Skoči na vsebino

 

Z4 3.0/3.0si

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
27 odgovorov v temi
Free_Style
Free_Style

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 840
  • Lokacija: Celje, Laško
  • Avtomobil: BMW f11 LCI & RS Trophy

#1

Zanima me v čem so glavne razlike med tema motorjema?
Kakšne so razlike v porabi (iz prve roke, če kdo lahko pove), kakša je razlika pri servisih, v vožnji, vglavnem zanima me čimveč razlik med tema dvema motorjema.

Hvala
Lp, Žiga
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 923
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#2

Predvsem v konjih. 3.0i jih ima 231 3.0si pa 256. 31 več. 3.0si je na voljo le v faceliftu med tem ko je 3.0 do facelifta 2006. Razlika je novejša mašina, eficient dynamics, malo manjša poraba, boljši izkoristek moči. Mislim da je tudi za 3 s hitrejši ne vem na pamet... Servisi so več ali manj isti strošek ker je vse isto. Mogoče jih bo pri 3,0si manj ker je malo izboljšana mašina.
Prikaži več možnosti


jetam
jetam

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 415
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: E30

#3

Predvidevam da človeka zanima kaj več o tem kako so dosegli večjo moč in kako se to odraža pri stoških/porabi/odzivnost/..., predvsem pa išče informacije iz prve roke. Za to kar si navedel ti (nekaj podatkov iz tvoje strani je napačnih) lahko pogledaš tehnične podatke in ti je iz tega stališča vse jasno...:peace
Prikaži več možnosti


Free_Style
Free_Style

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 840
  • Lokacija: Celje, Laško
  • Avtomobil: BMW f11 LCI & RS Trophy

#4

Koliko sem gledal na mobile.de so 3.0si motorji ze tudi leta 2003.
Prikaži več možnosti


Free_Style
Free_Style

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 840
  • Lokacija: Celje, Laško
  • Avtomobil: BMW f11 LCI & RS Trophy

#5

Ups, sem se zmotil, niso.
Prikaži več možnosti


Free_Style
Free_Style

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 840
  • Lokacija: Celje, Laško
  • Avtomobil: BMW f11 LCI & RS Trophy

#6

Tisti tehnični podatki ponavadi niso tako kot je v resnici, zato bi rajši iz prve roke ali druge=)
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 923
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#7

Predvidevam da človeka zanima kaj več o tem kako so dosegli večjo moč in kako se to odraža pri stoških/porabi/odzivnost/..., predvsem pa išče informacije iz prve roke. Za to kar si navedel ti (nekaj podatkov iz tvoje strani je napačnih) lahko pogledaš tehnične podatke in ti je iz tega stališča vse jasno...:peace


No na tiste tehnične podatke, ki so na bmwslo.com se jaz ne nenašam kaj preveč ker niso posodobljeni. Kaj sem pa jaz iz svoje glave povedal pa ne najdem napake razen da sem napisal namesto 265 konj 256. 3.0si jih ima 265 31 več kot 3.0i, sicer pa naj vpraša kaj ga zanima pa mu bom odgovoril če bom vedel. :ok2
Prikaži več možnosti


Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 23 666
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & 530dTA ///M

#8

Predvsem v konjih. 3.0i jih ima 231 3.0si pa 256. 31 več. 3.0si je na voljo le v faceliftu med tem ko je 3.0 do facelifta 2006. Razlika je novejša mašina, eficient dynamics, malo manjša poraba, boljši izkoristek moči. Mislim da je tudi za 3 s hitrejši ne vem na pamet... Servisi so več ali manj isti strošek ker je vse isto. Mogoče jih bo pri 3,0si manj ker je malo izboljšana mašina.


:laugh :laugh Ja samo tudi na pamet ne moreš reči kaj takega. Treba imeti malo inženirskega občutka :ok
Prikaži več možnosti


Free_Style
Free_Style

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 840
  • Lokacija: Celje, Laško
  • Avtomobil: BMW f11 LCI & RS Trophy

#9

Kakšne so bistvene spremembe med tema dvema motorjema, kaj so spremenili? Kako je s porabo?
Prikaži več možnosti


ATLET
ATLET

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 564
  • Lokacija: Ljubljana

#10

Tok ko se ti furaš pač en kurc tist litr al pa dva gor oz. dol. Kup pol lupota 3L če te zanima poraba:laugh

Če bi delu po 50+ kkm, bi bla pa druga pesem...ampak pol ne bi kupval zajca=)
Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 923
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#11

Kakšne so bistvene spremembe med tema dvema motorjema, kaj so spremenili? Kako je s porabo?


