Skoči na vsebino

 

Tuning pomoč

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
53 odgovorov v temi
salethedon
salethedon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 297
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: maserati

#1

živjo rad bi nasvete mnenja od tistih, ki se v stvar zastopijo!

za kaj gre... na chiptuning strani, sem zvedel,da ima moj avto full tuning potenciala, nekje +42 konjev.
zdej me pa zanima kok je to za sam avto vredu,kok časa bi to laufalo,kok je riskantno,nebi rad, čez pol leta menal pol mašine...
in še ena stvar je,avto že ima KMT jermenico in stem naj bi imel posledično nekje okoli 180 konjev. tako, zdej pa poznavalci(SLP in podobni) prosim pomagajte.

hvala.:ok
...BLUE TORPEDO...:ok
Prikaži več možnosti


e34td
e34td

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 073
  • Lokacija: cerknica
  • Avtomobil: Ni €€€

#2

Jest mislm,da ce bi blo to zdravo za motor,bi to ze v BMW-ju nardil.
Prikaži več možnosti


V.I.A
V.I.A

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 511
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Fxx

#3

Vgradi Works Cooper KIT
Prikaži več možnosti


salethedon
salethedon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 297
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: maserati

#4


Jest mislm,da ce bi blo to zdravo za motor,bi to ze v BMW-ju nardil.


po tem takem bi vsi "tuning centri" propadli...nevem no jz mislim,če se odločiš za pravo stvar,pa nekje v mejah normale, nebi smelo bit narobe. nevem, predvidemam,sam nimam nikakršnih izkušenj z čipanjem. verjetno pa stvar potegne za sabo, še kaj drugega.

kar se pa worksa tiče,hm... je verjetno občutno dražja opcija,al ne?:ok

lp.
...BLUE TORPEDO...:ok
Prikaži več možnosti


V.I.A
V.I.A

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 511
  • Lokacija: Doma
  • Avtomobil: Fxx

#5

Če hočeš original od BMW/Mini tuning in bo kao brez posledic pač nabaviš Works KIT.Res je drag ampak je tak kot so si inžinerji Minija zamislili in ne Tuning firme. Čeprav tudi Tuning firme so O.K. le za posledice neve oz.noče vedet nobeden ničesar
Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#6

živjo rad bi nasvete mnenja od tistih, ki se v stvar zastopijo!

za kaj gre... na chiptuning strani, sem zvedel,da ima moj avto full tuning potenciala, nekje +42 konjev.
zdej me pa zanima kok je to za sam avto vredu,kok časa bi to laufalo,kok je riskantno,nebi rad, čez pol leta menal pol mašine...
in še ena stvar je,avto že ima KMT jermenico in stem naj bi imel posledično nekje okoli 180 konjev. tako, zdej pa poznavalci(SLP in podobni) prosim pomagajte.

hvala.:ok


Ce smo realni bi najbrz prisel tudi na kaksnih 400+ konjev. Torej tuning potenciala je res ogromno, samo ne s tem chiptuningom kakor ti beres na njihovi strani. :laugh

No ce mi to zagotovijo ob ustreznem A/F ju z meritvami drugje (neodvisne) jim pa tudi duplo placam. :)

Drugace pa se ti edino resnicno splaca vgraditi piggyback elektroniko z moznostjo nastavitve dveh/treh programov, katero lahko potem prilagajas prav vsem modifikacijam, ki jih imas.
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


TURTLE
TURTLE

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 31
  • Lokacija: LJUBLJANA
  • Avtomobil: ATV

#7

Ne vem če je govora o tej elektroniki (za več detajlov se obrni na Fisherja):ok, vendar neko elektroniko imava BM3W in jaz, vendar jo še nisva uspela sprobati!!:damn Stvar je malce komplicirana in vzame kar nekaj časa in živcev!! Meni so jo že ugradili tako, da jo je potrebno le še sprogramirati in stvar bo delovala :beer(to naj bi se zgodilo nekje po dopustih; predvidoma), Toni pa je avto žal prej prodal!!!:napaka Če te zanima se lahko oglasiš pri meni in si ogledaš stvar!! Amak šele naslednji teden, ker spet, že drugič, šibam nazaj na prisilno prekinjen dopust!!!:damn :crazy :fight SLUŽBA!!!!:ok2
Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#8

Kar veliko stvari je kompliciranih. Ce je volja in zelja se naredijo hitro, drugace pa traja.

Zal.....samo nc ne rata nkol.
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#9

Salethedon:
Možnosti imaš pri tvojem še kar nekaj glede potenciala samo verjemi da samo s predelavo elektronike ne boš nikoli prišel na +42. Elektronika se optimira v sklopu ostalih predelav hardwera, ki jih pri tebi lahko opraviš še kar precej- vendar govorimo tu o individualni optimizaciji elektronike, kjer se zoptimira vse do najmanjše popolnosti čez celotno območje vrtljajev specialno za tvoje vozilo- take optimizacije ti pa pri chiptuning.si verjetno ne bodo naredili in je zadeva precej podobna MTH-ju. V teh primerih se zoptimira po nekih standardnih prednastavitvah. Za super softwer je treba v nemčijo ali avstrijo, kjer avto cel dan programirajo na valjih ter direkt po cesti. Na žalost je tudi pri temi softwer malo denarja malo muzike.

