Skoči na vsebino

 

Amortizerji E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
216 odgovorov v temi
BMW PET
BMW PET

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: bmw 5 turing, M-optik

#1

Zdravo, imam BMW e39, let.2000 in 105000 km, bil sem na servisu in po pregledu ugotovili, da so amortizerji vsi 4 fuč.Ali je to možno?
Slišal sem, da jih tudi obnovijo in če mogoče kdo ve koliko naj bi to stalo., ker novi so kar dosti dragi. hvala za pomoč!
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 286
  • Lokacija: ...

#2

Je možno, le avto je imel 105.000km pred kakšnimi petimi leti.

Drugače orig. zdržijo krepko čez 200.000km
Prikaži več možnosti


FLAT_eric
FLAT_eric

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 405
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e63 630iA LCI

#3

Zdravo, imam BMW e39, let.2000 in 105000 km, bil sem na servisu in po pregledu ugotovili, da so amortizerji vsi 4 fuč.Ali je to možno?
Slišal sem, da jih tudi obnovijo in če mogoče kdo ve koliko naj bi to stalo., ker novi so kar dosti dragi. hvala za pomoč!


Heheh ne mi rečt da so mu dali magičnih 105.000km :laugh Lahko bi vsaj na 180.000 zavrteli. :skrbast

Drugače povedano tvoj avtek je blizu 250.000km


LP :ok
Prikaži več možnosti


BMW PET
BMW PET

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: bmw 5 turing, M-optik

#4

Vozilo je kupil oče NOVEGA, Poznam avto od 1-dne
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 286
  • Lokacija: ...

#5

To ni mogoče, razen če ste z njim vozili 12m jahto (pa to tedensko).
Prikaži več možnosti


BMW PET
BMW PET

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: bmw 5 turing, M-optik

#6

Glej ne hecam se, spredaj sta na meji , zadaj pa fuč, nič nebi rekel če avto nebi poznal, še na servisu so bili presenečeni ko so to videli, saj na servisu kamor vozimo svoje bmw avto poznajo in vejo vse o njem. Nikoli zaleten, oče povprečen voznik ,brez kakršnihkoli drift šovov in podobnih zadev, vse kar je sem dal gor pred 13000km ko sem avto vzel od očeta samo malo širše gume 235/55 -17
Prikaži več možnosti


bizdam
bizdam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 792
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: Karjola

#7

Je mogoče je, sej vem da se zmeri vsi smejete, amapk po 100000km po slovenkih cestah so amortizerji v večini primerov totalno zanič. Tudi jaz sem opazil odbijanje avta, pa sem najprej to pripisoval 15'' gumam, ko sem pa s 17'' probal je bilo pa skoraj isto, pa grem na tester in kaže da imajo le še 55% učinkovitost. Ko sem avto kupil pri 89000 km je bila ta preko 91% na vseh 4-ih amortizerjih, sedaj ima avto 144000 in so kaput.

27662_1.png
Član KOS

Prikaži več možnosti


Mitja
Mitja

    BMW strokovnjak

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 543
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36

#8

Tisti testi učinkovitosti ne pokažejo realnosti vrednosti amortizerjev. Test je sposoben pokazati samo čisto zanič amortizer. Z manjšim tlakom v gumah bo % višji, z višjim pa nižji. Avto z nizkimi gumami, trdimi vzmetmi in amortizerji bo pokazal da so samo 40% učinkoviti.

Amortizer ki že pušča olje, ampak ga je še dovolj notri bo na testu izpadel kot normalno delujoč.
/_/_/III*III\_\_\ ...............objects in mirror are losing
Prikaži več možnosti


bizdam
bizdam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 792
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: Karjola

#9

Zame je najboljši test itak logaško polje, tisti ki ga poznajo vejo o čem govorim.
Tu najdeš vsako najmanjšo zračnost podvozja.

27662_1.png
Član KOS

Prikaži več možnosti


pan1
pan1

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: F11

#10

Zdravo, imam BMW e39, let.2000 in 105000 km, bil sem na servisu in po pregledu ugotovili, da so amortizerji vsi 4 fuč.Ali je to možno?
Slišal sem, da jih tudi obnovijo in če mogoče kdo ve koliko naj bi to stalo., ker novi so kar dosti dragi. hvala za pomoč!



Če boš malo vprašal naokoli v podjetja katera se ukvarjajo s podvozjem, boš prišel do spoznanja, da to ni nič novega!

ni amortizerja s prevoženimi 150000km, ki bi bil še dober!!
Prikaži več možnosti


standup
standup

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 505
  • Lokacija: tu in tam
  • Avtomobil: totenwagen

#11

Obnova stane cca. 150 EUR, v search napiš "jenko".
BMW amortizerji so včas tud pr 400k km takšni kot pr drugih avtih pr 100, ampak kadar je želja po maksimalnem udobju jih je pr naših pogojih dober vsakih 100-150k km obnovit al pa zamenjat.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 623
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#12

Zdravo, imam BMW e39, let.2000 in 105000 km, bil sem na servisu in po pregledu ugotovili, da so amortizerji vsi 4 fucˇ.Ali je to mozˇno?


Pri E39 to ni mozno, vsaj jaz za tak primer se nisem slisal. Amortizerji so pri znamki BMW ponavadi tako kvalitetni, da se da iz njihove obrabe z malo izkusnjami malodane na 10.000 km natancno ugotoviti stevilo prevozenih kilometrov (seveda v kombinaciji s stevilnimi drugimi faktorji, ki ti potem na koncu dajo realno sliko) in do zdaj na tem modelu se nisem videl originalnih amortizejev, ki bi bili fuc prej kot po 200.000 - sem pa ze videl tudi take, ki so bili za silo uporabni tudi pri 300.000 in vec km.

Logicen sklep je torej, da te na onem servisu hoce nekdo na suho nategnit - vsak bedak ki je kdaj servisiral BMWje namrec ve, da se pred 200.000 km amortizerji na E39 (limuzini - Touring je druga pesem) ne menjajo. Pomojem bi radi torej malo zasluzili; ali pa so res taki cepci da ne znajo izmerit, kdaj je amortizer se dober in kdaj ne vec.

Sicer bi pa ta primer prav rad videl. Ce se bos kaj vozil po Ljubljani se mimogrede oglasi pri meni, pa ti bom takoj povedal ali so se dobri ali ne :)
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 623
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Je mogocˇe je, sej vem da se zmeri vsi smejete, amapk po 100000km po slovenkih cestah so amortizerji v vecˇini primerov totalno zanicˇ. Tudi jaz sem opazil odbijanje avta, pa sem najprej to pripisoval 15'' gumam, ko sem pa s 17'' probal je bilo pa skoraj isto, pa grem na tester in kazˇe da imajo le sˇe 55% ucˇinkovitost. Ko sem avto kupil pri 89000 km je bila ta preko 91% na vseh 4-ih amortizerjih, sedaj ima avto 144000 in so kaput.


Sorry, ampak pomojem je tudi tebe nekdo krepko nategnil glede prevozenih kilometrov :blackeye
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Damac
Damac

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 229
  • Lokacija: odvisno kdaj
  • Avtomobil: bmw

#14

Pri dveh e39 so bili oboji za moje pojme kaput pri cca 150.000 km.
Pri zadnji e39 mi je po HR magistralki zadnji konec po ovinkih uhajal ven oz je postal premehak in nad lego nikakor nisem mogel bit zadovoljen.
Takoj po dopustu sem menjal vse amortizerje, da ne govorim kakšna je bila razlika v vožnji in legi.
Pri moji prvi e39 528 sem menjal amortizerje tudi pri 148.000 km realnih.
Dejstvo je, da nekateri slabo lego vozila opazijo bolj drugi manj.
Seveda je pa odvisno od načina vožje naše ceste, po možnosti še luknaste se ne morejo primerjati z nemškimi avtocestami, ko je amortizer po 200.000 km še vedno kot nov.
Zato je moja teorija, da amortizerji zdržijo 200.000km mogoče v nemčiji v slo in če gre za slo vozilo nikakor ne.
Prikaži več možnosti


bizdam
bizdam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 792
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: Karjola

#15

Ja Jerry, še dobr da si tak majstr, k čutiš kok ma avto prevoženih a ne.
Na prejšnjem avtu sem amortizerje menjal na 100000km točno zaradi tega kar je Damac napisal. Avto naenkrat ni več pravi. Pol pa zadeve zamenjaš in imaš povsem drug avto, za kakih 50000 km, potem pa že gre navzdol. Sicer pa pridi se mal po logaškem polju vozit, pa boš vidu kje gre podvozje u qrc.

27662_1.png
Član KOS

Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 286
  • Lokacija: ...

#16

Hja, vendar je damac opazil da ima amortizerje slabe ko se je peljal z menoj, vendar ima moj 525d že 203.000km (je pa res, da je bil ta avto, dokler ga nisem kupil jaz AB fahrer z zelo visoko povprečno hitrostjo mislim, da je bila v njegovi celotni življenski dobi okoli 90km/h - mogoče se točno spomni @schumi).

Po drugi strani pa je tisto Logaško polje res slabše, kot polje zraven in tako tudi razumem, da se lahko avto po 100.000km zgunca.
Prikaži več možnosti


pan1
pan1

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 119
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: F11

#17

Pri dveh e39 so bili oboji za moje pojme kaput pri cca 150.000 km.
Pri zadnji e39 mi je po HR magistralki zadnji konec po ovinkih uhajal ven oz je postal premehak in nad lego nikakor nisem mogel bit zadovoljen.
Takoj po dopustu sem menjal vse amortizerje, da ne govorim kakšna je bila razlika v vožnji in legi.
Pri moji prvi e39 528 sem menjal amortizerje tudi pri 148.000 km realnih.
Dejstvo je, da nekateri slabo lego vozila opazijo bolj drugi manj.
Seveda je pa odvisno od načina vožje naše ceste, po možnosti še luknaste se ne morejo primerjati z nemškimi avtocestami, ko je amortizer po 200.000 km še vedno kot nov.
Zato je moja teorija, da amortizerji zdržijo 200.000km mogoče v nemčiji v slo in če gre za slo vozilo nikakor ne.


:priklonŽal tako je tudi od BMW-ja niso bolj kvalitetni kot Mercedezovi ali Audijevi....
Pri 150000km zgubijo vsaj 50% funkcijonalnosti.
Rezultat je lahko zelo različen , ali imeti razbit avto ali pa cel....
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 623
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#18

Ja Jerry, sˇe dobr da si tak majstr, k cˇutisˇ kok ma avto prevozˇenih a ne.
Na prejsˇnjem avtu sem amortizerje menjal na 100000km tocˇno zaradi tega kar je Damac napisal. Avto naenkrat ni vecˇ pravi. Pol pa zadeve zamenjasˇ in imasˇ povsem drug avto, za kakih 50000 km, potem pa zˇe gre navzdol. Sicer pa pridi se mal po logasˇkem polju vozit, pa bosˇ vidu kje gre podvozje u qrc.


Logasko polje je prej poligon za preizkusanje tankov kot cesta, tako da se ne cudim da je tam treba amortizerje menjat na 100.000 km :skrbast

Sicer pa ima pri nas toliko avtomobilov prevrtene kilometre, da laik res ne more ugotovit koliko jih ima njegov avto realnih in je zato pregovarjanje na to temo odvec. Jaz pri oceni upostevam tudi vse ostale faktorje in rezultati kazejo da v povprecju zdrzijo okoli 200.000 km, lahko pa tudi samo 100 ali celo 300, pac odvisno od nacina in karakterja voznje. Ampak ce ne zivite res kje bogu iza nogu in se ne vozite vsak dan po logaskem polju, morajo zdrzat najmanj 200k :ok2
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 623
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#19

Rezultat je lahko zelo razlicˇen , ali imeti razbit avto ali pa cel....


No, tudi to je recimo eden izmed faktorjev :ok
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


BMW PET
BMW PET

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 34
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: bmw 5 turing, M-optik

#20

Zdravo, nekateri kar nekaj hočejo trditi, da ima avto prevrtene kilometre to sigurno ni res, kaj bi oče imel od tega , če ga je meni skoraj poklonil.
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.