Skoči na vsebino

 

Temperatura

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
18 odgovorov v temi
KMT
KMT

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Slovenija

#1

Kot vsako pomlad so se tudi letos pri nenadnem povišanju zunanje temperature pojavile nevšečnosti pri praktično vseh S ih, pa se bom malček razpisal kaj lahko uporabniki naredite, da jim ne bi bilo tako vroče. :ok

1. Zelo preprosto in praktično zastojn je, da vzamete zvočno izolacijo stran. Tako bo temperatura pod motornim pokrovom lažje prehajala skozi pokrov in tako se bo notranjost hladila.

2. Za malček zahtevnejše uporabnike si lahko iznajdljivi naredite water spray za intercooler. Rabite praktično samo eno malo šobico in cevko do nje. Zadaj odklopite brisalec (poleti se ga zelo malo rabi), pod desno režo pri vetrobranskem steklu je plastičen člen za cevko, ki gre k zadnji šipi. Tam preusmerite na novo cevko, katero speljete do šobe, ki ste jo usmerili na intercooler. Ko želite hladiti, enostavno vklopite špricanje zadnjega stekla. :ok :-D
Vse skupaj vas stane pol ure dela in par EUR.

3. Header wraps: Z omenjeni trakovi ovijete izpušni kolektor. Trak deluje kot toplotna izolacija, zato se večina temperature "preusmeri" nižje k izpuhu, kjer pa ga že hladi zrak, ki teče pod avtomobilom. Trakove dobite lahko tudi pri meni.

4. W2A intercooler: Kot ste opazili grem po številkah po pomembnosti pa tudi malce stroškovno (tle se zadnji dve mal tepeta). Kot že veste je reža za intercooler premajhna, da bi le ta lahko deloval. Praktično ga lahko imenujemo tudi interwarmer v poletnih mesecih. Ker front mount A2A pri MINI ju praktično ni izvedljiv je najboljša rešitev W2A intercooler. Voda hladi tlačen zrak, zrak iz okolice pa hladi vodo. Voda ima 4 krat višjo zmožnost absorbacije toplote v primerjavi z zrakom. Torej pri isti temperaturi, 4 krat bolj ohladi (kmečko povedano).
S tem sistemom boste tudi v poletnih mesecih dobili nasmešek na obrazu, ko boste pritisnili plin. Saj se spomnite zimskih juter in odzivnosti motorja? :-D
Kot pri prejšnih točkah, vam tudi tukaj lahko pomagam če boste rabili pomoč.
Pri tem sistem lahko tudi zrak, ki prihaja skozi režo uporabite za hlajenje motornega prostora. Tako imam jaz rešen problem s preveliko temperaturo. :ok

5. Water injection:
Ko boste opravili s prejšnimi točkami in vam to še vedno ne bo dovolj, lahko začnete razmišljati o slednjem. Gre se za vbrizgavanje vode v cilindre. Tudi do 10%-odvisno od nastavitev. To bo še dodatno hladilo vaš motor v notranjosti in vam bo poleg moči prineslo tudi vzdržljivost motorja. Treba je vedeti, da vročina ubija. Počasi a vztrajno. Ni problem povečati moči a paziti je treba na vzdržljivost in tukaj temperatura igra veliko vlogo.



Na trgu se dobi tudi termostate z nižjo temperaturo, kar pa je v določenih pogledih sporno.
Mnogi se poslužujejo tudi oljnih hladilnikov, treba je vedeti, da MINI že ima toplotni izmenjevalec za olje in če pogoji res niso extremni le tega dodatno ne potrebujete. Če pa se že odločite zanj, vzemite naprednega s termostatom in ne pozabite odstraniti trenutnega toplotnega izmenjevalca. :-D
Nekaj malega lahko pridobite tudi z različnimi toplotnimi vrednostimi vžigalnih svečk a tukaj je spet pogojeno tudi s tem, kakšne predelave imate. Ni vsaka toplotna vrednost OK za vse.