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


minimaxi
minimaxi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Ljubljana

#10

Hmmm za Mini S 1.6T imajo pri Steinbauerju elektroniko, ki moč dvigne iz serijskih 128 kW na 188 kW in navor iz 240 na 350 NM. Številke so HUDE, kaj je res, pa pojma nimam. Ampak glede na moje izkušnje s tem proizvajalcem, se ne hecajo. Kar prodaja AC Schnitzer itak prihaja od Steinbauerja. Bi bilo pa zanimivo zadevo vgraditi in dati avto na valjarje. Z vključeno elektroniko in brez. Pa da vidimo.....
Prikaži več možnosti


Wolf
Wolf

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 454
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: mini cooper CVT

#11

Hmmm za Mini S 1.6T imajo pri Steinbauerju elektroniko, ki moč dvigne iz serijskih 128 kW na 188 kW in navor iz 240 na 350 NM. Številke so HUDE, kaj je res, pa pojma nimam. Ampak glede na moje izkušnje s tem proizvajalcem, se ne hecajo. Kar prodaja AC Schnitzer itak prihaja od Steinbauerja. Bi bilo pa zanimivo zadevo vgraditi in dati avto na valjarje. Z vključeno elektroniko in brez. Pa da vidimo.....


To gre za nov TURBO motor.
On ima še starega kompresorja, pri katerem elektronika ne dela čudežev. LP
Ni umetnost voziti slab avto hitro, umetnost je voziti dober avto počasi. :)
Prikaži več možnosti


minimaxi
minimaxi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7
  • Lokacija: Ljubljana

#12

Ma ja... prepozno mi je užgalo....jermenica kompresorja pri turbaku res nima kaj dosti početi. Hvala.
Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#13

Wawwwww keri konji. :laugh
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


Henrikson
Henrikson

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 226
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Mini COOPER S

#14

Sjeos družba

Evo me, spet nazaj iz pre-kratkega urlauba... ampak je fajn spet mal prebrat okoli minijev. Zanimiva tema, prav čakal sem in tu pride na vrsto moj R 56. Mal sem že vodkal glede tuninga (klical sem digi tec, schitzerja, rms... pa vsi neki cincajo - auspuhi so že, ostalo pa se mi zdi, kot da en druzga čakajo kaj bo kdo nardil, če bi akrapovič tako dolgo mečkal... ufff!) No, pa sej ne gori voda.
K stvari: ko ste omenjal JCW kit - tudi meni se zdi ta opcija pametna, slišal pa sem tudi da steinbauer ve kaj počne.
Torej zanima me - to bo mr. fiser najbrž vedel reči: ali je bolje da namotniram JCW kit (ko bo na razpolago) pa mirno... ali da nakombiniram malo ovo malo ono - mešano na žaru?
Prikaži več možnosti


Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#15

Niso vse komponente med seboj kompatibilne oz. se lahko tolcejo. Ce bos delal mesano na zaru, bos na trenutke zgubil zivce (izkusnje) a po rezultatu pa je :laugh :laugh :laugh

Ce hoces bit ziher kupi works kit.

LP
Objavljena slikaKnjigo ni dovolj samo prebrati, potrebno jo je tudi razumeti. A.K.
I asked my friend: "What are your three favorite pleasures in life?" And she replied: "A martini before and a cigarette after."
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#16

Moje mnenje o tuningu R56 je, da počakajte še malo da pridejo na trg tuning kiti vodilnih tunerjev. Kar Steinbauer navaja je po vsej verjetnosti velika pravljica, ker če bi bilo dejansko tako enostavno nebi RMS in ostali imeli v testnih fazah kite z okoli 220-230 konjev že več kot 4 mesece. Definitivno je nekje problem in zaradi tega zaenkrat nihče ne upa dat na prodaj svojega kita, ker bi bila samo ena okvara za njih usodna. Zakaj ima novi works kit samo okoli 190 konjev? :ok

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


Wolf
Wolf

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 454
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: mini cooper CVT

#17

Zakaj ima novi works kit samo okoli 190 konjev? :ok



Zato ker toliko motor definitivno prenese, za kaj več pa sploh ni bil narejen. Mali kunšt je odpret turbino, vendar se je nihče ne upa, ker ne vedo kaj se bo zgodilo.
Chrysler power ruls! :ok2
LP
Ni umetnost voziti slab avto hitro, umetnost je voziti dober avto počasi. :)
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#18

Dobro vedo kaj se bo zgodilo, ker nekateri (RMS, Schnitzer,...) veselo testirajo in so definitivno naleteli na nekaj težav- drugače bi že na veliko prodajali :okZ nekaterimi stvarmi so na veliko omejeni samo zaenkrat še ni podrobnejših informacij. Ko kaj izvem vam takoj sporočim.
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


salethedon
salethedon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 297
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: maserati

#19

no kolk pol stane works kit za tastarga S-a? vsaj okvirna cena,če nihče neve točno,kje se to da naročit pri nas in pa kok je pol dejanska moč avta!
...BLUE TORPEDO...:ok
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#20

Sale, celoten works kit lahko zrihtam za ca. 3200€ v nemčiji na uradnem servisu vendar se ti za tako ceno bolj izplača investirat v malo bolj profesionalno predelano glavo s športno odmično ter večjimi ventili, ker imaš že sedaj menjano jermenico (prijatelj iz celovca je imel tako predelavo in je resnično trgalo)- strošek ca. 2500€, original kolektor se predela- strošek ca. 250€ (menjava katalizatorja :ok) in naj bi s tako predelavo imel okoli 250 (+-10) konjev :okČe tu dodaš še vodni intercooler je zadeva popolna. Aja, pozabili smo omenit še strošek individualnega softwera- ca. 800€, ki se ti pri taki predelavi resnično splača (manjša poraba in mnogo bolj zvezno pospeševanje).

Z original works kitom bi imel ca. 210 konjev, če ta kit še malo dodelaš bi prišel na okoli 230, kar bi bila ponovno meja, čez katero nebi mogel brez bol profesionalno predelane glave.

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti