Skoči na vsebino

 

Vodna črpalka E39

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
159 odgovorov v temi
dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 309
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#141

Je tudi možno, da je pihnilo tesnilo... Seveda...
Ampak potem bi motor moral tudi konkretno zakadit belo....

Kolikokrat pa si ga pregrel? Če ti poka od vretja, pa si to parkrat naredil je to škoda za motor... Ta tip se enkrat ali dvakrat pregreje do rdečega polja in je tesnilo šlo in pa za nameček še zvita glava.....


Strošek popravila z original deli, 600eur na hitro....

To je zdaj problem ko delaš sam... Vsega ne moreš preverit.....
Si probal s cevjo z vodo pretočnost čez blok?
Si probal enako čez hladilnik?
Ventilator klime si preveril?
Visco si preveril?

To so ključne komponente. Če ti vsaj en ventilator ne dela bo motor zakuhal tudi na mestu, oz na mestu še prej kot pa če se voziš.

Si probal rotor na pumpi, gal lahko vrtiš če zablokiraš jermenico? Vidim da je kovinski in se to ne more zgodit..

tesnilo za pumpo je vredu?

Sistem more bit zatesnjen 100%. Zakaj, ker če ni, potem voda zavre in imaš to kar si slišal, pokanje itd.... Drugo je, ko sistemi laufajo brez pritiska in voda ne doseže preko 90°C. Pri BMW pa je ta sistem tak, da voda lahko doseže tudi 106°C in ne zavre. Do teh 106° je namreč v poletnih mesec in ob primernih voznih razmerah čisto normalno.

Ne vem kaj bi ti še druga svetoval. Je pa res možnost, da imaš že prepihano tesnilo glave....

LP

D.
Prikaži več možnosti


gregec232
gregec232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw

#142

Kakšen šrot imam zaj not nevem ali kovinski ali plastičen...ta črpalka je od prej,ki sem jo zahteval nazaj.Na vodni pumpi je videt vse ok...vprašanje še je samo tam ko je bil termostat..če pa je res šla glava,pa bo potem šla enim par prava glava....
kr je...li pa me nebojo...
špeglar,ki se je brezobrazno obnašal je na spiski za novi gepist...
bom moral kar mehanika poiskat v bližini pobrežja,da si vsaj ogleda,in približno ve kaj bi lahko bilo...
Če mogoče kdo ve za kakšnega bi bil vesel kakršnih koli inf.
Najlepša hvala za odgovore in nasvete
lp
Gregor
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 978
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#143

Ti je kuhal že pred servisom ali se je začelo po?

Urejal bvogri, 28.07.2014, 21:13.

Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 309
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#144

bvogri, pravo vprašanje si postavil.
to tudi mene zanima, da vidimo v čem je štorija.
Samo glede na napisano potem zadeva nebi držala pol leta če sem prav prebral...

LP

D..

Saj kot sem napisal prej, pa še vedno ni bilo vse odgovorjeno

Je visco sproban? Zakaj, ker če na mestu stoji in je fuč bo motor zakuhal.
Je električni vent sproban, ker če na mestu stoji in ne dela in je povrhu še slab visco bo avto zakuhal tudi pri 20°C zunaj...

Je pumpa zdaj not kaka? z kovinskim ali plastičnim rotorjem? Je termostat original ali ponaredek? Je vse zatesnjeno okoli ohišja termostata in pri vodni pumpi...

A hladilnik pri ekspanziji tesni? Napihnjena ekspanzija mogoče? Čep ekspanzije je bil menjan?

Daj še to konkretno odpiši....

Kaj se pa mehanikov tiče, ko boš iskal, išči nekoga z poznavanjem tega motorja, ker vse ostalo je brezveze....
Jaz sem si hladilni sistem zrihtal sam. S tem da sem naredil komplet menjavo vseh komponent, ene celo preventivno.
Pred tem sem menjal motor, ker je stari bil že slab in se mi ga ni splačalo rihtat. Imel je skoraj 500kkm... Je bil že fejst predihan.

Potem se menjal ta motor, in še ogromno komponent. Glede hladilnega sistema pa sem menjal praktično vse.
(vodna pumpa, tesnila, termostat, ohišje in tesnilo, vse cevi in šelne, vse hladilnike v kompletu, ekspanzijsko in nov čep, visco in električni ventilator klima hladilnika. Pa so rekli da bo delalo na 92 do 94° poleti.. Dela od 95 do 100, če je fejst vroče in se vozim kam v hrib pride tudi do 102 ali 103° dlje ne gre. Bi pa lahko šlo komot do 106°. Je pa treba pazit če bi odpovedel električni od klime bi 100% zakuhal na prvem bregu ali stanju v koloni. Pa so preverjene vse komponente, ki so bile kupljene originalne Behr Hella itd... Komplet sistem je bil tudi očiščen in pretočnost je vredu. Tudi tesni vse, ker voda ne zginja. Mogoče v letu dni kak dcl ali pa še to ne.

