Skoči na vsebino

 

Lepi krizni avti

* * * - - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
4838 odgovorov v temi
Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4781

Brez skrbi tudi mene Pežoji ne zanimajo...

 

No pa ajde Jerry povej zakaj bo ta motorizacija tako cenjena. Mimogrede 200(220)hp različico z 8mimi ventili več je imel že predhodnik 405 v T16 različici ki pa je dejansko nek dober avto za čas v katerem je nastal :)

Cenjena bo prvič ker je redka in drugič ker obstaja krog ljudi ki jim ta model zbuja nostalgijo, bodisi so ga imeli, bodisi so kot mulci gledali film Taxi in jim so jim bile to vedno mokre sanje. Takšni ljudje potem na stara leta kupijo oldtimerja ki so si ga v mladosti želeli, ni to nič novega. 2.0 Turbo ima pa poleg tega še eno prednost pred V6, za razliko od slednjega ni faliranih različic ampak so vse dobre, avto solidno potegne in ima majhno porabo (napram V6 in za tiste čase, seveda), pa še zelo poceni je za vzdrževat za razliko od falirane V6. Jaz ti to lahko povem s prve roke zato, ker sem zadeve pred leti zelo dobro naštudiral in sem na koncu kupil Xantio 2.0 TCT Turbo, kar se je izkazalo za pravilno odločitev (406 Turbo takrat kljub večletnemu iskanju pač nisem dobil). XM-ov V6 sem šel takrat gledat več kot 10 in so se prav vsi peljali kot totalna jajca, tako da sem na koncu obupal nad tem da bi našel tisto pravo različico motorja, čeprav vem da obstaja. Če se prav spomnim so dobre samo zadnje serije, vse ostalo je klump. In če ti rečem da je bilo takrat v SLO ene 50 XM-ov V6, od katerih so imeli samo dva ali trije tisto zadnjo verzijo motorja, mislim da sem s tem vse povedal. Danes je tak avto lažje dobit če veš kaj iščeš ker imaš na izbiro avtomobile v celi Evropi, takrat pa uvoz še ni bil mogoč (ali pa je bil zelo otežen) in si lahko gledal samo to kar je bilo v SLO, zato nakup sploh ni bil možen.


Ja Jerry, povej zakaj je 406 turbo zanimiv... to čakamo.

Evo, sem razložil.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 861
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#4782

Aja 25 Turbo je bila V6 za info hehe

 

Sicer pa ceno ima nek odličen izdelek v določenem času ali nekaj kar vsaj malo diši po športnosti :)  Od francozov je en dražjih recimo SM, ki ima atmosferski PRV V6, ki ga tako kur*aš

 

....In Taxi the 406 has a modified 3.0 V6.... :ok2 



Urejal bvogri, 06.10.2019, 18:28.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 386
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#4783

Tudi film TAXI ne bo dvignil popularnosti P406... avto ostaja no name middle class sedan... nič od nič ni to.

 

Če bi takrat naredili hudo verzijo, ki bi izstopala iz prodajne palete (kakor je bil 405 Mi16), potem bi se strinjal s teboj, tako pa se žal ne morem.

 

Bova čez 10 let brala te poste in videla, kdo je imel prav :ok2


Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Gambit in bvogri uporabnikom je všeč to sporočilo


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 906
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#4784

Cenjena bo prvič ker je redka in drugič ker obstaja krog ljudi ki jim ta model zbuja nostalgijo, bodisi so ga imeli, bodisi so kot mulci gledali film Taxi in jim so jim bile to vedno mokre sanje. Takšni ljudje potem na stara leta kupijo oldtimerja ki so si ga v mladosti želeli, ni to nič novega. 2.0 Turbo ima pa poleg tega še eno prednost pred V6, za razliko od slednjega ni faliranih različic ampak so vse dobre, avto solidno potegne in ima majhno porabo (napram V6 in za tiste čase, seveda), pa še zelo poceni je za vzdrževat za razliko od falirane V6. Jaz ti to lahko povem s prve roke zato, ker sem zadeve pred leti zelo dobro naštudiral in sem na koncu kupil Xantio 2.0 TCT Turbo, kar se je izkazalo za pravilno odločitev (406 Turbo takrat kljub večletnemu iskanju pač nisem dobil). XM-ov V6 sem šel takrat gledat več kot 10 in so se prav vsi peljali kot totalna jajca, tako da sem na koncu obupal nad tem da bi našel tisto pravo različico motorja, čeprav vem da obstaja. Če se prav spomnim so dobre samo zadnje serije, vse ostalo je klump. In če ti rečem da je bilo takrat v SLO ene 50 XM-ov V6, od katerih so imeli samo dva ali trije tisto zadnjo verzijo motorja, mislim da sem s tem vse povedal. Danes je tak avto lažje dobit če veš kaj iščeš ker imaš na izbiro avtomobile v celi Evropi, takrat pa uvoz še ni bil mogoč (ali pa je bil zelo otežen) in si lahko gledal samo to kar je bilo v SLO, zato nakup sploh ni bil možen.
Evo, sem razložil.

Sedaj pa moram pohvalit jerrya, ker se je potrudil in lepo razložil neukim, čeprav bvogri in leo37 nista razumela.
Bom še enkrat počasi napisal, kar je jerry povedal: Francozi so Citroen in ostali. Citroen je imel ta zelo dober motor 2.0 turbo oz. TCT v Citroenih, ki ga je posodil Pežoju, tudi za ta 406. V velikih francoskih avtih je bil tudi V6, ki pa ni bil najboljši, predvsem je zajeban in drag za vzdrževanje.
Ta omenjeni 2.0T je pa res šel dobro, sploh glede na konje. Je imel pa Citroen še en dober motor, ki so ga vgrajevali v Zx 16V, peugeot 306 Gti itd. To je bil 167 konjski 2.0 motor brez turba. Ta šje šele dobro šel.
In primerjate P 405 MI16, kot ful naložbo, ima pa Citroenov motor..
In Renault iz tistih časov je čisto druga firma, čeprav si je sposojal spet Citroenov V6..
In Vrh Citroenov je res bil SM, ampak ta V6 je imel 0 delov enakih z drugimi Citroenovimi motorji. To so razvili nov motor, tako ker so imeli tedaj v lasti Maserati in so vzeli njihov V8 in odrezali dva cilindra..
In Citroen in napredna tehnika sta bila od l.1899 vodilna v svetu. Šele, ko so Italijani zrisali prvega golfa, se je začel vzpon Nemcev, ki je kulminiral zadnjih 30 let. Danes se zdi, kot da samo nemci znajo naredit dober avto.
Pred prvim golfom, pa je bil fauve na robu bankrota. Bmw pa tedaj sploh še ni znal naredit dobrega avta.
In blizu Mariboru nastaja tole čudo/glej sliko v naslednjem postu/

Urejal antasi, 06.10.2019, 19:07.

Prikaži več možnosti
    • Jerry in gepl uporabnikom je všeč to sporočilo


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 906
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#4785

To ni avto, to je avion in pri nas...
In je že gotov...

Pripete slike za predogled

  • 20150818_201700.jpg
  • 20190616_170116_resized.jpg
  • 20190619_163259_resized_1.jpg
  • 20190619_163246_resized_1.jpg
Prikaži več možnosti
    • Jure24, Jerry, RobertH in 5 ostalim je všeč


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 861
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#4786

Jaz sem omenil T16 različico, ki je imela generacijo prej v overboostu na voljo 220hp , 4x4 in 16v glavo na isti osnovi motorja :) Res pa jih je bilo samo 1000. Mi16 je seveda tudi zanimiv. 

Tale pežo je pa zanimiv kot Octavia 1.8T, ki jo dobiš od 50€ naprej. Rešuje ga mogoče samo to da jih ni bilo izdelano prav preveč. Še vseeno pa ne vem zakaj bi kdo iskal tako povprečen izdelek. :)

Ta konkreten, ki pa je zbit in rjav pa je vreden tolk kot je vreden motor, ki pa ga dobiš tudi v drugih izdelkih PSAja pa noben še ni prav preveč pridobil na ceni :D

 

 

Krasen projekt (SM)  :ok2



Urejal bvogri, 06.10.2019, 19:17.

Prikaži več možnosti
    • LEO37 je všeč


e-masteR-39
e-masteR-39

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 035
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Kappa 2.0 20V Turbo

#4787

Ce se vrnem nazaj na tistega Legenda, eno fliko rje ima res... Avto je sicer dober in se na voljo, jaz se se nisem odlocil.
CCB30776-1919-4-EBE-A3-A3-EF78-A3-E7-C12

Če se vrneš.. kje je pa prej kaj napisano? Sem prelistal kar dosti za nazaj, očitno sem zgrešil. Drugače sam vem za enega legenda 3.2 coupe rdeče barve


Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 906
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#4788

Mogoče bo Xandrej kaj več povedal o točno tem SM-u..
Pa še slika, kako je izgledala notranjost leta 1970 pri francozih, ko smo pri nas in v nemčiji vozili takšne avte...glej zadnjo sliko..

Pripete slike za predogled

  • 20190626_122022.jpg
  • images.jpeg.jpg
Prikaži več možnosti
    • RobertH, soulfly, bvogri in 2 ostalim je všeč


krt
krt

    Alias Cavazza

  • Uporabnik
  • Sporočil: 18 309
  • Lokacija: Sevnica
  • Avtomobil: e61, r55

#4789

Če se vrneš.. kje je pa prej kaj napisano? Sem prelistal kar dosti za nazaj, očitno sem zgrešil. Drugače sam vem za enega legenda 3.2 coupe rdeče barve


Ta je na avto.net, limo
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4790

Aja 25 Turbo je bila V6 za info hehe

 

Sicer pa ceno ima nek odličen izdelek v določenem času ali nekaj kar vsaj malo diši po športnosti :)  Od francozov je en dražjih recimo SM, ki ima atmosferski PRV V6, ki ga tako kur*aš

 

....In Taxi the 406 has a modified 3.0 V6.... :ok2 

Imaš prav, 25 Turbo pri nas sploh ni bilo ali pa je bila mogoče ena sama, tako da tega motorja ne poznam. Kar jaz napišem na forumu povem iz glave in iz svojih lastnih izkušenj, ne plonkam po internetu. Je pa zato R 21 Turbo vrstni 4 valjnik in ima približno enako ceno kot 25 Turbo, kar tudi nekaj pove. Če bi bili V6 motorji pri PSA iskani bi bil po logiki V6 turbo še enkrat dražji od R4 turbo, pa ni, kar pove vse o šestakih. Sicer ti je pa tudi navdušen citroenar antasi povedal svoje, če že meni ne verjameš.


Je imel pa Citroen še en dober motor, ki so ga vgrajevali v Zx 16V, peugeot 306 Gti itd. To je bil 167 konjski 2.0 motor brez turba. Ta šje šele dobro šel.

Res je, tudi tega sem imel in z njim prevozil kar nekaj kilometrov, bil je res dober motor. Za moje pojme je bil ZX 2.0 16V veliko boljši avto od recimo Golfa GTI ki mu je bil neposredni konkurent, saj je za Francoze znano da so že od nekdaj znali delat majhne avtomobile  :ok Pri velikih je pa zgodba obrnjena, tu ga ni čez nemca, s čimer pa se ti seveda ne boš strinjal... :skrbast


Tale pežo je pa zanimiv kot Octavia 1.8T, ki jo dobiš od 50€ naprej. 

Octavia je karjola ne štirih kolesih in ne avto, za moje pojme še 50 eur ni vredna, razen seveda če kupuješ karjolo, potem je OK. Za delat je v redu, avto pa to ni.


Mogoče bo Xandrej kaj več povedal o točno tem SM-u..
Pa še slika, kako je izgledala notranjost leta 1970 pri francozih, ko smo pri nas in v nemčiji vozili takšne avte...glej zadnjo sliko..

A se ti malo hecaš :umruodsmeha

 

Hrošča primerjaj s Spačkom, ne z SM-om  :laugh Zdaj izpade kot da je bil Hrošč na vrhu nemške lestvice tistega časa... konkurenta SM-u sta bila recimo BMW 635 CSI in MB 450 CL, prilepi sliki njunih notranjosti, pa da potem primerjamo  :ok2


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 906
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#4791

Halo Jernej...
Bmw serija 6 je nastal 6 let za SM-om, ko je bilo že konec naftne krize. SM je nastal namreč l.1970, hkrati z naftno krizo. Se pa strinjam, da velik Francoski avto-sploh Citroen ne more bit tržno uspešen, čeprav je boljši. Kdo od kravatarjev pa bo kupoval hidravliko, volan, ki se sam obrača v nulto točko, zavorni pedal, ki to ni, nek čudn šalthebl in to leta 1970?pa čeprav je bil najhitrejši avto na svetu s sprednjim pogonom na trgu.
Nemci so dobro vedeli, da velike avte kupujejo gospodje, ki ljubijo klasiko, kot so fedri, armatura enaka kot v vseh drugih modelih zadnjih 30 let itd
Poglej samo notranjost C6 in pa Bmwja.
Saj ne rečem, da ni bmw bolj ergonomičen, ampak dolgočasen je pa tudi. Pri Citroenu imaš zmeraj kaj delat med vožnjo, ko iščeš, kam so skrili kateri knof.

Pripete slike za predogled

  • c6_out_0_1.jpg
  • BMW_E39_Touring_(Montana_beige_Edelholz_1).JPG.jpg

Urejal antasi, 06.10.2019, 20:41.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4792

Seveda ne.
Poglej samo notranjost C6 in pa Bmwja.
Saj ne rečem, da ni bmw bolj ergonomičen, ampak dolgočasen je pa tudi. Pri Citroenu imaš zmeraj kaj delat med vožnjo, ko iščeš, kam so skrili kateri knof.

Sorry, ne bo šlo... ne bo šlo! xDDDDD


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


antasi
antasi

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 906
  • Lokacija: celje
  • Avtomobil: star Bmw

#4793

Sorry, ne bo šlo... ne bo šlo! xDDDDD

Zakaj si pa včasih tako hvalil Francoze?
Aja, Nemci se tedaj še niso naučili delat dobrih avtov od njih..
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4794

Zakaj si pa včasih tako hvalil Francoze?
Aja, Nemci se tedaj še niso naučili delat dobrih avtov od njih..

Počasi  :-D Jaz hvalim tisto kar je dobro, to pa definitivno niso samo izdelki ene same države ;) Praktično vsak avtomobilski proizvajalec ima dobre in slabe modele, razen pač nekaj socialističnih, ki so imeli samo slabe  :laugh Nikoli pa ena sama znamka ni bila najboljša na vseh področjih oziroma bolje rečeno, v vseh segmentih. Tako kot recimo FIAT v 80-ih ni znal naredit dobrega velikega avta, tudi švedski Volvo recimo ni znal naredit dobrega malčka, oziroma vozila v srednjem razredu. Tipičen primer je Volvo 340, ki je bil sekret od sekreta :blah Citroen je bil večino časa zelo dober v srednjem in nižjem razredu, v visokem pa mu je veliki met uspel samo enkrat, z modelom DS. SM je bil žal premaloštevilen in preveč eksotičen da bi pomešal štrene Nemcem, omenjena dva sta mu bila premočna konkurenta. Zakaj točno bi se dalo razpravljat, jaz mislim da zato ker je bil prvič preveč futurističen, drugič pa preveč luksuzen in premalo športen, kar za velike Coupeje takrat ni bila ravno zaželjena lastnost. Sicer zgodbe SM-a ne poznam v celoti, ampak rekel bi da je njegovemu neuspehu botrovalo predvsem dejstvo, da ga v USA niso dobro sprejeli. Medtem ko sta BMW in Mercedes svoja dva "Big Coupeja" tam prodajala kot sveže žemljice, SM enostavno ni šel v denar. DS po izteku aktualnosti modela tudi ni imel dostojnega naslednika, Francozi so zaspali in preostalo jim je samo da se posvetijo proizvodnji vozil nižjega in srednjega razreda, kar so tudi naredili in bili tam nagrajeni z uspehom.

 

Avtomobilizem je bil vedno poln vzponov in padcev, predstavitve novih modelov so bile tvegane predvsem zaradi ponavljajočih se energetskih kriz, nekateri so uspeli, drugi propadli. Za Francoze je v bistvu škoda ker kake posebne slave po DS-ki niso več dosegli, mislim da so bili zmožni naredit veliko več kot so, očitno so zaspali na lovorikah. Jebi ga, niso edini, vam ljubiteljem pa ostaja vsaj par modelov ki se jih splača "pospravit", če jih že ni na pretek. Meni osebno sta sicer najbolj všeč dva francoza in sicer DS Cabrio (Chapron) in P 403 Cabrio, tadva bi si želel imet v svoji zbirki in enega od njih mogoče nekoč tudi bom, čeprav se tudi kake Caravelle nebi branil. Drugo kar mi je bilo všeč od njihovega repertoarja sem že skoraj vse imel, od DS/ID, GS, ZX, pa tudi kak R 4CV in Dauphine se je znašel v moji zbirki. In seveda Xantia TCT. Tako da mi francozi niso tuji, nenazadnje sem se na mamini R5 naučil vozit in s petkami prevozil prvih par 100.000 km. Za začetek so bili OK, ko je moj okus "zrasel" pa so z njim zrasli tudi avtomobili, ki sem si jih lastil  :)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 861
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#4795

Ta primerjava je res precej mimo ampak ima pa SM res hudo notranjost. Še Airbage bi lahko pospravil notr  :-D

 

Nikjer pa nisem hvalil V6-k. Tale vajin turbo pa bi moral biti v originalu montiran v 206 ali 306 in sam avto odlično ohranjen pa bi lahko s časom bil nekaj vreden  :ok2



Urejal bvogri, 06.10.2019, 22:06.

Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 401
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#4796

nenazadnje sem se na mamini R5 naučil vozit in s petkami prevozil prvih par 100.000 km.

No, da tole malo razclenimo..., tvoj prvi avto - registriran - je bil P504, pa se nisi imel izpita, torej predvidevam, da si bil star pod 18 let. Se prej si pa s petkami od mame naredil par 100.000 km. Ce je temu tako, lahko gladko oddas kandidaturo za Guinesseov rekord, za cloveka z najvec prevozenimi kilometri do 18ga leta.

Do sedaj si pa po tvoji skromni oceni naredil enih 10mio km, ne?

Urejal dylan_dog, 06.10.2019, 22:18.

Prikaži več možnosti


Xandrej
Xandrej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 780
  • Lokacija: Slovenija

#4797

Imel sem nekaj citroenov od tega same exote v citro svetu:
AX 4x4, xantio 2.0 16v (155ks atmosferc letnik 1993), xsara 2.0 vts (167 ks atmosferc letnik 1997), pa prvo serijo c5 3.0 v6 pa c5 carlsson verzijo 3.0 v6 pa c6 2.7 hdi pa še nekaj drugih... motorja se niti v enem nisem dotaknil razen pri xantiji... vsi ostali prisežem nisem na motorju delal nič! Cinšpula pri c5 seriji 1 je šla pa je bila napol zastojn...

Pri tem SM-u ko sem videl avto ko je prišel sem rekel prijatelj vrži to na odpad. Človek je naredil enega najboljših avtov. Še vse serijske butaste rešitve je naredil po novih merilih in novih spoznanj! Avto je nor! Se tukaj samo kapa dol! Delov več ni... čarovnik vam rečem!
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4798

No, da tole malo razclenimo..., tvoj prvi avto - registriran - je bil P504, pa se nisi imel izpita, torej predvidevam, da si bil star pod 18 let. Se prej si pa s petkami od mame naredil par 100.000 km. Ce je temu tako, lahko gladko oddas kandidaturo za Guinesseov rekord, za cloveka z najvec prevozenimi kilometri do 18ga leta.

Do sedaj si pa po tvoji skromni oceni naredil enih 10mio km, ne?

Če sem se naučil vozit v mamini R5, a misliš da sem potem kar obsedel notri in naredil tistih par 100.000 km, preden sem si kupil svoj avto? :rofl

 

Na-a. Moj prvi, ampak res prvi avto je bil Ford Consul, ki pa je bil tako gnil da levih vrat sploh nisem mogel odpret (notri sem lezel čez desna) in ko sem ga na avtovleki pripeljal domov je vžgal samo še enkrat, nato pa ni hotel več in se zato z njim nisem mogel kaj dosti vozit  :laugh Moj drugi avto je bil omenjeni P 504 TI, tega sem registriral in se z njim vozil kadar ni bil pri kelparju/ličarju zaradi rje, takrat ko je bil sem se pa fijakal okoli z mamino R5 :skrbast Z njo (in kasneje še z dvema petkama) sem naredil par 100.000 km, z vsemi svojimi avtomobili v skupnem seštevku pa malo manj kot milijon, ne vem od kje tebi cifra 10 milijonov. Očitno si se zaštrikal že na začetku ker si sanjal da sem te kilometre s petkami nabral do svojega 18-ega leta, pa tega nisem nikjer napisal - to si ti rekel  :ok2


Še vse serijske butaste rešitve je naredil po novih merilih in novih spoznanj! Avto je nor! Se tukaj samo kapa dol! Delov več ni... čarovnik vam rečem!

To je res zanimivo, predvsem kako je obnovil dele, ki so drugače iz brizgane plastike. Mogoče veš kaj o tem, kako je zrihtal armaturko in volan?  :)


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 401
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#4799

...no 10mio sem nalasc napisal v tvojem slogu, ker znas pretiravat..., kot pred casom, ko si pisal, da si bil glavni na avtomobilskih drazbah v EX YU, pa sva potem ugotovila, da si imel takrat max 13-14 let...
Pa tudi v par 100.00 km s petkami (Renault, da se ne bos na kake druge petke obesal) mocno dvomim.

Urejal dylan_dog, 06.10.2019, 22:56.

Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 051
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#4800

...no 10mio sem nalasc napisal v tvojem slogu, ker znas pretiravat..., kot pred casom, ko si pisal, da si bil glavni na avtomobilskih drazbah v EX YU, pa sva potem ugotovila, da si imel takrat max 13-14 let...
Pa tudi v par 100.00 km s petkami (Renault, da se ne bos na kake druge petke obesal) mocno dvomim.

No daj, prilepi mi tisti post, kjer sem napisal, da sem bil GLAVNI na dražbah ;) Udeleževal sem se jih, to je res, ene par trikov smo tudi izvedli s kolegi, glavni pa nisem bil niti približno, to je spet ena od tvojih izmišljotin. Določene stvari sem res napisal, ampak se ti zdijo tako divje da ne verjameš da je res in potem misliš, da si izmišljujem. Kar se tiče starosti na dražbah sem jih začel obiskovat ko sem bil star 16-17 let, takrat so bili pač taki časi da se je kaj pametnega lahko kupilo samo na dražbi, tudi moj 504 TI je bil kupljen na dražbi, samo ne z moje strani, jaz sem ga kupil od dilerja, ki ga je dobil tam. Na dražbi sem v bistvu če se prav spomnim kupil samo enkrat in sicer je bil to E28 524TD, bila je gola školjka brez motorja, ki sem jo potem prodal kolegu, kateri je vanjo vstavil motor. Tisti motor je potem trikrat zaribal, lol. Ampak to je že druga zgodba, takih imam še nešteto. S petkami sem se vozil ker so bili to edini zanesljivi avtomobili pri hiši, jaz sem namreč zbiral pretežno oldtimerje, ki zaradi več razlogov niso bili za na cesto. S peticami sem prekrižaril celo Slovenijo od Obale do Prekmurja, vsak kamen sem obrnil z njimi, v Mariboru sem bil recimo v tistih časih vsaj enkrat tedensko, tako da sem z lahkoto nabral par 100.000 km. Potem sem pa "odkril" SAAB-e in renojev nisem več niti povohal, razen seveda oldtimerjev... ostalo je zgodovina.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti