Skoči na vsebino

 

Problem z avtomatskim menjalnikom

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
180 odgovorov v temi
Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#41

Kako se bo pa uredila motorna elektronika? :confused Mislim, da te bo ta poseg na koncu stal več kot obnova avtomata. Oz. bodo še kasneje problemi z delovanjem motorja ;)

Nevem no, jaz bi dal avtomat popravit...če boš menjalnik odprl in se bo zamenjalo vse potrebno, verjemi da imaš potem z njim mir vsaj 250000km če ga redno lepo servisiraš....


Posegov v motorno elektroniko ni, samo zgoljufa se računalnik od menjalnika da je skoz v Parking prestavi, da bo avto normalno vžigal (to mi je bilo zagotovljeno s strani mehanika). Nikjer ne piše in nihče mi ne more zagotoviti, da bi kljub kvalitetni obnovi, vzdrževanju in normalni uporabi obnovljen menjalnik zdržal te kilometre, zaradi tega sem se odločil za ročni menjalnik, saj nimam namena popravljati menjalnik vsako leto.

LP Boštjan

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#42

Kaj pa programski zapis v DME...avti z ročnim in z avtomatskim menjalnikom imajo popolnoma drugačnega...jaz tega nebi delal...in če nam vsem delajo avtomatiki več let zakaj bi tebi samo eno leto? Še nisem videl problema obnovljenega menjalnika po enem letu....
Prikaži več možnosti


gucci23
gucci23

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 837
  • Lokacija: MS
  • Avtomobil: Executive & SUV

#43

Kaj pa programski zapis v DME...avti z ročnim in z avtomatskim menjalnikom imajo popolnoma drugačnega...jaz tega nebi delal...in če nam vsem delajo avtomatiki več let zakaj bi tebi samo eno leto? Še nisem videl problema obnovljenega menjalnika po enem letu....


Mogoče zato ker preveč €€€€ stane in mu je škoda dat tolko denarja za avtomat ali pa nima dovolj dinarčkov?? Nevem ugibam?

Urejal gucci23, 15.08.2008, 14:03.

Od poraza do poraza do končne zmage!
Prikaži več možnosti


macher
macher

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 196
  • Lokacija: Benedikt
  • Avtomobil: E39-523iA LPG

#44

Finančno bo tu nekje, neka varnost pa je, te čisto razumem.

Dosti stvari se mora zamenjati pri predelavi na ročnega: od menjalnika in sklopke do pogonskega sklopa, polosovin, vprašanje kako je z računalnikom, diferencialom ... .

Saj to je to, ko ne veš kaj ti bo mojster zamenjal, kako bo naredil, kako je z garancijo (v takem primeru bi bil najraje zraven pri obnovi avtomatskega menjalnika:crazy).

LP!:ok
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 301
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#45

Jaz bi na tvojem mestu obnovil menjalnik in magari prodal oz. zamenjal avto. Ne zato, ker bi hotel koga nategniti, ampak zato ker očitno delaš veliko km in se ti zgleda ne bi več počutil varno oz. zanesljivo s tem avtom, čeprav je precej vertjetno da bo vse ok.

Predelava menjalnika je kar hud poseg in kot so fantje že napisali, si s tem nakoplješ toliko potencialnih težav na glavo, da glava boli. Obnova menjalnika in nekaj rizika ali bo res dobro delal ali ne izgleda kot prava malenkost v primerjavi z vsem.

Aja, še to - si predstavljaš kako bo zgledalo, ko boš predelan avto prodajal naprej? Jaz vem da bi se ga ognil pa če mi sam bog da garancijo da je avto ok.


Seveda je to samo moje mnenje, tako da karkoli se boš že odločil, upam da ti bo šlo gladko in brez težav!

LP

Urejal TP, 15.08.2008, 14:49.

