v original ohišje športni vložek npr od k&n, ki ima večjo prepustnost zraka.

Moje skromno mnenje :ok

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


cooper33
cooper33

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: defender

#5

hvala za pojasnilo:ok.
ce bi menjal jermenico bi po moje mogel menjat tud kaka tesnila glave in pokrova ventilov.ta cena(370eur)od gpja mi je pa kar zanimiva.kar sem gledal po netu pod 600eur ne dobis nic.res pa je da so se 1x vecji od originalnega.ce se odlocim te kontaktiram da se zmenva kaj in kako.
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#6

:laugh Brez panike- z zamenjavo jermenice ti ni treba menjat nobenih tesnil ali pokrovov ventilov- ni nobene povezave med kompresorjem in ventili :okZ menjanjem tesnila na glavi spremeniš kompresijo- to je pa potrebno šele za predelave nad 250 konjev ki vključujejo malce večje posege kot so večji ventili, športna odmična, itd. kar stane nekje od ca. 2000€ naprej :okGlede menjane jermenice ni več tople vode za odkriti :ok

Če boš mirneje spal s pokrovom intercoolerja od navadnega Worksa imam trenutno ugodno ponudbo- ca. 70€ je pa kot nova- sicer pa ne vem kaka je razlika.

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#7

Z manjso jermenico se temperatura vstopnega zraka se poveca.
Res dober nasvet. :laugh :laugh :laugh

Seveda obstajajo resitve a tukaj je vedno vec denarja vec muske.

Hvalijo GRS ov air to air intercooler ter GP jev air to air intercooler. A stevilke ki jih navajajo so take, da bi moral potem GP imeti 240 konj :laugh.
Mogoce kdo ve zakaj jih nima? :crazy

Zdaj pa resno.

Kaj ti pomaga vecji intercooler, ce je pa vstop zraka enako velik? Povrsina vstopnega zraka je obupno majhna. Lahko das intercooler cez celo havbo, pa bo vstop se vedno 30x5 cm (al kolk je govorim na pamet).

No nekateri ti bodo se vedno zatrjevali da je GRS resitev, GP odlicen.

Mene pa tukaj se vedno zanima, ce je to tako ODLICNO zakaj nikjer na netu niti na mini2 ali northamerican motoring ne zasledimo kaksnega neodvisnega grafa.?

1320 auto al kaj so ze, zdaj ponujajo testiranje GRS a na dynotu pa se vedno ni stevilk.

Fantomski prirastki moci. :laugh

Edina resitev je water to air intercooler. MINI pac nima placa za drugacne resitve. Ceprav se tukaj vecina spet ne bo strinjala, lahko hitro 16 tega probamo koliko njihovo mnenje velja.
Head to head primerjava je vedno zanimiva. :)

Cena, ja res niso poceni. To kar Big govori je spet falsa. 2-3 leta nazaj je hvalil RMS intercooler in prirastek moci za 25 konjev, danes po 3 letih pa cudezno ne deluje, ker voda tece po bypasu in sploh ne hladi. Zanimivo. :)
Never ending story.

Jaz mislim da za 1000 eur bos tak intercooler dobil. Si pripravljen toliko dati, za dejasnki efekt?

Ce verjames da ti bosta 2 GP jevi hladilni rebri sredi poletne vrocine v kolini kaj pomagale, si res naiven (oprosti).

Upam da je kaj pomagalo. Hudic je v detajlih, teh pa ne bom pisal. :-D
Ali drugace, male skrivnosti velikih mojstrov. :)

PS: Za menjavo jermenice ti ni potrebno menjati tesnila glave, niti tesnila pokrova ventilov. Pravzaprav nobenega tesnila. Tudi jermen ni nujno je pa priporocljivo.
Kompresija je primerna za 400-500 konjev. Dvomim da jih bos dobil toliko z 15% manjso jermenico. :)
Aja zdaj po novem je 13 in. :-D :-D :-D
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#8

To je mislim da vsem jasno, da se z manjšo jermenico temperatura komprimiranega zraka samo še poveča. Samo je pa dejstvo, da je prirastek moči z do neke mere manjšo jermenico zaradi bolj komprimiranega zraka, povedano drugače: serijski ima recimo pri 20stopinjah 170 konjev, pri 35 jih ima recimo samo še 155 (govorim na pamet za ilustracijo- rade volje gremo zadevi do dna z mojo napravo :ok), z manjšo jermenico jih je pri 20 stopinjah recimo 190 pri 35 pa 170 in jih je več kot pri serijskemu v enakih pogojih. Tako je seveda samo do neke mere manjše jermenice- pri 19 se doseže v visokih temperaturah samo kontraučinek in moč že dokaj kmalu začne padati in je učinek povečanja moči sfaljen (tole so že dokazali s primernimi dyno meritvami )in če ne verjamete lahko rade volje sprobamo z mojo napravo, ki sem jo kupil ker je bil interes sedaj je pa kar vse tiho :ok


Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


cooper33
cooper33

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: defender

#9

ze res da vstop zraka ostaja isti ampak zrak bi verjetno bil hladnejsi.za tesnila sem pa sklepal po tem ker sem imel novega cipanega golfa5 in po 20000km je tesnilo od glave bilo vse od olja.res pa je da mini ni golf in mini je narejen za lomit.
Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#10

Enak avto je bil na 402 metra enako hiter z 15% ali 19% jermenico.

Razlika je bila "le" v tem, da je z 19% manjso precej bolj vozen v normalnih pogojih.

Torej moc zagotovo ni manjsa, ker bi imel slabse case. Ni pa vecja.

A ker se ravno tukaj joka o drive daily caru je le ta mnogo bolj prijazen do uporabnika z 19% manjso. Moc in navor imas tekom celega obmocja obcutno vecji.

Ce pa ti menis, da je moc z 19% jermenico manjsa pa tudi v redu. Zaradi tega jaz se ne bom spremenil svojega mnenja. :laugh
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#11

cooper33:

Seveda je tvoja odlocitev kaj bos naredil. :)

Vedno sem za head to head primerjavo z vasimi miniji pa da preverimo kdo ima prav. :)

Mogoce bi lahko sli za gajbe. Malce dolgcas je ze za zastojn tiscat. :laugh
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#12

19% pa daily driver :laugh Me prov zanima koliko je tu daily ko ti pri 19% manjši jermenici overboosta in ker bo kdo menil da je itak daily driving car ter vozil naprej npr. po avtocesti s 180 kjer bo obratov okoli 5000 in bo lambda 1,0 čez celo območje vrtljajev...= big bang. Če se lahko dogajajo stvari v tej smeri za moje pojme ni več o daily drivingu nobene sledi.
Govora prej o upadanju moči z 19% jermenico je bilo ob visokih dnevnih temperaturah. Če je zunaj samo 0 stopinj si z 19% na konju, ko je pa +30 pa mislim da se oba strinjava da temperatura komprimiranega zraka ne raste linearno s temperaturo okolja temveč prej eksponentno. Pri +30 z 19% iti po AC na morje in si privoščit še kakšno daljšo dirko z vožnjo pod polno obremenitvijo- ne vem kolk km bi zadeva delovala? Za moje pojme je daily driving car avto, ki ga lahko vozim brez raznih mentalnih bremz, kot npr. zdj ga lahko tiščim 220 proti morju samo 5 min pol bo pa treba mal hladit :ok Res je da je izbira velikosti jermenice odvisna od želj vsakega posameznika in njegovega načina vožnje je pa definitivno tudi res, da je izjava da je z 19% jermenico daily driving mal nenamestna, se ti ne zdi? Za 19% mislim da vsi vemo, da je že very hardcore :ok2 Da ne omenimo za koliko se presežejo maksimalni priporočeni vrtljaji kompresorja.

P.S:
Fisher, rade volje naredimo test Cooper S + 19% jermenica pri temperaturah 10stopinj in 30 stopinj pa boš videl efekt upadanja moči zaradi previsoke temperature zraka v kompresorju, da bo tale moja izjava tudi podprta z grafi :ok

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#13

Vsi priporocajo za street drive 19 in track daye 15 a ti moras it kontra.