In po vsem napisanem lahko iz izkušenj povem (razen za water injection še ne), da se vse zelo dobro obnese. Sploh v kombinacijah. Jaz imam vse našteto po točkah, razen spreja, katerega pa zaradi W2A sistema tako ali tako ne potrebujem. Temperature pod motornim pokrovom so občutno manjše - kar ugotoviš že takoj, ko le tega odpreš. :ok

Upam da sem vam vsaj malo olajšal razmišljanje, kako naprej. :-D
Prikaži več možnosti
    • MIHOLD je všeč


DoubleG
DoubleG

    The Iceman

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 466
  • Lokacija: Gym
  • Avtomobil: Darth Vader's ride

#2

Water injection je ključen (v wrc-ju ga uporabljajo skoraj vsi, saj dovoljuje da se kljub izredno visokim obremenitvam in temperaturam delovanje motorja brez klenkanja/detonacije v cilindrih).

Po možnosti dodaš še 15% metanola, ki še dodatno drži temperature pod kontrolo).
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#3

resno vprašanje: zakaj kmt vgrajuje 19% manjše jermenice brez dodatnih dodelav zmožnosti hlajenja če predstavlja temperatura tako grozen problem???


Definitivno ga predstavlja in z 19% manjšo jermenico se počasi a zmerno uničuje motor!!! Od vrhunskega predelovalca vozil kot naj bi bil kmt res nebi pričakoval zavajanja ljudi in vgrajevanje ter priporočanje nekaj za kar zadeva ni narejena.

Da se kaže vedno več škode ravno zaradi teh 19% jermenic mislim da mi ni treba posebno omenjat. Ne bom točno našteval koga je doletelo, lahko samo povem, da je šlo prvemu tesnilo na glavi, ventili klenkajo že kar nekaj časa (razumljivo da jih počasi uničuje previsoka temperatura), svečke meče ven, stalno se vklaplja dsc lučka, itd itd.

Naj bo to kritika v pozitivnem smislu. Dejstvo je da je 19% jermenica brez dodatne investicije 2000€ za dodatne predelave in izbolšave hlajenja veliko uničevanje motorja.

Že v naprej hvala za strokoven odgovor na moje vprašanje

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


KMT
KMT

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Slovenija

#4

resno vprašanje: zakaj kmt vgrajuje 19% manjše jermenice brez dodatnih dodelav zmožnosti hlajenja če predstavlja temperatura tako grozen problem???


Definitivno ga predstavlja in z 19% manjšo jermenico se počasi a zmerno uničuje motor!!! Od vrhunskega predelovalca vozil kot naj bi bil kmt res nebi pričakoval zavajanja ljudi in vgrajevanje ter priporočanje nekaj za kar zadeva ni narejena.

Da se kaže vedno več škode ravno zaradi teh 19% jermenic mislim da mi ni treba posebno omenjat. Ne bom točno našteval koga je doletelo, lahko samo povem, da je šlo prvemu tesnilo na glavi, ventili klenkajo že kar nekaj časa (razumljivo da jih počasi uničuje previsoka temperatura), svečke meče ven, stalno se vklaplja dsc lučka, itd itd.

Naj bo to kritika v pozitivnem smislu. Dejstvo je da je 19% jermenica brez dodatne investicije 2000€ za dodatne predelave in izbolšave hlajenja veliko uničevanje motorja.

Že v naprej hvala za strokoven odgovor na moje vprašanje

Lp



Saj ne vem ali je smiselno takemu laiku, ki piše o jermenici in klenkanju ventilov hkrati sploh smiselno odgovarjati, pa naj ti bo:

Proda se točno tisto, kar stranka želi. Vsakemu je tudi povedano kako je s tem, nadaljna odločitev pa je na strani stranke.
Resnega problema 19% manjša v primerjavi 15% manjšo v smislu uničevanja motorja zaradi temperature ni. Težave se znajo pojaviti drugje, kot si sam omenil DSC lučko. Kar pa je samo odraz, da senzor pritiska ni narejen za tako velik tlak in zato javi napako. Nikakršne povezave s temperaturo, kot si ti omenil, zato pa sem stavek na začetku tudi začel kakor sem ga. Namreč dejstvo je, da sise oglasil v temi, ki je izključno tukaj za pomoč samo zato, da boš nekaj spet dr....kaj se nisi poslovil ravno pred dnevi? :-D

Tesnilo glave gre tudi na NA motorjih. Lahko poveš da gre najbrž za Saltheonov avto. Vsi vemo, da je tisti avto bil že od samega začetka po servisih. Zamenjano je bilo od raznoraznih senzorjev, izpuhov, bypass ventilov in ne vem kaj vse, pa nikoli ni delal kot bi moral. Delal je par dni, pa je spet crknu.
Fantu sem tudi dal možnost, da pride jermenico zamenjat (čeprav smo jo menjali že prejšnemu lastniku) za 15% manjšo, pa se je očitno premislil. Od takrat se ni več oglasil. Torej mu že ne predstavlja takega problema!

Svečko je na tistem avtu tudi vrglo ven, tako kot ostalim ki uporabljajo denso iridium svečke na MINI Cooper S ih. Vsem, tistim z original jermenico, 15% manjšo, 17% ali 19%.
Vrže jo ven na 2 cilindru, kateri je tudi najbolj suh.
Obstajajo pa tudi za to rešitve.

Vem za sedem avtov, katere sem osebno vgradil 19% jermenico. Samo eden od naštetih ima težave - ampak kot sem že prej napisal, ta še z originalno ni delal!

Torej iz napisanega je vidno, da si se spet oglasil samo zato, da boš nekaj mešal tukaj. Ne boš, tokrat ne. :-D

In Cooper S ima težave s pretoplim zrakom v originalnem stanju, in takim je ta tema tudi namenjena. Ampak moral si kajne? :-D
Žal ne bo šlo, o tem imaš premalo znanja da me boš tukaj o lučkah, pa napačnih svečkah učil. :ok
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#5

zanimivo, res zanimivo da po eni strani pišeš o problemu s prevročim zrakom, po drugi strani pa iščeš izgovor s primerjavo češ da je zrak že v originalnem stanju avta prevroč- to je čista buča. bi bilo zanimivo izmerit serijskega S-a in S-a z 19% jermenico ob vročem dnevu- me prav zanima kateri bi imel na koncu več moči in se odpeljal drugemu. Vsak laik z vsaj malo logičnega mišlenja bo videl na kilometer, da pomeni premajhna jermenica:
1. preveč obratov na kompresorju kar se kaže v oddajanju previsoke temperature= več trenja (gledamo sedaj samo kompresor) = višja oddajana temperatura
2. previsoka temperatura nastaja zaradi premočnega stiskanja zraka

dejstvo je, da črpanje tako vročega zraka pod takim tlakom v motor na dolgi rok povzroči "big bang" v motorju in bo škoda precej večja kot si marsikdo upa predstavljat. do te škode pride posledično zaradi prevročega zraka, ki ima za posledico prevroče izpušne pline, ki nič kaj dobro ne vpliva na izpušne ventile, ki niso narejeni za tako visoke temperature, potem pa še dodatno previsok pritisk v povezavi s to previsoko temperaturo- ubogi motorji, drugega tu ne morem rečt.

Le zakaj je S-a z 19% jermenico lani poleti pustil zadaj pežo 206 SW 1,6? da bi se to zgodilo meni bi tudi na mestu vrgel iz avta ta polizdelek in prešel na kaj bolj izpopolnjenega.

Pa ne govorim samo o Salethovem avtu, mislim da več kot dobro veš, da je več takih s problemi. Tko da sem zaključil s to debato, ker itak si ti vedno najboljši, itak ti vedno vse najbolje veš, je pa čisto dejstvo da veš vedno samo tisto in tako, kar je v tvoj prid in kar hočeš vedet- le kdaj se boš naučil gledat na svoje delo tudi z malo kritike??? dejstvo je da samo z menjavo jermenice še zdaleč zadeva ni dodelana, da bi delovalo vse v za motor neškodljivem načinu. toliko o tem. Razlagaj si zadevo kakor hočeš, itak smo zate vsi čisti laiki, brez pojma tko da kot rečeno boš ostal sam tudi v tej temi.

...kaj se nisi poslovil ravno pred dnevi? :-D

Le zakaj se ti spet tu oglašaš? Me nisi še mesec dni nazaj napadal in grajal zakaj sem predelal ta kurčev podforum MINI na bmwslo z dodatnimi podforumi? Moral sem tole vprašanje izpostavit ker si me sam napadel, toliko o tem. Obračat se tako kot veter zapiha včasih res ne pride prav in bi bilo boljše, če bi ostal zvest sam svojemu mnenju in izjavam, a te žal itak vedno obračaš v svoj prid in kamor veter piha, ki piha vedno v smer izpostavljanja tebe kot najbolšega in največjega carja MINI tuninga.

kot rečeno ti sploh ni treba odgovorit na moje napisano- ne bom več odgovarjal, ker sem zaključil tudi v tej debati saj je čisti nesmisel z nekom nekaj razpravljat, ki niti malce ne upošteva možnosti, da ima drugi mogoče prav. To potem ni razprava ampak je nasprotovanje avtokratu. Tko da...you are the best...enjoy your time in your monarchy :ok

Pa brez zamere...

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


KMT
KMT

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Slovenija

#6

zanimivo, res zanimivo da po eni strani pišeš o problemu s prevročim zrakom, po drugi strani pa iščeš izgovor s primerjavo češ da je zrak že v originalnem stanju avta prevroč- to je čista buča. bi bilo zanimivo izmerit serijskega S-a in S-a z 19% jermenico ob vročem dnevu- me prav zanima kateri bi imel na koncu več moči in se odpeljal drugemu. Vsak laik z vsaj malo logičnega mišlenja bo videl na kilometer, da pomeni premajhna jermenica:
1. preveč obratov na kompresorju kar se kaže v oddajanju previsoke temperature= več trenja (gledamo sedaj samo kompresor) = višja oddajana temperatura
2. previsoka temperatura nastaja zaradi premočnega stiskanja zraka

dejstvo je, da črpanje tako vročega zraka pod takim tlakom v motor na dolgi rok povzroči "big bang" v motorju in bo škoda precej večja kot si marsikdo upa predstavljat. do te škode pride posledično zaradi prevročega zraka, ki ima za posledico prevroče izpušne pline, ki nič kaj dobro ne vpliva na izpušne ventile, ki niso narejeni za tako visoke temperature, potem pa še dodatno previsok pritisk v povezavi s to previsoko temperaturo- ubogi motorji, drugega tu ne morem rečt.

Le zakaj je S-a z 19% jermenico lani poleti pustil zadaj pežo 206 SW 1,6? da bi se to zgodilo meni bi tudi na mestu vrgel iz avta ta polizdelek in prešel na kaj bolj izpopolnjenega.

Pa ne govorim samo o Salethovem avtu, mislim da več kot dobro veš, da je več takih s problemi. Tko da sem zaključil s to debato, ker itak si ti vedno najboljši, itak ti vedno vse najbolje veš, je pa čisto dejstvo da veš vedno samo tisto in tako, kar je v tvoj prid in kar hočeš vedet- le kdaj se boš naučil gledat na svoje delo tudi z malo kritike??? dejstvo je da samo z menjavo jermenice še zdaleč zadeva ni dodelana, da bi delovalo vse v za motor neškodljivem načinu. toliko o tem. Razlagaj si zadevo kakor hočeš, itak smo zate vsi čisti laiki, brez pojma tko da kot rečeno boš ostal sam tudi v tej temi.

Le zakaj se ti spet tu oglašaš? Me nisi še mesec dni nazaj napadal in grajal zakaj sem predelal ta kurčev podforum MINI na bmwslo z dodatnimi podforumi? Moral sem tole vprašanje izpostavit ker si me sam napadel, toliko o tem. Obračat se tako kot veter zapiha včasih res ne pride prav in bi bilo boljše, če bi ostal zvest sam svojemu mnenju in izjavam, a te žal itak vedno obračaš v svoj prid in kamor veter piha, ki piha vedno v smer izpostavljanja tebe kot najbolšega in največjega carja MINI tuninga.

kot rečeno ti sploh ni treba odgovorit na moje napisano- ne bom več odgovarjal, ker sem zaključil tudi v tej debati saj je čisti nesmisel z nekom nekaj razpravljat, ki niti malce ne upošteva možnosti, da ima drugi mogoče prav. To potem ni razprava ampak je nasprotovanje avtokratu. Tko da...you are the best...enjoy your time in your monarchy :ok

Pa brez zamere...

Lp



Ko si tako pametno pisal, kako boš razložil to, da vsi resni tunerji uporabljajo 17% ali manjše na Eaton M45 Superchargerju?
Torej trdiš, da je KMT 53.5 mm (18%-nazivna 19 %) nevarna, vse ostale takšne velikosti pa očitno ne?
GTT; RMW;....

Če še ne veš sta ta dva tunerja na najvišjem nivoju, imata trenutno najmočnejše avte z M45 superchargerjem. Pravzaprav ima RMW najhitrejšega MINI ja SVETU z M45!!!
Če je za njih dobro, je dobro tudi zame in ostale Slovence. Avstrijci ste bli pa itak od vedno nekaj posebnega. Verjamem, da za vas ni dovolj dobro.

Tukaj sem pa zaključil, saj napisana dejstva povedo več kot še dodatnih 1000 besed.
KMT ni nič pisal nikjer o tem forumu, toliko v vednost..............

No pripelji tega peugeota. Če me prehitiš z njim, ti častim W2A intercooler. Se splača....;)

PS: Ko pišeš o problemih, bi bilo dobro da si konkreten. Torej naštej kater avto je imel težave z mojo jermenico. Namreč dovolj žalostno bi bilo, da le ta lastnik ni poklical in bi skupaj rešili težavo.
Zato prosim, bodi direkten. Kdo?

PS2: Ob tem bi lahko še citiral tvoj mail (zaenkrat ga ne bom :)), kaj si mi napisal ko sem rekel da bomo razvili jermenico. Nekaj v stilu kako se bo razletela pri 7000 rpm. Zanimivo da se nobena še ni.
Pa lahko mirne volje rečem, da jih je v obtoku preko par miljonov. Zanimivo-ti ka tako zelo dobro vse veš kajneda? :)
Prikaži več možnosti


cooper33
cooper33

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: defender

#7

lp
o tem da je sel mimo pezo 1.6sw ne bi niti komentiral.sel sem mimo fieste st,astre 2.0turbo,bmw325,honde 1.6vtec,....tko da....
nemorm pa rect da ni velike razlike med poletjem in zimo spet pa ne tako velika da bi usak pezo sel mimo.

eno leto nazaj si imel drugo mnenje o jermenicah http://forum.bmwslo....hlight=hlajenje
zdi se mi da spreminjas mnenja kot se spreminjajo letni casi.

pa se to fisher se potrudi opisat in razlozit stvar ti pa moras kot vedno utrujat in se neki umesavat.
Prikaži več možnosti
    • Dark Funeral je všeč


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#8

lp
o tem da je sel mimo pezo 1.6sw ne bi niti komentiral.sel sem mimo fieste st,astre 2.0turbo,bmw325,honde 1.6vtec,....tko da....
nemorm pa rect da ni velike razlike med poletjem in zimo spet pa ne tako velika da bi usak pezo sel mimo.

eno leto nazaj si imel drugo mnenje o jermenicah http://forum.bmwslo....hlight=hlajenje
zdi se mi da spreminjas mnenja kot se spreminjajo letni casi.

pa se to fisher se potrudi opisat in razlozit stvar ti pa moras kot vedno utrujat in se neki umesavat.


