
1. Zelo preprosto in praktično zastojn je, da vzamete zvočno izolacijo stran. Tako bo temperatura pod motornim pokrovom lažje prehajala skozi pokrov in tako se bo notranjost hladila.
2. Za malček zahtevnejše uporabnike si lahko iznajdljivi naredite water spray za intercooler. Rabite praktično samo eno malo šobico in cevko do nje. Zadaj odklopite brisalec (poleti se ga zelo malo rabi), pod desno režo pri vetrobranskem steklu je plastičen člen za cevko, ki gre k zadnji šipi. Tam preusmerite na novo cevko, katero speljete do šobe, ki ste jo usmerili na intercooler. Ko želite hladiti, enostavno vklopite špricanje zadnjega stekla.


Vse skupaj vas stane pol ure dela in par EUR.
3. Header wraps: Z omenjeni trakovi ovijete izpušni kolektor. Trak deluje kot toplotna izolacija, zato se večina temperature "preusmeri" nižje k izpuhu, kjer pa ga že hladi zrak, ki teče pod avtomobilom. Trakove dobite lahko tudi pri meni.
4. W2A intercooler: Kot ste opazili grem po številkah po pomembnosti pa tudi malce stroškovno (tle se zadnji dve mal tepeta). Kot že veste je reža za intercooler premajhna, da bi le ta lahko deloval. Praktično ga lahko imenujemo tudi interwarmer v poletnih mesecih. Ker front mount A2A pri MINI ju praktično ni izvedljiv je najboljša rešitev W2A intercooler. Voda hladi tlačen zrak, zrak iz okolice pa hladi vodo. Voda ima 4 krat višjo zmožnost absorbacije toplote v primerjavi z zrakom. Torej pri isti temperaturi, 4 krat bolj ohladi (kmečko povedano).
S tem sistemom boste tudi v poletnih mesecih dobili nasmešek na obrazu, ko boste pritisnili plin. Saj se spomnite zimskih juter in odzivnosti motorja?

Kot pri prejšnih točkah, vam tudi tukaj lahko pomagam če boste rabili pomoč.
Pri tem sistem lahko tudi zrak, ki prihaja skozi režo uporabite za hlajenje motornega prostora. Tako imam jaz rešen problem s preveliko temperaturo.

5. Water injection:
Ko boste opravili s prejšnimi točkami in vam to še vedno ne bo dovolj, lahko začnete razmišljati o slednjem. Gre se za vbrizgavanje vode v cilindre. Tudi do 10%-odvisno od nastavitev. To bo še dodatno hladilo vaš motor v notranjosti in vam bo poleg moči prineslo tudi vzdržljivost motorja. Treba je vedeti, da vročina ubija. Počasi a vztrajno. Ni problem povečati moči a paziti je treba na vzdržljivost in tukaj temperatura igra veliko vlogo.
Na trgu se dobi tudi termostate z nižjo temperaturo, kar pa je v določenih pogledih sporno.
Mnogi se poslužujejo tudi oljnih hladilnikov, treba je vedeti, da MINI že ima toplotni izmenjevalec za olje in če pogoji res niso extremni le tega dodatno ne potrebujete. Če pa se že odločite zanj, vzemite naprednega s termostatom in ne pozabite odstraniti trenutnega toplotnega izmenjevalca.

Nekaj malega lahko pridobite tudi z različnimi toplotnimi vrednostimi vžigalnih svečk a tukaj je spet pogojeno tudi s tem, kakšne predelave imate. Ni vsaka toplotna vrednost OK za vse.
In po vsem napisanem lahko iz izkušenj povem (razen za water injection še ne), da se vse zelo dobro obnese. Sploh v kombinacijah. Jaz imam vse našteto po točkah, razen spreja, katerega pa zaradi W2A sistema tako ali tako ne potrebujem. Temperature pod motornim pokrovom so občutno manjše - kar ugotoviš že takoj, ko le tega odpreš.

Upam da sem vam vsaj malo olajšal razmišljanje, kako naprej.
