Skoči na vsebino

 

E36 vprašanja

* * * * * 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
7216 odgovorov v temi
bizdam
bizdam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 755
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: Karjola

#21

Zanima me še nekaj o glasnosti.
Res da sem prej imel E39 in se mi pač zdi glasen.
Ali je normalno da ima tak bobneč glas? Posebej ko ga oreng zahodiš, ali je verjetnost da je ''auspuh'' že mau hin, čeprav zgleda zelo lep in nič ne pušča?

Tenx

27662_1.png
Član KOS

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 632
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#22

E36 je bolj hrupen kot E39, definitivno. Ubistvu so vse 3ke glasnejše od 5k. Meni osebno je 5ka ravno dovolj glasna in tiha.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#23

Tako je ja. Sem se peljal tako v E30 kot E36, E46 ter E90 in so prav vse v notranjosti glasnejše kot E39 (čeprav je E90 že kar zelo blizu, ampak je blizu tudi po merah :) ). Me pa prav zanima kako je v E60..
Prikaži več možnosti


bizdam
bizdam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 755
  • Lokacija: Povsod
  • Avtomobil: Karjola

#24

Zanimivo je to, da ni glasen piš vetra ampak motor / izpuh. Če je to res, se da z dodatno zvočno zaščito zadeve rešit.

27662_1.png
Član KOS

Prikaži več možnosti


Alfa_samec
Alfa_samec

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 40
  • Lokacija: Puconci
  • Avtomobil: ALFA ROMEO GTV 2.0 TS

#25

a mi lahko kdo čisto na kratko in logično razloži kakšna je razlika bmw motorjev z vanosom in brez?

pa prosim, brez takih, Kao, boljši so....zanima me zakaj in pri čem...
Prikaži več možnosti


fuxl
fuxl

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 86
  • Lokacija: dolina orlov
  • Avtomobil: e36 318is coupe

#26

1) Nevem, kaj je fora za ventilacijo, jaz imam ročno klimo, pa piha kokr češ kamor češ:ok2 Nevem še pa sicer, kako deluje tista dvokanalna fora - ali pri izklopljeni klimi tud lahko desnemu bolj greje kot levemu, naprimer :confused

5) Res zanimivo, da ni zaščite pod motorjem. Zadnjič je namreč men zaradi neznanega vzroka potrgalo oba jermena. :damnPredvidevam, da zaradi nekega tujka, ki ga je zabrisalo s cestišča direktno pod enega od jermenov. Potem je pač nastalo razdejanje, ko se je odtrgal en jermen, ge je nametalo okoli ventilatorja in zgleda še pod jermenico drugega jermena in tako sta šla oba v franže.
Res nevem, ali jim je bilo tako težko dat eno plastiko tja.:fight
Prikaži več možnosti


Falco
Falco

    Der Kommissar

  • Moderator
  • Sporočil: 13 827
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW

#27

a mi lahko kdo čisto na kratko in logično razloži kakšna je razlika bmw motorjev z vanosom in brez?

pa prosim, brez takih, Kao, boljši so....zanima me zakaj in pri čem...


nižja poraba, boljša odzivnost pri nižjih vrtljajih.

Prikaži več možnosti


Viper
Viper

    Mr. Nordschleife

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 853
  • Lokacija: Slovenj Gradec, Nordschleife
  • Avtomobil: ni BMW

#28

4. jep, predal ima neko zaustavljanje ... vendar se rado zlomi :). Pr men je tut zlomljeno :/.

Glede glasnosti pa ne bom kaj komentiru ... moj je kr oreng glasen, sam mene ne moti :). Ce bos na kak meeting prisu, te zapeljem en krog, pa se ti tvoj nikakor ne bo zdel vec glasen... ;)
Rear tyres are evil and deserve to be punished accordingly!
My life changed when Sabine took me for a ride in M5 Ring-Taxi. :eek
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 632
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#29

a mi lahko kdo čisto na kratko in logično razloži kakšna je razlika bmw motorjev z vanosom in brez?

pa prosim, brez takih, Kao, boljši so....zanima me zakaj in pri čem...


http://en.wikipedia.org/wiki/VANOS
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


Alfa_samec
Alfa_samec

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 40
  • Lokacija: Puconci
  • Avtomobil: ALFA ROMEO GTV 2.0 TS

#30

hvala.
Prikaži več možnosti


smidge
smidge

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 105
  • Lokacija: slovenija
  • Avtomobil: e36 318ti

#31

.

3. Še vedno nisem razdrl plastike okoli volana, ki še vedno škriplje.
.


za spodnji del imas spodaj en plasticen vijak, za zgornjega pa zgoraj. Potem pa mislim da samo scukas dol. Najboljse da das nekaj ozkega vmes in razsiris, ker sta pritrjeni zgornja in spodnja plastika z nekimi zatici. nazaj gor gre bistveno tezje ker moras te zatice prav zadet:)
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#32

Ehhh... Jerry strikes again... :)

1. ventilacije je kakrsna je... je zadovoljiva, ce jo pa primerjas z E39 je pa vsaj enkrat slabsa... ista zgodba je v E46... velik problem je tudi v mikrofiltru, kateri, kot je Bizdam ze sam ugotovil grozna ovira za pretocnost zraka... ravno iz tega vidika je bila recimo v E30 ucinkovitost klime boljsa, saj enostavno avto s klimo mikrofiltra nima... in to je vsa razlika, ne pa neumnost inzenirjev v tovarni...

2. okrog kata se strinjam popolnoma... ni debate, ceprav bi naceloma moral zdrzati precej vec kot pa 200kkm... to slednje pri novejsih modelih na zalost ne velja vec...

3. predal sam z oblikovalci nima veliko veze, ampak je narejen tako ceneno, da pece glava in se vecinoma povesi sam od sebe, in ga ni treba pajsat ... sam zaklep je beden, ter odpiranje predala nima nobenega zaviralnega sistema (jebelacesta se podrtija od roverja ga ima...) in ko se odpre predal na pritisk na tipko (oz pri starejsih poteg vstran) predal enostavno klofne dol in se dodatno pripomore k zevanju... dodaj vsaj desetletje uporabe in si pri grdo povesenem predalu...

4. sori dec, sam okol podvozja ti pa moram zal reci, da je bolje da ne govoris prevec, ker si natrosil kar nekaj neresnic... zanimivo je to, da si podvozje od E36 sk**cal, od E46 pa naj bi bilo spet dobro... kaj pa ce ti recem, da je podvozje od E36 identicno na E46? In ce verjames ali ne, si glavne komponente celo delita, drugacen je srednji glavni nosilec, kateri je varjen v glavnem iz okroglih cevi (E36 ima kompletno iz stancane plocevine = drazje ob manjsi nosilnosti), ter krak s "salco" za vzmet je drugacen in iz aluminija... E36 je bil tudi mislim da prvi bmw z multi-link zadnjo premo (ok, E31 je imel en hudo kompliciran "Z" sistem ze prej... ) in primerjava s ficoti in hrosci je pa milo receno neumna in bi jo kakemu peku se odpustil, tebi kot (kar velikokrat poudarjas) strojniku pa ne...


Naceloma me ne moti, da sem pa tja kaksno pihnes, ampak danes sem imel bolj slab dan na sihtu, pa sem bolj siten in ker ze od vekomaj tolces po E36, je bilo treba nekam spustit paro... in ker veliko folka tvoje besede jemlje za svete, si je verjetno ze marsikdo ustvaril vtis, da je E36 ena skret skoljka od bemfla... :blackeye :-D


Kar se tice predala, je verjetno krivda res tudi na strani konstruktorjev, zal pa so ti ponavadi podrejeni oblikovalcem (razen pri Svedih, kjer je situacija ravno obratna oziroma eni z drugimi vzorno sodelujejo) in so zato njihove moznosti omejene. No pa saj imas prav, ze ena sama vrvica ali dve (kot jo ima recimo E30 - pa to se zdalec ni edino, kar ima bolje narejeno) bi omilila problem.

Glede ventilacije se mi zdi smesno, da za slabo pretocnost zraka krivis mikrofilter. E30 ga res nima, ampak kadar tam prizges ventilacijo se moras skoraj za sedez prijet, da te ne odpihne. Grem stavit, da pri E36 skozi sobe zrak piha konkretno slabotneje kot pri E30, tudi ce prvemu vzames ven mikrofilter. Vzrok je, kot sem ze napisal, en sam in sicer napacna konstrukcija kanalov za pretok zraka. Sicer pa je E36 edini ki ima ta problem, pa imajo razen njega tudi vsi novejsi modeli vgrajene mikrofiltre, nekateri celo po dva. Po tvojem bi moral torej recimo v E38 ta sistem tudi delovat slabse, ker ima kar dva mikrofiltra?

Kar se tice podvozja, se pa v E46 zal se nisem poglabljal in tvoje trditve zato ne morem ne ovrec in ne potrdit. Vem le to, da ima E30 vpetje zadnjih rok izvedeno precno (kar je konstrukcijsko pravilno) in E36 vzdolzno, kar je zastarelo in zato konstrukcijsko popolnoma neustrezno (sploh ce govorimo o limuzini, ki se spogleduje s sportnostjo). Pa pustimo zdaj prostorske preme ob strani, ker so drage in jih imajo vecinoma samo drazji avtomobili - mi se pogovarjamo o "plebejskih" BMW-jih, kot sta trojki E30 in E36. Zadnja prema slednje je torej "krneki", se vidi da jo je ocitno delal isti konstrukter, kot ima "na vesti" ergnomijo sedezev, sovoznikov predal in ventilacijo... ali pa kak njegov strokoven kolega (NOT!) :hihi

Sicer pa sorry za razocaranje (in se toliko bolj mi je zal, ker si imel ze itak slab dan), ampak E36 (vsaj osnovna verzija - M je recimo ze boljsi) je zal (napram naslednikom in celo napram enemu od predhodnikov) res skret od bemfla, resuje ga zgolj in samo vrhunski motor, ki ga E30 (v originalni izvedbi seveda) ne premore :ok

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#33

Jerry, glede mikrofiltra te moram malo dopolniti :ok

Tako E32, E34 kot tudi E36 (Ki je ven prišel 1990, zanimivo bi bilo videti, če so VSI imeli že mikrofilter? Ker v E32/E34 so mikrofilter začeli vgrajevati šele z 6/1990 in ubrali so "bližnjico", ker filtra dejansko niso imeli kam postaviti...) imajo vsi težave z močjo pihanja zraka. Problem pri teh avtih nastane zato, ker imajo najprej vgrajen ventilator, ki vleče zrak iz zunanjosti, šele nato mikrofilter in nato pečko. Tako mora ventilator najprej vleči zrak, nato ga pa še potiskati skozi tkanino filtra.
(Fabrika pa v TIS flegma napiše, da imajo ti avti z ročno klimo in mikrofiltrom 10% slabši pretok zraka :crazy - Ne vem, a ima avtomatika močnejši ventilator?)

Ker imajo nekateri e36 narejeno enako (mikrofilter za sovoznikovim predalom), nekateri pa baje ne (filter imajo pod brisalci), imajo prvi gotovo tudi poznani problem.

"Prava" konstrukcija vgradnje
mikrofiltra je PRED ventilator, ki sesa zrak, potem je njegov vpliv (tudi, če je filter že čisto zabit od svinjarije) na moč pihanja skoraj zanemarljiv.

Rešitev je samo ena: menjava filtra vsako leto pred zimo. Ko je filter nov, se čudežno nehajo rositi stekla (kondenz na notranji šipi pozimi ne zmrzuje več), piha pa tako kot je treba. To se najbolj opazi ravno pozimi, ko je filter zabit, te zebe v avtu ko psa.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#34

Jerry, glede mikrofiltra te moram malo dopolniti :ok

Tako E32, E34 kot tudi E36 (Ki je ven prisˇel 1990, zanimivo bi bilo videti, cˇe so VSI imeli zˇe mikrofilter? Ker v E32/E34 so mikrofilter zacˇeli vgrajevati sˇele z 6/1990 in ubrali so "blizˇnjico", ker filtra dejansko niso imeli kam postaviti...) imajo vsi tezˇave z mocˇjo pihanja zraka. Problem pri teh avtih nastane zato, ker imajo najprej vgrajen ventilator, ki vlecˇe zrak iz zunanjosti, sˇele nato mikrofilter in nato pecˇko. Tako mora ventilator najprej vlecˇi zrak, nato ga pa sˇe potiskati skozi tkanino filtra.
(Fabrika pa v TIS flegma napisˇe, da imajo ti avti z rocˇno klimo in mikrofiltrom 10% slabsˇi pretok zraka :crazy - Ne vem, a ima avtomatika mocˇnejsˇi ventilator?)

Ker imajo nekateri e36 narejeno enako (mikrofilter za sovoznikovim predalom), nekateri pa baje ne (filter imajo pod brisalci), imajo prvi gotovo tudi poznani problem.

"Prava" konstrukcija vgradnje
mikrofiltra je PRED ventilator, ki sesa zrak, potem je njegov vpliv (tudi, cˇe je filter zˇe cˇisto zabit od svinjarije) na mocˇ pihanja skoraj zanemarljiv.

Resˇitev je samo ena: menjava filtra vsako leto pred zimo. Ko je filter nov, se cˇudezˇno nehajo rositi stekla (kondenz na notranji sˇipi pozimi ne zmrzuje vecˇ), piha pa tako kot je treba. To se najbolj opazi ravno pozimi, ko je filter zabit, te zebe v avtu ko psa.


Hec je v tem, da imajo E32, E34 (in tudi vsi ostali modeli po spisku) tezave z jakostjo pihanja samo takrat, ko je filter zabasan (kar je normalno), pri E36 pa piha s premajhno mocjo, tudi ko je filter nov. Primer: poleti, v hudi vrocini, je v E36 kljub na polno prizgani klimi se vedno neznosno vroce, medtem ko klimi v E32/E34 zadovoljivo opravita tudi z najhujso vrocino. E36 ima ocitno enostavno tako nesrecno zavite cevi, da se moc ventilatorja porabi na njih ali kaj... drugega si jaz ne znam predstavljat, ker motorcek dvomim da ni dovolj mocen.

Kdor je ob E36 imel se kak drug model BMWja s klimo, ve o cem govorim.

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


tds325
tds325

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: Split
  • Avtomobil: bmw 325tds '97.

#35

Pozdrav! Evo da ne otvaram novu temu... kako doći do elektro-motorčića koji otvara ˝klapnu˝ ventilacije koja usmjerava zrak prema gore (za odmagljivanje prednje šajbe), a da se pri tom ne raskopa kompletna kontrolna ploča :crazy
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#36

Težka bo :blackeye Razen, če ima še do od poznavalcev E36 kakšen nasvet skrit v rokavu, se po mojem pripravi na razstavljanje armaturne plošče...

Edini nasvet, ki ti ga lahko dam je, da začni pri konzoli nad sredinskim tunelom. :crazy :-D Na koncu boš videl, da niti ni tako strašno komplicirano, samo kak vikend časa bo vzelo...

Aja, ker imaš verjetno airbage: najprej odklopi akumulator!
Prikaži več možnosti


M power
M power

    Kakegae no nai

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 080
  • Lokacija: Caporetto
  • Avtomobil: 2016 F11 520d Xdrive

#37

@Jerry: ventilacija ni tako slaba, kot ti tukaj predstavljas... je bil pri bajti E34, E39, E46 in od vseh teh ima E39 ventilacijo / klimo svetlobna leta pred ostalimi... se pa z redno menjavo (1x letno)mikrofiltra precej odpravi problem jakosti pihanja, ter prav tako ni vec tezav z rosenjem sip... tudi redno ciscenje sip spada v ta okvir. Klime se pa itak ne uporablja na najvisji hitrosti v nobenem primeru... :)

Okrog zadnje preme pa se enkrat => E36 (razen compacta in Z3)je prvi bmw, ki uvaja zadnjo multilink vpetje in s tem modelom se je ukinila naveza zadnji most - kraki z enojnim vpetjem v ta most, kar se je uporabljalo pri bemflu zadnjih 30 let... in vsekakor prehod na multilink ni zastarela konstrukcija, saj se (izboljsana) verzija uporablja se v danasnjih modelih... :rolleyes Tako vpetje doprinese k udobju voznje, ter vodljivosti avta...
Prikaži več možnosti


tds325
tds325

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 90
  • Lokacija: Split
  • Avtomobil: bmw 325tds '97.

#38

Težka bo :blackeye Razen, če ima še do od poznavalcev E36 kakšen nasvet skrit v rokavu, se po mojem pripravi na razstavljanje armaturne plošče...