BMK

20+stopinj in padel je krog 1:11:xx na mobiju z 19tko.
Tolk o tiscanju!

180? Seveda da bo lambda ena. To bo tako ali tako. Kaj si sploh hotu povedat? Da bo nekomu ki ima 19% manjs jermenico kaj zafukalo ce bo vozu 180 eno uro?

Meni nic ne overboosta (kaj je sploh to? :laugh). Spet bluzis o lambdi in jermenici hkrati.

Jah kot sem rekel, tehnicne debate tukaj na tem forumu odpadejo. Ker ce drug ne prileti big z njegovimi idejami.

Ja moj avto je totalno daily drive in ne nimam nobenih zavor ne taksnih ne drugacnih, da ga ne bi tiscal. Beri zgoraj.
Tudi vsi ostali z 19tkami nimajo nikakrsnih tezav. Z mojim ze ne, ce imajo druge znamke tezave drsenja jermena etc to ni moja tezava. :)

Ce pa ti ustvaris polizdelek in se ga potem bojis pritisnit je to tvoj problem. Nekateri nimamo teh tezav in izdelki delajo. Pika!

Razmerje pa tako ali tako avto lovi 14.7:1 vedno. Pa naj gre za 13, 15 ali 19.

Samo za zacetek bi bilo dobro da bi imel kaj pojma preden pises. Nekaj preberes in se ze repencis. Potem preberes nekaj drugega o isti stvari pa se spet repencis v drugo smer.
To je to kar sem prej pisal. Sama piflarija, ko pa je treba mislt so pa po vecini vsi ti faxiranci mrzli (seveda obstajajo izjeme - da ne bo kdo uzaljen). :-D


Overboosta - ROFL........................................

Kot sem ti ze rekel leto - dve nazaj. Pripelji S a ki si ga TI stunal in narediva head to head primerjavo. Kaj hitro se pokaze koliko imava pojma. :)
Baje ma nek tvoj COOPER S z jermenico in MTH jem 230 konj.
Torej ne bo imel tezav z mojim podhranjenim vozom.

LP
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#14

Torej ne bo imel tezav z mojim podhranjenim vozom.

LP


Se smiliš sam sebi?

Zaenkrat delajo še vsi Miniji tako tisti z od mene priporočenimi tuning rešitvami kot tudi tisti s KMT. Zaradi tega si prihrani razne očitke o polizdelkih zase :ok Ne da se mi spet prepirati kaj je boljše/slabše. Važno je da je lastnik zadovoljen in pika.

Vozil sem 2krat KMT z 19% manjšo jermenico in vsakič, ko sem ga zahodil tako kot se zagre sem ga overboostal. Res ne vem zakaj stalno tajiš v javnosti, da je stanje overboosta lahko zelo nevarno, ker je tam lambda 1,0 čez celo območje vrtljajev. To je dejstvo :ok Kaj je lambda 1,0 pa upam da s tvojo srednješolsko izobrazbo veš. Ne da se mi več ker maš ti itak vedno prav in vse ostalo razen KMT so polizdelki. Ne čudi se pri stalnem napadanju in hvaljenju svojega ter grajanja drugih, da je forum že skoraj izumrl. Pa tudi se ne čudi, da niso možne tehnične debate, ker ko ima kdo prav stalno začneš z raznimi nesramnimi očitki, ki po večini sploh ne držijo. Nimam več časa za take oslarije. Grem se rajš še mal napiflat ker smo itak vsi faksiranci sami napiflanci- res ne vem v čem je smer moje fakultativne izobrazbe povezana s strojništvom ampak ok, tvoj očitek je spet bil 100% utemeljen in pravilen.
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#15

Zakaj bi se smilil? Zdaj cakamo tvoj 230 konjski avto, da probamo. :)
Ali so fantomski ti konji?

Serijski injektorji so dobri najmanj za 230 (REALNIH) konjev, tako da ni nobenih tezav z lambdo razen ce ima avto kaksen poceni software kot je MTH in podobno. Tu pa tezko potem govorimo o hardware kot je jermenica ne?

Serijska elektronika zmore goniti 260+ konjev in prav nic revne mesanice. Prodajas buce kot vedno.

Overboost. Najbrz mislis tezavo z DSC lucko.

Avto katerega si vozil ima se kaksno drugo tezavo kot overboost saj je vsak teden za en teden na servisu. Ne meni tukaj o jermnici gnjavit. Celo senzor, ki zaznava boost (tlak) mu je sel v k pred kratkih.
Toliko o overboostu o katerem bluzis.

Ostali 3 je avti nimajo nikakrsnih tezav. Ob res res res mrzlem vremenu in nizki nadmorski en od njih mogoce javi napako na senzorju ko ta preseze 20 psi. To se zgodi mogoce 2 kra na leto. Pri -5 in pod 200 nadmorske visine.

Ne bluzi ker skoduje tebi in ostalim.
Piflanje ja. :)

Saj vidis da nimas pojma in bluzis o lambdi. Lambda je 1 pri 15% pri 19% ali serijski ko vozis 180 po ravnem. :)
No poskusa biti 1. :)

Torej kje je tezava pri 19%, lambi in overboostu na nesfukanem avtu? Jaz je ne vidim, ker je ni.
Fantomskih tezav pa ne iscem. To je tvoje delo.

Res ne vem zakaj stalno tajiš v javnosti, da je stanje overboosta lahko zelo nevarno, ker je tam lambda 1,0 čez celo območje vrtljajev. To je dejstvo :ok


Kaj tajim? Kje sem kaj tajil o kaksnem overboostu? Bi lepo prosil za link, ker imam obcutek da spet lazes.

Kaj tistega o RMS u kreganju da da vec kot 20 konj in sedajsni ugotovitvi ne bos komentiral?
Kaj ne vidis da je vedno isto. In zraven se trdis kako imas prav.Meni je vseeno.
Ce ti govoris da je 19% hardcore race machine varjanta, potem govori. Cez leto ali dve bos itak drugace spet bluzil.:)

LP
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


Wolf
Wolf

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 454
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: mini cooper CVT

#16

V ostalo se ne bom utikal, mogoče mi bo pa uspelo razjasniti en missunderstanding:
Ko je Ambrož rekel, da je -19% za normalno uporabo in -15% za dirkanje je s tem mislil, da je normalna uporaba vožnja ala moja malenkost. Pač večinoma do max 3000, 4000 rpm, pri konstantni obremenitvi pa 2000-2500 rpm. Se pravi ne tiščanje do 6800 oz 7200 pa na avtocesti vožnje okoli številke 200 km/h. In pri taki vožnji je 19% jermenica bolj prijazna do uporabnika, saj je v nižjem in srednjem območju več navora in tudi kakšen konj več se najde.
Pri višjih obratih pa tako ali tako ventil prepreči, da bi tlak narastel nad določeno mejo, je pa seveda pri 19% manjši jermenici to slabše, ker so vrtljaji kompresorja višji in le ta bolj trpi.
Zato tisti, ki ga konstantno tiščijo v območje 5000-7000 rpm naj imajo 13% manjšo, ostali, ki pa se visokih vrtlajev izogibajo, pa lahko imajo -19%.
Bi pa nekaj uprasal:
Pri turbačih vemo, da je poanta tuninga, da se zviša meja max nadtlaka turbine (iz recimo 0,7 bar na 1.0 bar), sam to se opravi elektronsko, ker turbina je itak vezana na pretok izpušnih plinov, kompresor pa togo na hitrost vrtenja motorja. Kako se potem pri kompresorsko gnanih motorjih zviša ta max meja nadtlaka? Ali je to mehansko, ali je potrebo preprogramirati oz zamenjati senzor?
Pač jebatga, ne vem, čeprav študiram strojno.
LP
Ni umetnost voziti slab avto hitro, umetnost je voziti dober avto počasi. :)
Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#17

Hum, pa ti dejansko delas strojnistvo? :crazy

Ze celo temo se prereka o jermenicah in tlaku, potem pa tako prjavs. :eek
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#18

Fisher sam da razjasniva glede lambde, da ne boš imel napačnih informacij: lambda je 1,0 do 3000 obratov, čez te obrate začne padat zaradi potrebe po več bencina, ki pri miniju med drugim tudi hladi ventile in temperaturo izpušnih plinov. Če gre vozilo v Overboost imaš lambdo 1,0 čez celo območje vrtljajev kar pomeni, da boš pri 180 na avtocesti nekje pri 5000 obratih in bodo tam izpušni plini močno presegli 1000 stopinj kar bo imelo za posledico poškodbe na ventilih. Pa nič ne bluzim, to je izmerjeno z lambda sondo. :ok

Sfukan avto gor ali dol, za moje pojme ni sfukan prevozi pa tudi največ km med MINIji tako da o tem lahko dolgo razpravljamo- overboost se je pojavil tako da pač je tako.

230konjskega MTH MINIja pa zaenkrat še nismo sestavili v slo- leta 2003 smo bili pač vsi evforični in smo nasedali pravljicam, tako si v začetku tudi ti. Dokler so dokazali koliko je dejansko konjev je preteklo kar nekaj časa in danes dodobra vemo kaj se splača, kaj je potrebno za prebiti mejo 220 in kaj je potrebno za prebiti mejo 250.

In RMS-ov water intercooler ti danes da 20 konjev več ker kot sem napisal so zadevo popravili z dodatnimi vodi- je samo vprašanje za koliko časa jih imaš 20 več ker se voda s časom kljub temu še vedno počasi segreva. Je pa vedno tako, da s časom pridejo na trg novejše, boljše in bolj izpopolnjene zadeve- tako je povsod in tudi pri vodnih intercoolerjih. Trenutno je en ki je odličen o kateremu sem ti zadnjič poročal- Riedl Motorsport oz. Lampka motorsport. Riedl motorsport navaja 220 konjev s tem intercoolerjem, manjšo jermenico ter prilagojenim softwerom, ki ga sprogramirajo direkt na cesti z mnogimi testi. Zadeva je dokazana z mnogimi dynoti tako da to ni pravljica. Me pa zanima zakaj imaš ti še vedno gor MTH če je takšno sranje? Vedno je tako da je za malo denarja malo muzike- MTH je poceni s tem da je zadeva varna- do danes še ni bilo okvar in so stunali definitivno največ MINIjev. Individualni softweri se začnejo od nekje 3kratne cene MTH-ja naprej tako da je razlika več kot očitna in za razmerje cena/kvaliteta je zadeva odlična.

Pa ne da se mi spet pogrevat starih debat, ker nimam časa za to. Ne vem zakaj ne dojameš, da smo pravljicam o 230 konjih že davno prišli do dna in nihče več ne piše tako že vsaj 2 leti.

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


cooper33
cooper33

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: defender

#19

se zmeraj mislim da ce original s ima probleme poleti s temperaturo jih ima s z menjano jermenico se vecje saj ustvarja vec toplote, tako da pomoje igra vecji(ali pa vodni)interkuler veligo vlogo.tukaj mislim od 5-10km kar tudi pise na spletni strani alte.vec ne verjamem da pridobis!in ni samo v konjih to gledano tudi motor lazje diha ker prejema vec kisika in je mesanica bolj eksplozivna.

in tud konje se ne bere na drevesu saj veste kaj vse je menjano pri worksu(kompresor,intercooler,glava,marmita,pa drugace programiran)

brez zamire in lep pozdrav!:ok
ce se motim me kar popravte:fight
Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#20

Fisher sam da razjasniva glede lambde, da ne boš imel napačnih informacij: lambda je 1,0 do 3000 obratov, čez te obrate začne padat zaradi potrebe po več bencina, ki pri miniju med drugim tudi hladi ventile in temperaturo izpušnih plinov. Če gre vozilo v Overboost imaš lambdo 1,0 čez celo območje vrtljajev kar pomeni, da boš pri 180 na avtocesti nekje pri 5000 obratih in bodo tam izpušni plini močno presegli 1000 stopinj kar bo imelo za posledico poškodbe na ventilih. Pa nič ne bluzim, to je izmerjeno z lambda sondo. :ok


Blage nimas!

Sfukan avto gor ali dol, za moje pojme ni sfukan prevozi pa tudi največ km med MINIji tako da o tem lahko dolgo razpravljamo- overboost se je pojavil tako da pač je tako.


Kaj sploh je overboost? :)

230konjskega MTH MINIja pa zaenkrat še nismo sestavili v slo- leta 2003 smo bili pač vsi evforični in smo nasedali pravljicam, tako si v začetku tudi ti. Dokler so dokazali koliko je dejansko konjev je preteklo kar nekaj časa in danes dodobra vemo kaj se splača, kaj je potrebno za prebiti mejo 220 in kaj je potrebno za prebiti mejo 250.


Spet lazes. Preden sem narocil MTH sem ti jasno povedal da vec kot 10 konjev zagotovo ne mores pridobiti.

Kje je link, kjer bi dokazal da ne lazes. Saj ves cesa si me v prejsnem replayju obsodil mar ne?

In RMS-ov water intercooler ti danes da 20 konjev več ker kot sem napisal so zadevo popravili z dodatnimi vodi- je samo vprašanje za koliko časa jih imaš 20 več ker se voda s časom kljub temu še vedno počasi segreva. Je pa vedno tako, da s časom pridejo na trg novejše, boljše in bolj izpopolnjene zadeve- tako je povsod in tudi pri vodnih intercoolerjih. Trenutno je en ki je odličen o kateremu sem ti zadnjič poročal- Riedl Motorsport oz. Lampka motorsport. Riedl motorsport navaja 220 konjev s tem intercoolerjem, manjšo jermenico ter prilagojenim softwerom, ki ga sprogramirajo direkt na cesti z mnogimi testi. Zadeva je dokazana z mnogimi dynoti tako da to ni pravljica. Me pa zanima zakaj imaš ti še vedno gor MTH če je takšno sranje? Vedno je tako da je za malo denarja malo muzike- MTH je poceni s tem da je zadeva varna- do danes še ni bilo okvar in so stunali definitivno največ MINIjev. Individualni softweri se začnejo od nekje 3kratne cene MTH-ja naprej tako da je razlika več kot očitna in za razmerje cena/kvaliteta je zadeva odlična.


Torej ti da zdaj RMS water to air ze kar 45 konjev. Odlicno!

Pa ne da se mi spet pogrevat starih debat, ker nimam časa za to. Ne vem zakaj ne dojameš, da smo pravljicam o 230 konjih že davno prišli do dna in nihče več ne piše tako že vsaj 2 leti.


Pisal si samo ti. :)

Pa da razcistimo tvoj overboost, ker kot vidim pojma nimas in spet siris krivo vero.

Anze govori o tezavi, ki se pojavi ko tlak kompresorja ali turbine (o ja tudi turbo MINI se vozijo po svetu) preseze tlak 20psi.
Ker je senzor narejen samo do tega tlaka (20psi) se, ko tlak presseze to vrednost prizge opozorilna lucka (ista kot lucka za DSC).

Torej ce te ta lucka ako imas turbino (teh avtov je v SLO malo morje :laugh) moti lahko das senzor, ki prenese vec pritiska ali pa enostavno povezes z upori (nisem stromar zato ne znam natacno razkloziti kako), da voltaza nikoli ne preseze vrednosti 20 psi (senzor meri volte in pretvori).
Pika...lucka se ne prizge in vsi so srecni.
A kljub temu da se lucka prizge avto dela normalno, le senzor je javil napako da mu nekaj ni jasno.

Ce bi bila lambda 1 pri polnem gasu, se ti miniji ne bi vec vozil. :) ( Ko ze tako rad omenjas to 1 nko, znas razloziti kaj pomeni?)
Lamda je pogojena z obrati in pritiskom pedala za plin. Ce vozis na 5000 obrati z malo gasa, je lamdba 1. Pa tudi pri 180.

Ampak ce zobarji pisejo o avtih je tako. (saj si sam zacel mesat tvojo izobrazbo mar ne?).

No pa lep dan vsem.

PS: Le cevlje sodi naj kopitar!
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.