TOMOS motorji
#21
Pa "fajfe" se je tudi kradlo (ko si moped parkiral, si jo skoraj moral sam dol vzet)
Pa vsi "fergazerji" na kolenček so bili tudi vroča roba. Jaz sem ostal enkrat brez BING-a na "štirki". Če je bil pa BING 18 se je pa skoraj iskalo, da ga bo kdo "plunu". |
Prikaži več možnosti
|
#22
Mislim, da lahko menjalnik za d6 dobiš še celo nov, ampak nism prepričan cene so pa okoli 800 ojrov, če me spomin ne vara.
|
Prikaži več možnosti
|
#23
Jaz mam na moji APN 6S Delorto 20 ferg, pa LAMO 42 cilinder, ter BT ojnico, ter bat 42L 12 sornik, 5 prestavo,... pa mogoče še kaj. Samo motor ne gre več tako kot je šel, ker se mi zdi, da se je malo pregrel cilinder, drugače pa v taki konfiguraciji laufa že 10let
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
Saj res, fajfce ![]() Lepi spomini, mar ne? Nikol ni blo premraz za vožnjo, niti sredi zime.. |
Prikaži več možnosti
|
#25
hmm za tekoče sedaj nevem več, vem pa da se ga je dalo dobit 3-4 leta nazaj, cena je bila okoli 150.000sit ... |
Prikaži več možnosti
|
#26
Uglavnem ni pocen špas specialka, kakor se sprva zdi.
|
Prikaži več možnosti
|
#27
Zihr je bil Lipnik:-D |
Prikaži več možnosti
|
#28
Lipnik se je delal v Žirovnici na Gorenjskem.
|
Prikaži več možnosti
|
#29
![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
ups.. me je lohkee prehitel.. drugače pa @M635_CSL: mogoče misliš LASER izpuh (srbija)..? Urejal mathias, 03.03.2009, 16:15. |
Prikaži več možnosti
|
#31
To je pa tema pr kateri vidm da sm res že starina:-D
Hja, pr 16-ih sm si kupu ganz neue automatic A3 (belega), to pomen, da je ŽE 22 let minilo ![]() Prva vožnja je bila k Slavcu (Trstenjak)(že kar nekaj časa zaposlen kot inženir pri Akrapoviču) v garažo na "tuning":laugh Vem samo da sem imel glavo od "petke", frgazar Bing 18, Cobra bat, auspuh pa seveda made in Slavc Trstenjak. Kaj vse je blo še menjano, nevem, vem pa da ga ni bilo junaka v LJ., da bi šel mimo mene, pa naj je vozil apn6,Atx,Bt.... |
Prikaži več možnosti
|
#32
Kaj pa geštel je zdržal, ači je začel bencin ven puščati (mikro razpoke) ?
In pa ko se je pregrel ali je blokiral ??? ![]() Se tudi sam spomnim teh časov, le da smo pri nas bolj prisegali na Delorto uplinjače ! ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#33
Gištel nismo porajtali, da bi ga skrivilo, smo se pa bali da bi ga, res pa je, da sem bil res pozoren, da sem ga tiščal res samo takrat, ko je bilo potrebno; automatic VS. BT50,ATX50,APN6.... (stava-gajba Uniona.press) Brez problema mi je delal 2 leti, potem sem ga pa prodal (kaj bi dal da ga dobim nazaj)! Urejal Roberto88, 03.03.2009, 18:00. |
Prikaži več možnosti
|
#35
Vedno, ampak resnično, vedno!!! ![]() p.s. ko bi blo tut zdej tko:-D, smrdljivc.press:napaka |
Prikaži več možnosti
|
#36
Uff bom pa še jaz napisal malo tukaj.
Če je kdo hodil na litostroj od 1999 do 2001, je mogoče celo kdaj videl enga bumbarja celega v črnem pa črno apn 6 z BT balanco ![]() Po motorju se mi še danes kolca, nekaj ostankov same mašine pa se še vozi v cerknici pri kolegu. Predelava je bila pa spet plod moje glave (ta glava k je nardila alfo 33 rwd ![]() ![]() Sprednje vilice in kolo od avtomatika, 16 col guma da je bila spredaj nizka. Zadaj pa 18 col in za 2cm dvignjena. Motor pa je bil serijski blok od apn 6 seveda s peto prestavo, navrtana piramida v menjalniku, cilinder od BT brušen na 43mm in rebra porezana da je šel pod original pokrov (prisilno hlajenje) fergazer 19 dellorto na serijskem mestu, okvir požagan da sem ga stlačil notri in na vrhu ojačan. Največja posebnost pa je bila elektrika na 6 tuljav od E90 ![]() Glava je bila standard apn 6 vendar malo znižana in predelana da je tesnila brez tesnila ![]() Performanse: Končna hitrost po digitalnem števcu s kolesa malo čez 100 v 5. po ravnem, yugo je nameril 120 po njegovem števcu. V 2. je šla 48kmh v 3. cca 75 in v 4. 92kmh. Z njo sem bil 2x na morju in se spomnim kako sem po regionalki prehiteval mamo v golfu 2, ko se je peljala 90 po omejitvi, kako je gledala haha. Seveda je zadeva s časom umrla, motor se je pregreval in ni šel nikoli več isto, pa sem ga prodal. |
Prikaži več možnosti
|
#37
Enaki problemi kot pri meni, pregrevanje
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#38
Heh, o izkušnjah s Tomosovimi motorji bi lahko napisal najmanj roman.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#39
Ko bo prvi cas in toplo se spravim nad postarsko APN6S. Imam za casopis raznasat in to rumeno z kovcki. Starejsa, se brez diska. Poleg tega se eno celo originalno 94 letnik modro APN6S. Dobil v srednji soli, ker sem bil priden. Moram nekje dobit uplinjac, pa bo kot nova
![]()
Član KOS
![]() Vozimo VSAJ po omejitvah, če po predpisih nočemo/moremo .... |
Prikaži več možnosti
|
#40
Jaz moram pa nekje stakniti tole
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() V drugem planu pa morda tole ![]() ![]() ![]() Urejal Davidf1, 03.03.2009, 19:24. |
Prikaži več možnosti
|