Zdaj veš kako občutljiv je ta sistem. No pri novem motorju so to rešili... Pri starem pač zajebali in je treba pazit zadevo da ne odpove ker pol je pizdarija če kuhne...

Zato tudi pišem da avto more pogledat BMW mehanik, ki ve kako se streže temu sistemu.
Odstopanja pri ponaredkih pa lahko privedejo do večjih odstopanj in potem imaš še slabši in še bolj občutljiv hladilni sitem.


LP

D.

Urejal dragan klep, 28.07.2014, 21:34.

Prikaži več možnosti


schik
schik

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 250
  • Lokacija: Črnomelj
  • Avtomobil: E30 325i

#145

Pa si ziher da si pravilno odzračil sistem? Ker ko je enkrat motor vroč, se posoda več ne sme odpirat in je čist normalno da tekočina rine ven... Si mogoče kdaj opazil kako lužico antifriza na tleh preden se ti je začelo to dogajat?
Prikaži več možnosti


gregec232
gregec232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw

#146

No takole se je vse začelo,pred božičnimi prazniki se lepo peljem ob lentu in naenkrat začne lepo počasi naraščat temp....druge rešitve ni bilo kot avto takoj ustavit,in sem lepo poklicaL vlečno službo.Takoj ga odpeljema na servis.Prva napaka takoj,ki so jo odkrili visko,...pove ceno koliko bi vse skupaj stalo in sem se strinjal.Nato sem se odločil,da se še menja olje,oljni filter,zračni,brisanje intervala in tesnilo,ki je puščalo na vrhu malo olja.Svečke sem menjal sam.Tukaj so mi še menjali tesn.vijake pokrova 15kom....
Potem pa so se začele kar naenkrat pojavljati še nekatere drobnarije,predrti kiler,...itd.
Vodna črpalka je bila menjana in ni imela za sabo niti 30 tisoč,bila je original bmw,kovinska tista z slike.Oni se odločijo da ni potrebe za menjavo,nakar točno po enem mesecu opet naraščanje temp.kličem servis,odgovor pa takoj pumpa...avto tokrat prevlečemo tja.Jasno in glasno sem jim dal vedeti,da naj pogledajo,če je z njihove strani vse ok.in,če bo karkoli drugega narobe me naj prej pokličejo in pridem tja...čakam nobenega klica,drugi dan pa klic,avto porihtan,...ok..pridem po njega,prej pa še vseeno vprašam,če je potrebno kakšno doplačilo...in odgovor apsolutno,menjana je bila pumpa....potem sem pa eksplodiral,brez vprašanja,brez posvetovanja kar menjava...pridem na servis tam so pač prihajala razna nesoglasja in do kresanja isker,ampak to ni nič pomagalo,račun je pač bilo treba poravnat,poravnam in na koncu njihov odgovor:no se dejansko pumpa ni bila hin ampak je spodaj čisto malo spuščala vodo zaradi tesnila,nekaj takšnega mi je odgovoril....
to je povzročilo še večjo vretje v moji buči....in ga vprašam,če se to ni dalo kako odpravit,je rekel s tem se mi ne ukvarjamo ampak menjamo vse in to je to.
Prikaži več možnosti


gregec232
gregec232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw

#147

visko deluje normalno in vse ostalo,termostat original mam ga zunaj,okrog vodne pumpe je vse zatesnjeno,mene samo moti to,da pri pokrovu na posodi za dolivanje hl.tekočine piha zrak ven(ob straneh pokrovčka),seveda ko se segreva voda...
Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 978
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#148

Če ti piha in voda še ne vre oz. je pod vreliščem mešanice antifiza imaš prepihano glavo.
Zmeri kompresijo oz. pejt na meritev plinov v raztezni posodi...

Če bo stvar v tem pa je težko rečt kdaj in zakaj je šlo tesnilo/glava.

Urejal bvogri, 30.07.2014, 00:47.

Prikaži več možnosti


gregec232
gregec232

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: bmw

#149

Če je res šla tesnilo/glava se mi ga ne splača popravljat glede na letnik avtomobila....Čeprav je bil tehnični opravljen 29.5. in velja še celo leto...Vse bolj pa se nagibam k tem,da bi ga prodal...dobim kolk pač dobim
Prikaži več možnosti


Nemesis
Nemesis

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 814
  • Lokacija: Graz
  • Avtomobil: BMW e39 (528i, 540i)

#150

menjaj motor pa bo.
Prikaži več možnosti


dragan klep
dragan klep

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 309
  • Lokacija: Planet Earth
  • Avtomobil: E39 528iA, E65 745iA

#151

Idi prej še do kakega mehanika ki pozna ta tip motorja,

daj zmerit pline v vodi, kompresijo motorja, potem pa naprej študirat kaj za nardit.


Če je res pihnilo tesnilo, po moje se ti bolj splača menjat motor, pa iz tega pobereš kaj je uporabnega in imaš za rezervne dele.

Blok in glavo če sta ok lahko prodaš. Upaš samo da glava ni počena, potem ti menjava tesnila nič ne koristi ker ti bo spet nabijalo pritisk v sistem in motor bo spet pregret in bo kuhal.

Če se hočeš ubadat, daš glavo na rentgen... Ampak to spet stane... Zato je pri teh motorjih problem, ker glava rada spoka in si vrgel vstran denar ko si menjaval tesnilo in vijake glave, pa še defektno glavo ravnal.

V takem primeru ki ga imaš ti, če se ugotovi defekt glave, menjaš motor z drugim izpravnim.

Blok starega motorja prodaš celega, pa še kaj ti ostane, recimo sesalni kolektor, oljni separator, vžigalne tuljave, kakšne cevi, izpušni kolektor mogoče.. No kak motor pač dobiš drugi, oz kaj ti da zraven tisti ki ga prodaja.

Ugodno reši.

LP

D.
Prikaži več možnosti


Big_Al
Big_Al

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 216
  • Lokacija: Pomurje
  • Avtomobil: E39 523i LPG

#152

Na rezervniavtodeli24 sem naročil vodno črpalko GK, ki naj ne bi imela plastičnega rotorja, prejel pa sem črpalko proizvajalca STARK. Pozna kdo ta STARK, ker na forumih ne najdem nič uporabnega...

 

https://www.rezervni...i/7995442-stark

 

https://www.rezervni....si/2286796-gk 

 

Lep dan še naprej, Big_Al.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 68 625
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#153

Na rezervniavtodeli24 sem naročil vodno črpalko GK, ki naj ne bi imela plastičnega rotorja, prejel pa sem črpalko proizvajalca STARK. Pozna kdo ta STARK, ker na forumih ne najdem nič uporabnega...

 

https://www.rezervni...i/7995442-stark

 

https://www.rezervni....si/2286796-gk 

 

Lep dan še naprej, Big_Al.

A ni to firma od Iron Mana? Če je to to, potem bi morala bit boljša kot originalna :P :P :P


Pripete slike za predogled

  • stark.jpg
"All these people in the comment section who have the answers. They know how to fix everything but they can't even spell."

 
Prikaži več možnosti


bmwfahrer uki
bmwfahrer uki

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 302
  • Lokacija: Pesnica
  • Avtomobil: E39 528i,Insignia

#154

Specialisti so res,kr dajo nekaj brez da te obvestijo,da tega kar si naročo pač nimajo na zalogi.Vrni jim nazaj.


Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#155

Men so tud to naredil. Sem vzel set tensila pokrova ventilov s pušami pa so poslal nekaj svojega, kao da je enak, čeprav njihov set je bil brez puš. Sem jih poslal nekam, pa so oni vse uredil s poštnino. Sem samo na pošto prinesel, pa je vse tista za šalterjem naredila. 

 

Drugače pa priporočam vodno pumpo Hepu. Je kr razširjena na tujih bmw forumih.


Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 303
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#156

Na rezervniavtodeli24 sem naročil vodno črpalko GK, ki naj ne bi imela plastičnega rotorja, prejel pa sem črpalko proizvajalca STARK. Pozna kdo ta STARK, ker na forumih ne najdem nič uporabnega...

 

https://www.rezervni...i/7995442-stark

 

https://www.rezervni....si/2286796-gk 

 

Lep dan še naprej, Big_Al.

Vrži jim jo v glavo. GK je ok ampak raje vzamem kakšno drugo firmo.če je mogoče. Ne glede na rotor. 

Vsaka črpalka dobre znamke z plastičnim rotorjem bo zdržala čisto dovolj ni potrebe po kovinskem rotorju. Lahko je boljše ali pa tudi ne ,važen je spoj med rotorjem in osovino.

 

Original črpalka z plastičnim rotorjem je zdržala 350.000km potem jo je razbilo. :ok2 Zakaj se je ni prej zamenjalo,čisto tako iz testa  :laugh



Urejal blackberet, 16.01.2018, 23:15.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bvogri
bvogri

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 978
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E34 540i 6st. ročni

#157

Imaš tri vrste rotorjev. Plastika(prvi originali recimo in veliko aftermarketa), kovinski kjer so vecji problemi z ležaji in pa kompozitni (nov original, SIL (oem)...)

Jaz mam trenutno SIL v 328

Urejal bvogri, 19.01.2018, 12:58.

Prikaži več možnosti


Stayerc
Stayerc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 579
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e39

#158

Jaz sem pa kupil originalno in imam mir za 300k kilometrov. Staro sem preventivno zamenjal, ko je avto imel 300k. 

 

Lp, S. 


Prikaži več možnosti


Nemesis
Nemesis

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 814
  • Lokacija: Graz
  • Avtomobil: BMW e39 (528i, 540i)

#159

Vodna pumpa se kupi ta

 

http://www.dasautosp...wart_Water_Pump

 

ce hocete mir met z hlajenjem


Prikaži več možnosti


Car Uroš
Car Uroš

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 600
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: e39 530i

#160

Pretiravat pa ni treba. Raje jo enkrat na tri leta menjam z eno, ki stane 30 eur, kot da mamo pumpo 10 let, ki stane 200 eur.


Prikaži več možnosti
    • sema318is je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.