Skoči na vsebino

 

Težav(ic)e s 3.0d

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
119 odgovorov v temi
BMW-Power
BMW-Power

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 454
  • Lokacija: slo

#21

o.k. čisto mimo mogoče, ampak....Mihold ima eno fino zadevo za dodatek nafti...Vrjel ali ne, meni avto dosti lepše teče z tem notri:ok Res pa je, da jaz skoraj vedno tankam na Petrolu:blackeye kjer vsi vemo kakšno gorivo imajo:napaka

Probat ni greh ;)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#22

to je res, sam uporabljam ta Miholdov aditiv in motor teče za polovico mirneje pa tudi poraba mi je padla ob približno istem stilu vožnje za 2-3 dcl/100 km, tako da zadnjih 9 tankov se ne premakne preko 6,1l/100km (po BC, realno preračunano 3 dcl več)
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


FLAT_eric
FLAT_eric

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 405
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e63 630iA LCI

#23

@mjemec koliko pa imaš prevoženih km?

Sorry za offtopic :beer

LP :ok
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#24

Je napisal na začetku:

...Sicer laufa zelo lepo, vedno takoj vžge, nič ne trese (sploh za dizla z 240k km)...


@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


Mitja
Mitja

    BMW strokovnjak

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 543
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36

#25

Zdaj pa dalje. Že dobro leto nazaj, ko sem avto kupil, v nizkih obratih ni vlekel, tako kot bi moral. Pod dobrih 2000RPM v klanec sploh ni vleklo. Potem mi je serviser zamenjal cevke za vakuum pri turbini, ki so bile preparele, in se je situacija kar popravila.



Če je avto dosti vožen v vseh režimih ni nobenih težav z podtalčnim regulatorjem turbine (laderdruck wandler pri BMW). V tvojem primeru pa ni deloval pravilno zaradi napake na gumijastih cevkah. Takrat se zgodi da se regulator rad zatika, še bolj verjetno je pa da so lopatice na variabilnem delu postale zapacane s sajami ker se niso premikale v vse pozicije. Če avto nekaj časa deluje se vzvod lopatic ponavadi premika samo še 1/3 nekje po sredini svojega območja. Jaz bi najprej vzel dol podtlačni regulator in preveril hod na vzvodu. Mora se premikati brez zatikanja ca. 1,5 cm. V tistem preveriš še regulator če ni slučajno "zaribal". Če lopatice na turbini niso preveč umazane se jih da pregibati brez demontaže turbine. Sam regulator nima velike moči da bi premikal vzvod in morajo zaradi tega lopatice gibati brez upora.


Če se boš vozil z testerjem glej:
-željeni tlak polnjenja turbine vs. dejanski tlak
-željeni pretok (masa) zraka vs. dejanski pretok
-željeni tlak goriva v CR vs. dejanski tlak

Seveda če ti tester to omogoča. Vrednosti pri normalni vožnji niso vedno enake željeno vs. dejansko. Probava se pri polnem plinu v 2 ali 3 prestavi od 1500 obratov do konca. Takrat vrednosti željeno vs. dejansko ne smejo biti več kot 10% razlike. Ko to probaš lahko šele začneš iskati napake, je pa dosti možnih napak.
/_/_/III*III\_\_\ ...............objects in mirror are losing
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#26

samo toliko v vednost, Carsoft tega ne omogoča Ediabas pa
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#27

mjemec,

upam, da nisem preveč kriv za ta post. :skrbast
Tudi jaz sem mislil, da bo motor bolj suveren pod 3000 vrtljaji - no, je pa res, da ne gojim pretirano prijateljskih odnosov z dizelskimi stroji. :ok2

Pa da dodam svojih pet centov: mogoče bi bilo dobro (poleg šob) preveriti pritisk polnjenja naftnih črpalk in tipalo tlaka Common Rail sistema.

Ne ne, nisi preveč kriv :-D Sem že nekaj časa nameraval odpret temo... Samo sem raje najprej še na tester peljal.

Če je avto dosti vožen v vseh režimih ni nobenih težav z podtalčnim regulatorjem turbine (laderdruck wandler pri BMW). V tvojem primeru pa ni deloval pravilno zaradi napake na gumijastih cevkah. Takrat se zgodi da se regulator rad zatika, še bolj verjetno je pa da so lopatice na variabilnem delu postale zapacane s sajami ker se niso premikale v vse pozicije. Če avto nekaj časa deluje se vzvod lopatic ponavadi premika samo še 1/3 nekje po sredini svojega območja. Jaz bi najprej vzel dol podtlačni regulator in preveril hod na vzvodu. Mora se premikati brez zatikanja ca. 1,5 cm. V tistem preveriš še regulator če ni slučajno "zaribal". Če lopatice na turbini niso preveč umazane se jih da pregibati brez demontaže turbine. Sam regulator nima velike moči da bi premikal vzvod in morajo zaradi tega lopatice gibati brez upora.


Če se boš vozil z testerjem glej:
-željeni tlak polnjenja turbine vs. dejanski tlak
-željeni pretok (masa) zraka vs. dejanski pretok
-željeni tlak goriva v CR vs. dejanski tlak

Seveda če ti tester to omogoča. Vrednosti pri normalni vožnji niso vedno enake željeno vs. dejansko. Probava se pri polnem plinu v 2 ali 3 prestavi od 1500 obratov do konca. Takrat vrednosti željeno vs. dejansko ne smejo biti več kot 10% razlike. Ko to probaš lahko šele začneš iskati napake, je pa dosti možnih napak.

Uf, hvala za tak obsežen odgovor. Tole bo res treba pogledat ja.
Prikaži več možnosti


Hitripepe
Hitripepe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 203
  • Lokacija: ŠmarjeLand
  • Avtomobil: E39 530d

#28

Madona, to je pa res dosti vsega za preverit, ko pa prideš na kak servis, te sam čudno gledajo in si mislijo spet en "pameten", ki nima kaj za delat :laugh in te po najhitrejšem možnem postopku odpravijo. Oziroma stanjšajo denarnico :jok

In tole zadevo "Ediabas", ima to kdo doma, ali imajo to samo na servisu?

No za zanimivost me še zanima, kak opazite da vam avto pokadi.
Gledate v vzratno ogledalo al kako?
Ker jaz še na svojem nisem opazil dima :).

Lp
Prikaži več možnosti


BMW-Power
BMW-Power

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 454
  • Lokacija: slo

#29

No za zanimivost me še zanima, kak opazite da vam avto pokadi.
Gledate v vzratno ogledalo al kako?
Ker jaz še na svojem nisem opazil dima :).

Lp

Če se nekaj časa voziš počasi in potem z kakšnega križišča pohodiš, bi moral videti malce dimne zavese za sabo:laugh
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#30

Madona, to je pa res dosti vsega za preverit, ko pa prideš na kak servis, te sam čudno gledajo in si mislijo spet en "pameten", ki nima kaj za delat :laugh in te po najhitrejšem možnem postopku odpravijo. Oziroma stanjšajo denarnico :jok

In tole zadevo "Ediabas", ima to kdo doma, ali imajo to samo na servisu?

No za zanimivost me še zanima, kak opazite da vam avto pokadi.
Gledate v vzratno ogledalo al kako?
Ker jaz še na svojem nisem opazil dima :).

Lp

S takimi težavami je pomoje največja neumnost it na kak pooblaščen oz. večji servis. Edino če je avto še v garanciji. Ker je skoraj 100%, da te bodo oskubili kot norca :)
Glede dima je pa najbolje, da se kak kolega za tabo vozi nekaj časa in ti pove, kakšna je situacija. Ker če je z avtom vse vsaj približno normalno, niti slučajno ne pokadi tako močno, da bi to opazil v vzratnem ogledalu. Edino mogoče zvečer, ko ti nekdo vozi blizu zadaj, in vidiš malo meglice pred njegovimi lučmi.

Mene tudi zanima, če ima kdo Ediabas/INPA. In bi bil pripravljen proti parim :beer malo priključit na moj avto :-D
Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#31

In tole zadevo "Ediabas", ima to kdo doma, ali imajo to samo na servisu?


jaz ga imam


No za zanimivost me še zanima, kak opazite da vam avto pokadi.
Gledate v vzratno ogledalo al kako?
Ker jaz še na svojem nisem opazil dima :).

Lp


pri meni je tudi opazno le če v prvi prestavi ženem motor do rdečega polja, drugače pa ne
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


Hitripepe
Hitripepe

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 203
  • Lokacija: ŠmarjeLand
  • Avtomobil: E39 530d

#32

jaz ga imam


Hmm, kak pa bi se dalo do tega pridit :mljask, oziroma bi se dalo kak vikend to malo pogledat?

pri meni je tudi opazno le če v prvi prestavi ženem motor do rdečega polja, drugače pa ne


Ja verjetno takrat meni tudi pokadi, sam še nisem bil pozoren na to.
Pri starih golfih 2 so rekl, da tist ko ne kadi ne gre vredi. Pa so mal pumpo odprli in je letelo. :-D. Pa kadilo.

Škodaj da še bmw nima kakšnega takega vijaka :ok2.


Lp
Prikaži več možnosti


BMW-Power
BMW-Power

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 454
  • Lokacija: slo

#33

Hmm, kak pa bi se dalo do tega pridit :mljask, oziroma bi se dalo kak vikend to malo pogledat?



Ja verjetno takrat meni tudi pokadi, sam še nisem bil pozoren na to.
Pri starih golfih 2 so rekl, da tist ko ne kadi ne gre vredi. Pa so mal pumpo odprli in je letelo. :-D. Pa kadilo.

Škodaj da še bmw nima kakšnega takega vijaka :ok2.


Lp

TDS ga ma(vsaj mislim):ok2

Urejal BMW-Power, 02.07.2008, 21:40.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


kurent
kurent

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 339
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW E39 530dTA

#34

S takimi težavami je pomoje največja neumnost it na kak pooblaščen oz. večji servis. Edino če je avto še v garanciji. Ker je skoraj 100%, da te bodo oskubili kot norca :)
Glede dima je pa najbolje, da se kak kolega za tabo vozi nekaj časa in ti pove, kakšna je situacija. Ker če je z avtom vse vsaj približno normalno, niti slučajno ne pokadi tako močno, da bi to opazil v vzratnem ogledalu. Edino mogoče zvečer, ko ti nekdo vozi blizu zadaj, in vidiš malo meglice pred njegovimi lučmi.

Mene tudi zanima, če ima kdo Ediabas/INPA. In bi bil pripravljen proti parim :beer malo priključit na moj avto :-D


Mam tudi jaz EDIABAS pa moram reči da je to res odlična zadeva:ok
Prikaži več možnosti


oracle
oracle

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 196
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 530dA, X1 Xdrive 2.0dA

#35

tudi jaz opažam, da pobere kar dosti moči, kadar je res vroče, imam klimo na ful in visko laufa na polno...sem zadnjič malo gledal kaj bi lahko bilo in očitno res ni druge, kot da vsi tisti ventilatorji spredaj poberejo toliko moči...na žalost.

glede kajenja: glej kdaj ponoči, ko nekdo vozi za tabo (zaželjeno je, če ima tisti zadaj xenon). zahodiš gas in gledaš v ogledalo, koliko kadi :ok
Fotografiraj!
Prikaži več možnosti


tratnika
tratnika

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 279
  • Lokacija: Idrija
  • Avtomobil: Polo GTI; e61 525DT

#36

Najbolje, da se skupaj zberemo vsi ki imamo probleme in naredimo en group servis :-D.


Se strinjam :ok
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#37

tudi jaz opažam, da pobere kar dosti moči, kadar je res vroče, imam klimo na ful in visko laufa na polno...sem zadnjič malo gledal kaj bi lahko bilo in očitno res ni druge, kot da vsi tisti ventilatorji spredaj poberejo toliko moči...na žalost.
...


Zanimivo. Sploh glede na to, da je še čipan. Očitno tale vročina res ne deluje ravno blagodejno na naše traktorje :)
No ja, bomo še malo raziskovali... Jaz vseeno mislim, da je pri meni upad moči prevelik :blackeye
Prikaži več možnosti


BMW_rok
BMW_rok

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 015
  • Lokacija: München - Obersendling
  • Avtomobil: BMW & MINI

#38

Saj klimo in visko imajo tudi bencinarji. Pomoje je kaj drugega, zaradi klime se ne sme toliko poznati, če je ostalo vredu, saj ima avto 200 KM.
:bmw
Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#39

Ja imajo. Samo vroč zrak, ki prihaja v motor, ni tako problematičen kot pri motorjih s turbinami.
Je pa res, da nebi smele te zadeve tako močno vplivati na moč. Ker 193KM ter 390Nm spet niso tako majhne številke. Poleg tega pa tudi damci pravi, da on pri 525d ne opaža tega...

Urejal mjemec, 03.07.2008, 19:42.

Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#40

res je, sva ravno debatirala z mjemcem, jaz ne opazim neke razlike sedaj pri vročem vremenu in prižgani klimi, avto gre skoraj identično kot brez klime in pri kakšnih 20 stopinjah zunanje temperature.
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti