Skoči na vsebino

 

Swap 1.6i--->2.0

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
175 odgovorov v temi
Martin E30
Martin E30

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 6 302
  • Lokacija: Celje-Štore
  • Avtomobil: e39 520i, e36 318tds,316f

#161

si dobil mojo robo?
oči R.I.P 1950-2009
e30 316, e30 316iA , e36 320i, e36 320i coupe, e36 318tds, e36 316i, e36 318i, e36 318iS coupe, e39 535i, e39 523i, e39 520i, e38 728i ČLAN KOS
Prikaži več možnosti


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 922
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#162

newem k sm danes biu na bolniski,cene grem ju3 pogledat=)
"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti


DonLegatto
DonLegatto

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 495
  • Lokacija: Bled
  • Avtomobil: e34

#163

SLine zgubil sem tvojo cifro, tako da te prosim če me pokličeš, da uštimava stvari... pa nujno se morva dobit, da spet čujem svojo staro mašinco hehe
LP,Žiga!

www.bitcoinsector.net - Unovči svoj 5 BTC bonus

Prikaži več možnosti


Hebel
Hebel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 112
  • Lokacija: Hladilnik
  • Avtomobil: BMW & KTM

#164

Pozdravljeni,

si bom malo sposodil temo, ker se tudi sam lotevam podobnega projekta (M40b18 -> m50b20/b25), pa mi nekaj stvari ni jasnih.

1. Je menjalnik M40 mašine kompatibilen z menjalnikom M50 mašine, fizično paše, sklopka?
Ker sama menjava menjalnika potegne za sabo še ostale dele pogonskega sklopa, bi jo najraje preskočil (prav tako se mi ne gre za končno hitrost)

1.a) Je možna samo menjava kompletnega motorja z nosilci, z elektroinštalacijo, računalnikom in komplet izpuhom, ob tem da ostalo ostane (menjalnik, kardan, diff, polosine)?

1.b) Cevi za klimo so lahko iste, ali druge?

1.c)Prav tako diferencial lahko verjetno ostane isti, s tem da bodo pospeški boljši, končna hitrost manjša (ker tudi sedaj se redko vozim čez 150km/h), vsaj dokler ne najdem enega LSD.

2. Kako je s homologacijo motorja, glede na to, da homologacijskega kartončka sploh nimam in tudi ni za moj avto bil nikoli izdan.

3. Ali potrebujem kupoprodajno pogodbo drugega motorja, prometno, ali kaj drugega, ker verjetno kakšne papirje je treba imet?

Sem iskal po forumu, pa ne najdem nekih konkretnih odgovorov, prav tako ne zaupam najbolje ETK-ju, najraje bi slišal od nekoga iz prve roke.

Že v naprej hvala za informacije,

H.
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”
Charles Bukowski
Prikaži več možnosti


IGOR989
IGOR989

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 164
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 low & wide project

#165

Lahko ti odgovorml le za papirje. Da, rabis kupi prodajno motorja in pa prometno tistega avta oz. vsaj fotokopijo.

Za ostalo ti ne znam povedati ker sem delal swap iz 2.0 na 2.5.

LP,

Igor

P.S.: Te moja ponudba ne zanima? Ti dam vse za simbolicno ceno?
Prikaži več možnosti
    • Hebel je všeč


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#166

1.
menjalnik fizično paše, mogoče je celo enak. Skrb ki jo imaš pa je odveč. Z menjavo menjalnika ti še ni obvezno da tudi menjaš kardan in ostale pogonske sklope. (been there done that)

cevi za klimo so drugačne dolžine. r6 je malo daljši kot r4

menjava difa pa je tako: če boš dal notri b20 motor potem menjava ni potrebna ker ima 320 enak dif kot 318i. v primeru menjave na b25 pa dif ni nujno zamenjati je pa priporočljivo. pa še poraba ti bo padal če boš dal dif od 325i

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti
    • sema318is je všeč


Hebel
Hebel

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 112
  • Lokacija: Hladilnik
  • Avtomobil: BMW & KTM

#167

Lahko ti odgovorml le za papirje. Da, rabis kupi prodajno motorja in pa prometno tistega avta oz. vsaj fotokopijo.

P.S.: Te moja ponudba ne zanima? Ti dam vse za simbolicno ceno?


OK, hvala za inf. Kakšen je pa postopek naprej, za homologacijo? Verjetno isto, kot če bi homologiral platišča... ali ne?

