Skoči na vsebino

 

E46-ke iz avto.net - pozna kdo

* * * * - 3 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
3138 odgovorov v temi
loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 335
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#3081

Po teh kriterijih.
Tehnično brezhiben, vozen brez problema, notranjost lepa z izjemo voznikovega sedeža in sredinskega odlagalnega prostora (plastična zavesica je polomljena), sedež je na sedalnem delu po sredini po šivu strgan, karoserijsko za pogledat iz dveh metrov je lep, ko prideš na pol metra vidiš, da je zadnji desni blatnik čisto spodaj začelo napihovat, pikice od kamenčkov, kakšna odrgnina od parkinga, sprednji blatnik ima nekaj napokane barve.. itd..

Ko mi bo odslužil, to bo čez mesec ali dva, ga v celoti prodam za 4 vijolice. Avto vsak dan v uporabi, letos je bil že 2x na morju :ok2
Po 500 prevoženih km je bila poraba 6.4l/100km, računano po natankanem gorivu, trije moški v avtu po cca 110kg, nekaj osebne prtljage, nekaj orodja..

attachicon.gifIMG_20200311_115350.jpg
attachicon.gifIMG_20200311_145100.jpg

Aha se pravi po strokovnih merilih podrtija, po kriterijih dealerjev z avto.neta "odličen kot nov". Po mojih povprečen.

 

Šele zdaj se mi je posvetilo kaj hočejo povedat dealerji. "Odličen kot nov" pomeni, da je bil odličen, ko je bil še nov. Sam sem jih pa po krivici zmeraj imel za nategune. :-D


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • LEO37, gepl in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#3082

Jerry, se nekaj trudiš, pa se mi zdi da te zajebavajo.
Bom pomagal, OldtimerMarkt vsako leto izda novo oceno vrednosti glede na stanje od 1 do 5 in to za vsak model avta, starega več kot 30 let.
Ta revija je tudi pri nas merodajna za cenitev oldtimerjev.
Npr.najbolj je zadnja leta zrasla cena porscheju 911 in zanimivo spačku.
Pa seveda starim italijanskim športnikom, posebej Ferrariju.

Se pa še ni rodil tisti, ki bo mene na področju ocenjevanja oldtimerjev zajebaval. 

 

Res je, OldtimerMarkt vsako leto izda nove ocene. Jaz imam žal samo stare izdaje, to pa zato ker mi vrednotenje OldtimerMarkta ne pomeni kaj dosti, saj moram spremljat trg tako pri nas (v Evropi) kot tudi v tujini, v USA recimo, tja pa OldtimerMarkt ne seže. Če spremljaš te zadeve poišči tisto lestvico za bvogrija, jaz sem našel samo poenostavljeno v treh stopnjah, v katalogu ki sem ga jaz 30 let nazaj uporabljal. Imam sicer celo knjižnico literature o oldtimerjih (tretja slika), ampak preden bom jaz tam kaj našel bo minilo vsaj 3 ure, bo hitreje če ti kaj izbrskaš na internetu. V prilogi dodajam slike enega od katalogov ki je bil včasih bog i batina tako za klasifikacijo oldtimerjev, kot tudi za ocenjevanje le-teh. Ta katalog je bil dosti bolj natančen kot OldtimerMarkt, zato jaz OM nisem nikoli prav posebej maral, sem imel svoje metode ocenjevanja in razvrščanja. Aja, mogoče še to, moja knjižnica je bila včasih najbogatejša v državi, zdaj jih ima verjetno par zbirateljev večjo, je pa to kar je na sliki samo majhen delček tega kar se pri meni najde, tega je toliko da bi lahko vsaj pol leta prebiral in sortiral material.


Pripete slike za predogled

  • katalog1.jpg
  • katalog2.jpg
  • katalog3.jpg
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti
    • mihaing in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Matejkec
Matejkec

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 670
  • Lokacija: Zagorje ob Savi, Maribor
  • Avtomobil: Šel v škarpo

#3083

Aha se pravi po strokovnih merilih podrtija, po kriterijih dealerjev z avto.neta "odličen kot nov". Po mojih povprečen.
 
Šele zdaj se mi je posvetilo kaj hočejo povedat dealerji. "Odličen kot nov" pomeni, da je bil odličen, ko je bil še nov. Sam sem jih pa po krivici zmeraj imel za nategune. :-D

Nekako tako ja, za nekatere podrtija, za nekatere kot nov, za večino pa nekje vmes..
Mi je pa smešno, ko nekdo napiše v oglas "za svoja leta kot nov" :rofl :rofl
Pri takšnih oglasih se šele sprašuješ kaj lahko pričakuješ na ogledu :rofl

Jaz sem ga uporabljal kot drugi družinski avto + delovno mulo. To ne pomeni, da ga nisem servisiral, ravno nasprotno!
Avto je bil forumaški, kupljen preko tega foruma, oglaševal se je kot brez vizualne/tehnične napake itd.. ku*ac moj brez napake. Nisem preveč kompliciral, rabil sem avto.
2 meseca po nakupu pa sem bil pri cca 700€ materialnega vložka. Potem sem se pa lahko samo še vozil. :ok
Kasneje sem preventivno menjal še olje in filter v menjalniku (olje se je menjalo 3x), pravkar pa narejen redni servis, menjava olja in filtrov. Uporabil sem Castrolovo olje 5W-40, sintetika, itak. :ok

Lani decembra smo bili 2x z njim na dopustu, (potrkam po lesu) brez težav. :ok2

Prejšni mesec sem montiral še original vlečno kljuko, ampak sem jo žal dobil brez elektronike, tako, da se moram spravit to še uredit, ko bo čas in če sploh bo čas pred prodajo.
Montiral sem jo izključno samo zato, ker smo imeli na morju na parceli eno staro bivalno prikolico, ki je stala 15let brez premikanja.. in potrebno jo je bilo odmaknit par metrov nižje, da smo naredili prostor za gradnjo. Seveda bi se priklop še potreboval za prevoz materiala itd.. ampak ok, to bom reševal pozneje.. zdaj sem pa že preveč zašel iz teme...

Tester na rednem servisu ni pokazal napake, razen na LCM modulu, najbrž zato, ker niso original balasti xenon žarnic, ostalo na testerju deluje. Ne dela pa tudi pranje žarometov, motorček se sliši, ampak opere pa ne luči, tudi stikalo zadnjega prtljažnega stekla ne deluje, preko daljinca gre odpret, na tipko pa ne. :rofl

Pripete slike za predogled

  • IMG_20200311_092518.jpg
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 093
  • Lokacija: Slo

#3084

Definicije se prav nič ne spreminjajo. Lestvice po katerih se ocenjujejo oldtimerji so v veljavi že vsaj 30 let, mi smo jih uporabljali že takrat, ko si bil ti še v plenicah. A, B, C, R ne pomeni nič, to so samo oznake tistih, ki se ne spoznajo in so pogruntali neko svoje označevanje. Če boš ti nekemu resnemu zbiralcu oldtimerjev rekel da imaš avto ki je v stanju R, te bo gledal kot tele v nova vrata in bo takoj videl da nimaš pojma. Ne vem sicer kje si pobral te oznake, verjetno na SLO certifikatih. Ti žal v svetovnem merilu ne pomenijo nič, črke so zraven za take ki ne znajo štet od 1 do 5, pa se je potem nek birokrat spomnil, da da zraven še številko - tako imaš razrede A1, B2, C3, D4, E5, oziroma nekaj podobnega. Smeha polna skleda. Popolnoma nekaj drugega pa so kot rečeno razredi od 1 do 5, kjer je stanje vozila natančno določeno in vsak resen zbiratelj ve kaj pomeni če mu recimo rečeš da je avto v stanju 1, oziroma v stanju 3 ali 5. Na te razrede so potem vezani tudi ceniki, kar sem na forumu že pred časom razložil.


