DARS ali kdo koga...
#1
Ali se bo javnost končno zganila in nehala požirat to gradbeno svijarijo??
V tunelih skozi Trojane je potrebno obnoviti zgornjo plast vozne površine:eek Zadeva je v garnciji in se bo tudi financirala z javnim denarjem. Vsak gr. tehnik ve, da se za zagotavljanje oprijema voznih površin (asfalt/beton) uporablja agregate z različno abrazivno obrabo. Kur** pa ta država in njeni aparati. |
Prikaži več možnosti
|
#2
To so detajli, ko bi vedu kake vse buče se še vedno dogajajo že pr sami izgradnji teh naših avtocest.
Javnost se bo zares zganila, ko nas bo večina nehala bit pi**e. Zaenkrat še ni strahu v tej smeri. |
Prikaži več možnosti
|
#3
Enkrat sem zasledil vprašanje, kako da so Hrvati zgradili avtoceste za veliko manj denarja in so pri nas odgovorili da zato, ker so njihove ceste manj kvalitetne in jih bo treba večkrat popravljat. Right...
![]() Float like a Cadillac, sting like a Bimmer |
Prikaži več možnosti
|
#4
Pravilni odgovor na zastavljeno vprašanje je: "Ker je naša država polna korupcije kot berač mraza, pa večina denarja potem ponikne v razne žepe prisklednikov, v gradnjo gre pa premalo, da bi lahko gradili kvalitetno" ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Pri nas je groza, tipični monopolistični problemi. Dela se nonstop, najmanj vsakih 50km AC, ne glede na to ali je cesta stara 1 leto ali 30 let. Kvaliteta izdelave je očitno namerno slaba. Ceste bi nam moralo graditi kako tuje podjetje, kot na hrvaškem.
Povrhu imamo še en problem, ki se prepleta z že omenjenim. To je ogromna količina tovornih vozil na cesti, namesto izkoriščanja železnice. Ah ne bom več, ker postajam živčen... |
Prikaži več možnosti
|
#6
Problem je ker večino cest gradi SCT, ki so že nekaj časa na slabem glasu zaradi slabe gradnje in previsoke cene. Najhujše pa je, da SCT še vedno dobi vsa naročila
![]()
Freude am fahren
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#7
Glede cest (predvsem lahko povem za Maribor in relacijo Maribor - Ruše), moram reči da so OBUPNE. Sploh po Mariboru kakšna Tržaška, Proletarske brigade, Ptujska, velecenjeno križiče z Ptujsko, ProletarskeBrigade in tržaško... obup!
Da ne omenjam odseka tam pod pohorjem, ko že rihtajo cesto nevem kako dolgo, odprta za promet pa bi morala biti že pred nevem kok časa. Na žalost še zmeraj odprta. Obvoz pa po taki cesti, ko je 6 ležečih policajev, katerih sploh ne bi rabli imet ker se več kot 30km/h tak ne moreš peljat, pa še takrat si lahko 16" felne z balonarcami zviješ. Načeloma je potem Maribor-Ruše relacija kar O.K., zgodba se pa spet ponovi v Rušah, ko so ceste take da se več kot 30 res ne moreš peljat. Me zanima kdaj bodo renovirali cesto... verjetno nikoli, bo treba Rezmana spajtlat.. eh zdaj pa vidim da me je malce zaneslo. Pa naj bo če je že napisano. |
Prikaži več možnosti
|
#8
Zato pa se lahko na nač račun direktor vozi v luksuznih avtomobilih in jahtah, ter preživlja čas kjerkoli želi. Logično je, da so takšne cene izgradnje, ko poleg stroškov same izvedbe projekta, prištejejo še enkrat toliko denarja za prisklednike.
Ženske imajo problem za vsako rešitev !
|
Prikaži več možnosti
|
#9
SCT je dobilo tudi predor pod sentviskim hribom, ker je bilo kao najcenejsi, nihce pa ne omeni, da so dosedaj stroski gradnje presegli ze 200% budgeta!! direktor je pa itak ena velika baraba, ampak saj vemo kdo stoji za njim oz. v kaksnem krogu ljudi se druzi tako, da niti ne vem zakaj smo tako preseneceni. dobro vejo, da se povprecen slovencek ne bo upiral, ker ima prevec dela s samim seboj oz. sosedovim janezom. narod butalcev. pravzaprav smo bili vedno narod hlapcev, in bomo tudi ostali. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Temu se reče generiranje dela. Pogost pojav v vseh panogah gospodarstva.
Robert, predlagam, ker pozivaš k "puntu", sestavi pritožbo, dopis, karkoli, peticijo za odstavitev organa vodenja, nekaj. Če potrebuješ pomoč, pa povej. lp |
Prikaži več možnosti
|
#11
Hja, vse kar bi lahko zbobnal skupaj je civilna iniciativa, katere se pa ponavadi ne jemlje prav resno (ponavadi se res za to precej krive same).
Vsi pozivi bi izpadlo precej Don Kihotovsko, tako da se tega ne bi polotil (seveda bi sodeloval pri kakšni strokovni analizi trenutnega stanja). Največ, ker je možno je predstaviti gradbeni lobi, takega kot je in kateri aktualni in bivši politiki stojijo za Zidarjem in se jih za tako počeetje "nagradi" an naslednjih volitvah in se jasno pove zakaj se jim je odrekla podpora. Do je edini način da kralj zidarjev dokončno odleti (koliko je pa možnosti, da se to zgodi je pa druga zgodba). |
Prikaži več možnosti
|
#12
Jaz se podpišem takoj ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#13
podpis |
Prikaži več možnosti
|
#14
Vse te zidarje bi eventuelno lahko ustavila le politika, ozir. se vprašajmo, kako je mogoče, da se ga nihče še ni polotil ??? Ne levi ne desni mu ne pridejo do živega! Očitno je torej, da so nekateri "gospodarstveniki, posamezniki" že močnejši od politikov. Botrov ima kar nekaj, to se ve ...
Meni ne gre v račun, da se ga ne upajo polotit niti novinarji, ozir. mediji ... Kaj hočemo, se pač vozimo po najdražjih cestah ... ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Da ne omenim kako se grejo zapore cest. Zapreti en del avtoceste za cel teden in povzročiti večkilometrske zastoje samo zato, da jim v enem tednu rata namalat za 10km črt.
![]() Res ne vem kakšna tesla delajo tam. Glede financiranja ste pa itak že večino povedali. To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#17
Včeraj so spet ustvarjali na primorski avtocesti od Brezovice proti Vrhniki. Še dobro da sem brez avta da sem šel po tastari cesti z mopedom domov, ker bi direkt na tisto 20km kolono nabasal.
![]() To our friends and loved ones, no longer with us. |
Prikaži več možnosti
|
#18
Danes Trenja:ok Pa kakšno pivce za živce:beer da ne boste "talerjev" v TV metali:laugh
![]() E30 316i, E30 316i, E39 528i, E30 320is, E30 316, E30 316, E30 323i, E30 318iT, E30 316i, E32 735iA, E28 524td, E34 525iT, E39 523i, E34 525iXT |
Prikaži več možnosti
|
#19
bomo gledali ja.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#20
Lahko oni govorijo levo desno gor dol, a na koncu gre vse iz nasih zepov, v zepe teh kurcev, ki so dobro placani, pa dobro skoruptirani.
|
Prikaži več možnosti
|