Skoči na vsebino

 

Gospodarska kriza/recesija

* * * - - 4 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
8452 odgovorov v temi
veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 37 474
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: 159 TI, Bravo Sport

#8281

Mene je stalo filtra in nepotrebne menjave. Klinc jih gleda.


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 340
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#8282

Sam ne vozim dizlov. Nisem pa opazil nobene očitne razlike pri bencinarjih, ne glede na to, kje sem tankal. to še ko se mi je dalo vpisovat porabo na poraba.com. Na vseh pumpah 95 ali 100 oktanc prevoženi kilometri približno isti. Ni bilo takšnih odstopanj, da bi lahko trdil, da je kakšna očitna razlika med različnimi pumpami. Tudi, če je res, je tako majha razlika, da se sploh ne splača ubadat s tem.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 853
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#8283

Pri navadnih avtih z bencinskim motorjem ni razlik med 95 in 100 oktanskim bencinom. Se pa konkretno pozna pri močnejših avtih, na hitro nekje 30% moči pobere če naliješ 95 oktanski v avto kateri je narejen za 100 oktanov.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 340
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#8284

Za M52TU motor piše v navodilih, tankaj 98-oktanov (takrat še ni nilo 100 na voljo), če ni pa 95. Jaz to razumem, da je narejen za 98 oktanov. Sam sem ga nehal tankat, ker ni opravičeval višje cene z manjšo porabo, niti s kaj bolj občutno odzivnim motorjem. Res stran vržen denar.

 

Oktani pri bencinu itak ne povejo nič drugega o tem, kako je eksploziven, ali koliko nergije je shranjene v njem ali kaj podobnega, ko si marsikdo misli, da ima zato lahko kakšen avto s takšnim bencinom več konjev. V bistvu pa je prednost zgolj v tem, da višje oktansko število pomeni višjo odpornost na klenkanje (samovžig). Nima tu kaj dosti veze sama moč motorja, pomebno je kopmpresijsko razmerje. Višjo kot ima kompresijsko razmerje, višje oktansko število rabi, da ne prihaja do klenkanja. Ker če prihaja do klenkanja ECU samodejno povečuje kot predvžiga, da to prepreči. In seveda potem motor deluje z neoptimalnim prevžigom in tudi ne more doseči optimalnih performans. Ampak je 95-oktanc kot kaže dovolj odporen proti klenkanju, da 100-oktanc ni potreben, čeprav bi po navodilih sklepal, da je.

 

Najbrž je bolj nujen za kakšne hudo turbo motorje, kjer so višji tlaki in temperature, pa zaradi direktnega vbrizga, je po moja pri takšnih motorjih večja verjetnost klenkanja,

 

To je govora seveda o bencinskih turbo motorjih, Pri dizlih je pa itak bistvo, da klenkajo na ta način delujejo.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • eleksis je všeč


sash
sash

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 853
  • Lokacija: Bermuda Triangle
  • Avtomobil: UFO

#8285

Lepa razlaga. M5x in tudi ostali, N serije motorjev niso občutljivi. Že S motorji v M3, M5 motorjih pa zelo. To je vsaj kar se BMW tiče.
The Truth is Out There
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 418
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8286

Za M52TU motor piše v navodilih, tankaj 98-oktanov (takrat še ni nilo 100 na voljo), če ni pa 95. Jaz to razumem, da je narejen za 98 oktanov. Sam sem ga nehal tankat, ker ni opravičeval višje cene z manjšo porabo, niti s kaj bolj občutno odzivnim motorjem. Res stran vržen denar.

 

Oktani pri bencinu itak ne povejo nič drugega o tem, kako je eksploziven, ali koliko nergije je shranjene v njem ali kaj podobnega, ko si marsikdo misli, da ima zato lahko kakšen avto s takšnim bencinom več konjev. V bistvu pa je prednost zgolj v tem, da višje oktansko število pomeni višjo odpornost na klenkanje (samovžig). Nima tu kaj dosti veze sama moč motorja, pomebno je kopmpresijsko razmerje. Višjo kot ima kompresijsko razmerje, višje oktansko število rabi, da ne prihaja do klenkanja. Ker če prihaja do klenkanja ECU samodejno povečuje kot predvžiga, da to prepreči. In seveda potem motor deluje z neoptimalnim prevžigom in tudi ne more doseči optimalnih performans. Ampak je 95-oktanc kot kaže dovolj odporen proti klenkanju, da 100-oktanc ni potreben, čeprav bi po navodilih sklepal, da je.

 

Najbrž je bolj nujen za kakšne hudo turbo motorje, kjer so višji tlaki in temperature, pa zaradi direktnega vbrizga, je po moja pri takšnih motorjih večja verjetnost klenkanja,

 

To je govora seveda o bencinskih turbo motorjih, Pri dizlih je pa itak bistvo, da klenkajo na ta način delujejo.

Čeprav priznam da kar s strahom preberem vse kar ljudje na forumu napišejo o gorivih, si večji del povedal pravilno. Nafta je na Petrolu res najslabše kvalitete od vseh ponudnikov v Sloveniji, bencin pa ne, ker bencinski motorji še zdaleč niso tako občutljivi na gorivo kot dizelski. In oktansko število res nima nič s kalorično vrednostjo goriva, pač pa pomeni stopnjo zaščite proti samovžigu, kar je zelo pomembno za visokokompresijske motorje. Natančno oktansko število bencina je BILO zelo pomembno v starih časih, ko motorji še niso imeli avtomatske regulacije, danes pa vsak motor sam meri oktansko število goriva in temu primerno nastavlja predvžig, prvi je ta sistem patentiral švedski SAAB v 80-ih letih preteklega stoletja in od takrat naprej ga imajo vsi. To kar loty nisi pravilno povedal je da turbo motorji nimajo višje kompresije kot atmosferski ampak imajo nižjo, zato prebavijo celo bencin z nižjim oktanskim številom, niti pod razno ne rabijo 100 oktanskega. Tega rabijo naviti atmosferci, kot so pri bavarcih recimo določeni (atmosferski) izdelki serije M. In kot si pravilno povedal, 100 oktanc običajnim motorjem prav nič ne škodi, koristi od njega pa tudi ni nobene, tako da je tista razlika v ceni stran vržen denar.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


dimitri
dimitri

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 61
  • Lokacija: ljubljana center
  • Avtomobil: ///M6

#8287

Petrol je res en gravž od gravža. slaba nafta,umazane ročke vse mastne,umazana tla kjer se tanka,če morm kdaj na wc grem ponavadi probat pa skor bruhnem in grem raje zraven wcja na travo odlit,ker notri ni za zdržat. na blagajnih se vedno naserje kaksn bolnik,ki pobira 7€ profita od športnih stav. tko noro. hvalabogu za omv.


Prikaži več možnosti
    • bmw330cd in MonkeyHead uporabnikom je všeč to sporočilo


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 340
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#8288

Čeprav priznam da kar s strahom preberem vse kar ljudje na forumu napišejo o gorivih, si večji del povedal pravilno. Nafta je na Petrolu res najslabše kvalitete od vseh ponudnikov v Sloveniji, bencin pa ne, ker bencinski motorji še zdaleč niso tako občutljivi na gorivo kot dizelski. In oktansko število res nima nič s kalorično vrednostjo goriva, pač pa pomeni stopnjo zaščite proti samovžigu, kar je zelo pomembno za visokokompresijske motorje. Natančno oktansko število bencina je BILO zelo pomembno v starih časih, ko motorji še niso imeli avtomatske regulacije, danes pa vsak motor sam meri oktansko število goriva in temu primerno nastavlja predvžig, prvi je ta sistem patentiral švedski SAAB v 80-ih letih preteklega stoletja in od takrat naprej ga imajo vsi. To kar loty nisi pravilno povedal je da turbo motorji nimajo višje kompresije kot atmosferski ampak imajo nižjo, zato prebavijo celo bencin z nižjim oktanskim številom, niti pod razno ne rabijo 100 oktanskega. Tega rabijo naviti atmosferci, kot so pri bavarcih recimo določeni (atmosferski) izdelki serije M. In kot si pravilno povedal, 100 oktanc običajnim motorjem prav nič ne škodi, koristi od njega pa tudi ni nobene, tako da je tista razlika v ceni stran vržen denar.