Imaš, ampak je samo za oldtimerje. Če te vseeno zanima, jo lahko poiščem.


Čisto nič od tega kar si napisal ne drži, če bi držalo bi dal link do prave in enotne klasifikacijske lestvice, ne pa do strani ki najde XXX zadetkov. Še enkrat povem, uradna mednarodna lestvica je samo ena in ta klasificira IZKLJUČNO oldtimerje.

Jao, ignoriram tvoje nebuloze, pa se še zmeraj lepiš na moje komentarje kot muha na drek. Jerry, ti si bralno nepismen. Kdo sploh omenja oldtimerje? Klasifikacija o kateri sem jaz govoril je za avtomobile na dražbah, relevantne so pa zato, ker so dovolj natančne, da nekdo plača tudi 6-mestno cifro za avto, ki ga ni videl v živo. In to sem tudi eksplicitno napisal in kot je tudi razvidno iz posnetka ter linka, ki sem ga nalepil. Kaj filozofiraš o oldtimerjih, kdo se pogovarja o tem? In res je, definicije se ne spreminjajo, saj to sem rekel, ne razumeš sarkazma?

 

Dosti žalostno, da kot švercer ne veš kaj pomeni R. Da te poučim, v mednarodnem jeziku to pomeni Repaired. Se ti vidi, da si samo pobiral avtomobile po odpadih, tam je bila zate tudi popravljena totalka z malo rje vrhunsko ohranjena. Žal si daleč od tega, da bi vedel vse, zakaj nisi tega znanja pokazal na faksu in ga dokončal? Ker nimaš pojma. Na forumu lahko nakladaš vsakomur, ko je bilo treba pokazati znanje in strokovnost, si pa pogrnil.



Urejal e60va, 26.03.2020, 22:27.

Prikaži več možnosti
    • sharkEr je všeč


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 335
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#3085

Meni se tile NAMA kriteriji ne zdijo nekaj, s čimer bi lahko dovolj dobro opisal stanje avta. Mislim za tvoj poklic, so nedvomno zelo koristni, ker se nanašajo na stanje pleha, in zgodovino popravil poškodb. Za oceno tehničnega stanja avta, so pa neuporabni.

 

In ni samo stanje pleha edino, kar je pri avtu pomembno, je najpomebnejše, ampak ne more bit avto, ki je tehnično v razsulu in moraš v njega vržt kup denarja, vreden enako, kot avto, ki je tankaj in vozi, če imata enako NAMA oceno za stanje pločevine.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#3086

Jao, ignoriram tvoje nebuloze, pa se še zmeraj lepiš na moje komentarje kot muha na drek. Jerry, ti si bralno nepismen. Kdo sploh omenja oldtimerje? Klasifikacija o kateri sem jaz govoril je za avtomobile na dražbah, relevantne so pa zato, ker so dovolj natančne, da nekdo plača tudi 6-mestno cifro za avto, ki ga ni videl v živo. In to sem tudi eksplicitno napisal in kot je tudi razvidno iz posnetka ter linka, ki sem ga nalepil. Kaj filozofiraš o oldtimerjih, kdo se pogovarja o tem?

 

Dosti žalostno, da kot švercer ne veš kaj pomeni R. Da te poučim, v mednarodnem jeziku to pomeni Repaired. Se ti vidi, da si samo pobiral avtomobile po odpadih, tam je bila zate tudi popravljena totalka z malo rje vrhunsko ohranjena. Žal si daleč od tega, da bi vedel vse, zakaj nisi tega znanja pokazal na faksu in ga dokončal? Ker nimaš pojma. Na forumu lahko nakladaš vsakomur, ko je bilo treba pokazati znanje in strokovnost, si pa pogrnil.

