Lepi "krizni" avtomobili
#6101
https://silodrome.co...w-1nfK1kOkdZjr4
Tole bi bilo za kupit, pa glede na to, da je Walter Slovenec, bi dal še kak dodaten popust.. |
Prikaži več možnosti
|
#6102
Piše da je bil prvi lastnik ne pa da je trenutni...
Make cars fun, not fast! Tatsuru Ichishima
|
Prikaži več možnosti
|
#6103
Nimam pojma kako se ti avti obnesejo sam tale wagon je men hud za ta denar.
https://www.avto.net...AflNQ3W6ftNqZNA great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people. |
Prikaži več možnosti
|
#6104
Kolikor se jaz spomnim ima tole GDI motor, torej neposredno vbrizgavanje goriva. Slabi motorji, zato taka cena za sicer oblikovno všečen avto. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#6106
Ta se prodaja ze dolgo casa. Tam v okolici avstrije imas polno mitsubishijev in mazd, verjetno imajo avstrijci dobro servisno mrezo in ali poceni rezervne dele. Ker tudi, ce je ok masina in avto, moras potem skoraj vse uvoziti.
|
Prikaži več možnosti
|
#6107
Točno tako. To je star zanesljiv 2.5 V6, ki je bil tudi v Chryslerju Startusu. Ni glih dirkalc, ampak gre lepo. Če je še menjalnik enak, pol je zmaga. Urejal veloce, 09.12.2022, 11:28.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#6109
Tale dvomim močno. California ni glih nek pojem Ferarija. To je nekaj takega kot Boxter pri Porscheju.
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#6110
Težka bo. V recesiji bojo šle cene še konkretno dol, potem bojo spet zrasle, ampak da bo ta model konkretno pridobil na ceni, lahko traja še več 10 let. Če ga parkiraš v garažo je najboljše da ga kar zazidaš (pred tem ga še konzerviraš) in tam ostane naslednjih 30 let, stroški vzdrževanja znajo bit ob redni uporabi enormni, sploh če ga servisiraš na pooblaščencih, kar je pogoj za ohranjanje vrednosti takih vozil. Neke posebne priložnosti jaz tu ne vidim, osebno bi raje izbral nekaj iz M divizije, recimo E24 M6, te so šle cenovno sicer že gor ampak so še vedno relativno poceni, vrednost jim bo še rasla in vzdrževanje je dobesedno zastonj v primerjavi s ferđoti, če dobiš ohranjen primerek. Ali pa E36/E46 M3 oziroma E34/E39 M5. To so vozila kjer vzdrževanja takorekoč ni če dobiš avto z malo kilometri, če narediš par 1000 km letno menjaš olje in filtre, to je pa to, drugih stroškov nimaš. Servisiranje te stane letno cca 200 - 300 eur, v primerjavi s par 1000 euri za italijana. Prav zaradi tega jih ljudje množično nabavljajo in spravljajo "pod dekco", tudi Slovenci. Resnica o globalnem segrevanju: https://demokracija....r-matjaza-lice/ |
Prikaži več možnosti
|
#6111
Z očetom sva bila v začetku 1990-92 v nemčiji pri nekomu, ki je imel svojo firmo, ter dosti zaposlenih. Ko sva prispela zjutraj do njega, je stari iza vogala pomolil nasmejano faco, ter pogledal s katerim avtom sva prišla- nova e30. Se ponovno nasmeji, ter pravi, da oni vsi vozijo japonce. ker so pač dosti cenejši od nemških znamk, ter zraven dobiš dosti opreme zastonj, kar je bilo treba takrat pri bmw vse doplačati. npr v avtu takrat nisi dobil niti kablov za zadnje ozvočenje, šipe na žganjce, klimo pozabi. Japonci so imeli vse to vključeno v ceno, katera je bila v tistih letih res opazno nižja od npr nemške trojice. ( resnično, na parkingu je bilo najmanj 90% japoncev) Pri avstricih je bila ista pesem. Pa kot si sam rekel, servisov je bilo na drugi strani alp veliko, dočim se je pri nam začelo vse to šele razvijati po odcepitvi. Marsikatera avtomobilska znamka v tistem času sploh ni imela servisa ali zastopnika v slo. Urejal m4tj4z, 10.12.2022, 10:02. neJEZImo Save |
Prikaži več možnosti
|
#6112
prva izmed enih takih znamk, ki je prišla potem v Slovenijo je bila mazda, vem k jo je foter imel (323 sedan, 323 F,...) in so se dejansko preko enega prodajalca iz Brežič avti naročevali v Avstriji kot po tekočem traku, sem se spomnil imena človeka: BAUMKIRHER BOGO Auto Service & Maintenance
uf tisti prospekti, prve luči se dvigujejo, če se prav spomnim tudi najmočnejša 1.8i Dohc 16v motor, el. stekla spredaj/zadaj, pomična kovinska streha/šibedah, ... ja to je bilo 30-35 let nazaj
https://encrypted-tb...rjmDww&usqp=CAU Urejal Taucher, 10.12.2022, 10:43. Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#6113
Ja tocno te mazde pa hyundai pony pomojem par mesecev prej. Ko so jih imeli vsi fotri od sosolcev moj pa na ladi vztrajal. :D
|
Prikaži več možnosti
|
#6114
Te mazde so ble neunicljive. Edino rja, ostalo dela in dela. |
Prikaži več možnosti
|
#6115
Moj fotr pa vztrajno 'Golf je Golf', a jaz z jezikom do tal opazoval takratne; 323F, Celico T18 in seveda Calibro. Jebote Golf in to Dvojka! ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#6116
jaz se spomnim še dober te mazde, šla k pr norcih, v tisih cajtih 240 na števcu (otroc smo sam gledal pr avtih ker ima več na števcu), mislim da celo del motorja bil Alu, se je tko hitr mašina segrela in toplo pihalo v zimskem času da ne moreš verjet, pa motor se je zavrtel v visoke obrate za šalo in šel k sneta skira po luftu Freude am Fahren - |
Prikaži več možnosti
|
#6117
Jaz sem za svoj prvi avto potem nasledil fotrovega 2-ko, že takoj 2.moj avto, 4 leta kasneje, pa ta omenjena Mazda BG generacije F izvedbe, l.93 in motor BP, torej 1.8 16v in 131KS, rdeča in s klimo. Pravi stroj za takratnega mladeniča, hehe |
Prikaži več možnosti
|
#6118
|
Prikaži več možnosti
|
#6119
BMW serija X5: 3.0i-ODLIČEN-165000KM, letnik:2003,5290 EUR :: Avtonet ::
Kakšna mnenja? Volan sploh je od e53? Kaj pa beli odbijači so original v barvi vozila? |
Prikaži več možnosti
|