
Fantje, a kdo ve, kako poteka homologacija? Grem tja samo s papirji (potrdilo, račun, homologacijski kartonček), ali je tehnični pregled?
#3321
|
Prikaži več možnosti
|
#3322
Neseš papirje, oni poslikajo, ti dobiš potrdilo da si v homologacijskem postopku (če bi te slučajn vmes policaji ustavli) pa čez par dni nov kartonček. Ni tehničnega. |
Prikaži več možnosti
|
#3323
Odvisno kam greš, jaz če je gužva pa mam samo homologacijo za delat, se parkiram pa prešetam mimo vrste, ker večji tehnični majo posebi linijo za homologacije, kaki tehnični sploh nimajo homologacij. Pa pri kakšnih očitno čakaš par dni. Jaz sem še vse zmeraj zrihtal takoj na licu mesta. |
Prikaži več možnosti
|
#3324
Kaj pa imaš za urejat? Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#3325
Zgleda kot da je ohlins zadaj? |
Prikaži več možnosti
|
#3326
Znižali so mi vzmetenje.
|
Prikaži več možnosti
|
#3327
Joj Anita ne kompliciraj si življenja...in kdo to ve? In itak 3-4 leta nimaš tehničnega. Urejal RRoman, 28.09.2022, 19:24. Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#3328
potrdilo o strokovni vgradnji ter TUV certifikat. jim daš to + kartonček pa ti poslikajo in vpišejo. When life speeds by... downshift. |
Prikaži več možnosti
|
#3329
Par eur gor dol, 35€ je homologacija.. zadnje kaj rabiš je, da se gre nekje nekdo vtikat v to, po možnosti v tujini, pa ti zjebe dan. |
Prikaži več možnosti
|
#3330
Tudi sam sem pristaš da je vse by the book, vendar se mi to v tem primeru zdi popolnoma nepotrebno. Čez nekaj let bo Anita motor prodala, kupil/a ga bo višji/a motorist/ka in spet bo potrebno vse jovo na novo. Seveda takrat to ne bo več njen problem, pa vendar... Sem prepričan, da na cesti noben policist, niti tehnični preglednik na pregledu tega nebi opazil.
Anita ste sprednji del tudi spustili? Življenje je risanje brez radirke! |
Prikaži več možnosti
|
#3331
|
Prikaži več možnosti
|
#3332
Kako dolgo sta se vozila do Avstralije? I did not tell half of what I saw, for I knew I would not be believed. Marco Polo, on his deathbed in 1324
|
Prikaži več možnosti
|
#3333
Črni kal, Avstralija.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#3334
Ja, sprednji vilici spustijo dol, kolikor gre dol zadnji del. Tam so odstranili eno kovinsko zadevo in jo nadomestili z drugo. Milina je sedaj napram prej. |
Prikaži več možnosti
|
#3336
Vozi kdo KTM SuperDuke 1290 GT-ja? Zanima me izkušnja in samo zadovoljstvo z motorjem...... Kupujem zadnji model, 2020 naprej, sicer pa je prvi letnik zelo podoben po karakteristikah.
Vsaka info dobrodošla.... |
Prikaži več možnosti
|
#3337
Nightmare ga ima....se bo oglasil tukaj, nič bat “What's the use of living if you can't feel alive?” |
Prikaži več možnosti
|
#3338
Kolega ga ima...
Do 32-ih let sma bila jaz na ducati SFS, on na ktm superduke 990r. sedaj, ko nama je pa že začela mal brada sivet, pa sma prešalatala na Multi- S in superduke gt. Včasih zamenjava, in z mojih izkušenj je napram multistradi bolj trd, direkten, tudi pozicija je še vedno malo naprej, če pa primerjam iz preteklih hyper naked-ov, tista maska spredaj , če nama je prej moteče pihalo nad 140-150km/h, ti pri tem pri enih 160-170km/h, tempomat in dopolnjen board comuter je vsekakor prednost. Edino kar ima težave je, da se motorju včasih mal zmeša, ko prestavlja to el. vzmetenje na 1 osebo, 2 osebe, prtljaga. |
Prikaži več možnosti
|
#3339
Kot rečeno, sam ga imam že drugo sezono.
Motor ima 70k km na števcu pa za 1x kakšnih večjih težav ni bilo. Servisi na 15k km, kontrola ventilov na 60. Do sedaj se jih še ni nastavljalo. Sicer je moj 1.gen tako, da ne vem kako je pri 2. ampak sama veterna zaščita je z original steklom bolj slaba kljub večim nastavitvam katere lahko opraviš med vožnjo. Dobra čelada je obvezna. Vožnja pa... Poezija. Motorne moči, navora je za izvoz. Ker delam premalo km je je v mojem primeru preveč. Za vožnjo v dvoje je odličen, semiaktivno vzmetenje opravlja svoje delo vrhunsko. motor se ne poseda ob zaviranju, ob pospeševanju, pri confort se brez problema voziš po slabših cestah v sport pa imaš občutek da voziš cestaka. Teh par nastavitev občutno spremeni karakter motorja. Potem imaš še nastavitve motorne elektronike kjer ostajam na Street saj je Sport čisto preveč direktna za vožnjo po regionalkah. Res, da sem pred tem vozil 690 Duke R kateri je bil v primerjavi s tem moped a je bila ciklistika res v svojem razredu pa tudi GT z kar nekaj dodatnimi kilogrami to zelo vspešno skriva in je kljub vsemu zelo lahkoten za vožnjo in premetavanje skozi ovinke po drugi strani pa odličen potovalnik, ravno letos sva imela izlet do Prage. Tja po regionalkah nazaj pa v enem dnevu po AC. Cornering lights pri vožnji ponoči supr opravljajo svoje delo in osvetljujejo dele vozišča, ki bi drugače ostali v temi. Sam imam še navadno H4 glavno luč pa je že ta zadovoljiva, Gen 2 ima boljšo LED. Sam nekih težav nimam je pa serijski problem med KTMi akumulator. Pozimi je dovol 14 dni hladne garaže pa zaradi vseh elektronskih priteklin ne bo vžgal. Obvezen je priklop na vzdrževalec. Gen 2 ima elektronike še več in ni malo problemov ko se ne odpre tank za gorivo, motor ne zazna ključa katerega ne vtikaš več v fizično ključavnico itd... Po mojem mnenju je za svojo ceno ogromno motorja saj rabjeni ne držijo pretirano visoke cene. Je pa to navit in velik V2, nizkih obratov ne mara, pocuka, z menjalnikom se kar dosti ukvarjaš ampak mene osebno to ne moti. Iskreno ob morebitni menjavi nekje v prihodnosti ne vidim nič drugega kot novejšo verzijo GTja ali pa mogoče SA z enakim agregatom.
Lp, Samo |
Prikaži več možnosti
|
#3340
Vsaka takšna informacija je dobrodošla. Imel sem Aprilio Caponord 1200 2015, pa sem jo to soboto prodal. Odličen motocikel, izjemna elektronika. Mi je pa manjkalo nekaj dodatnih KM. Gledam SuperDuke GT-ja, BMW XR1000, Multistrado ali MT10 Touring. KTM mi je nekako najbolj zanimiv, že zaradi motorja in same moči. menjalnik pri V2 pa itak poznam os samo delovanje agregata. Je zadeva zelo posebna in ko jo "spoznaš", čisto uredu. So pa V4 ali linijski tukaj v prednosti, manj robati in bolj tekoči. Sam se veliko vozim sam, vozim tekoče in hitro. In takrat mi je potrebna moč in navor. V dvoje sem malo na cesti, je pa takrat SportTouring zlo fajn, že zaradi samega udobja.
GT-jev gen2. trenutno ni nobenega na netu. Mesec dni nazaj so se prodajali trije, odlični, pa sem jih zamudil. In to s kovčki in akrapovičem. Tam okrog 14k€. |
Prikaži več možnosti
|