Skoči na vsebino

 

Zavore - diski in ploščice, kakšne so izkušnje, predlogi?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
915 odgovorov v temi
e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 909
  • Lokacija: Slo

#901

Kupi avto, pa zavore ne bodo tresle. :laugh


Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 172
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#902

Jaz sem zamenjal na karavanu iz 296mm na 324mm. Cca 20-25% vecja zavorna moc ob istem stisku pedale.

Sedaj avto zavira polno nalozen priblizno tako kot je prej prazen in to ko so zavore se hladne!!!

Ampak ja, vse so to samo subjektivne spekulacije, ki nastajajo v moji glavi :)

Dober marketing so naredile firme ala Brembo, AP Racing, Stoptech, da tako napi**** folk.... :laugh

I rest my case, uzivajte :ok

In kako si izmeril 20-25% večjo zavorno moč? Si izmeril zavorno pot? Če nisi, je subjektivno.

Eno je občutek, drugo je fizika, ki je lepo razložena na številnih spletnih straneh, če se komu ljubi brati.

Marketing je tudi zanimiv ja, saj vidiš, da so nekatere prepričali, da je razlike 9 metrov. Na istih dimenzijah zavor.

Nekje je bila zanimiva lestvica šestih stvari, ki so pomembne za izboljšanje zaviranja. Na prvih treh mestih so bile gume.

Saj ne, da so zavore nepomembne, ampak čisto preveč pomena se daje velikosti. Sploh pa v vsakdanjem prometu. 


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#903

In kako si izmeril 20-25% večjo zavorno moč? Si izmeril zavorno pot? Če nisi, je subjektivno.

Eno je občutek, drugo je fizika, ki je lepo razložena na številnih spletnih straneh, če se komu ljubi brati.

Marketing je tudi zanimiv ja, saj vidiš, da so nekatere prepričali, da je razlike 9 metrov. Na istih dimenzijah zavor.

Nekje je bila zanimiva lestvica šestih stvari, ki so pomembne za izboljšanje zaviranja. Na prvih treh mestih so bile gume.

Saj ne, da so zavore nepomembne, ampak čisto preveč pomena se daje velikosti. Sploh pa v vsakdanjem prometu. 

 

Ce je zamenjal samo zavore, torej vecje diske, po tem se je zavorna pot verjetno celo povecala! Ce tas samo vecje diske na obstojeco celjust se zavorna pot ne zmanjsa!  :ok


 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 571
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#904

E39 ima za velike 324mm diske drugačno čeljust ampak je premer batka enak (60mm) kot pri malih 296mm diskih. Jaz sem naredil ta swap pa se mi zdi da res bolje zavira ampak stari so bili res iztrošeni pa še novo olje je, cevi itd...

 

Definitivno pa ima  disk večjo "toplotno kapaciteto" :

ktAkjnQ.jpg



Urejal airmike, 16.10.2019, 18:58.

Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 211
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#905

Da se razumemo, mene ni nihče prepričal z 9m ker imam ebc že od nekdaj, pa tudi sedaj ko sem dal kpl. na f31 sem jih prej nabavil, preden je ta podatek v m prišel na moja ušesa. Tako da, mene nihče v nobeno stvar ne rabi prepričevat, pri bremzah pa sploh ne, Jaz se sam odločim in gradim na svojih izkušnjah, le te mi največ štejejo, spet drugim ugaja kaj drugega in prav je tako. Sem pa mnogo krat povedal da ni tukaj samo en dejavnik, ampak cel kup ki potem dajo celoto.   


Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#906

E39 ima za velike 324mm diske drugačno čeljust ampak je premer batka enak (60mm) kot pri malih 296mm diskih. Jaz sem naredil ta swap pa se mi zdi da res bolje zavira ampak stari so bili res iztrošeni pa še novo olje je, cevi itd...

 

Definitivno pa ima  disk večjo "toplotno kapaciteto" :

attachicon.gifktAkjnQ.jpg

 

No vidis in to pomeni, da je pritisk se vedno enak, je pa vecja povrsina ploscice in vecji disk kar je seveda bolje za pregrevanje!  :ok

 

Ampak pritisk je pa se vedno enak in to zeli @gerchy povedat ze celoten cas. Kar noce "priznat" je samo to, da ce je sam disk zelo majhen in seveda temu primerna tudi ploscica se pregreje zelo hitro in to je lahko ze med samim naglim zavirnjem, kot omenjeno recimo 250km/h pa da se zavira na full ker je pred tebe skocil kamijon (napisano samo kot primer). V tem primeru se pa seveda zavorna pot podaljsa, saj so bremze tako pod dimenzionirane da se pregreje vse skupaj "takoj"

 

Za pregrevanje, segrevanje, pa je zelo pomembna debelina diska in debelina ploscice, tanjse (bolj obrabljeno ali novo) kot je prej se vse skupaj pregreje!

 

Velik disk in se vecja celjust ne prinese vedno full napredka, ker ce je vse skuapj preveliko pridobis ogromno na masi, kar pa kot vemo je full pomembno pri zaviranju. 

 

Sami batki v 6 bastnih celjusti pa sa itak razlicne velikosti, to je pa upam da tudi jasno!?

 

Saj tukaj se da vse zracunat, ni treba po odkrivanju tople vode. 



Urejal Underdog, 16.10.2019, 20:01.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • TIN je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 571
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#907

Kak je pa z master cilindrom? Marsikdo da 4 batne ali več gor, master pa enak? Kdaj je potreben upgrade tudi tega?


Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#908

Kak je pa z master cilindrom? Marsikdo da 4 batne ali več gor, master pa enak? Kdaj je potreben upgrade tudi tega?

 

Ja praviloma ja, samo ce imas ABS pol naceloma ni tezave!

 

Pri dirkalnih avtomobilih, kjer imas dva master cilindra, spredaj in zadaj loceno jih moras seveda zamenjat, ampak da ves katere dat je potreben izracun. Torej podatke od velikosti diska, premere vseh batkov, premera gum in razporeditev teze avtomobila (vage po domace).

 

https://tiltonracing...pedal-assembly/

 

Ce te zanima pa mal preberi! Spodaj bos videl da se celindri prodajajo loceno in so razlicni ce imas ABS oziroma ce ga nimas!!

 

Ampak OK, sedaj sva zasla, nima to veze z cestnimi avomobili in zavorami, princip delovanja je pa enak, samo za boljse razumevanje!!!

 

Izracun pa ti tako ali tako naredijo tam kjer kupis stopalke, ali pa same zavore!



Urejal Underdog, 16.10.2019, 20:33.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 172
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#909

@underdog, tudi ti ne bereš. :skrbast

Nikoli nismo direktno omenili pregrevanja. Tam je večja zavora, logično, boljša. To smo tudi pojasnili.

Če boš še enkrat poiskal del, kjer piše, da če je pogoj blokiranja izpolnjen, večja zavora ne bo pomagala.

Torej se 316i z M3 zavorami ne bo ustavil nič prej. Dokler ne bo seveda pretiraval z večkratnim zaviranjem.

Zdaj sem pa to že tolikokrat pojasnil, da sem res obupal. :ok2

Srečno zaviranje vsem. :laugh


slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#910

@underdog, tudi ti ne bereš. :skrbast

Nikoli nismo direktno omenili pregrevanja. Tam je večja zavora, logično, boljša. To smo tudi pojasnili.

Če boš še enkrat poiskal del, kjer piše, da če je pogoj blokiranja izpolnjen, večja zavora ne bo pomagala.

Torej se 316i z M3 zavorami ne bo ustavil nič prej. Dokler ne bo seveda pretiraval z večkratnim zaviranjem.

Zdaj sem pa to že tolikokrat pojasnil, da sem res obupal. :ok2

Srečno zaviranje vsem. :laugh

 

Jaz se popolnoma strinjam z tem, sem ti napisal, da nimas popolnoma vsega prav, ta del pa definitivno imas!!!  :ok Prav tako sem ti napisal kater del noces omenit, in tam pa nimas prav! Kot sem napisal, ce se poveca sama velikost diska se zavorna pot lahko poveca pri samo enem merjenju!

 

P.S. No saj vidim da si ga omenil, se opravicujem!  :-D



Urejal Underdog, 16.10.2019, 20:43.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 652
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#911

In kaj pol recimo... ce bi dal od Alfe 4 batne celjusti pa druge diske na E39, bi spet treslo?
Ne vem kako vi vozite, vendar za vsakdanjo voznjo je 296 mm disk na E39 polna kepa.

Ja spet bo treslo razen, če boš uporabil plavajoče diske. Ker 4 batne čeljusti bodo fiksno vpete in če bo disk upletal bo tudi avto in pedalo treslo. 

 

Kakšno stanje imaš čeljusti, so vodila in gumice nove?


Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 870
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#912

Celjusti so bile obnovljene pr zadnji menjavi diskov, 10000 km nazaj.
Prikaži več možnosti


Coti
Coti

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 140
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: BMW E46 318Ci, E39 525dT

#913

Ja spet bo treslo razen, če boš uporabil plavajoče diske. Ker 4 batne čeljusti bodo fiksno vpete in če bo disk upletal bo tudi avto in pedalo treslo. 

 

Kakšno stanje imaš čeljusti, so vodila in gumice nove?

Štiribatna čeljust lahko reši opletanje diska, saj se batki lahko premikajo kakor jim paše, zavorna tekočina pa se prosto pretaka iz ene na drugo stran čeljusti. To je skoraj kot plavajoča čeljust.

Problem tresenja pa se v glavnem pojavi zaradi neenakomerno obrabljenega diska(neenakomerna debelina) in neenekomerno utečenega (ko se materjal iz ploščic neenakomerno napari na površino diska, to je videti kot lise na disku). Tu ne pomagajo nobeni plavajoči diski ne 4 ali več batne čeljusti...


Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 395
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#914

Nekdo je napisal da vecji premer diska in posledicno vecje ploscice prinesejo samo vec trenja kar pomeni vec pregrevanja... a ne zelimo ravno pri zavorah ustvarit cim vec trenja da s tem skrajsamo zavorno pot... kot posledica trenja se seveda ustvari vecja toplota ampak tudi to se da odpravit... navsezadnje ima pa vecji kolut vec materiala za prevzet tisto temperaturo in vecje kanale za pretok zraka...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 864
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#915

Hahaha ja pregrevanja je logično manj pri večjih diskih.

Pol pa kar od kakšnega Swifta zavore na M5ko pa se ne bo več pregrevalo LOL

Drugače pa v neki temi se je povezovalo tresenje predvsem z različnim trenjem na površini diska in ne toliko z zvitostjo... Ma kdo kak komentar.
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 212
  • Lokacija: Garage
  • Avtomobil: Race Car

#916

Komentar?

 

Pa saj vsak drug dan negdo pogrunta nekaj novega. Topla voda sicer ze je, ampak jebemti brez bojlerja ne tece pa, da se jebes, ocitno je pri zavorah vse drugace!?!



Urejal Underdog, 20.10.2019, 10:10.

 "Racing is life. Anything before or after is just waiting."
Prikaži več možnosti
    • wini je všeč