Skoči na vsebino

 

Neumnosti iz Avto.neta

* * * - - 16 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
31413 odgovorov v temi
Maticb
Maticb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 999
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: E46 320Ci

#31201

Ja financiranje. Brez pologa je riziko večji. Na banki dobiš podobne cifre, Delavska hranilnica je kredit za 11,000€  malo manj, 185



Urejal Maticb, 13.02.2020, 18:21.

Silence is sometimes the best answer.

Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 767
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#31202

Avto vreden 4 jurje plačas 14 jurjev, pa vmes še ene 10 za vzdrževanje. Priceless.


Prikaži več možnosti
    • bvogri je všeč


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 248
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#31203

Ok nekdo ki je res vernik in mora biti 6ak pa taki sedeži in nevem kaj še...ajde 7 jurjev pa si uresniči te svoje "sanje" (odkupna je itak še precej manj). 

Ampak a niti eurotax ne gre noben pogledat? Sej res dela vsak s svojem denarju kar hoče samo c'mon!

Pa tudi banke/financerji kdorkoli že je vmesna hijena "mora" prežveti in naj zasluži tistega jurja, dva

Ampak kaki mehurčki so pa tole postal je pa absurdno...

@Jerry zato pa mislim, da je moja ocena o 10x obkroženju ekvatorja kar realna.

 

Poglejte še ostale primere... Razne stare A6, A4 (ista cena 2008 ali 2013 sej sta na zunaj kar podobna :crazy )

Passat 2007 x €, 2012 x+1900eur :laugh

 

še en pilot iz male azije:

 

1072529.jpg

 

https://www.avto.net... serija 5: 530d

če vam pride preorat zelenico za krompir je 2 jurja doplačila, za fižol in koruzo pa za 500, je bolj plitvo pa so dovolj te gume.



Urejal BMW RALLY, 13.02.2020, 20:30.

Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 767
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#31204

Haha :).


Prikaži več možnosti


Silvershadow
Silvershadow
  • Uporabnik
  • Sporočil: 557
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw e61

#31205

Wrom wroooom :3gears :3gears ...verjetno ga je cela “komšijadija” vlekla na špuro wrooom :rofl :rofl
Prikaži več možnosti


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 808
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i, E46 320i

#31206

Motor in menjalnik odlična

Že po tej frazi vemo za koga gre :)
Prikaži več možnosti
    • Colt in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


BMW RALLY
BMW RALLY

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 248
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 3er

#31207

31352415361spricevalo-za.jpg


Prikaži več možnosti


hojnikb
hojnikb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 54
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: F30 13' 318d

#31208

Slovenščina pa 0... Hudiča no, sj je to slovenski avtooglasnik, vsaj nekaj podobnega slovenščini se pričakuje, al ne?


BMW 318d 13' F30

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 029
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#31209

Da imaš bemwe potrebno nije znati slovenski spljoh.
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 757
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#31210

Dobro jutro Slovenija. Ravno malenkost pod 600.000 slovencev živi v tujini, nadomestili so jih pripadniki "bratskih držav" tako da smo lahko veseli da so oglasi in podobno na tako dobrem slovničnem nivoju. Čez 10 let ne bo več tako dobro.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti
    • nedvedinho je všeč


Monaco
Monaco

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 432
  • Lokacija: Koroška
  • Avtomobil: silver arrow & topless...

#31211

Dobro jutro Slovenija. Ravno malenkost pod 600.000 slovencev živi v tujini, nadomestili so jih pripadniki "bratskih držav" tako da smo lahko veseli da so oglasi in podobno na tako dobrem slovničnem nivoju. Čez 10 let ne bo več tako dobro.

Čez 10 let boš imel itak pol oglasov v pismenkah...


Prikaži več možnosti
    • sash je všeč


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 268
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E91 LCI

#31212

Pa za kaj za vraga potem diesel??? Bencinci so že tako izpopolnjeni, sploh ne vidim več razloga za diesel, če ni velikih razdalj...

Kakšna je pa razlika med sodobnim turbo bencinarjem in dizlom?

V zadnjih letih so tudi dizli napredovali, poznam najmanj 10 ljudi, ki vozi 2-5 lete stare dizle, se pravi niso 10 let stari z 300kkm+) po manj kot 5km v službo in nimajo problemov. Poznam tudi bivšega lasntika 328i, danes vozi dizla, v službo se vozi 2-3km in večkrat na dan gre domov, bencina je tankal 10l/km, medtem ko dizla 6-7l/km, zakaj je kupil potem dizla mi ni čisto jasno. 

Iščem si avto in zaenkrat nimam razloga, da bi kupil bencinarja, pa se vozim v službo 4km, vmes imam kar tudi relacije (letno 22-25k). Najraje bi imel hibrida!

 

Tudi ko prebiram tuje forume opažam, da nihče več ne zagovarja tega mita, da dizli niso za kratke relacije.


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 221
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#31213

Kakšna je pa razlika med sodobnim turbo bencinarjem in dizlom?

V zadnjih letih so tudi dizli napredovali, poznam najmanj 10 ljudi, ki vozi 2-5 lete stare dizle, se pravi niso 10 let stari z 300kkm+) po manj kot 5km v službo in nimajo problemov. Poznam tudi bivšega lasntika 328i, danes vozi dizla, v službo se vozi 2-3km in večkrat na dan gre domov, bencina je tankal 10l/km, medtem ko dizla 6-7l/km, zakaj je kupil potem dizla mi ni čisto jasno. 

Iščem si avto in zaenkrat nimam razloga, da bi kupil bencinarja, pa se vozim v službo 4km, vmes imam kar tudi relacije (letno 22-25k). Najraje bi imel hibrida!

 

Tudi ko prebiram tuje forume opažam, da nihče več ne zagovarja tega mita, da dizli niso za kratke relacije.

 

Na kratke razdalje nista varčna ne dizel ne bencinar, še posebej v mestu. Dizel dokler motor ni ogret ima precej sajasto izgorevanje, saje potem zapacajo vso živo motorno periferijo (DPF, EGR, lopatice turbine...). V tem smislu je dizel problematičen na kratke razdalje. Če dizla vsaj 1x mesečno odpelješ na daljšo relacijo se takrat motor prečisti in načeloma težav ni. V tem pogledu je bencinar dosti manj problematičen - hitreje se segreje na delovno temperaturo, nabira se manj saj, DPF in EGR še nista prisotna... 

 

Kot si že ugotovil je za fijakanje par km sem in tja najboljša elektrika, čeprav še ne poznamo vseh težav. Kako se bodo obnašale baterije na dolgi rok, ali jim kratke poti bolj škodijo kot redno praznjenje do konca... Vse to bo še pokazal čas... 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti
    • sssimon in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


J9320
J9320
  • Uporabnik
  • Sporočil: 268
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E91 LCI

#31214

Tudi bencinar ni varčen na kratke razdalje, ane? Novi imajo tako EGR kot kup drugih katalizatorjev, ki samo skrajšujejo življensko dobo in praktično nimajo koristi po iztečeni življenski dobi, ki jo nihče ne omenja. Menja jih pa tako nihče.

Po mojih izračunih, nektateri boste rekli brez veze to računat. Na 25kkm letno bom plačal 800-1000e več za bencin v primeru približno istega motorja bencin/dizl (gledam 320i (184KM ali 320d(190km)). Za ta denar praktično tudi menjam dpf po 2-3 letih, čeprav sem že razmišljal, da bi kupil 2016-17 letnik dizla in prvo dal dpf ven. Sodobni dizli brez sodbnih omejitev bi zdržali ohohoohoh kilometrov, da o moči sploh ne govorimo. Pri moji E91 sem obdržal dpf dokler mi je delal a mi je zelo žal.

Mislim da dokler delam tedensko še vsaj čez vikend za izlet relacije 20km+ bo dizel še vedno boljša opcija, ko bo pa hibrid cenovno dostopen bo pa elektrika pojala. 

Glede elektrike se mi zdi, da je edina koristna zadeva hibrid. Porabiš odvečno energijo in jo shraniš za pospeševanje. Osebno bi mi pogonski sklop 330e zadovoljil 99.9% potreb, ampak s praktičnega vidika je limuzina in cenovno še nekje v oblakih. Vozil volvo v60 twinengine in zadeva špila res super, ampak stari model ni prostorsko dodelan, novi so pa še €€€ oz. so zelo redki. 

Sama elektrika ne bo nikoli rentabilna in tudi ekološka ne, pa lahko gdč. Greta reče karkoli.


Prikaži več možnosti
    • zok je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 135
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#31215

 

 

še en pilot iz male azije:

 

1072529.jpg

 

https://www.avto.net... serija 5: 530d

če vam pride preorat zelenico za krompir je 2 jurja doplačila, za fižol in koruzo pa za 500, je bolj plitvo pa so dovolj te gume.

 

Tole je sigurno mister been slikal. Namesto da bi šel okrog avtomobila ter ga poslikal, je človek slikal iz enega mesta, ter raje obračal in prilagajal avto.


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti
    • dogg1410 je všeč


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 135
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#31216

Tudi bencinar ni varčen na kratke razdalje, ane? Novi imajo tako EGR kot kup drugih katalizatorjev, ki samo skrajšujejo življensko dobo in praktično nimajo koristi po iztečeni življenski dobi, ki jo nihče ne omenja. Menja jih pa tako nihče.

Po mojih izračunih, nektateri boste rekli brez veze to računat. Na 25kkm letno bom plačal 800-1000e več za bencin v primeru približno istega motorja bencin/dizl (gledam 320i (184KM ali 320d(190km)). Za ta denar praktično tudi menjam dpf po 2-3 letih, čeprav sem že razmišljal, da bi kupil 2016-17 letnik dizla in prvo dal dpf ven. Sodobni dizli brez sodbnih omejitev bi zdržali ohohoohoh kilometrov, da o moči sploh ne govorimo. Pri moji E91 sem obdržal dpf dokler mi je delal a mi je zelo žal.

Mislim da dokler delam tedensko še vsaj čez vikend za izlet relacije 20km+ bo dizel še vedno boljša opcija, ko bo pa hibrid cenovno dostopen bo pa elektrika pojala. 

Glede elektrike se mi zdi, da je edina koristna zadeva hibrid. Porabiš odvečno energijo in jo shraniš za pospeševanje. Osebno bi mi pogonski sklop 330e zadovoljil 99.9% potreb, ampak s praktičnega vidika je limuzina in cenovno še nekje v oblakih. Vozil volvo v60 twinengine in zadeva špila res super, ampak stari model ni prostorsko dodelan, novi so pa še €€€ oz. so zelo redki. 

Sama elektrika ne bo nikoli rentabilna in tudi ekološka ne, pa lahko gdč. Greta reče karkoli.

Samo vprašanje, kako kaj zdrži motor v dizel- hybrid-u. Če se dosti izklaplaja ter vklapja, za dizla se ve da ni zdravo. 

 

Sicer je pa prihodnost avtov v vodiku, ne elektriki.


neJEZImo Save 

Prikaži več možnosti
    • Andrej-h je všeč


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 765
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#31217

Sej je enako tudi z bencinarjem.

Zadnjic sem se vozil po Berlinu s Panamero Hybrid - sepravi turbo bencinar.
Stalno on/off mrzu motor.
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 684
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#31218

Tudi bencinar ni varčen na kratke razdalje, ane? Novi imajo tako EGR kot kup drugih katalizatorjev, ki samo skrajšujejo življensko dobo in praktično nimajo koristi po iztečeni življenski dobi, ki jo nihče ne omenja. Menja jih pa tako nihče.
Po mojih izračunih, nektateri boste rekli brez veze to računat. Na 25kkm letno bom plačal 800-1000e več za bencin v primeru približno istega motorja bencin/dizl (gledam 320i (184KM ali 320d(190km)). Za ta denar praktično tudi menjam dpf po 2-3 letih, čeprav sem že razmišljal, da bi kupil 2016-17 letnik dizla in prvo dal dpf ven. Sodobni dizli brez sodbnih omejitev bi zdržali ohohoohoh kilometrov, da o moči sploh ne govorimo. Pri moji E91 sem obdržal dpf dokler mi je delal a mi je zelo žal.
Mislim da dokler delam tedensko še vsaj čez vikend za izlet relacije 20km+ bo dizel še vedno boljša opcija, ko bo pa hibrid cenovno dostopen bo pa elektrika pojala. 
Glede elektrike se mi zdi, da je edina koristna zadeva hibrid. Porabiš odvečno energijo in jo shraniš za pospeševanje. Osebno bi mi pogonski sklop 330e zadovoljil 99.9% potreb, ampak s praktičnega vidika je limuzina in cenovno še nekje v oblakih. Vozil volvo v60 twinengine in zadeva špila res super, ampak stari model ni prostorsko dodelan, novi so pa še €€€ oz. so zelo redki. 
Sama elektrika ne bo nikoli rentabilna in tudi ekološka ne, pa lahko gdč. Greta reče karkoli.


Sam vozim dizla vsak dan po 13km v eno smer. Se hudic pozimi ogreje na delovno temperaturo sele po 10km. Ce bi lahko zavrtel cas nazaj , bi vzel bencinarja.
Bmwjev r6 je bil ogret po kilometru, in toplo pihal takoj, da v8 sploh ne omenjam.
Stroski vzdrzevanja so za dizla neprimerno višji, in tistih 200-300km/ kestl ne prinese noter razlike.
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 221
  • Lokacija: Postojna
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#31219

Sam vozim dizla vsak dan po 13km v eno smer. Se hudic pozimi ogreje na delovno temperaturo sele po 10km. Ce bi lahko zavrtel cas nazaj , bi vzel bencinarja.
Bmwjev r6 je bil ogret po kilometru, in toplo pihal takoj, da v8 sploh ne omenjam.
Stroski vzdrzevanja so za dizla neprimerno višji, in tistih 200-300km/ kestl ne prinese noter razlike.


Če bi dizla vozil na relacije nimaš nobenih stroškov. Oljni servis ni drag, poraba je majhna, draga periferija pa ne crkne kar tako... Menjavo EGR, DPF in podobe okvare pa res težko pokriješ z gorivom, se posebno ko je v igri mestna kilometrina.

Lp Tristan01
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 684
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#31220

Jaz sem se odlocil, da ko bomo menjali, bomo definitivno vzeli bencinarja.

Moja ma 8km do salona, jaz 13 do delavnice. Ko se bomo preselili, bom pa itak iz 30k km prisel na mogoce 10k km na leto
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.