Fant, ne se preveč razburjat, ker to škodi lepoti. Jaz sem ti samo povedal kako zadeve stojijo, ker o tem nekaj malega vem, pa se mi zdi za malo da se mi bo nek mulc tule duval, kljub temu da je načitan. Glej, zaradi mene si lahko predsednik USA in Rusije obenem, pa boš na področju oldtimerjev in zbirateljskih vozil zame še vedno vajenček, a je OK? Lahko se ob tla mečeš, lahko izbrskaš cel moj življenjepis od tega kako sem bil posvojen, kako me je v štali krava dojila ko sem bil kot otrok zapuščen, kako sem bil kot mladoletnik zaprt ker sem nekoga pospravil, lahko me obtožiš pedofilije, nekrofilije, sodomije, whatever, be my guest. Zapomni si pa nekaj: v tehniki se boš moral pa še ZELO potrudit da mi boš raven, kaj šele da boš vedel več o teh stvareh kot jaz. Za začetek ti predlagam da vsem svojim diplomam in doktoratom dodaš še strojniško, to ti bo v razumevanju določenih zadev zelo koristilo, pa še vedno ti bo manjkala praksa. Toliko o strokovnosti. Kar se tiče vprašanja ki je bilo zastavljeno je pa stvar zelo enostavna in je taka kot sem povedal, za starodobnike uradna klasifikacija obstaja in je strogo določena, imamo 5 razredov, za novejša vozila pa tega NIMAMO. Ni knjig, ni katalogov in ni tabel, ki bi se nanašale strogo na STANJE vozila, kot se pri oldtimerjih. Zakaj ne, zato ker se za novejše ne smatra da so v tako slabem stanju, da jih je potrebno restavrirat. Tako da imaš cenike, nimaš pa lestvic. Ker ni potrebno.

 

P.S.: Faksa nisem končal zaradi bolezni in pa zato ker je tisti papir dobrodošel samo v primeru če greš nekomu za sužnja, jaz sem pa sam svoj gospod, delam samo zase in za nikogar drugega. Iz faksa sem tako pobral samo tisto kar sem rabil, to je znanje, delovne navade in običaj da vsako svojo trditev ki jo postaviš moraš znat tudi argumentirat oziroma dokazat, če ne ni vredna pol pizde hladne vode. Faks je zelo dobra stvar če ga znaš izkoristit, ni pa vse v življenju, to trdijo samo tisti ki se v lajfu ne znajdejo.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 093
  • Lokacija: Slo

#3087

Še enkrat, vmešal si se v debato, o kateri nimaš pojma in to pomanjkanje znanja flikaš z oldtimerji, ki jih nihče sploh ni omenjal.

Glede svojih sposobnosti mi pa ne rabiš nabijat, ker sem te že zdavnaj prebral. Kadarkoli sem karkoli kupil od tebe, sem moral sam šraufat iz avta, ti si pa stal zraven in gledal. Razen, če so ti drugi že prej razstavili avto. Pa naj bodo to ogledala strop, zvočniki s kabli, nikoli revež nisi vedel kako in kaj. Ti še izvijača ne znaš držat in če jaz ne bi imel svojega orodja, bi s tvojim iz druge svetovne vojne lahko kvečjemu kakšno luknjico v zemlji skopal, da bi fižol posadil.

Si močen za tipkovnico, kjer ti nihče nič ne more in si dober nakladač ter prodajalec, da imaš pa tehnično znanje in prakso ti pa ne verjamem. Z znanjem si pogrnil v temah o olju, kjer si pisal nebuloze in tisto malo, kar veš, posplošuješ na avtomobile, ki jih v življenju videl nisi. Lahko me kličeš fantek, karkoli želiš, ampak pri svojih letih sem prešraufal več kot ti in imam za pokazat izdelkov, ki sem jih naredil z lastnimi rokami več kot ti, pa sem pravnik iz popolnoma drugega foha kot ti faliran strojnik. Pa argumentiraj to, kar pišeš, pokaži kaj si zrihtal sam, s svojimi rokami, kakšne avtomobile si sam prešraufal in sestavil, da vidimo izdelke mojstra Jerrya. Če ti zaradi bolezni nisi faksa dokončal, nisi imel nobene druge prakse kot je švercanje in iskanje ljudi, ki ti zrihtajo stvari, v tem si dober. Samo avtomobili, ki jih pelješ mehaniku, kleparju in ličarju, ki vse naredijo namesto tebe, ne štejejo, če se hočeš hvalit s prakso.
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 378
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#3088

Še enkrat, vmešal si se v debato, o kateri nimaš pojma in to pomanjkanje znanja flikaš z oldtimerji, ki jih nihče sploh ni omenjal.

Glede svojih sposobnosti mi pa ne rabiš nabijat, ker sem te že zdavnaj prebral. Kadarkoli sem karkoli kupil od tebe, sem moral sam šraufat iz avta, ti si pa stal zraven in gledal. Razen, če so ti drugi že prej razstavili avto. Pa naj bodo to ogledala strop, zvočniki s kabli, nikoli revež nisi vedel kako in kaj. Ti še izvijača ne znaš držat in če jaz ne bi imel svojega orodja, bi s tvojim iz druge svetovne vojne lahko kvečjemu kakšno luknjico v zemlji skopal, da bi fižol posadil.

Si močen za tipkovnico, kjer ti nihče nič ne more in si dober nakladač ter prodajalec, da imaš pa tehnično znanje in prakso ti pa ne verjamem. Z znanjem si pogrnil v temah o olju, kjer si pisal nebuloze in tisto malo, kar veš, posplošuješ na avtomobile, ki jih v življenju videl nisi. Lahko me kličeš fantek, karkoli želiš, ampak pri svojih letih sem prešraufal več kot ti in imam za pokazat izdelkov, ki sem jih naredil z lastnimi rokami več kot ti, pa sem pravnik iz popolnoma drugega foha kot ti faliran strojnik. Pa argumentiraj to, kar pišeš, pokaži kaj si zrihtal sam, s svojimi rokami, kakšne avtomobile si sam prešraufal in sestavil, da vidimo izdelke mojstra Jerrya. Če ti zaradi bolezni nisi faksa dokončal, nisi imel nobene druge prakse kot je švercanje in iskanje ljudi, ki ti zrihtajo stvari, v tem si dober. Samo avtomobili, ki jih pelješ mehaniku, kleparju in ličarju, ki vse naredijo namesto tebe, ne štejejo, če se hočeš hvalit s prakso.

No, a si se izkašljal? Ja res si bogi ker si sam šraufal, verjamem da takrat ko ti kaj prodajaš vse sam odmontiraš in kupcu še mašno gor zavežeš. Kaj sem v življenju naredil, ja nič, prav imaš, grem kar po štrik in se obesit. Malo morgen. Naredil sem dovolj, zase. Pa tudi za druge, vprašaj direktorja tehničnega muzeja Brovinskega, zakaj je prišel k meni po pomoč. In tisoč, ma ne tisoč, na desettisoče forumašev. Saj res, nimam 100 oldtimerjev za pokazat ki sem jih sam restavriral, o jebemti. Sem pač luzer, kaj češ? A se zlo sekiraš? Jaz se popolnoma nič. Če ti povem kaj imam boš rekel da se hvalim, tako ti pač ne bom povedal. Trenutno ne vlagam v pleh. Situacija je taka da imam določene investicije, ki se tičejo družine in pločevina odpade. Bom pa imel še kaj za pokazat, o ja. Ampak če mi ne zameriš, ne bom vsega delal s svojimi rokami, samo malo bom. Sem že prestar za to in nisem več v formi. Takrat ko bi lahko šraufal najprej nisem smel, potem nisem imel časa in ne prostora, na koncu je bilo treba pa družino ustvarit in poskrbet za penzijo, jaz je namreč nimam. Oldtimerji pridejo na vrsto malo kasneje. Če boš priden, ti jih bom pokazal. Do takrat pa še enkrat brez zamere, ampak samo bencin tankam in gume pumpam. In če kaj ne veš naj te ne bo sram vprašat. Olja vidim da še vedno nisi prebavil, no saj mogoče sem res jaz kriv, malo nerodno sem napisal. Moral bi samo napisat RTFM, saj veš kaj to pomeni. Zdaj pa lahko noč in upam da ne boš slabo spal zaradi mene, pa da ti ne bo avto s tvojim, tisočkrat preračunanim oljem že v prvem krogu ribnil. Ker veš, z oljem se pa res ni za zajebavat. Se boš naučil na svoji koži, jaz sem se na faksu, ti se boš pa v praksi, če meni ne verjameš. Lahko noč.


Aja pa še to glede orodja, je namreč iz prve svetovne, ne iz druge. Podedoval sem ga po dedku, foter ni znal nič šraufat. Nočko.


"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 695
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#3089

oldtimerji in šestmestne številke... v temi o E46... 

 

Dober start dneva :umruodsmeha


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 093
  • Lokacija: Slo

#3090

Jaz bi rad tisto srednje ohranjeno 330i M sport za 3 jurje, da bo spodobna osnova za driftanje. Pa nikjer ne najdem take, zgleda da je bila cenitev prenizka. Kaj ti je pa smešno glede šestmestne cene, imaš E46 za več kot 100k, pa ne samo eno.

Urejal e60va, 27.03.2020, 09:09.

Prikaži več možnosti


Rage
Rage

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 199
  • Lokacija: Šempeter v Savinjski dolini
  • Avtomobil: duo ///M technik, Celica

#3091

jdpyt.gif. 20-14-08-tenor.gif


oldtimerji in šestmestne številke... v temi o E46...

Dober start dneva :umruodsmeha

... in pol eni pravijo, da je v samoizolaciji dolgčas. Na bmwslo, nikoli :laugh


Kaj ti je pa smešno glede šestmestne cene, imaš E46 za več kot 100k, pa ne samo eno.

V cca 3090 postih je csl mogoče omenjem 5x (ne vem natančno, nisem šel štet).
Ostali modeli po mojem mnenju niso vredni titi približno toliko, razen če imajo dobrih 90k gotovine v gepeku...

Urejal Rage, 27.03.2020, 09:21.

1997 E36 328i coupe ///M technik, 2004 E46 320d touring ///M technik

sigpic76105.gif

Prikaži več možnosti
    • gusti4u je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 695
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#3092

Kaj ti je pa smešno glede šestmestne cene, imaš E46 za več kot 100k, pa ne samo eno.

A si ti siguren, da nisi kaj zamešal? 

 

E46 je BMW serije 3 od leta 1998 do 2005 oz. do 2007, če gledamo tudi cabrio.

 

To je tak avto:

 

bmw-3-series-e46-2.jpg

 

Sem za foro na Mobile.de pogledal, če je kaka za xxx.xxx eur, pa je ni :eek

 

Še E46 M3 (za to je seveda druga tema, ne ta) je 99.999 eur, in to CSL... ta je najdražja na mobile ta trenutek.



Urejal LEO37, 27.03.2020, 09:21.

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 335
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#3093


Še E46 M3 (za to je seveda druga tema, ne ta) je 99.999 eur, in to CSL... ta je najdražja na mobile ta trenutek.

https://suchen.mobil...8e-cc5b57a0d3de

 

Samo to bi sodilo bolj v temo neumnosti.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • Zelenc je všeč


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 695
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#3094

Ta in tisti za v kose (1.111.111 eur) imata pač simbolično ceno... kr neki... ta dva sem ignoriral, ker cena ni realna.

 

Prvi pravi oglas je za tisto E46, ki ima swapan S62 motor in je 40k.

 

Razne 330i sledijo na cenah okoli malo nad 20k... in to je to, ta trenutek, kar se tiče non M modelov E46... 20k in ne 100k.



Urejal LEO37, 27.03.2020, 09:34.