Prikaži več možnosti


macher
macher

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 196
  • Lokacija: Benedikt
  • Avtomobil: E39-523iA LPG

#46

Zanimiv link, sicer v angleščini:

http://forums.bimmer...eferrerid=56200

LP!:ok
Prikaži več možnosti


Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#47

Kar se tiče DME ne vem, moj mehanik je samo rekel, da kar se računalnika tiče ni problema, je že predelal avte in še danes laufajo, vzrok za NE obnovitev menjalnika ni v denarju, temveč v nezaupanju v takšne posege in potem takem tudi v dolgoročnem delovanju takega menjalnika, lahko bo deloval milijon km, lahko pa samo 1 mesec, tako da ne rad igram tombolo s svojim denarjem, če obstajajo lažje in bolj učinkovite rešitve!!!! Kar se tiče prodaje predelanega avta se pa sploh ne sekiram, ker bom še vedno imel doma avtomatski menjalnik in ga bo lahko potencialen kupec dobil poleg nakupa, venbdar o prodaji avta ne razmišljam še kar nekaj let, saj sem ga stem namenom predelal na plin da ga bom vozil in ne prodajal.

LP Boštjan

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#48

Pa sej imaš garancijo na obnovo...kdo pa še dandanes dela take stvari brez garancije :)
Prikaži več možnosti


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 689
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI, Bravo Sport

#49

Kar se tiče DME ne vem, moj mehanik je samo rekel, da kar se računalnika tiče ni problema, je že predelal avte in še danes laufajo, vzrok za NE obnovitev menjalnika ni v denarju, temveč v nezaupanju v takšne posege in potem takem tudi v dolgoročnem delovanju takega menjalnika, lahko bo deloval milijon km, lahko pa samo 1 mesec, tako da ne rad igram tombolo s svojim denarjem, če obstajajo lažje in bolj učinkovite rešitve!!!! Kar se tiče prodaje predelanega avta se pa sploh ne sekiram, ker bom še vedno imel doma avtomatski menjalnik in ga bo lahko potencialen kupec dobil poleg nakupa, venbdar o prodaji avta ne razmišljam še kar nekaj let, saj sem ga stem namenom predelal na plin da ga bom vozil in ne prodajal.

LP Boštjan


Jaz sem kupil obnovljenega in je že naredil cca 40.000km brez kakršnega koli problema. Laufa pa tipi topi.
ARHITEKT
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 632
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#50

Kako se bo pa uredila motorna elektronika? :confused Mislim, da te bo ta poseg na koncu stal vecˇ kot obnova avtomata. Oz. bodo sˇe kasneje problemi z delovanjem motorja ;)


Taksen poseg stane priblizno toliko kot "domaca" obnova avtomata, problemov z delovanjem motorja pa ne bo, saj smo naredili ze kar nekaj taksnih predelav in je bilo z motorjem vse OK.

Nevem no, jaz bi dal avtomat popravit...cˇe bosˇ menjalnik odprl in se bo zamenjalo vse potrebno, verjemi da imasˇ potem z njim mir vsaj 250000km cˇe ga redno lepo servisirasˇ....


250.000 km lahko naredi kvecjemu tovarnisko obnovljen, se pravi "austausch" menjalnik, ki ima zamenjane oz. obnovljene skoraj vse sestavne dele in sklope, nikakor pa ne taksen, ki je porihtan le toliko da spet dela, kot se to pocne pri nas.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#51

Nevem kaj se toliko straši s temi stvarmi tukaj...osebno pa pač ne podpiram takega čaranja po avtomobilu.

In garancija mora bit, tudi na rezervni del. In če se rezervni del polomi, se ga reklamira.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 632
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#52

Sˇe nisem videl problema obnovljenega menjalnika po enem letu....


Menjalnik bivse Perotove sedmice E32 je zacel spet zajebavat ze prej kot po enem letu, kljub temu da je Pero Maroltu za popravilo placal 300.000 takratnih SIT. Simptomi so bili enaki kot prej, preden je odpovedal - se pravi da je bil slabo obnovljen in napake niso bile v celoti odpravljene.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#53

Pa dej bodimo realni, perotova sedmica je imela pol miljona KM, pa kaj še hočeš čakat, da bo ratalo? da ne govorimo kako je bil tisti avto z vseh vetrov....
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 632
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#54

Predelava menjalnika je kar hud poseg in kot so fantje zˇe napisali, si s tem nakopljesˇ toliko potencialnih tezˇav na glavo, da glava boli. Obnova menjalnika in nekaj rizika ali bo res dobro delal ali ne izgleda kot prava malenkost v primerjavi z vsem.

Aja, sˇe to - si predstavljasˇ kako bo zgledalo, ko bosˇ predelan avto prodajal naprej? Jaz vem da bi se ga ognil pa cˇe mi sam bog da garancijo da je avto ok.


To sploh ni res, predelava iz avtomatike na rocni menjalnik je zelo enostavna. To zna naredit vsak nedeljski mehanik, za to sploh ne rabis nobenega specialista. Vazno je le, da se zamenja res vse dele, ki so pri avtomobilu z rocnim menjalnikom drugacni kot pri avtomatiku (naprimer tudi diferencial, ki je na videz sicer enak, a ima pri rocnem drugacno prestavno razmerje). Nujno je tudi vgradit novo sklopko in preverit, v kaksnem stanju je dvomasni vztrajnik - zato je pametno, da se darovalski avto pred posegom lahko preizkusi.

Tudi pri prodaji ne bi smelo bit nobenih problemov, saj bi komplicirali le tisti ki se na mehaniko cisto nic ne spoznajo in ki so po naravi strasno pikolovski - za taksne je pa itak najboljse, da kupijo nov avto.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 301
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#55

Takole poglej - če pogledam VIN in vidim da je bil avto avtomatik, sedaj je pa ročni, bi mene osebno odbilo do Marsa. Pa verjamem da 99% drugih tudi. MOGOČE, ampak res mogoče bi me prepričalo, če bi dobil res dobro dokumentirano in poslikano vse, kar se je z avtom dogajalo. Če tega ne bi bilo, bi smatral, da je avto sestaljanka iz 1000 kosov.

Kot pravi Mihold - sem proti ekstremnim posegom v avto, ker sorry - fabrika je fabrika, nedeljski mehaniki so pa nekaj drugega. Tudi specialisti marsikdaj ne morejo narediti stvari tako, ko so narejene v tovarni, razen če gredo res od 0, kar pa pomeni razstaviti avto do zadnjega vijaka. Spet pa, če to storiš, ne bo avto več tako stal skupaj, kot original.
Tole govorim splošno, ne za ta konkretni primer predelave menjalnika, ampak vseeno... osebno se tega ne bi lotil.

LP

Urejal TP, 15.08.2008, 19:29.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 632
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#56

Pa dej bodimo realni, perotova sedmica je imela pol miljona KM, pa kaj sˇe hocˇesˇ cˇakat, da bo ratalo? da ne govorimo kako je bil tisti avto z vseh vetrov....


Ni imela pol milijona, ampak 400.000 km.

Problem pri menjalniku Perotove sedmice je bil v tem, da je bilo notri se prvo olje (oziroma bi glede na stanje olja po teh kilometrih temu raje rekel katran). Boletov avto sicer resda nima toliko kilometrov, se je pa ocitno kar nekaj casa vozil s premalo olja in menjalnik se v taksnem primeru konstantno pregreva. Kaksno skodo pregrevanje povzroci, ves. Taksnega menjalnika ne bo nihce vec dobro popravil, kaj sele da bi si na to upal dat garancijo. Ce bi Bole avto odpeljal na servis takoj ko mu je racunalnik prvic preklopil v safe program, bi se menjalnik mogoce se dalo nekako resit, po toliksnem casu pa za to ni vec niti najmanjse moznosti. Tega se zavedajo tudi mojstri ki jih je Bole spraseval ce bi mu popravili menjalnik in mu ravno zato nihce ni upal dat garancije. Garancija se lahko da samo v primeru ko gre za kako manjso okvaro, ne pa za enkrat ze popolnoma pregret, skurjen in prezgan - se pravi unicen menjalnik.
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 632
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#57

Jaz sem kupil obnovljenega in je zˇe naredil cca 40.000km brez kakrsˇnega koli problema. Laufa pa tipi topi.


