Skoči na vsebino

 

Razlika cooper s in navaden mini?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
45 odgovorov v temi
Fisher
Fisher

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 974
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: Mercedes-Benz

#41

Jah moj nacin voznje verjetno precej pripomore k tej porabi. :)

Sej imam par posnetkov voznje ce bo koga zanimalo z minijem.

Ja to sm tud jst pogruntu da do 4000 ni nic, sej zato je pa bil bolj ali manj nad. :)

Se mi zdi da ima pa tudi S precej bogato mesanico, vsaj kolikor sem bral tunanje enega S na 200 HP na kolesih. No do tja jim se kaksen konj manjka in so pisali da je prevec bogata, potem so samo z mesanico pridobil full konjev in so bili se vedno na varni strani.

Sej ce S a tiscis, vidis na izpuhu kako je tekel bencin kr skozi. :napaka
Prikaži več možnosti


Wolf
Wolf

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 454
  • Lokacija: Škofljica
  • Avtomobil: mini cooper CVT

#42

Ja tale motorcek razvit v sodelovanju s Chryslerjem res ni tehnični biser. Blok izvira se iz 2,5l motorja iz Lebaronov iz zacetka 90ih. Pol so mi samo hod zmanjsal in dal 16V glavo, da so dobil 2.0l motor za stratusa. No in iz tega motorja je pol nastal naš 1,6l. Je sicer precej trpezen in robusen (ter primeren za tunanje), po drugi strani pa pretezak in prepozresen. Sej nova generacija minijev dobi 1.6l motorcke razvite v sodelovanju z PSA. Tisti bodo res biser tehnike.
LP
Ni umetnost voziti slab avto hitro, umetnost je voziti dober avto počasi. :)
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#43

Zanima me kakšna je kaj razlika med Cooper S ki ima 164hp in tistim novejšim?

Zanima me predvsem zdržljivost avtomobila in če so kakšne težave znane (pač standardne)..
Prikaži več možnosti


MihaK3
MihaK3

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 628
  • Lokacija: Ljubljana

#44

Zanima me kakšna je kaj razlika med Cooper S ki ima 164hp in tistim novejšim?

Zanima me predvsem zdržljivost avtomobila in če so kakšne težave znane (pač standardne)..


Sicer vsekakor nisem nikakršen strokovnjak za Minije, vendar je bil pred časom v igri nakup S-a (žal padlo v vodo, vsaj za zdaj), tako da sem se takrat malo bolj natančno pozanimal glede vseh verzij. In sicer mislim da sta bili dve kompresorski verziji; 164 in 170 km (nisem ziher ali je bila tadruga že na novejšem tipu motorja ali ne) in pa kasneje dve turbo verziji; 174 ali 176 km (nisem ziher) in pa nato 185 km. Seveda obstaja še tudi kar nekaj JCW variant. Glede vzdržljivosti kolikor sem jaz slišal od parih lastnikov ni nekih posebnih problemov, pa je treba vedeti da ga nihče od teh ni vozil ravno penzionistično. Res pa je da Mini puristi večinoma veliko bolj prisegajo na prejšnje kompresorske verzije (na katerih jih veliko menja vsaj jermenico na kompresorju, da ima ta nato višje obrate ter tudi prej prime).
Kaj več pa bodo morali seveda povedati lastniki, najbolje tisti ki so imeli več različnih verzij S-a.

P.S.: Sicer pa lahko tole verjetno že skoraj konkurira za rekord v najkasneje obujeni temi...:laugh :laugh :laugh
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 188
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#45

Zanima me kakšna je kaj razlika med Cooper S ki ima 164hp in tistim novejšim?

Zanima me predvsem zdržljivost avtomobila in če so kakšne težave znane (pač standardne)..


Ambrož Kavs ti bo povedal največ o miniju in vse ostalo kar te zanima. Kontakt najdeš na http://www.kavs.si/ :ok

Urejal SONiK, 11.12.2012, 19:27.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


BigBoSS
BigBoSS

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 046
  • Lokacija: Land of MINI KLUB
  • Avtomobil: Mini S TM

#46

razlike so, veliko o tem je že napisanega na mini forumu: www.mini-klub.com

izbor modela s turbom ali kompresorjem je pa predvsem stvar okusa in želj. tudi turbo je zelo vzdržljiv s tem da ima vsaj za liter nižjo porabo kot model s kompresorjem. V današnih časih vedno dražjega bencina za mnoge ni ravno zanemarljiv faktor. Turbo je tudi bolj "mehak", manj direkten in bolj kultiviran za vsakdanjo vožnjo.

Sam ostajam pristaš kompresorja, je bolj old school hardcore v primerjavi z novejšim turbom. :metalc
GreenHell R53 powered by Team Molecula and AK New MINI Drivers

Prikaži več možnosti