Pravtako je naju z punco zelo navdušila nova črna šestica spredaj


#141
Danes bil pri Malgaju. Nabavil sem nekaj stvari za mojega bimmerja. Kar se tiče nabave in vsega lahko rečem, da nimam nikakršnih pripomb in zagotovo še kdaj pridem.
Pravtako je naju z punco zelo navdušila nova črna šestica spredaj ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#142
Tale Malgaj meni vedno deluje kot hiša strahov
![]() Nekateri tam imajo vsaj do mene na žalost bol zaničevalen odnos v smislu kaj boš ti mulac tukaj samo firbcaš ![]() Zaenkrat kar dober vtis, ampak nekateri pa imajo sindrom kravate ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#143
Moje izkušnje so pa povsem drugačne. Vedno vsaj 3 ljudje v salonu, v servisu pa vedno veselo in akcijsko. ![]() Se pa strinjam, da je možakar na rezervnih delih zelo oz. najbolj zagret za delo. ![]() LP Austin BMW Z3 - simply - purely medicinal. |
Prikaži več možnosti
|
#144
če je govora o lojzu, potem se tudi jaz strinjam. LP
|
Prikaži več možnosti
|
#145
Ja sej pravim, verjetno je zato mir, ker sem tam vedno povne, ko večina že zaključi z delom.
Ne vem, kako mu je ime, gre pa za gospoda srednjih let, normalne postave in frizure, že mal sive... sej verjetno jih ni veliko na šaltarju za nadomestne dele |
Prikaži več možnosti
|
#147
popovne sm hotu napisat ja:-D popoldan
|
Prikaži več možnosti
|
#148
Ta skuliran "James Bond" je verjetno vodja oddelka. Dopoldan je Lojze na rezervnih delih, popoldan pa ... je bolj umirjeno.
![]() E30 316i, E30 316i, E39 528i, E30 320is, E30 316, E30 316, E30 323i, E30 318iT, E30 316i, E32 735iA, E28 524td, E34 525iT, E39 523i, E34 525iXT |
Prikaži več možnosti
|
#149
Še moje izkušnje pri Malgaju Kranj:
Zmenjen sem bil za testno vožnjo z 116d. Se dogovorim za uro, pridem točno, ravno takrat pa ima prodajalec (mislim, da mu je bilo ime Tomaž) predajo vozila. Sicer se opraviči, a v salonu čakava z mojo več kot pol ure. Izgledalo je, kot da je edini prodajalec, ampak je bilo še kar nekaj drugih ljudi tam (mehaniki?) in mislim, da priprava papirjev za testno vožnjo ni taka huda reč, da ne bi mogle kdo drug opraviti. Ob pripravi mu pač povem, da sem avto že naročil drugje, nakar me malo jezno vpraša: "Zakaj pa niste potem tam šli na testno vožnjo?" Mogoče ker niso imeli avtov? ![]() Potem se niti ni več trudil biti preveč prijazen in je hotel čimprej opraviti zadeve. Počutil sem se, kot da mu moram biti hvaležen, ker greva lahko z mojo sama na testno vožnjo za 45 min. Poleg vsega mi je pa predal avto s totalno praznim tankom (še za 10km), z izgovorom, da pač nima Magna kartice, ker imajo neko reč na Bledu, tako da sem moral takoj na bencinsko. Avto je sicer super, a če že pridem na testno vožnjo, hočem avto v miru videti in se lepo zapeljati naokrog. Za to pa sta potrebni vsaj kakšni dve uri. Mislim, da kakšne škode s tem ne bi bilo in bi se stranka lažje odločila za avto. Jaz pa vem, da ko bom kupoval naslednjega BMWja, ga nikakor ne bom pri Malgaju v Kranju, izključno zaradi odnosa do strank. Aja, mogoče je bilo to zato, ker pač nisem bil oblečen v obleko, ampak sproščeno v kratke hlače. ![]()
“If, after the first twenty minutes, you still don’t know who the sucker at the table is, it’s you!”
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#150
Se strinjam in verjamem da si čakal predolgo. Poznam situacijo. Na drugi strani pa kaj pričakuješ, ko poveš, da si avto že naročil drugje?? Kako bi se ti počutil, da ti nekdo pride delati stroške, mu posodiš opremo, bla bla za bilo kaj in ti pove, da itak ne boš kupil pri njemu. Sorry, ampak jaz te tudi ne bi jeb.... Pet posto!
Sicer pa poznam razmere, marsikaj bi lahko bilo bolje, overall je pa vseeno bolje kot marsikje drugje....
|
Prikaži več možnosti
|
#151
Vem, da ni prijetno čakati, ampak v bmw salonu pa ja imaš pol ure kaj se za zamotiti. Razen, če se ti mudi, ampak glede na to, da si pričakoval, da boš testno enko imel 2 uri, potem se ti verjetno ni mudilo. Pač pogledaš malo ostale modele v salonu, kak prospekt preletiš in mine pol ure. In če poveš, da si avto naročil drugje...jaz kot prodajalec bi se še bolj trudi narediti boljši vtis na stranko, ker tak, ki kupi novega bmwja enkrat, je velika verjetnost, da ga bo še drugič. Poleg tega če mu ostaneš dobro zapisan v spominu, bo v primeru kakšnega nezadovoljstva tam kjer ga je kupil, pripeljal avto raje na servis itd k tebi. Je potrebno na vse gledati malo bolj dolgoročno. In zakaj, če odkrito pove, da je avto naročil drugje, ne bi smel dobiti testnega pri Malgaju? Koliko je takih, ki niti pribljižno ne bodo potencialni kupci novih bmwjev še vsaj par let (eni nikoli), pa vseeno gremo z veseljem v salon pogledati napredek iz naših starih kant in z veseljem na kakšno testno vožnjo in jim posledično delamo stroške. Pa bo verjetno forumaš adrenalyn spet naročil novega bmwja prej kot pa velika večina nas na forumu, ki gremo na kakšno testno vožnjo in ne recimo ne damo vedeti prodajalcu, da smo siromaki s starimi kantami, ki firbcamo. lp,Miha Urejal bmw330cd, 19.06.2011, 09:07. “Will it be a good investment?” We shouldn’t care: the greatest cars were built for a purpose and it wasn’t to be collectible. Only time will tell but I envy the lucky buyers who just get in and drive it without fussing about mileage or stone chips: they’re the people you want to sit next to at dinner! |
Prikaži več možnosti
|
#152
V čem je fora, da greš na testno vožnjo z avtom, ki si ga že naročil?
![]() Jaz sem mislil, da je point testnih voženj v tem, da se lažje odločiš za nakup - v kolikor je to to... Prav tako ne razumem, v čem je fora, da si mu povedal, da si avto že vzel drugje? ![]() LP Austin BMW Z3 - simply - purely medicinal. |
Prikaži več možnosti
|
#153
Avto sem narocil, ker je bila pac izredno ugodna ponudba, mi ustreza glede velikosti, trojko, ki je kar podoben avto, sem pa tudi ze prevozil. Fora je pac v tem, da bi, medtem, ko ga cakam, avto malo bolje spoznal in imel tudi neko referenco za primerjavo stvari. Vem, da je rahlo smesno glede hitrega narocila, a pac toliko zaupam v kakovost BMWja, da ne verjamem, da mi avto ne bi sedel in po voznji sem se v to se preprical.
Prodajalcu sem pa povedal za narocilo pac zato, ker ne vidim smiselnosti v laganju in prikrivanju. Poleg tega je splosno znano, da imajo najmanj profita ravno s prodajo vozila in dosti vec s poprodajnimi storitvami. Se vedno bi me lahko preprical, da bi avto servisiral pri njih in tam tudi kupil razne dodatke. Zanimal sem se npr. za lita platisca, kjer pa mi je komaj in spet nezainteresirano izdavil ceno kompleta. Sori, ampak taksen uzaljen odnos je meni izredno primitiven in ozkogled. Poleg tega je tudi dobra beseda znancev ob novem nakupu nekaj vredna. Aja, glede cakanja - saj ob gledanju novih bmwjckov res ni tezko malo pocakati, a point je v odnosu in v tem, da smo bili dogovorjeni in tudi zapirali so potem kmalu. Urejal adrenalyn, 19.06.2011, 10:21.
“If, after the first twenty minutes, you still don’t know who the sucker at the table is, it’s you!”
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#154
Če ni to celo vodja salona. Suh, cca 40 let? To na Malgaju ni izgovor, ampak realnost. Še nisem sedel pri njih v avtu (pa sem v ene petih različnih), ki jim nebi gorela lučka. Ko sem šel na testno vožnjo mi je celo prodajalec rekel, naj kakšen liter nafte natočim. Mislim ![]() Malo OFF: ti še delaš tam, kjer si leto in pol nazaj?
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
|
Prikaži več možnosti
|
#155
Bavaria fan: k sreči mi je šlo na bolje in sem v svojem poslu.
![]() Nočem preveč "ven vlečt" salona, ker če bi blo vse tako kot je treba, bi tudi jaz še vedno delal tam. Skušam povedati neko objektivno mnenje. Dejstvo je to, da so prodajalci ali zaposleni pri BMW tudi samo ljudje... In včasih stranke preveč ahtevne in tudi nočejo razumeti kakšne situacije. Dejansko se je izkazalo, da so stranke, ki kupijo avto za 100k evrov precej bolj skuliranje kot pa stranke, ki kupujejo akcijske enke za 20k. Je šlo pa tudi meni izjemno "na živjo" to, da so avti non stop prazni in sem moral vedno opravičevati strankam kako in kaj ter zakaj so prazni... Takšna je bila pač odločitev "od zgoraj" in nismo mogli nič, razen da bi avto natankal iz svojega žepa (včasih se je to tudi zgodilo...).. LP
|
Prikaži več možnosti
|
#156
+1 Lojz je legenda ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#157
116d iz katere akcije, te splošne ali une z Aerodrom Lj?
Po mojem slednje, kajne? Sem tud sam v temu košu. Nisem pa zahteval nobene testne vožnje, sem vozil 318dT z 122 konji, in mislim, da so kar enaki performansi. Mogoče pri 1ki celo boljši, saj je avto za cca. 200 kg lažji, ožje gume..., ter le 7 konjev švohejši. Lp Urejal umavri, 22.06.2011, 01:10. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#160
Pri Malgaju v Kranju sem kupil vozilo BMW1, katerega sem prevzel v petek 29.07.2011 med 17. in 18. uro kot testno vozilo, ker mi niso do omenjenega dne in ure uspeli uredilti vseh papirjev za registracijo vozila. Še isti dan sem opazil opraskano zadnje levo platišče in zaščito desnega praga. Takoj naslednji dan, 30.07.2011 zjutraj sem klical prodajalca - Ladota Urigelj, ki mi je na moje ugotovljene napake rekel, da bova zadevo uredila v ponedeljek 01.08.2011, ko bodo tudi pripravljeni vsi papirji za registracijo vozila. Ko sem se v ponedeljek 01.08.2011 oglasil v servisu pri omenjenem gospodu, mi je ob predaji vseh papirjev za moje vozilo in glede na to, da niso imeli nobenega enakega platišča, da bi mi ga lahko zamenjali obljubil, da mi bo pa na ta račun "ugodno" dobavil zimske pneumatike na alu platiščih in me seveda s tem pomiril, da sem opustil reklamacijo. Do tukaj vse lepo in prav ampak zadeva se je začela zapletati z dnem, ko je potrebno imeti na avtomobilu zimsko opremo (15.11.2011). Že dan pred tem sem omenjenega gospoda klical po telefonu kako in kaj je z mojimi zimskimi pneumatikami pa mi je odvrnil, da me pokliče isti dan v popoldanskem času. Seveda me ni poklical. Zopet sem ga klical v sredo 16.11.2011 pa se mi gospod ni javil na telefon. V popoldanskem času me je res poklical nazaj z izgovorom, da je na izobraževanju v tujini in da se slišiva v ponedeljek 21.11.2011. Omenjenega dne sem ga poklical in mi je odvrnil, da zadevo ureja in da me pokliče v roku 30 minut. Res me je poklical in od vsega obljubljenega mi je lahko ponudil le pneumatike brez alu platišč in še te so bile letnik 2009. In po vsem tem se sprašujem ali je to profesionalen odnos do stranke. Obljubljaš nekaj potem pa taka ignoranca na koncu pa taka ponudba. Saj nisem pričakoval pneumatike in platišča zastonj. Vem da lahko prodajalci izkoristijo svoj popust in to sem pričakoval, malo bolj ugodno ceno od tiste uradne. Tako bi nekako lahko uredili mojo reklamacijo. Da pa je zadeva še toliko bolj boleča, sem omenjenemu prodajalcu vse to napisal in poslal po e-pošti, enako tudi direktorju g. Andreju Malgaju, in kot kupec avtomobila pri omenjenemu servisu nisem toliko vreden, da bi dobil odgovor in pojasnilo za njihov neprimeren odnos. Zaradi vsega omenjenega sem se odločil tudi tukaj napisati omenjeno negativno izkušnjo s sprodajo avtomobilov BMW - Malgaj v Kranju. Ljudje razmislite kje boste kupili svojega BMW-ja.
Urejal dulecec, 30.11.2011, 12:13.
|
Prikaži več možnosti
|