Nikoli nisem hvalil 19% jermenice tako da tudi ti govoriš buče. Moje mnenje ostaja isto- preberi še enkrat objave na tem linku ki si ga objavil, potem pa delaj očitke kje sem jaz kaj hvalil 19%. razlika med 15% in 19% je ogromna kar se tiče razlike v temperaturi in posledično v trplenju motorja.

glede temperatur v povezavi z 19% jermenico in pežojem, ki je padel mimo se je nanašalo na poletne temperature v katerih se itak največ izkorišča potencial avta tako da če si počil že ne vem koliko vozil jih probaj še poleti, ko bo zunaj 30+ stopinj. Moje pisanje nikakor ni izmišljotina. Pa ne glej KMT-jev avto za primerjavo, ki ima še precej dodatnih predelav za precej več € kot je offset s samo zamenjano jermenico, ki ga vozi/je vozila večina pri kmt predelanih minijašev.

Seveda, jst vedno utrujam. Upam, da ne bo tudi tebe kdaj doletelo to kar se vedno pogosteje dogaja in me ljudje kontaktirajo.

Lp,
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


cooper33
cooper33

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 472
  • Lokacija: primorska
  • Avtomobil: defender

#9

povej kdo so tevi ki te kontaktirajo.mislim da ce bi se komu to zgodilo bi bilo takoj objavljeno tukaj na forumu-ce ne z njegove strani pa s tvoje.vsak dela kar mu pasa in nobedn ne sili nobenga naj da gor 19%jermenico tako da so ocitki tukaj brezveze.
Prikaži več možnosti


KMT
KMT

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Slovenija

#10

Nikoli nisem hvalil 19% jermenice tako da tudi ti govoriš buče. Moje mnenje ostaja isto- preberi še enkrat objave na tem linku ki si ga objavil, potem pa delaj očitke kje sem jaz kaj hvalil 19%. razlika med 15% in 19% je ogromna kar se tiče razlike v temperaturi in posledično v trplenju motorja.

glede temperatur v povezavi z 19% jermenico in pežojem, ki je padel mimo se je nanašalo na poletne temperature v katerih se itak največ izkorišča potencial avta tako da če si počil že ne vem koliko vozil jih probaj še poleti, ko bo zunaj 30+ stopinj. Moje pisanje nikakor ni izmišljotina. Pa ne glej KMT-jev avto za primerjavo, ki ima še precej dodatnih predelav za precej več € kot je offset s samo zamenjano jermenico, ki ga vozi/je vozila večina pri kmt predelanih minijašev.

Seveda, jst vedno utrujam. Upam, da ne bo tudi tebe kdaj doletelo to kar se vedno pogosteje dogaja in me ljudje kontaktirajo.

Lp,



Sem malce preveril te informacije o "dogajanju". Ni zaslediti kakšnih posebnih težav, razen že pri omenjenem avtu. Kot sem pa že omenil pri tako razjahanem avtu je jermenica tazadnji "problem"!
Zato bi bilo res dobro, da poveš KDO ima te težave, če že obožuješ ljudi marsičesa.

Brez navedenih avtomobilov z dokazi, bomo tvoje pisanje vzeli za brezpredmetno, kar po pravici povedano tudi je!
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#11

potem pa vzemi pisanje za brezpredmetno. jst za razliko od vas v javnosti ne mislim in ne bom nobenega poimensko našteval, rade volje pa sprobamo in izmerimo minija z 19% jermenico v sedajšnih poletnih temperaturah, kot rečeno minija z offsetom 19% jermenice kot ga vozi večina slo uporabnikov 19%.

Lp
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


Max9
Max9

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Zasavje
  • Avtomobil: MCS

#12

potem pa vzemi pisanje za brezpredmetno. jst za razliko od vas v javnosti ne mislim in ne bom nobenega poimensko našteval, rade volje pa sprobamo in izmerimo minija z 19% jermenico v sedajšnih poletnih temperaturah, kot rečeno minija z offsetom 19% jermenice kot ga vozi večina slo uporabnikov 19%.

Lp


S čim bi ga pa ti izmeril?
Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#13

z metrom predvidoma ne :ok2 sem že večkrat napisal da imam zelo točno napravo za opravljanje dyno meritev :ok
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti


standup
standup

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 505
  • Lokacija: tu in tam
  • Avtomobil: totenwagen

#14

3. Header wraps: Z omenjeni trakovi ovijete izpušni kolektor. Trak deluje kot toplotna izolacija, zato se večina temperature "preusmeri" nižje k izpuhu, kjer pa ga že hladi zrak, ki teče pod avtomobilom. Trakove dobite lahko tudi pri meni.


Zanima me cena za tale izdelek in pa, če garantirate da tole ne bo pokvarilo kolektorja.
Prikaži več možnosti


salethedon
salethedon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 297
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: maserati

#15

ej folk, moj avto je vredu...nic skrbet:ok.
...BLUE TORPEDO...:ok
Prikaži več možnosti


KMT
KMT

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: Slovenija

#16

Zanima me cena za tale izdelek in pa, če garantirate da tole ne bo pokvarilo kolektorja.


Sam trak zagotovo ne bo pokvaril kolektorja.
Obstajajo neke teorije, da se material bolj segreva in ga počasi "odjeda" in tako razpade s časom. Moram reči, da sam nimam nekega zelo dragega kolektorja, pa se mu uporaba teh trakov zaenkrat nič ne pozna oz. ni nikakršnih težav.
Cena je na mater, katero boš dobil v ponedeljek na PM.

LP
Prikaži več možnosti


Wolf
Wolf

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 454
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: mini cooper CVT

#17

Svečko je na tistem avtu tudi vrglo ven, tako kot ostalim ki uporabljajo denso iridium svečke na MINI Cooper S ih. Vsem, tistim z original jermenico, 15% manjšo, 17% ali 19%.
Vrže jo ven na 2 cilindru, kateri je tudi najbolj suh.
Obstajajo pa tudi za to rešitve.


Ola! Zakaj pa meče ven Iridiumke? :confused
Na cooperjih je pa vse OK? K jest jih mam tut notr, pa se nebi rad s tremi cilindri okol vozu... :blackeye
Hvala za odgovor.
LP
Ni umetnost voziti slab avto hitro, umetnost je voziti dober avto počasi. :)
Prikaži več možnosti


salethedon
salethedon

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 297
  • Lokacija: ...
  • Avtomobil: maserati

#18

kar se tice pa spricanja intercoolerja , nevem no samo ta stvar ni kaj prida, mogoce ce je v kombinaciji se cesa drugega, kar KMT opisuje, tega res ne vem, ampak samo to spricanje v velikih vrocinah ne pomaga nekaj.:ok
...BLUE TORPEDO...:ok
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 269
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#19

Kje je mogoče kupiti cca 1-2m izolirnega traku (header wraps) za izpušno cev oz. konektorje?

Namreč desna cev dvojnega izpuha, ko se izpuh močno segreje se izpušni sistem premakne za cca. 4cm in takrat je desna cev peljana blizu okrasne plastike v M odbijaču, ter mi jo z notranje strani rahlo topi. Zato bi s temi trakovi rad zmanjšal temperaturo in posledično večjo škodo (navzven niti ni videti tega).
Freude am Fahren - für dich bin Objavljena slika mit ACS 4 ein Profi and I`m the only one-certificated engineer about Z4
Prikaži več možnosti