Skoči na vsebino

 

Akumulator - E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
83 odgovorov v temi
saso24
saso24

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 379
  • Starost: 35
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: Renault&BMW

#81

Polnit bi ga moral kar čez noč, še posebno če je več Ah, če pa je zanič bo pa to edino samo test če ti rata:)

Urejal saso24, 07.10.2017, 14:17.

Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 974
  • Starost: 25
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#82

Saj pride drug akumulator, ampak šele čez nekaj dni. Ta čas bi se pa probal še vozit. Koliko prazen sploh pride akumulator, ko ne kaže nobenih drugih znakov slabosti, razen tega, da pri poskusu vžiga naredi samo klik? Čisto prazen pač ni... Če se pa avto pelje, ga pa itak polni dalje, a je tu kakšna druga fora?


Prikaži več možnosti


x-driver
x-driver

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 974
  • Starost: 25
  • Lokacija: Tolmin
  • Avtomobil: e39 530iA, APN4

#83

Po slabih 6h polnjenja je avto kresnil kot poezija... Gremo probat :ok2


Prikaži več možnosti


zok
zok
  • Uporabnik
  • Sporočil: 553
  • Lokacija: CE
  • Avtomobil: e60 530xd, Ape SL 1000

#84

Ce ima polnilec nazivni tok nizji od desetine kapacitete akumulatorja, ga lahko teoreticno polnis 24/7 brez vecje skode.

 

Npr. za motor (14 Ah) uporabljam Lidlov polnilec s Car/Moto/Winter programi. Avto program je 3,8 A, Moto 0,8 A in Winter 0,8 A z nekimi impulzi proti desulfatizaciji, napetostno omejitvijo in podobnim. Ce polnis avtomobilski akumulator (moj je recimo 95 Ah), ga lahko polnis kar na 3,8 A nonstop, pa ne bo nic narobe. Motorjev akumulator bi lahko torej polnil z max 1,4 A in omejitvijo napetosti na max 14,4 V, pa bi lahko bil priklopljen na polnilec celo zimo.



Urejal zok, 07.10.2017, 19:01.

Prikaži več možnosti




0 uporabnikov prebira to temo

0 registriranih uporabnikov, 0 gostov, 0 anonimnih uporabnikov