v Grčiji sem ga videl... sem se na @nixxon-a spomnil pa sem mogu slikat
Zdaj gre pa zares: prenova moje E36
#741
|
Prikaži več možnosti
|
#742
Ko sem odprl havbo takrat ko se mi je to zgodilo ga je bilo še dovolj v posodici. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#743
Za hlajenje skrbijo samo kanali v notranjosti koluta, luknje in zareze na povrsini koluta pa so za odvajanje plinov pri pregrevanju smole - vezivnega materijala, ki drzi zmes torne obloge skupaj - na kratko da se zmanjsa efekt fadinga. Pri fadingu gre za to, da se med torno povrsino koluta in obloge zadrzujejo plini, ki se sproscajo ob pregrevanju obloge, zato le ta takorekoc lebdi na blazini plinov, in zavornega ucinka ni, in ce zelimo se naprej zavirati, moramo nesorazmerno povecati silo na oblogo. E65, E60, E90, E87 in novejsi imajo v DSC ze funkcijo anti-fading, kjer enota racuna kaksna naj bi bila temperatura zavor, in ce izracuna, da je le ta nevarno visoka, sama dvigne tlak v zavornem sistemu, da uporabnik tega ne obcuti. Ce pline umaknes v luknje ali v reze jih mora biti dosti vec, da pride do tega efekta. So pa taksni diski glasnejsi, imajo manjso efektivno povrsino, pa navadno malo hitreje radirajo ploscice - pa ne b bistveno. Navadno so malo drazji, pa ful fajn zgledajo.
Ciscenje potrebujes samo pri kros motorjih, za kar poskrbi oblika diska - "rozica" diski. Pri avtu potrebe po ciscenju prakticno ni, je pa prisotna potreba po susenju diska v mokrem okolju, za kar poskrbijo pametne DSC enote s funkcijo rotor wipe, deluje pa v povezavi z deznim senzorjem - pri avtih, ki dezni senzor pac imajo. Ko plin spustis (v primeru, da zaznava mokre pogoje), DSC dvigne tlak v zavornem sistemu ravno toliko, da obloge nasloni na kolut, in s tem odstrani vodni film. Ko zacnes zavirati, imas torej ze s prvim trenutkom na voljo poln zavorni ucinek. Urejal zok, 11.10.2018, 00:14. |
Prikaži več možnosti
|
#744
Včeraj sem na smetišče odpeljal stari tank za gorivo. Prej sem ga odprl, da vidim kako izgleda.
Prva slika prikazuje kanto za gorivo, v katero smo zlili star bencin (slika polne je na prejšnji strani v delavnici): ![]() Ta slika kaže odprtino v tanku, skozi katero se bencin natoči. Nanjo pride cev ki gre do pokrovčka na boku avtomobila: ![]() Slika odprtine kamor gre drug senzor nivoja goriva (tisti del kjer ni pumpe): ![]() Tole je filter, ki je nameščen na motorček goriva. Filter se je s tole gosto temno zmesjo nevemčesa (tekstura je kot med) kar trdno prilepil na dno tanka: ![]() In še druga odprtina, kjer je bil zgornji filter nalepljen: ![]() Kar se teh delcev tiče sem opazil da je kovinska palčka na drugem senzorju zelo zarjavela, tako da nekaj usedlin je sigurno od nje, od kje so vsi ostali koščki nimam pojma. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#745
Pred zimo sem dal na avto gor zimake, za po plundri seveda. ... Ne sej ne, samo nisem hotel da bi letne postale jajčaste ker je avto celo zimo stal, tako da sem dal gor 15" BBS z Jerry approved cca 15+ let starimi zimaki. Ker pa je ena feltna fasala ob nesreči 10 let nazaj, sem že takrat kupil drugo "novo", ki mi je nato vsa ta leta stala v škatli. Vse skupaj sem nesel lokalnemu vulkanizerju, ki mi je gumo premontiral. Z utežmi se nismo matrali, ker se avto nikamor ne pelje na teh gumah.
![]() ![]() Avto je nato pod ponjavo prezimil. Fast forward na včeraj, ko sem ga po parih mesecih prvič odkril, malo prezračil in zalaufal. Sem se bal da bomo imeli še kako epizodo z bencinom ali benz pumpo, pa je na mojo srečo kresnil iz prve. Tako da na hitro ena pomladanska, še na zimskem setupu, ter detajl barve. ![]() ![]() Plani: avto gre v bližnji prihodnosti nazaj h Gregi (KLIK) (mehanik, ki mi ga je sploh nazaj h življenju spravil) na menjavo cilindra sklopke (oziroma obeh) in (če jo dobim) poškodovane klima cevi. ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#746
A boš tole registriral?
Kaj pravzaprav manjka avtu da bi bil za ''vsak dan''? |
Prikaži več možnosti
|
#747
Jaz sicer ne verjamem, da lahko karkoli postane jajčasto (in tudi nikdar nisem doživel tega), ampak če je zimovanje bilo zunaj, je menjava bolj koristna zaradi UV svetlobe, če kolesa niso dodatno zaščitena. |
Prikaži več možnosti
|
#748
Pokrita so bila, skupaj s preostankom avta. Sicer čisto spodaj ne, a večina pa. Glede jajčavosti ne vem, ampak ne bi rad testiral na svoji koži.
![]() Drug auspuh (ga že imam) da pridejo plini čisto v zeleno (z zamenjavo lambde se je večina popravila), ker trenutni mislim da malo pušča in tiste sonde na tehničnih malo mede, sedaj ugotovljen cilinder sklopke, homologacija 17", kar tudi ni problem ker imajo feltne TUV, ter tele zadnje luči, katere imajo sicer E oznako a ne vem ali je to dovolj. Torej ne veliko. V skrajni sili dam na 15-ke ene novejše gume gor in zamenjam zadnje luči za original, pa imam stock avto (tako rekoč). ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#749
Če avto stoji na gumah dlje časa, postanejo jajčaste. If I had the money I would have a mid-life-crisis. |
Prikaži več možnosti
|
#750
Ni treba dlje časa, se opazi že po 14 dneh v garaži. Ampak tudi izgine po par desetih kilometrih. |
Prikaži več možnosti
|
#751
Yokohama sdrive se pri meni na e46 ni pobrala. Ostala jajčasta |
Prikaži več možnosti
|
#752
Jeseni, preden gre na zimovanje, dodaš 0,5 bara v vsako gumo in če se spomniš, avto pozimi 1x na mesec premakneš za 15 cm, pa je tudi ok. In spomladi ni nobenih težav zaradi jajčastih gum. To not drive your car to keep its value up is like not banging your girlfriend to keep her fresh for the next guy. Fu*k that! If you love your car, drive it. |
Prikaži več možnosti
|
#754
Nam so na e60, ki je stala 1 leto v salonu, pod garancijo menjali gume, ki so postale jajčaste in tresle. |
Prikaži več možnosti
|
#756
Izgine če guma stoji krajši čas, če stoji dlje časa pa ostane. So pa temu bolj podvržene starejše gume, novejše niso tako občutljive, oziroma odvisno od kvalitete. Bolj ko je guma kvalitetna, bolj je na ta pojav odporna. If I had the money I would have a mid-life-crisis. |
Prikaži več možnosti
|