Tako podrobnih informacij pa na tem forumu ne boš našel, ker kakor vem na tem forumu ni nobenga lastnika z z4 cabrio 3.0si, razen predfaceliftani 3.0i teh pa je nekaj na forumu, ki ti lahko kaj več povejo o porabi. Se pravi ne boš dobil odgovora na z4 3.0i vs. 3.0si. Pa brez zamere. :ok2
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#12

... Mislim da je tudi za 3 s hitrejši ne vem na pamet...


Se hecaš 3s hitrejši:confused in samo 31 konjev več ima:confused zakaj je potem Z4M tako počasen kljub 112 konjem več? Še sekundo ni hitrejši od 3.0i...za 3.0Si pa praviš da je 3 sek. hitrejši. To je že na ravni pospeškov Veyrona:laugh

Kakšne so bistvene spremembe med tema dvema motorjema, kaj so spremenili? Kako je s porabo?


Lej motor je novejši in je enak kot v vseh ostalih serijah 1,3,5,6...

Verjetno so v kakšni temi že pisali o razlikah med starim dobrim skoraj neuničljivim M54 in novim N52... poraba pa je nekaj manjša za Z4 ti iz prve roke ne morem rečt ampak pri E60 je z novim motorjem povprečna poraba za cca 1 liter nižja kot v E60 s starim.

Na forumu je kar nekaj forumašev ki imajo 3.0i Z4... mislim pa da ni nobenega ki bi imel 3.0Si, tako da te podatke ravno iz prve roke verjetno ne boš dobil.

Slika iz tvojega podpisa pa je tisti 3.0iA "M wannabe" ,ki ga je nekaj časa imel forumaš @ZOO M ... mislim, da ima v sedežih vtisnjen ta napis.
Kako pa s tem custom izpuhom in čisto črnimi zadnjimi lučmi pride avto čez tehnični pregled mi je pa uganka...mogoče veš ali ima to že kako homologirano? Je lastnik forumaš?
Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


BMW_rok
BMW_rok

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 015
  • Lokacija: München - Obersendling
  • Avtomobil: BMW & MINI

#13

Predvsem v konjih. 3.0i jih ima 231 3.0si pa 256. 31 več. 3.0si je na voljo le v faceliftu med tem ko je 3.0 do facelifta 2006. Razlika je novejša mašina, eficient dynamics, malo manjša poraba, boljši izkoristek moči. Mislim da je tudi za 3 s hitrejši ne vem na pamet... Servisi so več ali manj isti strošek ker je vse isto. Mogoče jih bo pri 3,0si manj ker je malo izboljšana mašina.


S 30 konji pa ni možno doseči 3 sekunde razlike v pospešku od 0 - 100 km/h :-D Razlike je 2 desetinki :ok
:bmw
Prikaži več možnosti


BMW_rok
BMW_rok

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 015
  • Lokacija: München - Obersendling
  • Avtomobil: BMW & MINI

#14

Verjetno so v kakšni temi že pisali o razlikah med starim dobrim skoraj neuničljivim M54 in novim N52... poraba pa je nekaj manjša za Z4 ti iz prve roke ne morem rečt ampak pri E60 je z novim motorjem povprečna poraba za cca 1 liter nižja kot v E60 s starim.


Lahko kaj več poveš o N52 motorjih? Ali pa kakšen link do teme? Me zanima ta motor.
:bmw
Prikaži več možnosti


Free_Style
Free_Style

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 840
  • Lokacija: Celje, Laško
  • Avtomobil: BMW f11 LCI & RS Trophy

#15

Ta slika mislim, da je od enega z4 iz tujine. Danes pa lahko prideš čez tehničnega res kamot, takšna stvar ki si jo omenil ni ovira.

Urejal Free_Style, 09.03.2009, 22:30.

Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#16

Ta slika mislim, da je od enega z4 iz tujine. Danes pa lahko prideš čez tehničnega res kamot, takšna stvar ki si jo omenil ni ovira.


Ja res je zdaj sem opazil da nima črnih luči:napaka

Ampak felge pa ima iste kot tisti o katerem sem prej pisal replike M167...
Vidim ga pa velikokrat po Celju...
Objavljena slika :besen
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 481
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#17

Ta slika mislim, da je od enega z4 iz tujine. Danes pa lahko prideš čez tehničnega res kamot, takšna stvar ki si jo omenil ni ovira.


Pošteno in na pravičen način z home made izpuhi in podobnimi predelavami na vozilu, je danes vse manj oz. že zelo težko (če ni neposrednih vez in kuvert) priti skozi. Sicer pa kaj ti pomaga če prideš čez tehničnega, policist te lahko v primeru, da se mu zdi vozilo sporno, odredi ponovni tehnični in potem se veriga lahko zakomplicira in so na vrsti kazni :ok Na uho mi je prišla informacija, da je v Avstriji policist lastnika "mučil" glede Alu pedal, potem pa ne vem ali ga je spustil ali mu je napisal kazen, ker ni bilo vse homologirano tako kot bi moralo biti.

Drugače pa se vsi več ali manj vrtite samo okoli te "božje" porabe in očitno je res tako kot nekomu na forumu piše v avantarju, samo da je BMW pa četudi ni potem za hrano, preživetje, benzin itd itd. Nekdo je tudi dejal, če delaš veliko km ti poraba igra vlogo, samo po drugi strani Z4 ni avto da bi se z njim vozil vsak dan dolge relacije kot direktor in nabiral km, zato je vseeno ali ima porabo 8 ali pa 12L. Vzdrževanje je več ali manj stroškovno identično. Tako da tiste 3 sekunde pa je hudo lovska, sploh če je "slab" voznik, nespreten z menjalnikom in menjanju prestav, mu tudi tistih 31PS ne pomeni nič.

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer R. Händler

Prikaži več možnosti


Free_Style
Free_Style

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 840
  • Lokacija: Celje, Laško
  • Avtomobil: BMW f11 LCI & RS Trophy

#18

Meni poraba pomeni nekaj, ker avto bi mi bil kot edino prevozno sredstvo in bi se z njim vsak dan peljal Laško-Celje in nazaj+ laufarije po celju in okolici. Tako, da je treba malo pri porabi tudi se pozanimati, sicer pa verjetno poraba ne bi bila večja kot jo imam sedaj na mojem, okoli 12l.

Pa če je letelo na mene @Taucher, imam za kruh in za preživetje tako, da naj te ne skrbi da če bom preživel=):)
Prikaži več možnosti


Taucher
Taucher

    Licence for sale

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 481
  • Lokacija: ......
  • Avtomobil: bMw 2x 3er - Z4er

#19

Meni poraba pomeni nekaj, ker avto bi mi bil kot edino prevozno sredstvo in bi se z njim vsak dan peljal Laško-Celje in nazaj+ laufarije po celju in okolici. Tako, da je treba malo pri porabi tudi se pozanimati, sicer pa verjetno poraba ne bi bila večja kot jo imam sedaj na mojem, okoli 12l.

Pa če je letelo na mene @Taucher, imam za kruh in za preživetje tako, da naj te ne skrbi da če bom preživel=):)


Ne ni "revščina" letela nate, je na splošno bil moj stavek napisan. Glede porabe pa sem siguren, da je pri novejših motorjih 3.0i ali 3.0si lahko tudi do 2L manjša kot jo imaš trenutno, je pa spet vse odvisno od načina vožnje. Pri istem načinu vožnje kot ga omenjaš, bi mogel imeti dober liter manjšo porabo z4 3.0i motorjem :ok

Urejal Taucher, 10.03.2009, 09:59.

Freude am Fahren - sigpic1625_4.gif AC Schnitzer R. Händler

Prikaži več možnosti


BMW Deutschland
BMW Deutschland

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 923
  • Lokacija: Svet
  • Avtomobil: Nemški

#20

Ja sej je logično da ne more bit 3s hitrejši avto z 31 konji več. Moja napaka! Avto je za 0.2s hitrejši samo to se itak ne opazi toliko. Ostalo so pa itak vsi isto povedali kar sem že na začetku povedal. Iste informacije, drugače pa poglej na kakšen nemški ali drug forum npr. Zpost.com če tam kaj piše o razliki med motorji Z4-ic 3.0i in 3.0si. LP
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.