Skoči na vsebino

 

Problem z avtomatskim menjalnikom

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
180 odgovorov v temi
Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#1

Lep pozdrav,

kot je že iz naslova za razbrati, imam problem z avtomatskim menjalnikom. Avto je E39 525iA letnik 2001, menjalnik pa je A5S 325Z VINcode: GU91638. Menjalnik je deloval vrhunsko brez bilo kakšnega zatikanja ali cukanja, zelo gladko in nečutno prestavljal, olje je bilo zamenjano pred 50000km. Pred kakšnim mesecem ali manj pa so se začeli začetni problemi, in sicer kdaj pa kdaj, ko sem se peljal po avtocesti ko sem pospeševal polen plin in ko sem spustil plin ni nekaj časa prestavil v višjo prestavo (ne vem ali 4 ali 5), nato je le prestavil, oz. sem sam dal v steptronik in prestavil v 5. prestavo. Nato mi je v presledku parih dni 3x javil TRANS. FAIL SAFE PROG. in se je peljal samo v 3 prestavi. Ko sem avto ugasnil in ponovno prižgal, je zopet vse delovalo normalno, pred dvema dnevoma, je parkrat malo cuknil, vendar nič posebnega in potem normalno deloval do danes, ko mi je zopet izpisal TRANS. FAIL SAFE PROGRAM, ter se ta napis ni več pobrisal, tudi ko sem ponovno avto ugasnil in pržgal. Prav tako sem poskusil tudi z odklopom akumolatorja, vendar stvar je nespremenjena. Poleg tega sem opazil tudi prizvoke , ki se mi zdi da prihajajo iz menjalnika, ko sem ga vozil pač v SAFE PROG. ker drugače ne bi mogel priti domov, ni pa nujno da so iz menjalnika!!!???

Zato bi vas prosil, če ima kdo res izkušnje s podobno zadevo, kako se stvari lotiti in kje, se je pametno peljati v SAFE PROG. do BMW servisa ki je oddaljen 30km, ali ima kdo mogoče odgovor, kaj točno bi bilo!!!!

Hvala vsem za odgovore!!!

LP Boštjan

Urejal Bole, 10.08.2008, 13:39.

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 689
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI, Bravo Sport

#2

Olje je v menjalniku? To najprej preveri.
ARHITEKT
Prikaži več možnosti


DonAndrino
DonAndrino

    Detroit power

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 703
  • Lokacija: Pod svobodnim soncem
  • Avtomobil: Detroit Power

#3

V zasilnem načinu se lahko voziš,temu je nareč namenjen..Če potrebuješ pregled pri pravem specialistu za BMW menjalnike,je pravi naslov Mihelač iz Ljubljane,pri Carmaxu.:)
Pri mojem se dogaja isto,le da deluje menjalnik kot mora in da se po izklopu in ponovnem vklopu vzpostavi normalno stanje.Tudi sicer deluje kot puter,brez zvokov,škrtanj ali podobnih neprijetnosti.:ok
Poročaj kaj boš uredil.
Prikaži več možnosti


Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#4

Kak naj preverim olje v menjalniku???

Vem da je zasilni način namenjem temu da se lahko vozi, samo avto zelo težko iz mesta spelje, ko dobi zalet ni problema, samo štart mi je problem ali pa ko se morem v hrib peljati, se mi zdi da nekaj tuli v menjalniku!!

LP B

Urejal Bole, 10.08.2008, 13:58.

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#5

Olje v avt. menjalniku lahko preveri samo mehanik, ki dobro ve kaj dela. Sam ne boš kaj dosti naredil, žal.

Priporočam Mihelača, ki se nahaja zraven Carmaxa na Celovški.
CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#6

Olje v avt. menjalniku lahko preveri samo mehanik, ki dobro ve kaj dela. Sam ne boš kaj dosti naredil, žal.

Priporočam Mihelača, ki se nahaja zraven Carmaxa na Celovški.


Sam, ga itak nimam namen pregledovat, ker ne vem niti kje niti kako, hahaha.

Mal se je pomoje daleč peljat iz Krškega v LJ v zasilnem programu?? Ali naj grem jutri na BMW servis na računalnik, bo ta kaj pokazal???

Ali je možno da je samo premalo olja v menjalniku, ker pod avtom, je malo mastno od olja, ampak to je od servo olja ki mi pušča, koker sem zadnjič gledu, je okol menjalnika dokaj suho, ker sem že sam predvideval da mogoče menjalnik pušča, lahko se pa motim!!!

Urejal Bole, 10.08.2008, 14:10.

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#7

Hja... Če bi se kaj takega zgodilo meni, bi se šel včlanit v AMZS (20 EUR) ali pa, če imaš zavarovanje pri Triglavu, vzameš asistenco (tudi 20 EUR, ali pa še kakšnega manj, ker se jo ponavadi sklene samo do datuma konca veljavnosti zavarovalne police), se zmeniš z Mihelačem in na dogovorjeni dan parkiraš avto na dovolj velikem parkirišču, da ga boš lahko lepo naložil na avtovleko.

Če imaš od doma le kak km ali dva do šihta, pa vseeno lahko malo tvegaš in se vsaj jutri na šiht vseeno še pelješ kot človek...

Aja, še to: glede teh sporočil o napaki na menjalniku smo za V8 motorje brali na forumu, da je bila rešitev v menjavi LMMja, ker menjalnik dobiva podatke tudi iz njega in se mu, če je ta pokvarjen, jasno zmeša. Kako je s tem na 523i ne vem, dajta pa to možnost tudi prediskutirat z mojstrom...

Urejal kosec, 10.08.2008, 14:18.

CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#8

Hja... Če bi se kaj takega zgodilo meni, bi se šel včlanit v AMZS (20 EUR) ali pa, če imaš zavarovanje pri Triglavu, vzameš asistenco (tudi 20 EUR, ali pa še kakšnega manj, ker se jo ponavadi sklene samo do datuma konca veljavnosti zavarovalne police), se zmeniš z Mihelačem in na dogovorjeni dan parkiraš avto na dovolj velikem parkirišču, da ga boš lahko lepo naložil na avtovleko.

Če imaš od doma le kak km ali dva do šihta, pa vseeno lahko malo tvegaš in se vsaj jutri na šiht vseeno še pelješ kot človek...

Aja, še to: glede teh sporočil o napaki na menjalniku smo za V8 motorje brali na forumu, da je bila rešitev v menjavi LMMja, ker menjalnik dobiva podatke tudi iz njega in se mu, če je ta pokvarjen, jasno zmeša. Kako je s tem na 523i ne vem, dajta pa to možnost tudi prediskutirat z mojstrom...


Na AMZS-ju sem včlanjen, vendar moram močno razmislit kdaj ga bom uporabu, bom šel jutri prvo na Makomo v NM na računalnik, pa naj probajo še enkrat naložit program za menjalnik, ker kar tako pa spet menjalnik ne more it po gobe iz ljubga mira, če funkcionira skoz lepo, ter se z njim lepo dela, ter redno menjuje olje!!!??? (moje nestrokovno mišlenje)

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 633
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#9

Sranje. Moznih je vec razlicnih scenarijev. Se najbolj verjeten se mi zdi ta, da ti je kaj zasustral oni, ki je menjaval olje. Ponavadi ga razni loleki premalo dolijejo, ali pa vlijejo napacno olje. Obe napaki sta za menjalnik kmalu usodni. Ravno zaradi takih cepcev tovarna svetuje, da se olje v menjalniku ne menja. Druga moznost je pa to, da je bil menjalnik ze kdaj prej nestrokovno popravljen, ali pa ima avto prevozenih ze veliko kilometrov (stevec tu seveda ni vedno merodajen)... skratka, moznosti je precej.

