
Slovenska kronika
#22
Mnja, upam, da se malce umiri tole do oktobra tam v Londiniumu, ker takrat bom jaz pocastil angleze s svojim prihodom...
![]() 1986 E30 325iX > 1993 E36 318i > 1991 E36 325i > 2001 E46 330Xi T > 1999 E46 316i > 2001 E46 330Xi > 2004 E46 330Xd T > 2016 F11 520d Xdrive > 2020 G21 320d Xdrive |
Prikaži več možnosti
|
#23
|
Prikaži več možnosti
|
#24
a ni to že v Luciji?
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#25
Je ja, eni se frajarjo po tisti spolzki cesti, potem pa pride do take stvari.
Nedolgo nazaj je 100m naprej od kraja te nesreče oz. tam, kjer se ovinek zaključi en bedak zletel na pločnik in sta umrli dve nedolžni duši, sej se verjetno spomnite:blackeye ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#26
asvalt na morju je drugačen od tega v notranjosti države, že zaradi materialov, ki jih mešajo zraven. in tak asvalt, ki je na morju je ponavadi gladek kot led.
|
Prikaži več možnosti
|
#27
tabla Lucija je pri koncu tenis igriš oziroma še enih 1000m naprej od nalepljene nesreče, oziroma enih 500m pred semaforjem na začetku Lucije. Ja in to je zelo blagi ovinek, ni mi jasno kako lahko ljudje zletijo ven (in to že drugič), ker je hitrost morala bit +100 da te tam zanese |
Prikaži več možnosti
|
#28
Enostavno nekateri hočejo biti FRAJERJI in potem niso pozorni na cesto.
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#29
Sej verjetno je bila visoka hitrost. Kake punce ob cesti/v avtu + voznik m. spola, pa se nemalokrat takole konča. Je pa asfalt tam res gladek ko svi*a, se je DSC zadnjič vklapljal kar pogosto - v takih primerih kot se drugače ne.
|
Prikaži več možnosti
|
#30
Imaš prav ker sta moja dva iz Splita sem tem domač in je povsod isto samo če si na tekšnih cestah domač se drugje malo bolj spreten ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#31
http://24ur.com/nasl...103968.php?ar=9
tale prehod je res nerodna zadeva. sem ga že 4-krat uspešno prečkal. je pregleden, ampak vlak vseeno preseneti. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#32
@Falco, kadarkoli pokaže ta prehod se vidi, da je pregleden več kot 300m na vsako stran. Poleg tega prihajajoč avto vidi tudi strojevodja in že zato daje zvočni signal, čeprav ima poleg tega to tudi obvezo storiti, ker ima za ta namen ob progi še posebne železničarske "prometne" znake.
Zato mi niti slučajno ni jasno kako se tam dogajajo kar naprej nesreče. ![]() Sam velikokrat prevozim prehod iz TEGA filmčka, kjer se vidi levo/desno manj kot 100m. Mislim da o presenečenju lahko govorimo šele v tem primeru ... od takrat ko zaslišiš / zagledaš vlak imaš natanko 4 sekunde do ... ![]() Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#33
Največji problem pri prečkanju prehodov so domačini. Napamet vejo kdaj vozi vlak, in se sploh ne ustavljajo vedno. Sem šel enkrat od Ormoža proti Ljutomeru, pa se ustavim na prehodu pa mi ena budala trobi čez kaj čakaš
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#34
točno to! In pol še vzdževalci ceste ki so dolžni naredit da je znak viden. Isto se je govorilo o decu ki je z motorjem šel čez progo in ga je povozil "smrtno nevarni vlak" - vlak ki pa je tam vozil je bil ranžirna lokomotiva ki ne preseže 50km/h. Vsi so komot in na pamet grejo čez. Sej na križišču upočasniš in se tudi ustaviš če je nepregledno. Zdej pa vik in krik ko ni zapornic in seveda so krive železnice in politiki (dobro ti obljubljano v prazno od večnosti) Sem eno leto živel ob železnici na šiški in je bila ob železnici visoka živa meje sam še vedno še vsak kolesar in pešec pogledal ko je šel čez ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#35
čet ali sredo se ne spomnem točno je bila v luciji nesreča na glavnem semforju. En je prihajal iz izole proti hrvaški (avto sem mi zdi da je bil punto), in da je bil prevrnjen na streho (sem videl sam še kako so ga nalagali na vleko pa sta bila 2x gasilska na kraju pa 2x policaja). En nemc je bil ob cesti z polomljenim sprednjim delom, pa en zaraščen človek brez majice se je kregal s policaji
Zna kdo kaj več ker me zanima kaj se je zgodilo in če je bil poškodovan kakšen domač (na avtu ni bilo tablic ko so ga nalagali gor)? |
Prikaži več možnosti
|
#36
Stari jaz pa sem že naletel da ko sonce sije ti tut sončni špegli in črne šajbe ne pomagajo- ne vidiš nič drugega kot sončno piko. :eekIn toti telebani nič ne vidijo ampak speljejo-kao sej ziher ni nobenga. ![]() Pri normalnih pogojih pa je preglednost 1A. ![]() Ampak vseeno bi lahko zavarovali prehod z zapornicami,ker kolk ljudi je že umrlo... peezda kolk jih bo še moglo da bojo "rampe" postavli:napaka |
Prikaži več možnosti
|
#37
Zakaj vedno tujci delajo te p********?
http://www.rtvslo.si...150618#comments ![]() RIP, žrtve še enega idiota. |
Prikaži več možnosti
|
#38
Tole danes je bilo pa res eno veliko sranje na LJ obvoznici... sem iz Kopra pripeljal čez cestnino na Logu pol pa smo že stali v koloni, namreč so bile kar 3 nesreče hkrati, ena tista prd Golovcem, ena na Razcepu Kozarje pa še ena nekje pri razcepu Malence:crazy Kaj to folk dela na cesti:napaka |
Prikaži več možnosti
|
#39
Zato ker je DARS nesposoben postavit ustrezno signalizacijo! In ne mi zdaj o tem, da so table že 3x prej nakazovale kaj dogaja ... tiste table so premajhne in nerazumljive še nam domačim kaj šele tujcem ... če prideš proti Golovcu iz litijske ali letališke pa vidiš le eno ali največ dve od teh tabel.
Tudi jaz sem zadnjič za las zgrešil enega tujca, ki je bočno plezal preko rumenih robnikov ... če ne bi bil pozoren in se ob izhodu iz tunela držal omejitev bi to brali že pred enim tednom in jaz tega najbrž ne bi bil sposoben pisat ... ![]() Dokler ne bodo 100m pred razcepom postavili velikega znaka z utripajočimi rumenimi lučmi - levo Zagreb, desno Postojna se bo to še naprej dogajalo. BTW, pa tudi domači nismo nedolžni ... zadnjič sem šel preko AC tunelov iz KP proti LJ. Nenadoma so vse lučke in luči v tunelu začele utripat in elektronski znaki so se preklopili na omejitev 60. Takoj sem gledal semaforje (če so rdeči kar ponavadi pomeni da nekdo vozi v nasprotno smer). Semaforji so bili rumeni in sem z 70 zelo pozorno nadaljeval po tunelu. Vmes me je prehitel Volvo z LJ registracijo ki je kljub tej signalizaciji pičil najmanj 150 ![]() Vzrok za postavitev takega režima pa sem videl čez nekaj 100m, ker je nekdo menjaval kolo v odstavni niši ... Tisti Volvo pa najbrž ne bi opazil niti rdečih semaforjev - niti vozil manj, če bi kdo vozil v nasprotno smer, kar se tam kar pogosto dogaja. ![]() Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|
#40
Ko tebi sonce sije v oči, te ima strojevodja osvetljenega kot na dlani in tudi odda zvočni signal kar registrira "črna skrinija" v strojevodski kabini! Če pa si bumbar in prometu ne slediš - se zadebatiraš s sovoznikom - mobitelom, imaš muziko do konca ali kako drugače bluziš pa je tako kot je ... ![]() Na prehodu iz linka, ki sem ga pripel v prejšnjem postu se morajo kamioni ali traktorji dostikrat ustavit, ugasnit motor in poslušat, če gre vlak. Pri osebnem avtu pa je obvezno vsaj odpret šipo in poslušat, če gre vlak. In potem se najdejo eni cirkovčani, ki kljub dobri vidljivosti naredijo štalo zaradi lastnih neumnosti, lahkomiselnosti in neupoštevanja CP - tam namreč stoji najmanj STOP znak. Čemu neki? Svojo pamet in razmišljanje so cirkovčani pokazali pred dnevi, ko je njihov odbor za neko inicijativo na sosednjem prehodu zaščitenem z zapornico s pomočjo najširše možne cisterne dokazoval, da je prehod nevaren, ker hkrati ne moreta čez peljat dve vozili ... WTF, v SLO je še dosti bolj zožanih cest, nepreglednih prehodov in mostičkov, kjer se ne moreta srečat niti dva osebna avta, pa se ljudje ne pritožujejo in zato ne vozijo pod šleperje in vlake in potemzahtevajo odstop vlade ... Z vsem spoštovanjem do nedolžnih umrlih, ampak tile cirkovčani so ob takih dejstvi in situaciji zame res totalno ![]() Don't drive faster than your angel can fly...¯\_(ツ)_/¯ |
Prikaži več možnosti
|