PS: Tvoja ponudba me zanima, samo je problem v tem, da sam potrebujem komplet, torej kompleten motor, elektro inštalacijo, kompleten izpuh, vsaj do zadnjega lonca, pa še kaj... plust to, da mi je prioriteta B25:ok

1.
menjalnik fizično paše, mogoče je celo enak. Skrb ki jo imaš pa je odveč. Z menjavo menjalnika ti še ni obvezno da tudi menjaš kardan in ostale pogonske sklope. (been there done that)

cevi za klimo so drugačne dolžine. r6 je malo daljši kot r4

menjava difa pa je tako: če boš dal notri b20 motor potem menjava ni potrebna ker ima 320 enak dif kot 318i. v primeru menjave na b25 pa dif ni nujno zamenjati je pa priporočljivo. pa še poraba ti bo padal če boš dal dif od 325i


:ok ... torej še vzmeti, prečni stabilizator in nosilce motorja (zadaj mam že komplet roke z diski iz b20). Fino.

lp
“The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.”
Charles Bukowski
Prikaži več možnosti


IGOR989
IGOR989

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 164
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 low & wide project

#168

Ja, potem pa lepo homologiras, ce bi pa hotli za VSAK slucaj, da ne bos pol se enkrat cakal na homolomo zaradi enega lista. Pejdi do prvega mehankarja in ga prosi naj ti napise list o strokovni vgradnji, ce bi SLUCAJNO zahtevali to. :ok

LP,

Igor
Prikaži več možnosti


Tifa
Tifa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 221
  • Lokacija: Slovenj Gradec

#169

1.8 motor ima 4 cilindre in zato nujno rabi 2.0 ali 2.5 l motor drug kardan ( krajši od 4-cilinderskega ).....
lenivec, leni lenuh :hihi
Prikaži več možnosti


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 922
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#170

1.8 motor ima 4 cilindre in zato nujno rabi 2.0 ali 2.5 l motor drug kardan ( krajši od 4-cilinderskega ).....


ni res!ker se lega 6valjenga motorja pomakne naprej skoraj do hladilnika,zato ostane kardan lahko isti....prewerjeno!je pa samo razlika da je kardan od 6waljnega motorja "mocnejsi"
"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti


IGOR989
IGOR989

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 164
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 low & wide project

#171

Je drugacen, ampak ni pa potrebna menjava. Pase vse skupaj 6zyl od menjalnika naprej od 4zyl. Je pa priporocljivo zamenjati VSE. Ni pa nujno. :ok
Prikaži več možnosti


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 922
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#172

pa se neki..pr mojemu nisem rabu menjat celotne instalacije,samo racunalnik.
"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti


IGOR989
IGOR989

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 164
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 low & wide project

#173

Res?
Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#174

1.8 motor ima 4 cilindre in zato nujno rabi 2.0 ali 2.5 l motor drug kardan ( krajši od 4-cilinderskega ).....


če še nisi vedel ima 2.0 daljši kardan kot 2.5

razlog ni samo v motorju (2.0 in 2.5 sta na zunaj praktično identična) ampak v difu.
2.0 ima majhen dif in posledično daljši kardan kot 2.5, ki ima velik dif.

po etk-ju je pa tudi razlika v dolžini kardana med 2.0 in 1.8/1.6 ampak je to minimalna in ima kardan na sredini na ripnah dovolj "lufta" da poje tisto minimalno razliko.

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


N0wak
N0wak

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 507
  • Lokacija: Lukovica
  • Avtomobil: Mazda MX5&E46 320d&Mini

#175

Ja, potem pa lepo homologiras, ce bi pa hotli za VSAK slucaj, da ne bos pol se enkrat cakal na homolomo zaradi enega lista. Pejdi do prvega mehankarja in ga prosi naj ti napise list o strokovni vgradnji, ce bi SLUCAJNO zahtevali to. :ok

LP,

Igor


Marko55 je pred kratkim homologiral podoben swap (iz 1.8 na 2.5) in je tole potrdilo potreboval od pooblaščenega servisa. Seveda na pooblaščenem servisu so ga pošiljal na BMWslovenija, na BMW slovenija pa nazaj na pooblaščen servis, nakar je dobil informacijo da so za to pristojni na homologaciji (saj plačaš pregled a ne). S to informacijo je šel nazaj na homologacijo (lpp) in potem tam dobil da zadostuje potrdilo od kateregakoli mehanika.
Vsekakor ti priporočam da si tole potrdilo priskrbiš preden greš na homologacijo (tudi če ti prijazna gospa na informacijah reče da to potrdilo ni potrebno)

1983 Austin Mini 1000 & 1992 Mazda MX5 Drift Project by Napopke.si & 2004 BMW E46 320d Touring

Prikaži več možnosti


SLine
SLine

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 922
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: Tricikel

#176

Res?


ja...samo mores zadet pravi letnik motorjev!
"Če se mnogi sramujejo že revnejše obleke in stanovanja, koliko več bi se jih moralo sramovati revnih idej in nazorov." Albert Einstein
Prikaži več možnosti