Ali bi mi sploh pomagal tak rez. kolo?

Hvala in l.p. A.S.
#1
Živjo, še nekaj me zanima, če bi kdo vedel iz glave.........Koliko cca bi me prišel rezervni kolo z pneumatiko za e 90.... na avtu imam sicer spredaj 18/40/225 in zadaj 18/35/255.
Ali bi mi sploh pomagal tak rez. kolo? ![]() Hvala in l.p. A.S. |
Prikaži več možnosti
|
#2
Če se ne motim rezerva v e90 fizično sploh ne paše, ne vem ali se sicer da dobiti za v prtljažnik za to ustrezno dno, zdi se mi pa da žal nikakor (sem malo brskal po realoem.com, pa na hitro nisem dobil ustreznega dela ki bi bil namenjen rezervni pnevmatiki na dnu prtljažnika)
Serijsko je avto opremljen z RunFlat pnevmatikami, v primeru uporabe navadnih pa je varianta samo ustrezno pomagalo oziroma set za hitro krpanje predrtih pnevmatik. Lep pozdrav, Sašo |
Prikaži več možnosti
|
#3
aha, dobra informacija.....TNX!
|
Prikaži več možnosti
|
#4
Za krpanje predrtih pnevmatik .. ki ni vredno pol k**** po domače povedano
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#5
Pozdravljen. po mojem mnenju ti sploh še nisi preizkusil pravega kita za hitro krpanje pnevmatik. Jaz sicer imam enega, ki je ameriški prozvod, je na bazi vode, ter sploh ni potrebno voziti avtomobila k vulkanizerju, ker sam zakrpa pnevmatiko. Preverjeno deluje. Preverjen tudi s strani AMZS http://www.amzs.si/d...307&novica=1090 lp |
Prikaži več možnosti
|
#6
Poslušaj ti.. Meni ni potrebno sprobavati tega ker sem vsak dan v stiku z gumami.. in vidim svega in svašta. Raznorazne proizvode za krpanje pnevmatik.. v 80% je guma gotova.. Stranskih učinkov te "pene" ki krpa pnevmatike pa verjetno tudi nisi videl.. Tako da nebi o tem kaj sem preizkusil videl itd. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#7
Original e90 sploh nima rezervne gume ker ima avto RF gume.Za večje apetite se pa vse plača.
|
Prikaži več možnosti
|
#8
za klasične pnevmatike zna biti problem edino če poči ali pa se pelješ po prazni ,runflat ti pa tudi to dopušča nekaj kilometrov z manjšo hitrostjo (odvisno od vrste )
vse se da samo denar moraš imeti
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#9
Problem je ker ljudje se še vedno malo peljejo po prazni gumi .. potem se ustavijo napolnijo gumo s tistim sranjem in pol bara pritiska .. in se furajo naprej .. potem pa pridejo .. ja sem dal tesinilo
![]() ![]() Ko pa razdrež gumo pa vidiš tisto sranje notri..in prej ko sem omenil stranske učinke tega sranja .. naj jih naštejem .. oči te pečejo ko prasica, jokaš ko mala beba, glavobol v parih minutah razdražena koža rdeči fleki po rokah .. in potem bom jst pucal tisto sranje ven iz gume in jo flikal? Amm ne - hvala! RFT gume so dobra stvar. Pri BMW-ju so to zelo dobro pogruntali! Sicer malo preklinjam in kolnem ko jih preobuvam ( ane frcac ) ![]() Tako da ali RFT ali rezerva! Tisto pena sranje me ne gane. |
Prikaži več možnosti
|
#10
Moram te popravit, ker verjetno sploh še nisi videl omenjenega kita. Kot prvo omenjeni kit ni pena, niti ni na bazi latexa, temveč je narejen na vodni osnovi. Ne smrdi, niti ni kemična spojina. Ne bi tako vneto zagovarjal proizvoda, če ga ne bi temeljito preizkusil, kajti tudi jaz sem ga uvozil iz Amerike v Slovenijo. Tako da so te tvoje klasične stare vulkanizerske fore res malček tudi iz trte izvite. Vsi delamo za denar. Predlagam,da si ogledaš omenjeni videospot o izdelk, ter ga tudi sam preizkusiš pa boš videl. Če mi pošlješ naslov ti bom enega poslal, pa potem lahko sodiš o kakovosti izdelka. Sploh pa še enkrat ponavljam, če bi bil izdelek res tako zanič kot praviš, ne bi bil ocenjen z odliko na vseh evropskih pa tudi svetovnih avto moto zvezah, AMZS v ZDA, sploh ne rešuje gumi defektov na klasični način, temveč vbrzga polnilo slime ter napolni pnevmatiko. seveda v primeru da ni pnevmatike razneslo, ter da ni vozilo predolgo vozilo po prazni gumi, ker jo kot veš takrat kar odpre. http://video.google....it&sitesearch=# LP |
Prikaži več možnosti
|
#11
hm...tole zna bit res dobra in hvaležna stvarca... kolk pol praviš da stane to in kje se da dobit?
L.p. A.S. |
Prikaži več možnosti
|
#12
Ma saj ni tako hudo, človk se fino naspi, dobro nafruštka, fino pomalca in vzame največji pajsar ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#13
Jaz bi tudi dal rezervo not v prtljažnik. Mi lahko kdo pove ali paše od e46?
|
Prikaži več možnosti
|
#14
BMW avtomobili serije 9x so sodobna vozila, opremljena z RFT pnevmatikami, zato se vozijo naokrog brez rezervnih koles
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#15
Kolikor sem razumel so dražje, težje in še popravilo odpade - takoj po novo gumo. To pa pri meni ne špila iz takih in drugačnih razlogov. o sodobnosti teh avtomobilov, pa si lahko prebereš v sosedenji temi "zakaj toliko zgorenih..." ga pa kupujem, tak da me ne pojest takoj ![]() kot rečeno - rezerva se je izkazala. Urejal damirkos1, 20.01.2009, 15:12. |
Prikaži več možnosti
|
#17
ma jaz RFT ne gledam kot na luksuz ampak kot slabo rešitev (ok razen če ti gumo raznese, potem je super), vse ostalo mi je noncense! |
Prikaži več možnosti
|
#19
![]() ![]() Urejal zigi, 20.01.2009, 17:08. BMW e30, e36, e46, e90LCI xDrive, F10 LCI xDrive ... |
Prikaži več možnosti
|
#20
Kar jaz vem se da tudi RFT gumo zaflikat, če si jo preluknal in če se nisi potem vozil z prazno gumo. Če ti pa guma počasi pušča in jo napumpaš in greš do vulkanizerja pa se jo prav tako da popravit kot navadno gumo. Lp. |
Prikaži več možnosti
|