Edini nasvet, ki ti ga lahko dam je, da začni pri konzoli nad sredinskim tunelom. :crazy :-D Na koncu boš videl, da niti ni tako strašno komplicirano, samo kak vikend časa bo vzelo...

Aja, ker imaš verjetno airbage: najprej odklopi akumulator!



Hvala na odgovoru :ok Još se nadam da će se netko javiti s idejom kako to napraviti bez rastavljanja armaturne ploče :-D

Postoji li možda mogućnost da se ˝klapna˝ nekako mehanički otvori, pa da ventilacija stalno puše prema gore?
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 65 491
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#39

@Jerry: ventilacija ni tako slaba, kot ti tukaj predstavljas... je bil pri bajti E34, E39, E46 in od vseh teh ima E39 ventilacijo / klimo svetlobna leta pred ostalimi... se pa z redno menjavo (1x letno)mikrofiltra precej odpravi problem jakosti pihanja, ter prav tako ni vec tezav z rosenjem sip... tudi redno ciscenje sip spada v ta okvir. Klime se pa itak ne uporablja na najvisji hitrosti v nobenem primeru... :)

Okrog zadnje preme pa se enkrat => E36 (razen compacta in Z3)je prvi bmw, ki uvaja zadnjo multilink vpetje in s tem modelom se je ukinila naveza zadnji most - kraki z enojnim vpetjem v ta most, kar se je uporabljalo pri bemflu zadnjih 30 let... in vsekakor prehod na multilink ni zastarela konstrukcija, saj se (izboljsana) verzija uporablja se v danasnjih modelih... :rolleyes Tako vpetje doprinese k udobju voznje, ter vodljivosti avta...


Ventilacija pri E36 ni tako slaba kvecjemu za nekoga, ki je prej vozil Jugota. Je namrec ena najslabsih v tem avtomobilskem razredu, ce ne celo najslabsa. Vozil sem ze vse mogoce avtomobile in se mi se nikoli ni zgodilo, da klima poleti ni zadosti ohladila avtomobila - pri E36 pa se mi je zgodilo tocno to in ne samo pri enem avtomobilu. Prvic sem mislil, da je z ventilacijo konkretnega avtomobila nekaj narobe, pa tudi po menjavi filtra ni bilo dosti boljse in pri drugih E36 enako, medtem ko je se je stanje po menjavi filtra pri E34 vedno obcutno izboljsalo.

Kar se tice zadnje preme, pa lahko svojo neumno konstrukcijo poimenujejo s kakrsnimkoli fancy imenom hocejo, pa bo se vedno neumna. Kaksno udobje in vodljivost neki, lepo te prosim :crazy Ta geometrijska resitev vpetja je napacna zato, ker se pri E36 neobremenjena kolesa postavijo na V, obremenjena pa na A, medtem ko so pri E30 (in ostalih normalnih vpetjih) neglede na obremenitev vedno pravokotna na cestisce! Pri E36 je tako zadnji konec bistveno tezje uloviti kot pri E30 ko ga enkrat odnese, kar je za voznike zacetnike (ali tiste, ki niso vajeni zadnjega pogona) zlahka usodno. Kljub fancy imenu je taksno vpetje znano ze vec kot 70 let, le roke so pri E36 malo drugace izdelane (so daljse in imajo isto prijemalisce - od tod tudi ime "multilink") - ampak osnovni princip je enak. Preme s taksno konstrukcijo so zgodovina. Preprican sem, da ze pri E46 te napake niso vec ponovili, kaj vec bom lahko povedal pa sele potem, ko si na dvigalu podrobneje ogledam katerega od novejsih BMWjev... ampak bi si upal stavit, da imajo vsi novejsi modeli pravilno vpetje, torej taksno, da kolesa ostanejo pravokotna na cestisce neglede na obremenitev.

If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#40

tds325: Gotovo bi se dalo zasilno dati loputo za stalno v odprti položaj, ampak za to moraš še vedno razstaviti armaturno ploščo (Za mehanika, ki je to že delal, ni to nič strašnega... Lahko se lotiš tudi sam, če imaš čas :ok), ko si enkrat tako daleč, se pa splača loputo tudi popraviti oz. vgraditi novi motorček...
Prikaži več možnosti