Skoči na vsebino

 

Pranje avta: ročno ali krtače?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
353 odgovorov v temi
x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 027
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#341

Jaz bom e39 dal v keramiko, vrednost avta mi sploh ne igra vloge pri tej odločitvi.
Prikaži več možnosti
    • LEO37 in bedolin uporabnikom je všeč to sporočilo


M5
M5

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 604
  • Lokacija: Ljubljana

#342

Jaz perem avto 2x letno, 15.3 in 15.11, ko mi menjajo gume, takrat obvezno ročno, pa stare feltne mi operejo, da čiste shranim do drugič, vsake toliko stresem tepihe, ko je na njih pesek ali kaj takega. Je pa res, da v avtu ne jem (niti drugi potniki ne), ne kadim, ne grem umazan v avto. Pa je tudi črn in nov, ampak enostavno ni vredno mojega časa, da bom vsak mesec 5 ur drgnil pleh, v pralnici se mi ne da izgubljat časa s čakanjem na avto, oziroma mi je brezvezno delo, da me nekdo hodi iskat tja in potem vozi po avto, da mi pa njihovo osebje pobere in dostavi vozilo pa ne želim, ker ne želim, da kdo drug vozi avto, če ni nujno.

 

Na njem ni nobene keramike, sem pa vsaj malo vesel dežja potem, ker vem, da ga bo malo spucalo. Pa ne občutim nobene razlike naprej prejšnjemu, ki je bil vsak mesec opran, vozim se isto. Edino če kaj pade na lak (ptičji drek, smola...), tisto pa takoj odstranim, da se ne zapeče.

 

Je pa tudi res, da avta nimam za pred kafič, ni spuščen v tla in nakičen, feltne so najmanjše možne, ki gredo na te diske, pač avto za vozit se v njem. Pa je avto mehansko nadstandarno vzdrževan, samo za pranje mi pa res kar dol visi.


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 893
  • Lokacija: Slo

#343

Jaz sem pa prišel do zaključka, da se keramika ne izplača. Sicer je že skoraj leto in pol, odkar sem se zanimal, tako da lahko, da se bom malo zmotil, ampak rečeno je bilo, da je treba avto najprej enostopenjsko spolirat, nato se nanese keramični premaz, ki drži 2 leti (to je bilo v rangu prej omenjenih 600eur), nato pa se keramična zaščita obnavlja, s tem da je strošek obnove le malenkost nižji, saj je treba vozilo pred obnovo zaščite spet enostopenjsko polirati. To pomeni, da zaščita in vzdrževanje pride 200-300eur letno.

 

Jaz sem se sprijaznil, da na avtu kakšna mikropraska pač bo, vzel sem Sonax hibridni premaz, da je neka osnovna zaščita, na Skylinu je še carnauba vosek, na drugih dveh avtih samo hibrid, drugače pa ne kompliciram z dvema vedroma, sem pa dal tistih 50eur za namensko vedro, ki ima na dnu mrežo, ki zdržuje trde delce ter namesto gobe uporabljam špagetasto rokavico, da gre umazanija med vlakna in ne ribaš z njo po barvi kot z gobo. Edino Skylina po pranju ne brišem, ampak spiham s kompresorjem, ker ga ponavadi operem preden gre v garažo za par dni in ne želim stoječe vode v špranjah, pa tudi dejstvo je, da ravno pri brisanju je največ drgnjena, ki povzroča mikropraske (med samim pranjem voda deluje kot lubrikant).

 

Tako da IMHO je najboljši recept neka ugodna osnovna zaščita (Sonax hibrid, Menzerna Powerlock, itd.) in čiščenje s špagetasto rokavico. Kakšna mikropraska sicer bo, ampak tudi po 3 letih avto še ne bo za spolirat, če pa npr. 1x na 4 leta plačam 300eur za poliranje, je pa še zmeraj ceneje od keramike.


Prikaži več možnosti


rokxy
rokxy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 972
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: traktor

#344

Jst sm po spominu dal slabih 500 za komplet storitev poliranja novega avta in nanosa keramike s 5 letno garancijo.   Sicer če zdrži 5 let, potem to zame pomeni 250.000 km avtoceste, kar ne bo slabo. Je pa razlika v pranju avta, dosti lažje spraviš umazanijo dol.  Tudi mrčes na sprednjem delu gre lažje dol.

 

Je pa res, da sem samo pleh zaščitil, brez šip in koles.



Urejal rokxy, 10.10.2019, 12:10.

Prikaži več možnosti


bpavsic
bpavsic

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 930
  • Lokacija: MB/MS
  • Avtomobil: E92 320i, F30 320d

#345

Jst sm po spominu dal slabih 500 za komplet storitev poliranja novega avta in nanosa keramike s 5 letno garancijo.   Sicer če zdrži 5 let, potem to zame pomeni 250.000 km avtoceste, kar ne bo slabo. Je pa razlika v pranju avta, dosti lažje spraviš umazanijo dol.  Tudi mrčes na sprednjem delu gre lažje dol.

 

Je pa res, da sem samo pleh zaščitil, brez šip in koles.

Enako. 260 keramika, 260 srednje (2 stopenjsko) poliranje (brez šip in koles). S tem da je ubožec imel precej dela, da je vse pikice na havbi popravil (pri 500ti pikici je nehal štet)... Kapo dol Alešu (Poliglob).


Prikaži več možnosti
    • rokxy in LEO37 uporabnikom je všeč to sporočilo


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 027
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#346

Ravno glede obnavljanja keramike sem preštudiral, da se najbolj splača dati že v štartu gor tisto dražjo, 5 letno. Potem nekaj let nimaš kaj tikat, če je prav. 


Prikaži več možnosti


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 528
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#347

da se vam ,da čohat avto ročno z krtačami, vso smolo, packe in insekte, ma ni šans, avtomatizirana avtopralnica je zakon, 10min in je avto čist, povoskan in posušen, top


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 027
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#348

Spoliran in zaščiten, zapelješ v samopostrežno avtopralnico, našpricaš peno, spereš z wapom in odpelješ, avto je čist. Tako je moj večinoma pran, samo nekajkrat na leto ga operem doma s predpranjem, potem rokavico in recimo na koncu še obrišem. Pa je večinoma kar čist. Pri izgledu pa dosti naredijo ATE keramične ploščice, saj so feltne vedno čiste, kar že od daleč naredi cel avto čist, tudi če ni.


Prikaži več možnosti


rokxy
rokxy

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 972
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: traktor

#349

Enako. 260 keramika, 260 srednje (2 stopenjsko) poliranje (brez šip in koles). S tem da je ubožec imel precej dela, da je vse pikice na havbi popravil (pri 500ti pikici je nehal štet)... Kapo dol Alešu (Poliglob).


Tudi jaz bil tam in sem izredno zadovoljen s storitvijo in odnosom. Dec na mestu.
Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 027
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#350

Tudi jaz se zaenkrat njega držim :ok


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 893
  • Lokacija: Slo

#351

Morda je bolj smiselno pri 5-letni zaščiti, jaz sem se takrat pogovarjal z avtokozmetiko Kristal, kamor je šel moj avto na čiščenje, ker z njimi sodeluje naroci-avto, preko katerih sem vzel Mercedesa in je bila 5-letna zaščita precej dražja, bližje jurja kot pa 500eur po spominu in se seveda nisem odločil za to. Jaz pa nazadnje pri Poliglobu nisem bil zadovoljen, tako da ne bi peljal tja niti za 500eur. Ugotavljam, da je tako kot pri ličarjih, kakor se jim posreči, ponavadi, če imaš oko za detajle, si razočaran. Zaenkrat ostajam pri osnovni zaščiti sealant & vosek.



Urejal e60va, 10.10.2019, 17:12.

Prikaži več možnosti


wini
wini
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 230
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: bmw 328i f30

#352

S cim pa nisi bil zadovoljen pri poliglobu? Osebno nisem se slišal graje cez njega ampak same pohvale.
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 202
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#353

Next level!

 

https://gtechniq.com/how-to-videos/


 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 893
  • Lokacija: Slo

#354

S cim pa nisi bil zadovoljen pri poliglobu? Osebno nisem se slišal graje cez njega ampak same pohvale.

Pri brušenju in poliranju je prišel skozi lak, zamolčal in poretuširal. Tudi ostanke polirne paste sem iz špranj čistil sam.


Prikaži več možnosti