Kar se tice ukrepanja nimas kaj drugega, kot avto na dvigalo in k Mihelacu. Po mesecu voznje s takim menjalnikom lahko na programsko napako kar pozabis. Krepko si ga polomil ze s tem, ko nisi takoj po prvem javljanju napake avta odpeljal k mehaniku.

Vprasanje: kdo ti je takrat menjal olje in ali si z avtom slucajno kdaj dragal?

P.S.: Kar se tice starejsih menjalnikov kot je tisti v Don Andrinotovi E34, je pa zadeva malo drugacna. Tam gre res lahko za okvaro racunalnika, kar se pri starejsih avtomobilih kar pogosto zgodi - medtem ko je model E39 se premlad, da bi bilo zanj to normalno.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


riky123
riky123

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 403
  • Lokacija: CH
  • Avtomobil: A7 3.0 TFSI

#10

Tko se je pri men začel samo na Mercedesu C klasi. Na konc je ostal v safe modu in smo ga dal na vleko pa v Horjul k strokovnjaku za avtomatike Maroltu. Na koncu je bla neka plata- lamele (elektro magnetna oljna) strošek 2000€

Urejal riky123, 10.08.2008, 21:11.

Prikaži več možnosti


Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#11

Sranje. Moznih je vec razlicnih scenarijev. Se najbolj verjeten se mi zdi ta, da ti je kaj zasustral oni, ki je menjaval olje. Ponavadi ga razni loleki premalo dolijejo, ali pa vlijejo napacno olje. Obe napaki sta za menjalnik kmalu usodni. Ravno zaradi takih cepcev tovarna svetuje, da se olje v menjalniku ne menja. Druga moznost je pa to, da je bil menjalnik ze kdaj prej nestrokovno popravljen, ali pa ima avto prevozenih ze veliko kilometrov (stevec tu seveda ni vedno merodajen)... skratka, moznosti je precej.

Kar se tice ukrepanja nimas kaj drugega, kot avto na dvigalo in k Mihelacu. Po mesecu voznje s takim menjalnikom lahko na programsko napako kar pozabis. Krepko si ga polomil ze s tem, ko nisi takoj po prvem javljanju napake avta odpeljal k mehaniku.

Vprasanje: kdo ti je takrat menjal olje in ali si z avtom slucajno kdaj dragal?

P.S.: Kar se tice starejsih menjalnikov kot je tisti v Don Andrinotovi E34, je pa zadeva malo drugacna. Tam gre res lahko za okvaro racunalnika, kar se pri starejsih avtomobilih kar pogosto zgodi - medtem ko je model E39 se premlad, da bi bilo zanj to normalno.



V menjalnik je bilo dano pravo olje, mi je prejšnji lastnik pokazal dokumentacijo in tudi sam sem preveril, in je kar se olja tiče vse O.K., razen če bi res dejansko noter bilo drugo olje, kar pa ne verjamem!!!! Glede strokovnosti menjave ne morem trditi, vendar mi je bilo zagotovljeno da je bilo zamenjano tako kot treba!!! Z avtom se niti slučajno ni nikoli dragalo, če sem se že rabil znoret sem imel za to početje Stealth-a, s katerim pa prav tako nisem grdo ravnal, saj se držim tega če sam uničuješ avto, ga boš mogel slej kot prej tudi sam s svojim denarjem popravljati, tako da ne, nisem uničevalec avtomobilov.
Čudi me samo da iz ljubga mira, ko menjalnik dela kot cuker, brez bilo kakšnih problemo enkrat javi napako, ki je praktično ni bilo čutiti in jo tudi sam pobriše, tle ni nobene logične povezave??!!!

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#12

Po simptomih mi diši da je nivo olja premajhen, pelji prečekirat.

IN NE VOZI SE V SAFE PROGRAMU, BOŠ PREKURIL PRETVORNIK NAVORA.

SAFE PROGRAM je samo da se zapelješ do najbližjega servisa, s čimmanj speljevanja oz. obremenitev menjalnika. Menjalnik je fiksiran v 4. prestavi in vse napore potem prenaša converter.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 633
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#13

Glede strokovnosti menjave ne morem trditi, vendar mi je bilo zagotovljeno da je bilo zamenjano tako kot treba!!!


In kateri je ta mehanik, ki je menjal olje?

Sicer se pa strinjam z MIHOLD-om. Zelo verjetno je mehanik vlil premalo olja - to se bo videlo po tem, koliko ga bo priteklo ven ob izpustu (ce je seveda menjalnik suh in je puscanje izkljuceno).
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#14

Po simptomih mi diši da je nivo olja premajhen, pelji prečekirat.

IN NE VOZI SE V SAFE PROGRAMU, BOŠ PREKURIL PRETVORNIK NAVORA.

SAFE PROGRAM je samo da se zapelješ do najbližjega servisa, s čimmanj speljevanja oz. obremenitev menjalnika. Menjalnik je fiksiran v 4. prestavi in vse napore potem prenaša converter.



Bil danes na testerju v Makomi NM, izpisalo je
-EGS (056) 38 Symptome GLUE Keine anderung momentant vorhanden...
-EGS (055) Ganguberwachung 5...
-EGS (054) Ganguberwachung 4...
-EGS (049) 31 Symptom Gangubewachung....

Baje da nič kaj obetavnega!!!

V SAFE programu se nisem veliko vozil, zadnjič 3 km do doma in danes 25km do servisa. Nato so mi na servisu resetirali računalnik, menjalnik sedaj deluje normalno, sem ga pa skoz domov vozil v Steptroniku, ima pa ko menjava med prestavami en prizvok.

Mi lahko kdo svetuje kaj za narediti???

Hvala za odgovore.

LP Boštjan

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


damci
damci

    Navi guru

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 188
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW F11 530dA Luxury Ind.

#15

če je izpisalo napake je zagotovo nek vzrok in nevem zakaj se toliko voziš, boš na koncu imel še večje stroške.
A ti niso znali povedati kaj je točno narobe? Samo to da ni nič obetavnega? Kakšen servis pa je to?!?!
@Jerry: Tako da ti se kar do Miholda zapelji in upaj, da bo imel čas... ker je čakalna vrsta nanj daljša kot pri kurbi, ki daje zastonj.
Prikaži več možnosti


Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#16

če je izpisalo napake je zagotovo nek vzrok in nevem zakaj se toliko voziš, boš na koncu imel še večje stroške.
A ti niso znali povedati kaj je točno narobe? Samo to da ni nič obetavnega? Kakšen servis pa je to?!?!


Rekl so naj probam z menjavo olja če pa ne bo boljše pa naj menjalnik dam zrihtat!!!!!To je pa blo tudi vse, da nekje zgublja tlak, to so mi še neki govoril, nobenih drugih rešitev!!!

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


UM.design
UM.design

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 294
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi & BMW

#17

Mislim, da ti menjava olja ne bo "več" pomagala, vsaj dolgoročno ne. Menjalnik je zrel za "generalko", ki zna biti sedaj malo cenejša kot kasneje, ko ti bo potrgalo vse lamele in še kako osovino v menjalniku... Verjetno so tudi elektromagnetni ventili potrebni menjave... Skratka Mihelač ali Marolt. Cenovno bo nekje isto. Strokovnost tudi. Mislim, da tudi oba data garancijo (za Marolta vem). Računaj pa nekje med 1.500 do 2.000 EUR.
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 689
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI, Bravo Sport

#18

Če bo samo 1500-200€ boš lahko še zadovoljen.
ARHITEKT
Prikaži več možnosti


Gartner
Gartner

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 652
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: VW

#19

Če bo samo 1500-200€ boš lahko še zadovoljen.


Za ta denar lahko že drugega poišče:confused.
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#20

Povprašaj uporabnika @vwdrajver ;) Po napak sodeč(zmanjšan pritisk olja), zna bit s tlačilko olja menjalnika nekaj narobe. :blackeye
Prikaži več možnosti