Pri turbo motrojih sem imel v mislih povišan tlak, povišano temperaturo zraka, kot posledica stiskanja in večjo izpostavljenost goriva samovžigu zaradi razpršenosti v "topel" zrak. Mi je nekako logično, da so ti pogoji idealni za predčasen samovžig, nisem pa vedel glede nižje kompredije pri turbo motorjih. Verjetno je ravno zato znižana, da se izgone temu pojavu? Pač v turbo motorje se nisem nikoli nekaj poglabljal, ker ga nisem še nikoli imel in ni bilo potrebe, tako da kar glede tega napišem, me res ni treba preveč resno jemat. :)


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 022
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#8289

Se pa vse vladno/državno/službeno tanka na petrolu :) če pa kaj ni ok pa se itak popravlja iz našega žepa..win win za petrol  :drink 


Prikaži več možnosti


jastreb
jastreb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 069
  • Lokacija: pri ženi na varnem
  • Avtomobil: metro / intertours / lpp

#8290

Se pa vse vladno/državno/službeno tanka na petrolu :) če pa kaj ni ok pa se itak popravlja iz našega žepa..win win za petrol  :drink

Mal dvomim v to, policijska vozila imajo routex kartice in tanka kjer pac tanka, vsaj ene 5 let nazaj je bilo tako
Prikaži več možnosti


eleksis
eleksis

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 342
  • Lokacija:  
  • Avtomobil: kocka

#8291

Pri turbo motrojih sem imel v mislih povišan tlak, povišano temperaturo zraka, kot posledica stiskanja in večjo izpostavljenost goriva samovžigu zaradi razpršenosti v "topel" zrak. Mi je nekako logično, da so ti pogoji idealni za predčasen samovžig, nisem pa vedel glede nižje kompredije pri turbo motorjih. Verjetno je ravno zato znižana, da se izgone temu pojavu? Pač v turbo motorje se nisem nikoli nekaj poglabljal, ker ga nisem še nikoli imel in ni bilo potrebe, tako da kar glede tega napišem, me res ni treba preveč resno jemat. :)

Si kar prav sklepal. Jerry, je pomoje malo mimo brcnil tukaj. Turbo motorji imajo res manjšo (statično!) kompresijo (ravno zaradi klenkanja), ampak absolutni tlak (ob TDC) je pomoje tam-tam. Ne dam roke v ogenj...bo kak stručko potrdil/ovrgel.


Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Tarik
Tarik

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 022
  • Lokacija: Murska Sobota
  • Avtomobil: E61 525D

#8292

Mal dvomim v to, policijska vozila imajo routex kartice in tanka kjer pac tanka, vsaj ene 5 let nazaj je bilo tako

Potem se pa posipam...MORS 101% tanka na petrolu :laugh iz 2 prvih rok  :ok2 


Lahko pa kupiš samo gorivo...je 1x antifriz zmanjkal pa je šel človek kupit ko je tankal pa so bili problemi :crazya če bi pa motor zakuhal bi pa bil on kriv ker ni vleke čakal  :napaka 


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 418
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#8293

Si kar prav sklepal. Jerry, je pomoje malo mimo brcnil tukaj. Turbo motorji imajo res manjšo (statično!) kompresijo (ravno zaradi klenkanja), ampak absolutni tlak (ob TDC) je pomoje tam-tam. Ne dam roke v ogenj...bo kak stručko potrdil/ovrgel.

Ja saj ravno zato pa morajo imet nižjo kompresijo ane, ker je polnilni tlak višji. Če bi imeli enako, bi prišlo do klenkanja. Vsaj po kmečki logiki je tako. 


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


branevrankar
branevrankar

    Tischlermeister

  • Uporabnik
  • Sporočil: 13 785
  • Lokacija: Domovina
  • Avtomobil: Bmw

#8294

Za M52TU motor piše v navodilih, tankaj 98-oktanov (takrat še ni nilo 100 na voljo), če ni pa 95. Jaz to razumem, da je narejen za 98 oktanov. Sam sem ga nehal tankat, ker ni opravičeval višje cene z manjšo porabo, niti s kaj bolj občutno odzivnim motorjem. Res stran vržen denar.
 
Oktani pri bencinu itak ne povejo nič drugega o tem, kako je eksploziven, ali koliko nergije je shranjene v njem ali kaj podobnega, ko si marsikdo misli, da ima zato lahko kakšen avto s takšnim bencinom več konjev. V bistvu pa je prednost zgolj v tem, da višje oktansko število pomeni višjo odpornost na klenkanje (samovžig). Nima tu kaj dosti veze sama moč motorja, pomebno je kopmpresijsko razmerje. Višjo kot ima kompresijsko razmerje, višje oktansko število rabi, da ne prihaja do klenkanja. Ker če prihaja do klenkanja ECU samodejno povečuje kot predvžiga, da to prepreči. In seveda potem motor deluje z neoptimalnim prevžigom in tudi ne more doseči optimalnih performans. Ampak je 95-oktanc kot kaže dovolj odporen proti klenkanju, da 100-oktanc ni potreben, čeprav bi po navodilih sklepal, da je.
 
