Skoči na vsebino

 

E90 vprašanja

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
188 odgovorov v temi
saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 565
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: BMW e91 & BMW e91

#161

Če se gleda Sachs, bilstein ne boš zgrešil
Prikaži več možnosti


BMWgeek
BMWgeek

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 858
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: BMW

#162

Imam vprašanje glede BMW E92 320i 170km. Ko je motor mrzel, trese in kadi, ko se segreje dela vse normalno. Računalnik kaže napako na 3. cilindru. Med seboj so bile zamenjane svečke, injektorji in tuljave ampak napaka ostaja na tretjem cilindru.



Urejal BMWgeek, 29.11.2020, 19:43.

Prikaži več možnosti


yazz
yazz

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW 320D EXE

#163

Pozdravljeni,

 

dogaja se random torej ne zmeraj. Načeloma pa se zgodi, ko se peljem kam dalj. Avto ugasnem in zgodi se, da ne užge takoj. Moram počakati vsaj 1/2 ure in potem brez problema zopet užge. Nekako tako zgleda, ko se vsedem v avto dam kontakt in pritisnem start tipko se ne zgodi nič. 

 

Kaj menite, kje bi se lotil iskanja, pozna kdo koga, ki je imel kaj podobnega.

 

lep pozdrav.


Prikaži več možnosti


mitjau
mitjau
  • Uporabnik
  • Sporočil: 10

#164

Ni bmw, je mb ampak mogoče ti pomaga kako diagnosticirat napako.


Prikaži več možnosti


Zanski18
Zanski18
  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: e46

#165

E90lci n47 mi obcasno nenakomerno tece. To se najbolj opazi pri voznji z tempomatom pri cca 1800 obratih (3 brzina tam 45 kmh).
Ze veckrat pregledan na servisu, vse ok.

Tezava je kar moteca, pojavi se obcasno (1 na 50 vzigov) in potem spontano izgine.
Po branju tujih forumov sem ugotovil, da je to kar pogosta tezava.
Kaksne ideje?
Prikaži več možnosti


Bavarious
Bavarious

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 801
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: Bangle box

#166

Ali je pri e90 predpisana menjava olja v diferencialu? Kdaj oz. pri koliko kilometrih ga je priporočljivo zamenjat? Je takrat priporočljivo še kaj preventivno menjat?


You move your heart with a BMW, not people.<p>- B. Pischetsrieder
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 24 913
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA, Alfa 159 Ti

#167

Predpisana po moje ni nikjer, priporočljiva pa je pri 200000 km, vsaj jaz tko delam in po navadi menjam, če ni bilo.


Prikaži več možnosti


Zanski18
Zanski18
  • Uporabnik
  • Sporočil: 27
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: e46

#168

Prepisano ni. Sem pa menjal sam pri 150000km in olje v diffu in v menjalniku.
Zadovoljen, je malenkost drugacen obcutek pri podajanju moci in prestavljanju. Mogoce cist subjektivno, ampak je.
Prikaži več možnosti


gapixo
gapixo
  • Uporabnik
  • Sporočil: 98
  • Lokacija: Radovljica
  • Avtomobil: dizel power laguna seca

#169

E90lci n47 mi obcasno nenakomerno tece. To se najbolj opazi pri voznji z tempomatom pri cca 1800 obratih (3 brzina tam 45 kmh).
Ze veckrat pregledan na servisu, vse ok.

Tezava je kar moteca, pojavi se obcasno (1 na 50 vzigov) in potem spontano izgine.
Po branju tujih forumov sem ugotovil, da je to kar pogosta tezava.
Kaksne ideje?

imel tocno to tezavo na volvotu s60 d5, ena šoba je bila slaba. 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 635
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#170

Imam vprašanje glede BMW E92 320i 170km. Ko je motor mrzel, trese in kadi, ko se segreje dela vse normalno. Računalnik kaže napako na 3. cilindru. Med seboj so bile zamenjane svečke, injektorji in tuljave ampak napaka ostaja na tretjem cilindru.


Kateri letnik je avto?

The Best Never Rest

Prikaži več možnosti


Frisk
Frisk
  • Uporabnik
  • Sporočil: 13
  • Lokacija: Domžale
  • Avtomobil: E90 320i

#171

Ker je ta tema bolj živa, da ne načenjam nove:

 

320i 2006: Pred 14 dnevi zamenjal akumulator (in ga tudi registriral), vmes vse ok, danes zjutraj pa low battery charge opozorilo in non stop nek klik + tih pisk pri loputi za zrak, avto pa ne odklene volana, ne pokaže vseh lučk (samo uro in zun. temperaturo), ko pritisneš start gumb se pa ne zgodi nič, niti ne poskusi zaverglat. Priklopil na kleme pa ni nič drugače.

 

Ideje? BCM modul?



Urejal Frisk, 11.01.2021, 09:36.

Prikaži več možnosti


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 16
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#172

Zdravo
Zanima me če se kateremu sanja kaj bi lahko bilo.
Danes ko sem parkiral avto se mi je iz haube začeu kadit beu dim. Ko sm haubo odpru sm vidu da mi od nekje teče voda/antifriz po auspuhu (slika)
Dim pa ne smrdi nič. Temp. vode v mašini je bla od 102-105.
Gre za e90 318i 2005
Ko sem ga kupil je bila zvita glava. Glavo sem dal porovnat zamenjal sem pa še teflone, batne obročke in tesnilo glave.

Pripete slike za predogled

  • AC88E4C1-84FA-46E9-B46F-6BE015AD24C9.jpeg
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 635
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#173

Zdravo
Zanima me če se kateremu sanja kaj bi lahko bilo.
Danes ko sem parkiral avto se mi je iz haube začeu kadit beu dim. Ko sm haubo odpru sm vidu da mi od nekje teče voda/antifriz po auspuhu (slika)
Dim pa ne smrdi nič. Temp. vode v mašini je bla od 102-105.
Gre za e90 318i 2005
Ko sem ga kupil je bila zvita glava. Glavo sem dal porovnat zamenjal sem pa še teflone, batne obročke in tesnilo glave.


Verjetno je spustila kakšna cev ali kak drug element hladilnega sistema. Ko je motor prvič zakuhal so bile te cevi tudi pregrete in pritisk ponavadi povzroči škodo povsod, zato jih je treba takrat vse zamenjat. Tvoj mehanik jih očitno ni. Glede na temperaturo sklepam da tvoj motor sodi že v novejšo generacijo kjer je omenjena temperatura normalna delovna, da voda pri tej temperaturi ne zavre skrbi povišan tlak, ki pa v primeru puščanja pade in voda (oziroma pač hladilna tekočina) zavre, od tam tisti bel dim. To je en možen scenarij, drugi je pa še bolj neugoden, lahko da je glava še kje na skritem mestu počena in nabija tlak v hladilni sistem, zato ga je spet razneslo. Kakorkoli že, nekdo očitno ni dovolj dobro opravil svojega dela. Za te motorje velja pravilo da ko so enkrat pregreti se jih ne popravlja, tak motor je boljše zamenjat z drugim, s takim ki še ni bil pregret.

The Best Never Rest

Prikaži več možnosti
    • Bmw318i 10 je všeč


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 16
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#174

Hvala za odgovor.
Avto je pri mehaniku. Javim ko bom kaj več vedel.
Oznaka mašine pa je N46B20B.

Urejal Bmw318i 10, 30.01.2021, 13:46.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 72 635
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#175

Hvala za odgovor.
Avto je pri mehaniku. Javim ko bom kaj več vedel.
Oznaka mašine pa je N46B20B.

Ni za kaj, le javi kako se bo razpletlo.


The Best Never Rest

Prikaži več možnosti
    • Bmw318i 10 je všeč


Bmw318i 10
Bmw318i 10
  • Uporabnik
  • Sporočil: 16
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#176

Evo avto je zrihtan. Na glavi uzadi sta dva pokrova in je tam sla ena dihtunga in je zato tekl dol.
Hvala bogu da ni blo kaj hujsega.
Prikaži več možnosti


F31
F31
  • Uporabnik
  • Sporočil: 38

#177

Zdravo, da ne odpiram nove teme.

 

E91 320D avt. 2006. 350000km.

 

Od včeraj se pojavlja: ko dam močnejši gas (60%+) avto zgubi moč (varni način), prižge se lučka za motor. Ugasnem avto, prižgem, lučka zgine, vse ok dokler spet ne dam močnejšega gasa. Bil pri enemu mehaniku, priklopil na pc, pravi visokotlačna črpalka, avto sma odklopila in sem šel dalje saj je imel zelo gužvo.

 

Kaj predlagate, obnovitev črpalke, menjava za novo ??

 

P.S: Dpf egr off že par let.


Prikaži več možnosti


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 521
  • Avtomobil: E91 320d xd

#178

Pozdravljeni po dolgem času
E91 320xd 275tkm
Problem mam v tem da avto začne recimo žvižgat ko začnem gas nabijat,v drugi,tretji prestavi prek 2tisoc obratov ...Kok stvari bi moglo biti hin...?
Že tretji mesec to traja,avto vleče normalno,olje ne zre,ne kadi...zvok se je pojavil po servisu ,vodne črpalke ,termostata in vsega kaj pride zraven..kar ni povezano,vsaj upam...
Sodeči po videi na yt ni turbo..
LpPriponka  trim.1A71D8F4-A0C5-405F-B2ED-674B2B68F88E.MOV   909,9KB   25 Število prenosov
Upam da mi bo ratal video uploaded.

Urejal Bmwe46mb, 01.02.2021, 17:59.

Prikaži več možnosti


timej98
timej98

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 519
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: v srcu e39

#179

Pozdravljeni po dolgem času
E91 320xd 275tkm
Problem mam v tem da avto začne recimo žvižgat ko začnem gas nabijat,v drugi,tretji prestavi prek 2tisoc obratov ...Kok stvari bi moglo biti hin...?
Že tretji mesec to traja,avto vleče normalno,olje ne zre,ne kadi...zvok se je pojavil po servisu ,vodne črpalke ,termostata in vsega kaj pride zraven..kar ni povezano,vsaj upam...
Sodeči po videi na yt ni turbo..
Lpattachicon.giftrim.1A71D8F4-A0C5-405F-B2ED-674B2B68F88E.MOV
Upam da mi bo ratal video uploaded.


Zdravo, da ne odpiram nove teme.
 
E91 320D avt. 2006. 350000km.
 
Od včeraj se pojavlja: ko dam močnejši gas (60%+) avto zgubi moč (varni način), prižge se lučka za motor. Ugasnem avto, prižgem, lučka zgine, vse ok dokler spet ne dam močnejšega gasa. Bil pri enemu mehaniku, priklopil na pc, pravi visokotlačna črpalka, avto sma odklopila in sem šel dalje saj je imel zelo gužvo.
 
Kaj predlagate, obnovitev črpalke, menjava za novo ??
 
P.S: Dpf egr off že par let.


Obema en dobronameren nasvet. Pojdita do nekoga, ki ima kvalitetno opremo za testiranje vozil bmw, še bolj pomembno pa nekoga, ki si zna z podatki ki jih vidi kaj zacet, ne pa samo da pogleda kake so napake, jih zbrise pa ti rece vozi se...
V nasprotnem primeru, bosta oba menjavala nekaj na blef, kar lahko pomeni ogromne stroske, preden je sploh napaka odpravljena.. na forumu je kategorija za mehanike, malo prečitat...
Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


Bmwe46mb
Bmwe46mb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 521
  • Avtomobil: E91 320d xd

#180

Moj ne pokaže nobene napake,nič ne svetli,in nikoli ni ker avto vzdržujem ...zaradi corone se ne more kar tko do mehanika..
Tisti kar so pregledali pa niso BMW Experti,trdijo da more biti diftung ispusnega Kolektorja,drugi da je turbo ,tretji pa da zaradi dpf/egr off(narejen pred dvemi leti)...sem mislil da je negdo imel podobno...da ne bom Kar tko menjal turbo..
Servise delam na 12do 15 tisoc ,vedno original olje notri..
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.