Skoči na vsebino

 

Dolomiti Tour 2008

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
65 odgovorov v temi
duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 646
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#1

Jst sicer ful prepozno odpiram tole temo ampak jebat ga, bolje pozno kot nikoli, ne? :-D Spidi je sicer ze odprl temo, ce ne druzga da se vas obvesti na prihajajoci dogodek/srecanje, ampak ker je ratal ta post tolko daljsi, sem se odlocil odpret novo temo)

Ok, Dolomiti se nahajajo v severno vzhodnem delu Italije, ki je hribovit, to vem. Ampak zakaj bi se sploh sel vozit tja?
Tako je. Lanskoletno potepanje po Dolomitih je bilo za nas udelezence nepozabno dozivetje zato letos planiramo izkusnjo ponoviti. Neskoncno stevilo ovinkov in zavitih cest, dih jemajoci razgledi z najvisjih prelazov Evrope in nasploh veselje do voznje so razlogi, ki nam dajejo zagon, da srecanje ponovimo.

Objavljena slika

Gulp! To mi deli! Si me preprical ze s prvo sliko. Kdaj gremo??
Letosnja izvedba bo obsirnejsa od lanske, saj smo ugotovili, da kljub zagnanosti glava in telo preprosto ne zdrzita vec kot 600km voznje v enem dnevu, vsaj ne tako zahtevne, zato smo se odlocili, da bo stvar izpeljana v dveh dneh, in sicer 30. in 31. oktobra 2008.

Ampak dva dni je zame cist prevec! Bi pa vseeno sel. Kaj mi je storiti?
Preden zacnete s posti tipa "uuu ja ma nimam tolko dopusta/zena me ne bo pustila it za tolk casa/takrat je ze premraz pa se gretje mi ne dela" naj povem, da je seveda moznost, da greste z nami toliko dalec, kolikor vam pac ustreza, ko zacutite, da ste imeli vseh ovinkov vrh glave, se preprosto odpeljete po najkrajsi poti juzno dokler ne pridete do AC A4 (Milano - Trieste) in se odpeljete lepo naravnost proti domu. Simpl, a ne? ;)

Uaa, cist sm ze napaljen! Komu se prijavim?
Prijav ni. Greste ali ne greste, vsem bo popolnoma vseeno. Nic se ni treba prej prijavit ali kamorkoli napovedat. Ce se boste pojavili v Tolminu ali Selli Nevei, bomo sli skupaj, v nasportnem primeru boste pac sedeli doma na kavcu in uzivali ob 87. delu mehiske nadaljevanke Tormenta en el paraiso. Po zelji. :)

Kaki nadaljevanke neki? Hocem ovinke! Kje se bomo pa sploh vozili?
Osebno imam kar nekaj izkusenj z Dolomiti, saj se grem tja vozit vsako poletje (ze 6. zapored) z motorjem, zato sem tudi dal pobudo, da bi traso dolocil jaz zatorej bear with me.

Nekateri bi se dobili v Tolminu, z ostalimi, ki boste prisli iz Ljubljane pa se bomo dobili pri Predilskem jezeru, do katerega upam da znate vsi prist. Najvec kar vam lahko pomagam je, da vam posredujem koordinate. Te so 46°25'37.60"N in 13°33'57.50"E. Iz Ljubljane imate do tja cez Kranjsko Goro 112km.

Ok torej, dobili smo se, zmenili tudi, tanki so polni, tlak v gumah je preverjen, pas je zategnjen, soptonica ima duck-tape cez usta, gremo! :metalc

Od tu naprej priporocam, da vzamete zemljevid v roke ali pa kak program za nacrtovanje poti. Ok, pot nas najprej pelje cez Sello Neveo, kjer bomo ze dobili prvi feeling cest vklesanih v skalo in ozkih predorov, potem naprej proti Tolmezzu, Villa Santina, Passo della Morte in se naprej proti Passo della Mauria. Od tam se peljemo po glavni naprej do Valle di Cadore, nakar cez 4 km zavijemo levo cez Passo Cibiana. Ko se spustimo v Forno di Zoldo se obrnemo severozahodno proti Passo Staulanza. Ko se spustimo v Selvo di Cadore zavijemo levo proti Caprile, tam pa potem desno proti Sottogudi cez Passo Fedaia. Vsi prelazi so do zdej bili pod 2000m n.m.v, medtem ko je ta prvi, ki je visji, kar pomeni, da smo ze v srcu vsega. Ampak to je komaj zacetek. Ta lepse se sele zacne. ;)
Ko pridemo nazaj v dolino se peljemo skozi Penio v Canazei, priljubljeno italijansko smucarsko sredisce. V Canazeiu se obrnemo levo, torej juzno proti Vigo di Fassa, tam pa zavijemo desno cez Passo di Costalunga.

Od tu naprej pa vse do Bolzana je pot zelo zanimiva, saj nas pelje mimo jezera Carezza

Objavljena slika


in pol blizje kot si Bolzanu, bolj se oza in poglabja in je na momente ze prav scary

Objavljena slika

Objavljena slika

ampak skrajno zanimivo. :ok2

Ok, dalje. Ko pridemo v Bolzano bomo malo jebali jeza, ker treba nekako skozi mesto oziroma po obvoznicah do kraja Appiano od koder se vzpnemo na Passo di Mendola. Cesta na ta prelaz je zelo lepa in dokaj hitra, predvsem pa je na novo asfaltirana. Od tuki naprej se zacnejo zares lepe vijugaste ceste z odlicnim asfaltom in pogledom na dolino Val di Sol z obsirnimi plantazami jabolk. No, vsaj poleti. :-D Od tu naprej imamo 85km poti, ki nas bo pripeljala do Passo del Tonale. Pot do vrha je tudi zelo lepa, zanimivo pa je to, da je na vrhu zgrajeno kar veliko stevilo blokov in je pravo malo mesto. In to na 1880 m.n.v.!

Objavljena slika

Ko se spustimo iz Tonala zavijemo v Ponte di Legno desno proti Passo Gavia. To je prvi hardcore prelaz z zelo ozko cesto po kateri gre lahko na enkrat samo en avto.

Objavljena slika

Na sreco je samo par kilometrov takih, ko pa se priblizujes vrhu imas zopet siroko cesto in razgledom na lago Nero.

Objavljena slika

Nato se bomo spustili do Bormia, kjer bo priporocljivo tankat, saj je naslednji prelaz na spisku ravno Passo Stelvio. Sli bomo seveda s strani Bormia, ker menim, da je cesta po tej strani boljsa.

Objavljena slika

Kako se vam zdi? :-D

Tisti "spageti", ki so na drugi strani, ki ste jih videli v oddaji Top Gear so sicer res mikavni, vendar cesta tam ni najboljsa, medtem ko iz strani Bormia je. Na Stelviu bo v bistvu konec poti, kot sem si jo zamislil jaz. Tam se bomo odlocili ali cmo naredit par km nazaj in preckat svicarsko mejo ter se spustit do Santa Marie in zavit levo proti Ofenpassu, ki je tudi zelo lep z glanz novim asfaltom ali se spustit po zloglasni spagetasti cesti v Spondigno in potem od tam it cez Ofenpass in nadaljevat proti Davosu. Vse je odvisno tudi koliko dalec bomo prisli prvi dan, koliko se bomo ustavljali itd itd.

Stari, zdej si me cist zmedu z vsemi temi imeni. Sem se izgubil ze na polovici. Koliko kilometrov je sploh to?
Pa sej sm ti dal tudi slikce zraven, kaj ces leps? :-D No, od Selle Nevee do Stelvia je, po poti, ki sem jo opisal zgoraj, 495 km. Sej pravim, je zelo odvisno od tega, kako hitro bomo napredovali in kolko se bomo ustavljali.

Ok. Sam vseeno bo treba vmes tudi kaj pojest pa tankat. Kako je pa s prenocisci?
Se strinjam. Torej, najprej si je treba dat v glavo, da ko se gre v Italijo, se je treba prilagodit njihovemu ritmu zivljenja. Trgovine in bencinske so navadno odprte od 9h do 12.30h in od 15.30h do 19h. Vmes se sicer da na crpalkah tankat z denarjem, ki ga vstavis v avtomat, vendar vseeno ni tako komot, kot ce pac tankas polno in placas recimo s kartico. Glede tega kako bomo tankali se bomo se dogovorili na startu pri Predilskem jezeru, saj bomo morali najprej ugotovit, kdo ima najmanjso avtonomijo s polnim tankom in se mu prilagodit, da bomo tankali vsi skupaj.
Kar se pa hrane tice je tko: cez dan priporocam, da se ustavimo recimo na kakem prelazu in pojemo sendvice/piskote/redbull (ce bi radi, da bo bolj letelo, hehe:-D), medtem ko se zvecer med 17h in 19h poisce prenocisce in potem gre na en topel obrok oziroma pac vecerjo.
Prenocisce se isce sproti, ker je spet odvisno kje bomo med 17h in 19h. Ker bom verjetno edini, ki zna italijansko bo iskanje najbrz doletelo mene. Sej, noben problem. Prakticiram to ze neki let. :) Racunite, da bo soba (s tusem) na osebo okrog 30 eur (+-5eur). Ponavadi pride v ceno vkljucen zajtrk, ce ni, se doplaca 5 eur.

Joj, napisal si ze cel roman, pa si prisel komaj do polovice toura. :crazy Kaj pa povratek?
Za povratek sem si zamislil, da bi sli po ostalih 2000m+ visokih prelazih, ki jih nismo obdelali prvi dan. Torej, ce imate zemljevid, najdite prosim mesto Spondigna. Nahaja se 28km severno vzhodno od prelaza Stelvio po glavni cesti. Ok, od tuki naprej bi se slo 48km proti vzhodu po glavni cesti do mesta Merano. Cesta je dolgocasna in ponavadi prometna ampak je edina pametna pot po kateri pridemo cimprej do novih prelazov. V Meranu se potem gre na AC, ki je zastonj do Bolzana, ki je 28km stran. Od Bolzana bi se slo potem proti Bressanone do kraja Ponte Gardena (po AC ali glavni, po dogovoru), kjer se zavije desno v Val Gardeno. Od tukaj naprej se spet zacnejo doline, ovinki, lepe ceste in prelazi. Pred nami so sedaj 4 prelazi, skoraj vsi preko 2000m in vsi okrog hriba Gruppo Sella. Na zalost bomo naredili samo tri, razen ce boste imeli posebne zelje, da naredimo cel krog. :-D No, jst vsekakor priporocam, da se gre najprej cez Passo Sella (ima najlepsi razgled, cesta bi sicer bla dobra samo za dol), potem Passo Pordoi (cesta dobra v obe smeri) in passo Campolongo.


Passo Campolongo

Objavljena slika


Passo Pordoi (pogled iz prelaza proti Arabbi)

Objavljena slika


Passo Sella

Objavljena slika

V tem delu je vseeno katero pot se vzame. Katerakoli bo v redu! ;)

No, da nadaljujem. Iz prelaza Campolongo bi se spustili v Corvaro od tam pa naprej in nato desno proti San Cassianu ter naprej cez Passo Valparola, od tam pa dol na Passo Falzarego.

Objavljena slika

Od tu bi sli proti Cortini d'Ampezzo, od Cortine pa nazaj gor proti Passo Tre Croci.

Objavljena slika

Ko se prileze dol s tega prelaza je naceloma najlepsega konec. Se zmeraj so lepe ceste in vse, sam se cuti, da nisi vec v visokogorju. Ce bomo se zmeraj pri moceh poznam zanimive poti vse do Slovenije, ce pa slucajno ne bomo, lahko vedno zavijemo proti jugu in uberemo AC A27 (Belluno - Venezia), potem A28 (Pordenone - Portogruaro) in nazadnje A4, ki nas pelje do Nove Gorice in potem naprej proti Ljubljani. Italijanski del te avtoceste skupno stane ~5 eur. Ce pa bomo imeli se kaj energije lahko pogledamo tudi tole

Objavljena slika

Objavljena slika

samo se bojim, da bo takrat ze tema. Pot do tega placa in od tuki naprej je tudi zelo slikovita ampak kot pravim, ce je tema in si utrujen, zna bit naporno in brezveze. Je pa res, da ce se naredi se ta zadnji prelaz, se lahko tisti, ki vam je boljse it cez Kranjsko Goro, prikljucite na AC A23 (Palmanova - Tarvisio), ki vas pripelje direkt tja od koder ste prisli. :)


No, upam, da se vam postregel z vsemi informacijami, ki jih potrebujete. Ce nisem me lahko kadarkoli kontaktirate preko privatnih sporocil ali pa vprasanje postavite kar v tole temo.

Ce nisem bil zadosti prepricljiv priporocam (ponovni) ogled prve epizode desete sezone Top Geara. (link do torrenta). To bi moralo potem delovati. :-D


Za konec naj vam se postrezem s par utrinki lanskega toura.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

http://212.235.178.1...i_giro_0076.JPG

http://212.235.178.1...i_giro_0089.JPG

http://212.235.178.1...i_giro_0111.JPG

http://212.235.178.1...19_Gasilska.jpg


Lanskoletno srecanje je bilo organizirano s strani sekcije Mini ampak se je lahko pridruzil kdorkoli, tako da smo imeli poleg moje 320i tudi 118dA in Skodo Fabio RS. Letos je isto, torej dobrodosel je kdorkoli s katerikoli avtomobilom. :ok


No, kaj pol? Ste za al niste? ;)



Viri fotk:

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti
    • MG, RobertH, pehtren in 4 ostalim je všeč


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 213
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#2

Duhec. ODLIČNO.

Mika me, mika ..

Ce ne druga, tole stran sem spravil v PDF :).

LP,
PIC
Prikaži več možnosti


duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 646
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#3

Tnx. :)

A bi bil tko prijazen in mi poslal ta pdf? Ker bom najbrz dal tretji osebi, da mi sprinta, ki pa, long- story-short, zna stisnt samo Print in bo tko najlazje. ;)

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti


PIC
PIC

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 213
  • Lokacija: /
  • Avtomobil: /

#4

Je malce grd.

Poslji mail na PS.

LP,
PIC
Prikaži več možnosti


duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 646
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#5

Teaser :-D

(uporabi desni klik in Save target as...)

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti
    • MIHOLD je všeč


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 567
  • Lokacija: Sevnica

#6

jaz sem za:mljask
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


_SpiDi_
_SpiDi_

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 805
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Duče

#7

Najkrajšo avtonomijo naj bi imel jaz, vendar če bom za teboj vozu bo dost dolga. :))
Kot sm ti napisal, Davosa ne smemo izpustit. Prilagodi turo!

PS: Lani NISMO ŠLI PRVIČ v dolomite, tko da je lepo da si se za liderja in organizatorja proglasil. :)

Urejal _SpiDi_, 23.10.2008, 08:06.

Prikaži več možnosti


_SpiDi_
_SpiDi_

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 805
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Duče

#8

jaz sem za:mljask


Preden se pridružiš preberi še original temo, da ne bo kasneje kakšnih nevšečnosti. :-D
Prikaži več možnosti


RobertH
RobertH

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 653
  • Lokacija: ...

#9

Pishuka, sedaj sem pa zbegan (KMT, spidi, fisher, no mogoče je še kakšen aleterego v rokavu).

Vsaj na resnost odprtja teme in razlage, bi se lahko dalo duhcu malce kredita (knede??)
Prikaži več možnosti


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 567
  • Lokacija: Sevnica

#10

Preden se pridružiš preberi še original temo, da ne bo kasneje kakšnih nevšečnosti. :-D


nevem zakaj mi direkt ne poveš kar želiš, ne pa da moram nekaj ugibat:confused

Sicer sem pa šele zdaj videl datum in po vsej verjetnosti ne bo šlo:jok
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


_SpiDi_
_SpiDi_

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 805
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Duče

#11

Pishuka, sedaj sem pa zbegan (KMT, spidi, fisher, no mogoče je še kakšen aleterego v rokavu).

Vsaj na resnost odprtja teme in razlage, bi se lahko dalo duhcu malce kredita (knede??)


Kakšen Fisher? Poglej zadnji datum objave pa ti bo vse jasno. :-D

Duhec ma čas bit cel dan za kompjutrom, nimam časa 100 slik in 500 strani napisat. Ponoči spim, čez dan pa zadnje čase cele dneve delam. :crazy

Dodajam: KMT pa zato, ker je prvo srečanje bilo organizirano z moje strani, predvsem pa so bila udeležena vozila z mojo predelavo in tisti, ki so imeli interes to predelavo tudi naredit. Potem lani je že šlo malo križem in je bila vmes ena Fabia TDI in duhcov 320 e36. Letos pa je interesa malo, zato je vse skupaj malo mešano. Pač gre se za užitek in ni važno s čim. Najbrž je MINI jaški odziv tako majhen tudi zaradi nasprotnega tabora, ko je "predsednik" postal predsednik in bije boje proti mlinom na veter. Na ta račun se celo en avto ni prodal, patetično vem...ampak tako pač je. Mene to ne zmoti in zato je KMT srečanje vseeno organizirano. Čeprav z dvema avtoma. :) Nick pa zato, ker je uni banan.....

Urejal _SpiDi_, 23.10.2008, 08:45.

Prikaži več možnosti


_SpiDi_
_SpiDi_

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 805
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Duče

#12

nevem zakaj mi direkt ne poveš kar želiš, ne pa da moram nekaj ugibat:confused

Sicer sem pa šele zdaj videl datum in po vsej verjetnosti ne bo šlo:jok


Tempo je živahen. Sej te ne poznam, niti ne vem kako in kaj voziš, je pa dobro vedet. Da ni potem težav na obeh straneh (eni k morjo čakat in zgubljat čas, drugi pa ker vozjo čez svoje zmožnosti in včasih kakšno kolo odleti). :laugh
Prikaži več možnosti


zigi
zigi

    BMW Zasavje Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 946
  • Lokacija: ... pri ljubici
  • Avtomobil: 535 PS

#13

@duhec: :ok

BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive ... :mznak ... BMW FOREVER ... :cool

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#14

Lepo predstavljena tura, a žal se je letos ne bom mogel udeležiti, ker moram v Nemčijo na ta datum. :jok ... bi pa z veseljem šel, če bi lahko, saj je opis videt :mljask :mljask :mljask

Urejal Rottie, 23.10.2008, 09:30.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 646
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#15

Najkrajšo avtonomijo naj bi imel jaz, vendar če bom za teboj vozu bo dost dolga. :))
Kot sm ti napisal, Davosa ne smemo izpustit. Prilagodi turo!

PS: Lani NISMO ŠLI PRVIČ v dolomite, tko da je lepo da si se za liderja in organizatorja proglasil. :)


Rojen provokator. :)

Enkrat ti bom samo odgovoru: nisem se javil za leaderja in organizatorja, pac pa za vodica. Glede na to, da sem bil ze toliko krat gor in spal marsikje, sem se prostovoljno javil, da boste vsaj imeli neko oporo, nekoga kaj vprasat, ne pa da bomo bezljali gor kot nebogljene ovce. Ker vem, da se bos ob ta zadnji stavek fajn spotaknu :cool naj povem, da ne verjamem, da sami ne bi znali it, dalec od tega, jst samo hocem priporocat najboljso pot mozno. To, da bi se hotel delat pomembnejsega velja za koga drugega, jst samo hocem za udelezence, da izkusijo najboljse, ker je res lepo tam. Ne hodim zastonj vsako leto tja. :ok

Ostalim pa hvala za pohvale in zelenkote. :)

Upam, da uspe vsaj komu se pridruzit. Verjemite mi, da vam ne bo zal. ;)

ps: pa dejte prosim ustvarjat friendly klimo. hvala.

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti


MajoR
MajoR

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 382
  • Lokacija: Lechaschau
  • Avtomobil: E39 X2 = 14 Zyl.

#16

_Spidi_ in Duhec: Vajina nesoglasja bom obisel, ker me ne brigajo:ok

Duhec: Izredno lep opis poti, tako dober, da me je zamikalo it zraven.:ok2 S kaksnim tempom se vozi? Namrec, dal sem gor zimske gume ki so precejsnji baloni (205/65-R15) in nebi jih rad naredil "plesaste" po robih se pred 1. snegom :ok2. Zato sprasujem, ali naj dam nazaj letne in ja kaksne so ceste, grob asfalt, mehak asfalt ali kombinacija?
Prikaži več možnosti
    • duhec je všeč


duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 646
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#17

Me veseli. :ok2 Ja, tko je ponavadi: po navadnih glavnih cestah se pac vozi normalno, ker nam sluzijo samo kot povezovalne poti med enim playgroundom in drugim. :) Na prelaz se potem gre [cenzura] :driver :cool, dol s prelaza pa ohlajamo in se ohlajamo. I tako dalje mnogo puta. ;)
Ce mene vprasas je bolje da gres z letnimi, ce ti seveda ni prevelik strosek. Asfalt je mesanica vsega. Na nekatere prelaze je asfalt tisti spolzek kot ga dobimo pri kakem Rutarju in je, vsaj kar se zadka tice, zelo veselo :-D, so pa tudi nekateri drugi prelazi, ki so kot smirgl papir in je oprijem res neverjeten.
Passo Pordoi recimo je iz Arabbe gor drsec in je blo lani zelo zabavno. Tako zabavno, da smo sli 2x. Potem je pa primer prelaza Mendola in se par 10km po njem, kjer je asfalt zelo dober.

Eden izmed najboljsih prelazov, vsaj kar se asfalta tice je Passo Giovo. Pot nas sicer tam ne pelje, lahko se pa vseeno zavije tudi tam cez, sam pol skori sigurno odpadejo Pordoi, Campolongo in Sella.

Objavljena slika

Z obeh strani je cesta zelo v redu, z Vipitena gor je pa prou mindblowing. :gogo Hitra, asfalt vlece na bordo barvo, tko da je se bolj podoben smirgl papirju in zelo lepo zavita, ne pa samo ravno-serpentina-ravno-serpentina. :ok

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti


_SpiDi_
_SpiDi_

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 805
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Duče

#18

Rojen provokator. :)

Enkrat ti bom samo odgovoru: nisem se javil za leaderja in organizatorja, pac pa za vodica. Glede na to, da sem bil ze toliko krat gor in spal marsikje, sem se prostovoljno javil, da boste vsaj imeli neko oporo, nekoga kaj vprasat, ne pa da bomo bezljali gor kot nebogljene ovce. Ker vem, da se bos ob ta zadnji stavek fajn spotaknu :cool naj povem, da ne verjamem, da sami ne bi znali it, dalec od tega, jst samo hocem priporocat najboljso pot mozno. To, da bi se hotel delat pomembnejsega velja za koga drugega, jst samo hocem za udelezence, da izkusijo najboljse, ker je res lepo tam. Ne hodim zastonj vsako leto tja. :ok

Ostalim pa hvala za pohvale in zelenkote. :)

Upam, da uspe vsaj komu se pridruzit. Verjemite mi, da vam ne bo zal. ;)

ps: pa dejte prosim ustvarjat friendly klimo. hvala.


Vsekakor.

Me zanima s čim boš argumentiral izpustitev naboljšega in hkrati meni pogojnega prelaza do Davosa?
Glede na to, da sem ti informacijo podal JASNO IN NEDVOUMNO, da Davos MORA biti VKLJUČEN v turo. No te pa se hočem delati pomembnega. Sploh se ne, ker informacija je bila podana na način, katerega bi razumel še pes.
Če ti nisi.........................................................................................................še ne pomeni, da sem delam kao pomembnega. :ok

Ali si in se delaš bedaka. Vprašanje kaj je boljše...

Urejal _SpiDi_, 23.10.2008, 13:35.

Prikaži več možnosti


duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 646
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#19

Sem vkljucil v ruto. Se bom pa dodatno pozanimal, da bomo sli po isti poti, kot so jo ubrali tisti trije english chaps. :ok

Urejal M power, 23.10.2008, 15:26.
na zeljo...

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti


duhec
duhec

    Tame racing driver

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 646
  • Lokacija: <undisclosed>
  • Avtomobil: F21

#20

Novosti

Sm poklicu par stevilk v okolici Stelvia in zvedu naslednje:
- vsi prelazi razen enega, po katerem itak ne bomo sli, so odprti in normalno prevozni do prvega vecjega sneznega meteza
- med krajema Livigno in Zernez se gre mimo jezera Livigno po jezu in potem skozi en enosmerni predor, ki je odprt med 8h in 20h in stane 10eur.

Objavljena slika

Se pa za tem odprejo tiste poti, ki so vkljucene v zgornji teaser.

Objavljena slika

Potem sem tudi zvedel, da se da sobe normalno dobit tudi ob takem mrtvem casu, zaprejo se samo nekateri hoteli. Domacini pa kvecjemu nimajo odprtih kuhinj, kar pomeni, da se zajtrkuje drugje.

Never underestimate the power of stupid people in large groups. :student

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.