Skoči na vsebino

 

Estetska obnova BMW E30

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
107 odgovorov v temi
bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#61

No pa mi je uspelo ven armaturo snet!:) Ja, tistile opis sem si prebral, ampak je potrebno tudi sam kar nekaj vijakov še najti, ker v opisu jih je kar nekaj preskočenih:fight. Drugače mi je armatura zelo tesno prišla ven. Pa tudi konektorjev je kar nekaj, največji se pa tudi ni hotel lahko razdelit:damn. Mogel sem sneti tudi ročke smerokazov in brisalcev. Upam, da pri montaži armature ne bo večjih problemov.
A mogoče kdo ve kako se sname tistile blok kjer je celotna ventilacija in pečka:confused preden sem z delom prenehal sem čisto na hitro pregledal, če vidim kje vijake pa jih nisem videl. Jutri bom mal boljše pogledal, ampak, če mi bo kdo namignil kje so ali, da je odmontaža tega bloka lahka bom že lažje začel z delom:-D.
Zanima pa me tudi, če kdo ve, kako je z žarnicami sevisnega intervala, ker za števcem ni žarnic točno za lučkami servisnega intervala:confused

slika tistega kar moram ven pobrat:
Objavljena slika
slika, kjer se vidi, da ni lučk za servisnim intervalom:
Objavljena slika

Urejal bmwjev, 12.08.2008, 22:29.

Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 769
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#62

Vijake za ohišje pečke (to kar hočeš vzeti ven..) najdeš v motornem prostoru in ne v notranjosti. Ko odpreš pokrov motorja poglej na požarno steno(pod vetrobranskim steklom..), točno na sredini najdeš cca 50cm dolg in 15cm globok pokrov, kateri je privijačen na samo požarno steno s parimi vijaki (gedora 7mm je potrebna..). Po odstranitvi pokrova vidiš takoj sam ventilator pečke in plastične okrove okoli veternic, kateri usmerjajo zrak v samo pečko.
Te okrove snameš brez orodja, samo nežno jih premikaj v vse smeri dokler se ne snamejo z ležišča. Moraš odstranit tudi sam ventilator- ta je pritrjen z eno klipsno, katero snameš z izvijačem. Odklopiš še dve žice na motorju in ga odstraniš iz prostora.
Same vijake pečke boš videl levo in desno od motorja, so M6 stojni vijaki, tako da moraš odviti matice na njih- dolga 10mm gedora bo nujna tukaj.
Ne pozabi tudi odklopiti cevi iz motorja na pečko- poleg glavnega zavornega cilindra so, nemoreš jih zgrešiti. Zapomni si kje je bila kakšna, to je zelo pomembno!

Ko tole vse narediš se odpraviš v notranjost in pečko enostavno z enim potegom v smeri proti zadnjemu delu vozila odstraniš iz notranjosti.
:ok
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


Eddy
Eddy

    Retrosexualec

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 12 769
  • Lokacija: 1107
  • Avtomobil: Assless beemer

#63

Zanima pa me tudi, če kdo ve, kako je z žarnicami sevisnega intervala, ker za števcem ni žarnic točno za lučkami servisnega intervala:confused


Na tole ti bom posebej odgovoril:

Za servisni interval ni žarnic- so diode. Če hočeš prit do njih boš moral števec razdreti, potem boš videl o čem govorim. Kaj je sploh narobe s servisnim intervalom? Ne delajo vse diode?
Rice is great when you are hungry, and want 2000 of something.....Mitch Hedberg
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#64

Tisto enoto s servisnimi intervali ti vzameš ven posebej (pride kot neko vezje dolgo cca. 20 cm, če se prav spomnim in nanj so pritrjene AA baterije, 2 kosa če me spomin ne vara). Žernic tam se ne da posebej menjati, lahko zamnjaš le komplet (preveri na ETK: http://bmwfans.info/...62/ill-62_0064/ št. 6,7). Nisem pa še slišal da bi komu šle u maloro tele "ledice" za intervale. Ponavadi je težava v baterijah ali pa v vezju... Baterije lahko kupiš v eni specializirani trgovini z elektro materialov v BTC- Lj (tudi sam sem jih nabavil tam), kjer ti jih še punktirajo in se tako manj zaje..... pri lotanju.
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#65

Oh, res ti hvala Eddy:beer :ok V res veliko pomoč mi je tvoj komentar! Če bi mi tega ne napisal kdo ve koliko časa bi jutri zgubljal, da bi bi prišel do tega zaključka, če bi sploh že jutri prišel.
No jutri pa bom to zrihtal! Nekje je voda spuščala, pa me zanima, če je pečka, ali kakšna cev. Spuščala je potem, ko je nek mojser opral motor, ne vem, če je kaj povezave s to okvaro. No, bom videl jutri kateri je vzrok.
Glede servisnega intervala pa mi praviš da so ledice torej. Glede, da sem mislil izkoristit odmontiran števec za menjavo žarnic, sem mislil tudi od servisnega intervala zamenjati. Če pa so že ledice in je potrebno še ohišje števca razdret bom raje prej pregledal, če vse sveti ali ne, ampak bi moral resetirat interval, kar že dolgo ni bilo narejeno. A drži, da se naredi samo kratek stik med nekimi pini (številk se ne spomnim, ampak nekje sem že našel opis), ali je boljše, da z aparaturco nekje dam to resetirat:confused
Še enkrat ti hvala Eddy:ok
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#66

Tisto enoto s servisnimi intervali ti vzameš ven posebej (pride kot neko vezje dolgo cca. 20 cm, če se prav spomnim in nanj so pritrjene AA baterije, 2 kosa če me spomin ne vara). Žernic tam se ne da posebej menjati, lahko zamnjaš le komplet (preveri na ETK: http://bmwfans.info/...62/ill-62_0064/ št. 6,7). Nisem pa še slišal da bi komu šle u maloro tele "ledice" za intervale. Ponavadi je težava v baterijah ali pa v vezju... Baterije lahko kupiš v eni specializirani trgovini z elektro materialov v BTC- Lj (tudi sam sem jih nabavil tam), kjer ti jih še punktirajo in se tako manj zaje..... pri lotanju.


O hvala ti :beer
Ja, res že nakaj let ni bil v uporabi ta servisni interval (ni bil restiran), pa se zdi, da nobena nobena lučka ni svetla. Mogoče, da bo res problem v baterijah. Celo sem pred meseci nekje zasledil opis menjave le teh, ampak se kar že pozabil, da se to menja. Tako, da bom verjetno kar baterije skušal zamenjat, potem pa vidim kako je stvar. A za odpret ohišje števca so dovolj vijaki ali je tudi kaj na pritisk (za menjavo baterij)?
Pa hvala za pomoč!
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#67

Za odpret so dovolj vijaki, tisto vezje pa potem lepo z roko izvlečeš... Pri men so bile 100 % krive baterije, ki so na vezje prilotane (najprej sem seveda probal resetirati servisni interval pa še vedno ni nič svetilo). Najprej torej probaj resetirati servisni interval, lahko pa tudi, če drugega ne, preventivno zamenjaš baterije. Boš tako vsaj nekaj let imel mir...
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#68

Za odpret so dovolj vijaki, tisto vezje pa potem lepo z roko izvlečeš... Pri men so bile 100 % krive baterije, ki so na vezje prilotane (najprej sem seveda probal resetirati servisni interval pa še vedno ni nič svetilo). Najprej torej probaj resetirati servisni interval, lahko pa tudi, če drugega ne, preventivno zamenjaš baterije. Boš tako vsaj nekaj let imel mir...

ja hvala, točno to bom naredil :ok
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#69

No danes pa sem odmontiral pečko:)
Zahvala Eddyju za navodila po katerih sem lahko vse brez večjih težav izvedel.

Tako je bilo na začetku:
Objavljena slika
Tudi te plastične pokrove sem odvil:
Objavljena slika
Odstranil sem prvi pokrov in 4delni pokrov ventilatorja:
Objavljena slika
Sklopit je bilo potrebno ta konektor, ki je bil malce trd:
Objavljena slika
Tukaj je bil že celoten blok ven pobran in tako sem našel razlog za puščanje vode. Plastični del pečke je počil:
Objavljena slika
Objavljena slika

Sedaj pa me zanima, če je najboljše, da kupim novo original pečko ali se najde tudi neoriginal:confused
Če pa v prihodnosti najdem klimo in jo vgradim bo ta pečka še uporabna ali ne?

Urejal bmwjev, 13.08.2008, 13:42.

Prikaži več možnosti


marc55
marc55

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 673
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E30 318i, 325iCA

#70

Pečka za klimo je drugačna tak, da če misliš u kratkem met klimo jo probi zdj najdt nekje :-D Za te navadne pečke jih pa 110% dobiš v Italiji na odpadih dokaj poceni in v brezhibnem stanju (cena nove je verjetno kar velika :D).

Urejal marc55, 13.08.2008, 14:22.

www.e30.si ->stran za vse ljubitelje BMW serije 3 E30
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#71

Pečka za klimo je drugačna tak, da če misliš u kratkem met klimo jo probi zdj najdt nekje :-D Za te navadne pečke jih pa 110% dobiš v Italiji na odpadih dokaj poceni in v brezhibnem stanju (cena nove je verjetno kar velika :D).


a tako. A je pri klimi celoten ta blok drugačen?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#72

Sem pa tudi snel celotno talno tapeto, da se dobro posuši.
Objavljena slika

A mogoče kdo ve kaj se mi splača naredit, če že imam tapeto zunaj, a se jo splača oprat ali mogoče še kaj drugega? Sprašujem, če je že mogoče kdo kaj restavriral talno tapeto pa bi mi znal kaj svetovat, glede na to, da ni kar vsak dan tapeta zunaj.
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#73

Menja se ponavadi celoten kos, se pravi komplet pečka (paše pa menda samo iz E30)... Še slike pečke s klimo.
Objavljena slika
Objavljena slika
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#74

aha, vidim da ima na obratni strani pečke (pečke mišljeno kot prav radiator) vhod plinskih cevi.
Torej za vgradnjo klime se zamenja celoten kos, ker je najverjetneje noter še nekaj dodatnega.


(sem pa na sliki prej označil kje sem moral zrezat tapeto, da sem jo lahko snel. Dvomim, da bi lažje snel drog volana)

Urejal bmwjev, 13.08.2008, 21:58.

Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 56 852
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#75

Za tapeto kupi kako čistilo za preproge, ali pa namenski sprej za čiščenje tapet ter sedežev avtomobilov. To in pa vodni sesalec, pa je.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#76

Tapeto sem očistil prav tako kot je Nixxon napisal in je kar čistejša:) Opral sem celo, ampak bistvo je bilo oprati madeže, ki jih je pustila hladilna tekočina, ki je spuščala na voznikovo stran pod pedale.
Mislil sem, da bi preden dal tapeto znova v avto kupil kakšno tanko akustično izolacijo s katero bi prekril pod avtomobila, tako, da bi bil avto še boljše akustično izoliran od tal. To mi je prišlo na misel, glede na to, da sem vrata izoliral že z dvojno izolacijo in tudi pri strani zadnji sedežev pod stranskimi tapetami sem dodal še eno izolacijo (izkoristil sem kar sem našel na odpadu :ok2).
Torej mogoče kdo ve, kaj bi bilo ustrezno položit na pod in kje to kupit? Ne sme pa biti debel material, ker moram talno tapeto gor položit brez problemov višine.
Prikaži več možnosti


dK
dK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 375
  • Lokacija: Ljubljana

#77

za tako se uporablja dynamite folija... pri nas jo verjetno bolj uporabljajo tisti, ki se ukvarjajo z avtoakustiko, drugače pa če gledaš kaj Discovery, uporabljajo to folijo za izolacijo celotnega avtomobila... je pa zelo draga. Mislim pa da obstaja tudi nekaj podobnega, za pol cene, samo proizvajalca pa ne vem.

aha, sem malo po-Googlal

http://www.nakupovan...ika--pr-1103511

od dynamite pa nič ne najdem

Urejal dK, 17.08.2008, 09:12.

Prikaži več možnosti


mikiE30
mikiE30

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 094
  • Lokacija: škofja loka
  • Avtomobil: audi a6

#78

jap za izolacijo je najbolša butyflex ali dinamat folija ampak je res peklensko draga.
BMW 4 LIFE
Prikaži več možnosti


bmwjev
bmwjev

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 140
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: bmw 320 idi

#79

oho, najlepša hvala za informacijo :ok
Bom šel se pozanimat za nakup! (in ceno seveda)v upanju, da najdem kaj za primerno ceno.
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#80

Ko boš izolacijo porihtal pa le poročaj kako se kaj obnese, ker bi tudi sam v prihodnje šel v kaj takega (v primeru da bom imel avto razstavljen do te mere).
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.