Skoči na vsebino

 

Gretje in klima?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
2 odgovorov v temi
jack
jack

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 31
  • Lokacija: Ljubljana

#1

Meni ni zdaj nic vec jasno. Imam 318i, l96 z avtomatsko (dualno) klimo (dve temperaturi, ena za voznikovo ena za sovoznikovo stran). Zadevo sem nekako skapiral da hladi, vendar pa nekako zadeva ali ne dela tako kot bi morala, ali je pokvarjena, ali pa se je z letom '96 nemska logika koncala...

Torej, ce pogledam armaturo imam spodaj display od klime s kontrolnimi knofi... Zgoraj na konzoli pa so zracniki in zraven zracnikov je tudi un gumb za rolat sem pa tja oz iz mrzlega na toplo.

Ze to ne razumem - zakaj ta gumb, ce je pa kao avtomatika spodaj?
Kar pa me se bolj zanima je to - kako naj reguliram gretje?

Zdaj pa - ce spodaj na kontroli klime nastavim AUTO in recimo 30C, se ne zgodi nic. Moram un kolescek zgoraj nasopat na vroce. In pol piha vroce. A to pomeni da klima zna samo hladiti? Ima res loceno to?

Aja pa se to - vcasih ko sem imel poleti vklopljeno klimo in na mrzlo nastavljeno in na AUTO porazdelitev, je povzod pihalo mrzlo, samo cisto na desni sobi - sovozniku je pihalo vroce... Kaksna ideja?

Bom jutri naredil se kaksno fotko armature in poslal, da bo bolj razumljivo... Mimogrede - a so ventilatorji in motorcki ki premikajo lopute za dovod zraka tudi pri ostalih tako glasni da se slisijo... in ventilatorji oz. neko brencanje elektrike a se tudi pri vas slisi se cca 10 min ko izklopis avto?

hvala za info,
Jack
Prikaži več možnosti


udm
udm

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 207
  • Lokacija: doma

#2

kdaj si nazadnje menjal mikrofilter klime?
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
Prikaži več možnosti


Borut
Borut

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 491
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 528i in 316i

#3

Ne vem točno kako je pri tebi, ampak pri 5ki je takole:
Leva in desna stran posebaj indikacija temperature. Ko to nastaviš si nastavil ambientno temperaturo. Nato izbereš kam naj piha (noge, gor, šipa). Na tistem koleščku pa si nastavljaš ali ti naj v glavo piha malce topleje ali malce hladnjeje. Stvar je malce zapletena, vendar ko enkrat skužiš je prima. Pri drugih avtih me je vedno bolela glava pri klimi ali mi je bilo prevroče.

Tudi pozimi, ko je gretje na 23, mi paše da v glavo piha malce zunanjega vlažnega zraka, ohlajenega na cca 18-19.

Skratka gumb je za regulacijo samo štirih puhalnikov v glavo in ne za cel avto.

Ja klima zna samo hladiti. Zato ko nastaviš 23 stopinj, se zrak najprej ohladi na cca 7-9 stopinj in nato segreje na nastavljeno temperaturo. Dobra stvar tega je, da se pri tem zrak osuši, kar zelo pomaga ko zunaj dežuje in se vsi vozijo z rosnatimi šipcami. Klima deluja samo do 5 stopinj, če je hladneje se sploh ne zažene ampak se dovaja zunanji zrak.

Če pa imaš kakšne probleme, pa naredi preizkus. Motor mora biti ogret na delovno temperaturo. Kolešček za doziranje v glavo daj na sredino. Daj gretje do konca in pihati mora med 32 in 40 stopinjami. Vzemi kak termometer (medicinski so kar v redu), ga približaj vsaki odprtini in izmeri. Pa šipce daj dol da ne zgoriš. Ko si naredil test gretja, ponovi vajo s klimo. Vklopi klimo, daj na najmanj, kar gre (16 st.), in izmeri temperaturo pri odprtinah. Pokazati ti mora cca 8-14 stopinj odvisno od zunanje temperature. Pa ventilator mora biti na full v obeh primerih. Za klimo boš moral uporabiti kak termometer za hladilnike. Če pri kaki odprtini opaziš preveliko odstopanje, je porteben pregled pri servisu.

lp
Borut
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.