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 335
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#3095

Jap odlične, v salonskem stanju so 20K. Čeprav se tudi najde kakšen sanjač, ki bi rad 20K, avto pa ni niti približno toliko vreden.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 963
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#3096

NE vem če je kdo prilepil kakšno relevantno klasifikacijo, ki je dejansko v uporabi in je vredna nekaj. Tudi, ko gledaš youtuberje se bolj sklicujejo na razne history reporte, opise stanja slike... pa je avto lahko po papirjih odličen dejansko pa limona in obratno nek ''slab'' avto je v dobrem stanju. V glavnem ne vem če je kaka klasifikacija ki bi bila povsem ''applicable'' za nakup E46 :)

 

@Leo evo točno tako E46 kot moja le da imam crom in pa vse v barvi :)


Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 093
  • Lokacija: Slo

#3097

Leo, na autoscout24 so 3 CSL od 100-130k.

Kar se tiče klasifikacij so pa vse po istem kopitu, odstopanje je manjše kot med dvema mnenjema tukaj. Bvogri, če te res zanima, si poglej japonske aukcije. Imaš tudi na YT precej posnetkov. In te cenitve so še kako relevantne, če greš na katerega od njihovih avto oglasnikov, npr. Goo-net-exchange, je to poročilo o stanju kot informacija vredno ogromno za prodajalca in kupca. Pri nas tega seveda ni, ker imamo samo top najboljše avtomobile. Po mentaliteti smo balkanci, kar se zelo dobro vidi tudi na forumu, tko po komunikaciji kot voznem parku.
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 695
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#3098

To je tema za non M... a nikakor ne razumeš :crazy

 

Tvoje tri CSL na autoscout-u nalepi v E46 M3 temo, za katero ti še enkrat objavljam povezavo - tokrat bolj vidno: https://www.bmwslo.c...99#entry3109560

 

 

To je isto, kakor da se menimo, koliko je vredna 2 leti stara ura Casio Edifice, ti pa nam o Rolexu.

 

 

O klasifikaciji, katero nam tako vsiljuješ, pa še enkrat: 80% E46 na našem trgu pade v najslabši razred.

Koliko pomaga taka klasifikacija? 

 

bd71f076731d3e8450e6496e0d46c7aa.jpg



Urejal LEO37, 27.03.2020, 11:26.

F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti


e60va
e60va
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 093
  • Lokacija: Slo

#3099

To je tema za non M... a nikakor ne razumeš :crazy

 

Tvoje tri CSL na autoscout-u nalepi v E46 M3 temo, za katero ti še enkrat objavljam povezavo - tokrat bolj vidno: https://www.bmwslo.c...99#entry3109560

 

 

To je isto, kakor da se menimo, koliko je vredna 2 leti stara ura Casio Edifice, ti pa nam o Rolexu.

Če že hočeš biti pikolovski, sem jaz izjavil, da je klasifikacija, ki sem jo nalepil, relevantna zato, ker se na njeni podlagi prodajo vozila v 6-mestni vrednosti brez ogleda. To je bilo napisano v podkrepitev kredibilnosti, ti sam si šel v offtopic, ker si hotel izpasti pameten, da E46 ne more imeti cene nad 100k in mi lepil slike kako E46 izgleda. Kar tolci se po glavi, mogoče ti bo koristilo.



Urejal e60va, 27.03.2020, 11:30.

Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 695
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: Vsi stari

#3100

Ti si se lotil pametovanja s klasifikacijami zato, ker ti ni odgovarjala preprosta, domača klasifikacija za povprečne kupce, še manj pa ti je sedlo dejstvo, da so čustva, pri nabavi E46 330i, še kako pomembna, in še kako krojijo ceno na našem trgu.

 

To pa tebi ni odgovarjalo... ker profiči imajo lestvico in avte kupujejo po objektivnih kriterijih :ok2


F7P 704+M50B20+M54B22+M57D25+N53B30 = 28 cyl = 836 PS  :burnout 

Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.