Takrat ko si prodajal avto, si rekel da si vgradil NOV menjalnik. Torej ni nov, ampak tovarnisko obnovljen, se pravi "austausch"... pa dobro, to je se vedno dosti boljse kot da bi ga dal obnovit pri nas in taksen lahko res zdrzi se nekaj casa. Ni pa to nov menjalnik!
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


Bole
Bole

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 595
  • Lokacija: Kostanjevica na Krki
  • Avtomobil: Audi A8 3.0TDI Quattro

#58

[quote name='Jerry']Takrat ko si prodajal avto, si rekel da si vgradil NOV menjalnik. Torej ni nov, ampak tovarnisko obnovljen, se pravi "austausch"... pa dobro, to je se vedno dosti boljse kot da bi ga dal obnovit pri nas in taksen lahko res zdrzi se nekaj casa. Ni pa to nov menjalnik![/QUO


Fantje tukaj strinjam z Jerry-em, in me sploh ne zanima nadaljna prodaja, saj bom imel naprej avto vsaj še par let, ker je avto vrhunski, samo ta menjalnik me je trenutno zafrknil.

LP Boštjan

Audi A8 3.0TDI Quattro

Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 487
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#59

Jerry pretiravaš. Vsi menjalniki se več ali manj pokvarijo zaradi pregretosti olja in slabega mazanja(sploh ko ima olje že več kot 100000km za sabo), pa se jih da popravit, zato ne klobasaj. Tukaj se straši da ni res.

Sam imam seveda glede vzdrževanja čisto različne poglede kot večina drugih in se tudi zavedam kaj vozim.

In imam avtomobil iz BMWjeve flote z najdelikatnejšim menjalnikom + da je avto čipan in ima 110Nm navora več kot ga menjalnik lahko prenese, avto pa ima blizu 280000km....pa mi ga še ni razgnalo...ali mi lahko poveš kje je potem point? In zakaj bi na bencinarju 525i, kjer avtomati sploh niso problematični spet razgnalo obnovljen menjalnik v manj kot letu...dejmo no... bimmer5 ima 528iA z dobrimi 350000km s prvim menalnikom...pa ne mi rečt da bi obnovljen ne zdržal vsaj 200000km ob vsaj eni menjavi olja.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 632
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#60

Takole poglej - cˇe pogledam VIN in vidim da je bil avto avtomatik, sedaj je pa rocˇni, bi mene osebno odbilo do Marsa. Pa verjamem da 99% drugih tudi. MOGOCˇE, ampak res mogocˇe bi me prepricˇalo, cˇe bi dobil res dobro dokumentirano in poslikano vse, kar se je z avtom dogajalo. Cˇe tega ne bi bilo, bi smatral, da je avto sestaljanka iz 1000 kosov.

Kot pravi Mihold - sem proti ekstremnim posegom v avto, ker sorry - fabrika je fabrika, nedeljski mehaniki so pa nekaj drugega. Tudi specialisti marsikdaj ne morejo narediti stvari tako, ko so narejene v tovarni, razen cˇe gredo res od 0, kar pa pomeni razstaviti avto do zadnjega vijaka. Spet pa, cˇe to storisˇ, ne bo avto vecˇ tako stal skupaj, kot original.
Tole govorim splosˇno, ne za ta konkretni primer predelave menjalnika, ampak vseeno... osebno se tega ne bi lotil.


Tebe in take kot si ti, odbije marsikaj. Jaz naprimer prodajam 740iA z realnimi 215.000 kilometri, ki ima deviski (se pravi nikoli odprt) avtomatski menjalnik, v katerem je bilo pred kratkim zamenjano olje, pa ga zaradi par prask na karoseriji nihce noce kupit. Tudi prav. Samo nima smisla potem da v vsaki temi razpravljamo kaj ti bi ali ne bi kupil, ker lahko taksen avto kot ga ti isces dobis kvecjemu v Nemciji, a ti sment - kaj ko je za tebe dvakrat predrag :-D Ce si zahteven bodi faca in odkartaj 15 smekov za res lepo petko ali sedemko, sicer pa ne govori da avta s predelavo iz avtomatike na kvackalico ne bi nihce kupil, ker to ni res... ogromo je ljudi ki bi kupil taksen avto in to v pet minutah, ker nekateri avto pac potrebujejo za vozit, drugi ga imate pa ocitno samo za gledat ali ne vem kaj... mogoce pa zato, da se potem ko ga cez par let s strasno izgubo prodate, lahko jokate in stokate koliko ste na njem "popusili"... get real - will'ya? :hihi
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti