Skoči na vsebino

 

Težav(ic)e s 3.0d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
119 odgovorov v temi
mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#1

Najprej:
Ku*c pa te dizli!!! :damn Zakaj nisem vzel bencinarja, kot sem nameraval?! :napaka

OK, to sem moral najprej napisat :laugh Prosim, ne uporabljajte tega za načenjanje diesel vs. bencinar debate, vse je bilo že najmanj 1000krat napisano na to temo :) Koncentrirajte se na to spodaj.

Zdaj pa dalje. Že dobro leto nazaj, ko sem avto kupil, v nizkih obratih ni vlekel, tako kot bi moral. Pod dobrih 2000RPM v klanec sploh ni vleklo. Potem mi je serviser zamenjal cevke za vakuum pri turbini, ki so bile preparele, in se je situacija kar popravila. Od takrat naprej je namreč vedno vleklo tudi iz nizkih obratov. Sem pa začel opažati, da kdaj vleče zelooo dobro od 1800RPM naprej (193 konjičem primerno), kdaj se pa do 2500RPM skoraj nič ne dogaja (kaj pa vem, pomoje bi šel 520d brez problema mimo).
Ko se še segreva, vleče normalno. Takrat sicer ne tiščim na polno, vsaj v visoke obrate ne, ampak gre že od 1800 do 2500-3000RPM full dobro. Ko je na delovni temp., in zunaj ni zelo vroče oz. avto ni malo bolj obremenjen, tudi vse vredu. Težave se pojavljajo takrat, ko avtu postaja vroče (kazalec za temp. sicer vedno na sredini, res vedno). Vem, da visko malo moči odvzame, pa klima tudi... Ampak da gre pa avto zaradi tega neprimerno slabše, sploh avto s 193KM ter 390Nm navora, to pa ni normalno.
Sumil sem LMM, probal sem ga odklopiti, pa je avto vlekel slabše kot takrat, ko naj bi normalno. Vlekel je nekako tako kot takrat, ko zajebava. Avto je bil na originalnem testerju, pa ni pokazalo nobene napake. Sicer laufa zelo lepo, vedno takoj vžge, nič ne trese (sploh za dizla z 240k km), zelo malo kadi (samo ko pohodim malo bolj orng - temno sivo), turbina - še prva - je tiha, naj bi bila tudi suha (ni zaslediti puščanja olja)... Na testerju se je po live data videlo, da cilindri laufajo povsem enakomerno, brez odstopanj, vse je zgledalo normalno.
Vem da se prek foruma take težave težko odkrije, ampak vem tudi, da je tu gor kar nekaj res dobrih strokovnjakov, ki imajo veliko izkušenj. No pa da izkušenj ostalih BMW voznikov ne zanemarjam...
Če je kdo imel podobne težave, pozna koga ki jih je imel, ve kaj bi to lahko bilo, lepo prosim, z besedami na dan :ok Vsa konstruktivna mnenja in predlogi/nasveti so več kot dobrodošli. Ker jaz sem že brez idej. Da bi sedaj menjal za par 1000€ stvari, in ni nujno da bi odkril težavo, pa nisem preveč navdušen.
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#2

Saj človek je zmeraj zadovoljen z vozilom, dokler ga ne prične zajebavat :)

po moje bo naš strokovnjak Mihold pravi odgovor za tvoje težave

Urejal damci, 01.07.2008, 06:39.

@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#3

Z MIHOLDom sva že malo debatirala o tem, parkrat :) , pa je rekel da je možno, da so šobe slabe.
Ampak glede na to, da je tester kazal povsem normalno in enakomerno delovanje vseh 6ih cilindrov, sedaj malo dvomim, da je to to :confused

Aja, prej sem pozabil omeniti... Občasno, predvidevam, da mašina, pride kot v neko resonanco in malo buči, med 2 in 3k RPM, med vožnjo ko obrati padajo. Ampak samo občasno.

Urejal mjemec, 01.07.2008, 06:43.

Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#4

ja, ampak povratnega voda pa na testerju ni bilo testiranega a ne in mislim da tako takoj vidiš če so šobe
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#5

To pa nevem... Ampak nisem še zasledil, da bi šobe normalno delovale pri hladni mašini in na delovni temp. brez obremenitev, potem pa ne več. Je to tudi možno?

Aja še to, če bom mogoče komu "dal idejo"... Ne dolgo nazaj sem zasledil, da je imel nek uporabnik z E60 oz. E61 zelo podobne težave - normalno delovanje mašine, dokler se ta ni na polno ogrela, potem pa ni več vleklo kot bi moralo. Pa mislim da je bila težava v laderdruck senzorju ali nečem podobnem.

Urejal mjemec, 01.07.2008, 06:52.

Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#6

ti tudi "deluješ" boljše, ko si hladen ali na "delovni" temperaturi kot takrat ko si v fazi segrevanja ali ohlajanja.
Malo heca mora biti.
Žal kaj več ne vem. pa si se vozil ko je bil tester priklopljen?
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#7

Jaz sem v podobni formi kot teh 193KM v mojem avtu :crazy :) Ne jaz se takrat nisem. Avto je deloval samo na mestu. Verjetno bova danes s sosedom/soforumašem poskusila tester priklopit med vožnjo, ampak bo Carsoft, ne original.
Prikaži več možnosti


Hitripepe
Hitripepe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 203
  • Lokacija: ŠmarjeLand
  • Avtomobil: E39 530d

#8

No me prav zanima rešitev tega problema, saj se mi zdi, da je moj tudi neki len pod 1800 obrati, vendar nad 2000 vedno vleče normalno.


Na testerju ga sicer še nisem imel, ampak Jurčak je rekel na testni vožnji, da bolje ne bi mogel it. :laugh
Oziroma pogledal je samo, če so kakšne napake, pa tudi ni blo nič kaj videt.

Si bo treba malo časa uzet in nekje enkrat enega enakega probat, pa da vidim, če se mi samo dozdeva al bo kaj na tem.

Imam pa tudi jaz občutek, da mrzel bolje gre.



Lp

Urejal Hitripepe, 01.07.2008, 07:13.

Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#9

uporabita raje Ediabas, da več koristnih podatkov kot Carsoft (na Carsoft se jaz ne bi najbolj zanašal)
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#10

No me prav zanima rešitev tega problema, saj se mi zdi, da je moj tudi neki len pod 1800 obrati, vendar nad 2000 vedno vleče normalno.


Na testerju ga sicer še nisem imel, ampak Jurčak je rekel na testni vožnji, da bolje ne bi mogel it. :laugh

Si bo treba malo časa uzet in nekje enkrat enega enakega probat, pa da vidim, če se mi samo dozdeva al bo kaj na tem.

Imam pa tudi jaz občutek, da mrzel bolje gre.

Lp


a ne gre skoraj vsak avto boljše ko je hladen :) zlasti turbači? (ali pa se motim)
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#11

To je samo drug SW? Jaz se na te zadeve ne spoznam, on mi je samo povedal, da ima Carsoft :)

@Hitripepe: Ti imaš facelift 530d s 193KM tudi? Ročni menjalnik? Če ja, potem bi morala eno primerjavo narest.
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#12

drug SW je to ja, dela na istem vmesniku, ampak mislim da ni nič narobe da začne avto konkretno vlečti okrog 1700 - 1800 obr./min.

Urejal damci, 01.07.2008, 07:05.

@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#13

a ne gre skoraj vsak avto boljše ko je hladen :) zlasti turbači? (ali pa se motim)

Ja, ampak to je pomoje malenkostna razlika. No, nevem kako je pri uporabniku Hitripepe, ampak pri meni je občutek čisto nekaj drugega...

EDIT: Če začne konkretno vlečt pri 1700-1800 RPM, je to povsem normalno! :ok Malo je vseeno razlike s kakimi TDIji, D-4Dji in podobnimi (manjšimi) dieselskimi motorji. Ti namreč vlečejo že od 1500 RPM naprej, je pa veselja hitro konec. Med tem ko BMWjevi dieseli vlečejo do preko 4000 RPM.

Urejal mjemec, 01.07.2008, 07:16.

Prikaži več možnosti


Hitripepe
Hitripepe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 203
  • Lokacija: ŠmarjeLand
  • Avtomobil: E39 530d

#14

Najbolje, da se skupaj zberemo vsi ki imamo probleme in naredimo en group servis :-D.
Prikaži več možnosti


Hitripepe
Hitripepe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 203
  • Lokacija: ŠmarjeLand
  • Avtomobil: E39 530d

#15

Jaz imam žal samo 184 KM, ročni menjalnik, ampak vseeno neke velike rezlike ne bi smelo bit. Pa sigurno se bo še kdo našel, ko ima podobne avto kot midva.

Sem že študiral, da bi ga peljal na valjarje in bi se mogoče tam videlo, če ima še vse konje, al je že keri crknil.

Jaz najbolj vidim razliko, ker imam en hrib proti domu. Vedno štartam iz križišča in potem gre enkrat brez problema v tretji gor, drugič pa ni šans.
Tak da me to malo moti.

Lp
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#16

Ne, ni velike razlike med 184 in 193KM... :ok

Jaz sem tudi že razmišljal o meritvi na valjih, samo imam občutek, da bo ravno takrat avto super deloval. Takoj ko se bom odpeljal domov, bo pa spet začel zajebavat :crazy :skrbast

Zadnjič sem se peljal po AC, dolg in ne preveč strm klanec, malenkost pod 2000 obrati in 5. prestava, dam gas do konca, števec za porabo na 15l/100km, števec za hitrost pa nepremičen. Včeraj zvečer sem pa pri 50km/h dal v 5. prestavo, okrog 1000 obratov, rahel klanček, gas do konca, in je pospeševalo prav lepo.

Kdo nama bi znal pomagat? :)

Urejal mjemec, 01.07.2008, 07:41.

Prikaži več možnosti


cirilfl
cirilfl

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 114
  • Lokacija: Muraland
  • Avtomobil: AMG

#17

Hallo.

Mislim da je razlika velika med 184 oz.193 KM.
Ze konji so in navor-193 km ima 4100 vsaj moj je imel-
brez čipa.:ok2

Te zadevice poznam zelo dobro z šlaufi za vakuum-
pa isto turbina se je vsipala skuop na mojem bivšem.:jok

Nekako podoben občutek sem dobil pri mojem
glede pospeškov po 2-3 letih.
To sem seveda omenil na servisu-
seveda se je mehanik zapeljal z njim
pa dejal ali je vgrajem čip.
Avto je zelo dobro šel za to moč.

Mislim da sem se preveč navadil pa mi je avto
postal "preslab".
Ni to nekakšno modruvanje-mislim da ko se navadiš na to ti je
nekak normalno.

Isto sedaj sem povečal konjenico pa je bilo
isto po občutku "kako pa to zopet bolje gre".
Po nekaj mescih pa je vse spet nekak ok.

lp
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 394
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#18

mjemec,

upam, da nisem preveč kriv za ta post. :skrbast
Tudi jaz sem mislil, da bo motor bolj suveren pod 3000 vrtljaji - no, je pa res, da ne gojim pretirano prijateljskih odnosov z dizelskimi stroji. :ok2

Pa da dodam svojih pet centov: mogoče bi bilo dobro (poleg šob) preveriti pritisk polnjenja naftnih črpalk in tipalo tlaka Common Rail sistema.

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


lumberjack
lumberjack

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 61
  • Lokacija: Šk.Loka
  • Avtomobil: BMW 525dt

#19

To pa nevem... Ampak nisem še zasledil, da bi šobe normalno delovale pri hladni mašini in na delovni temp. brez obremenitev, potem pa ne več. Je to tudi možno?

Aja še to, če bom mogoče komu "dal idejo"... Ne dolgo nazaj sem zasledil, da je imel nek uporabnik z E60 oz. E61 zelo podobne težave - normalno delovanje mašine, dokler se ta ni na polno ogrela, potem pa ni več vleklo kot bi moralo. Pa mislim da je bila težava v laderdruck senzorju ali nečem podobnem.


Lahko imaš tudi žanič (zapacan) ladedrucksensor. Poz 13.
Objavljena slika

Bi bil pa verjetno Rudi (nick Obulix) kar pravi za odpravo tvoje napake.

Lep dan
Prikaži več možnosti


Dominus
Dominus

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 945
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: kolo

#20

Če te kej potolaži, moj tudi ne gre več nikamor... Pa ni dizel(valjarji) :laugh
Prešaltal iz e39 528i na bicikel :metalc
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.