Najbrž je bolj nujen za kakšne hudo turbo motorje, kjer so višji tlaki in temperature, pa zaradi direktnega vbrizga, je po moja pri takšnih motorjih večja verjetnost klenkanja,
 
To je govora seveda o bencinskih turbo motorjih, Pri dizlih je pa itak bistvo, da klenkajo na ta način delujejo.


E39 540i in m5 sta zaceli klenkat, ko sem za foro natocil 95 oktanca noter. Od takrat za vse masinerije pr bajti in moped kupujem 100 oktanca.

Jaz tankam na petrolu, pa nikoli nisem imel problemov. Poraba pa tudi, vcasih se mi je zdelo da je razlika, kje tankaš, ko pa malo pomisliš, tudi dvakrat na enaki relaciji nimas popolnoma enakega režima vožnje. Lahko imas popolnoma prazno cesto, pa bos bolj pritisnil, lahko se ti bo pa kaksen meckac znasel pred teboj katerega al bos prehitel, al ga ne boš mogel itd.
Režim vožnje v glavnem ni nikoli enak, in tako posledicno tudi razmerje km/kestl ne.
Arbeit und disziplin::cool
Prikaži več možnosti


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 904
  • Lokacija: mongolija

#8295

Vem da je leta nazaj, Petrol celo priznal probleme z nafto, ampak le na določenih črpalkah (Lj barje naj bi bila ena izmed njih)- razlog, vdor vode v rezervoarje. Potem naj bi to zrihtali


Prikaži več možnosti


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 183
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#8296

Kaj so zrihtali? Vodo ali rezervoarje? :ok2

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in andy uporabnikom je všeč to sporočilo


Natuzzi
Natuzzi

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 904
  • Lokacija: mongolija

#8297

Hah oboje verjetno, vodi so zagrozili z sankcijami, v kolikor se ne bo kulturno obnašala, rezervoarje pa poučili, da dobro vzgojen, spodoben rezervoar ne spušča stvari ne noter niti ven drugje, kot na za to določenih mestih.

 

Oba sta svečano obljubila, da se bosta tega držala.


Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 883
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#8298

Kaj so zrihtali? Vodo ali rezervoarje? :ok2

 

Pocakaj na PR pamflet s strani Petrola, verjamem, da bodo priljudno razlozili.



Urejal dylan_dog, 26.03.2020, 08:41.

Prikaži več možnosti


AD1
AD1
  • Uporabnik
  • Sporočil: 9

#8299

z petrolovim bencinom vedno naredim občutno manj kilometrov

 

Ne vem.., jaz naredim na poln tank ob enakem režimu vožnje nekih 50km manj, če tankam na Petrolu, kot, če tankam na OMV

 

Moja statistika s trenutnim avtom pravi, da ni razlike...

 

               Litrov            Kilometrov    Povprečna poraba   Km/tank     Število

OMV       1.280,45      23.557,4        5,435                       981,56        24

Petrol      613,33         11.213,1        5,470                       1.019,37     11

 

Je pa res da zadnje čase več tankam na OMV kot na Petrolu, ker mi je nekako bolj pri roki.

 

S prejšnjim avtom je bilo razmerje bolj enakomerno, razlike pa prav tako nobene:

 

               Litrov              Kilometrov     Povprečna poraba    Km/tank      Število

OMV       8.208,78        144.515,6      5,680                         996,66        145

Petrol      8.646,98        154.299,8      5,604                         1.008,50     153

 

Zanimivo, statistika forumaša za 300.000 prevoženih kilometrov pravi, da ni razlike. Ampak, saj za debato na forumu ne potrebujemo številk in dokazov, važno da se  :blabla  :blabla  :blabla.



Urejal AD1, 26.03.2020, 08:59.

Prikaži več možnosti
    • Cdriver in rokomah uporabnikom je všeč to sporočilo


Kobal trans
Kobal trans
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 951
  • Lokacija: Mb
  • Avtomobil: kombi

#8300

daj AD1 ne zagovarjaj mi tole sranje od Petrola, ker je podn gorivo, še enkrat z Petrolovim bencinom naredim občutno manj kilometrov...


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.