Skoči na vsebino

 

K: E61, pogojno E60

- - - - -

  • Tema je zaklenjena. Tema je zaklenjena.
130 odgovorov v temi
MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 291
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#41

Zdaj veš že vse, ima sploh smisel da ga hodim gledat?
Prikaži več možnosti
    • tonibmwkp je všeč


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#42

Zdaj veš že vse, ima sploh smisel da ga hodim gledat?


Seveda ga ima. Prosim! Če imaš le čas. Zanima me mnenje o delovanju motorja, menjalnika, itd (jaz še nisem imel nobenega avtomatika in težko sodim po par testnih vožnjah, kakšen je menjalnik). In seveda tvoja ocena splošnega stanja avta.


LP,
Tomaž
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 291
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#43

sem bil na ogledu. Poklici me na 041234465, se mi ne da pisat tukaj romana s telefonom, ker nimam se laptopa.
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#44

@Mihold - hvala lepa za ogled in strokovno mnenje. Se ti oddolžim z obrestmi ob prvi priliki.

Pogovarjamo se o temle avtu:
http://www.avto.net/...=2185948&show=1, prodaja ga PINGVIN & SCHWORZ D.O.O. - STONAURO.

Takole, kar sem si zapolnil gre priblžno takole:
- avto je bil spredaj zbit. Vrpašanje koliko. Ne manjkajo samo mrežice, je par stvari za popraviti, vključno z popravilom odbijača
- avto je na 3 letnih in 1 zimski gumi (ali obratno), gume so slabe
- avto ima nivovat. No, Mihold ga ni uspel aktivirati
- IDrive javlja napako zadnje preme, DPF (partikel filter), sprednjih luči (smernikov?)
- avto ima obrabljene diske, torej menjava komplet zavor
- avto zamuja 3.000 km z servisom in 16.000 km z servisom mikrofiltrov
- na testno vožnjo niso pustili iti, češ da mora priti pravi kupec pa po možnosti pustiti aro (???)

Torej, da bi bil avto izpraven, to pomeni:
- brezme: 1k€
- DPF: 2k€
- gume in platišča: 1k€
- odprava drobnih napak, ličarija, barvanje, mrežice odbijača, 1 ornk servis: vsaj še 1k€

Pod črto: tole je vredno za moje bukve 18k€ in nič več.

Mihold, še enkrat hvala, kar se mene tiče: next.


LP

Pripete slike za predogled

  • 535.jpg

Urejal TP, 22.04.2009, 21:22.

Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#45

Ja težko je dober avto kupiti po ugodni ceni...

Tako prav hitro postane jasno zakaj ima forumaš ,ki prodaja limuzinsko izvedbo 535d z nekaj manj opreme višjo izhodiščno prodajno ceno.

Redno servisirani in lepo ohranjeni primerki pač ne morejo imeti enako ceno kot slabo ohranjeni z mankajočim vzdrževanjem.

Upam da boš našel pravi avto za pravi denar... ampak mislim da boš moral v nemčijo ponj:ok sploh glede na to, da veš kaj hočeš in to kar hočeš ni osnovno opremljen avto in hkrati tudi dobro vzdrževan pa še ugodna (recesijska) cena... "no go" pri nas...
Objavljena slika:besen
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#46

Še en input, da ne bo šel dan mimo brezveze. Imamo resnega kandidata.

Ta sicer ni bajno opremljen, slabo pa tudi ne, gre pa takole:
- 535dT
- 2005/4
- 136.000km
- Oprema:
- steptronic,
- 16:9 navi,
- razširjena klima,
- komfort sedeži,
- gretje sedežev (Veloce! nekaj zate)
- hlajenje sedežev (to je pa že preveč, a ne Veloce? ;-)) )
- memory,
- zložljiva ogrevana ogleda,
- avtomatsko zatemnjevanje ogledal
- črno usnje
- temen les
- kadilski paket (ni zakajen)
- zaščita proti soncu na zadnji vratih
- tempomat,
- govorne komande,
- xenon,
- bloetooth,
- nokia instalacija (ehhh)
- paket za urejen prtljažnik (predalčki)
- mreža prtljažnega prostora
- strešne sani
- original BMW kljuka (videti je skoraj nerabljena)
- PDC spredaj in zadaj

Testno vožnjo je opravil brezhibno. Edino moja draga ni prepričana, če ne bi zraven tega avta rabil še pilotskega dovoljenja, samo leti zadeva prenizko. :-D

Napake:
- rahlo poseden levi bočni del sedala voznikovega sedeža (ni panike)
- rahlo večja reža med levim blatnikom in haubo
Zaleten po mojem ni bil, če že potem samo površinsko.

Avto ima kompletno dokumentacijo in je preverljiva. "Slučajno" je seveda spet ravno pri servisu...

Manjkajoča oprema, da bi bil 100 od 100:
- dynamic drive
- adaptive xenon
- panorama

Cena bi bila zadnja, zadnja, zadnja 22.9k€, pa za cca. slabega jurja mi da opreme (nove zimske gume, dodatna nova alu platišča, servis, in kakšno malenkost). Pod črto, 22k€


LP
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#47

Ja težko je dober avto kupiti po ugodni ceni...

Tako prav hitro postane jasno zakaj ima forumaš ,ki prodaja limuzinsko izvedbo 535d z nekaj manj opreme višjo izhodiščno prodajno ceno.

Redno servisirani in lepo ohranjeni primerki pač ne morejo imeti enako ceno kot slabo ohranjeni z mankajočim vzdrževanjem.

Upam da boš našel pravi avto za pravi denar... ampak mislim da boš moral v nemčijo ponj:ok sploh glede na to, da veš kaj hočeš in to kar hočeš ni osnovno opremljen avto in hkrati tudi dobro vzdrževan pa še ugodna (recesijska) cena... "no go" pri nas...


:) Preberi še prejšnji in nasledji post.

LP
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#48

Imam še alternativo, podoben avto kot zgoraj opisani 535dTA (še barva je ista), samo 530dTA (231KM). Je pa 2005/10, torej že po tehničnem FL, pa je bež usnje, ne črno, pa svetel les.
Ima več:
- dynamic drive
- adaptive xenon

Ima manj:
- kljuko
- senčniki v zadnjih vratih
- dodatna platišča
- zimske gume
- švohnejši motor

Kilometri: 102.000 (torej 34.000 manj od omenjenega 535d).

Ta bi stal cca. 1.500€ več

Oba sta v podobnem, torej zelo zglednem in dokumentiranem tehničnem stanju.


Čisto iz firbca in malce za zabavo - katerega bi izbrali?

LP

Urejal TP, 22.04.2009, 21:56.

Prikaži več možnosti


mjemec
mjemec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 397
  • Lokacija: Škofja Loka
  • Avtomobil: 335i

#49

535d absolutno :-D
Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#50

Čisto iz firbca in malce za zabavo - katerega bi izbrali?

LP


Pri nobenem nisi napisal aktivni volan? nimata te zadeve?

Kaj pa tisti iz KP ki si ga vozil je imel aktivni volan? Pa HUD?

Obe zadevi so poleg sedežev in dynamic drive nepogrešljivi... preprosto moraš jih imet ker je razlika kot noč in dan.

Jaz bi se obeh ognil in izbral kakšnega na pravo gorivo:laugh
Objavljena slika:besen
Prikaži več možnosti


yamasaki
yamasaki

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 393
  • Lokacija: Ljubljana

#51

Piz.a ko ni panorame...:-D

Osebno bi teško to prebolel.:jok

Urejal yamasaki, 22.04.2009, 21:59.

Kupio bmw umro od gladi.
Prikaži več možnosti


bimmer 5
bimmer 5

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 810
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: Bmw 528ia,VW Passat BMT

#52

Imam še alternativo, podoben avto kot zgoraj opisani 535dTA (še barva je ista), samo 530dTA (231KM). Je pa 2005/10, torej že po tehničnem FL, pa je bež usnje, ne črno, pa svetel les.
Ima več:
- dynamic drive
- adaptive xenon

Ima manj:
- kljuko
- senčniki v zadnjih vratih
- dodatna platišča
- zimske gume
- švohnejši motor

Kilometri: 102.000 (torej 34.000 manj od omenjenega 535d).

Ta bi stal cca. 1.500€ več

Oba sta v podobnem, torej zelo zglednem in dokumentiranem tehničnem stanju.


Čisto iz firbca in malce za zabavo - katerega bi izbrali?

LP

Hmmm:),

nobenega:napaka
Išči naprej, BMW 530IAT (258 km).

Bimmer 5:cool
Stairway to heaven!
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#53

Pri nobenem nisi napisal aktivni volan? nimata te zadeve?

Kaj pa tisti iz KP ki si ga vozil je imel aktivni volan? Pa HUD?

Obe zadevi so poleg sedežev in dynamic drive nepogrešljivi... preprosto moraš jih imet ker je razlika kot noč in dan.

Jaz bi se obeh ognil in izbral kakšnega na pravo gorivo:laugh


530dAT ima aktivni volan.

Koprski 535d ima aktivni volan in adaptivni xenon, HUD pa ne. Ima tudi ene 15 napak preveč.


LP
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#54

Dynamic drive, active steering... ja, fajn reč, ampak če ni, ni. Jaz bi to imel, še bolj panoramo, ampak po parih tednih lutanja po SLO in celi noči surfanja po SLO in DE, pa tudi ITA, je to za ta denar DALEČ best buy. Oba avta imata večino od opreme kar sem hotel, po naročilu avti so pa v salonih. Malce dražji...

Osebno bi seveda tudi 530iAT. Oz. popravek - osebno bi 550i. :laugh Naslednji avto bo pa kljub vsemu daily driver in family wagon. In glede na dejstvo da za ta denar ne dobim sence od 530iAT, bi požrl dol tudi dizla. Sploh 535.:ok

Sem sicer precej indiferenten med bencinom in dizlom. Za dušo bi raje bencin (anyday), ampak to lahko pride še na vrsto tudi čez par let. Je pa 535d spoštovanja vreden stroj. Po občutku vožnje ne zaostaja dosti za v8 bencinarjem, brez heca (zadeva ima 340Nm pri 1.000 obratih in je odziven ko naspidiran pes). Manjka pa ena velika zadeva v primerjavi s slednjim - zvok. Po drugi strani je pa poraba bistveno nižja kot pri V8. Ne moreš verjet, kaj kaže trenutna poraba pri 150km/h, glede na 272KM pod haubo. S tem da je zvok proti prejšnjemu R4 dizlu še vedno krepko boljši. Ni bencinar, se pa da živeti tudi s tem.

Še dodatno dejstvo je, da sem prejšnji avto bolj kot ne prodajal za hec in ga jasno prodal, sedaj sem precej nepričakovano brez avta. Švercam se z očetovim cliotom. OK, sta 2 avta pri hiši, vseeno pri 4 članski familiji in 2 v službi ni piknik. Ne bi rad iskal avta 1 leto. Prihaja tudi čas izletov, morja... skratka, tole se mi zdi dobra prilika in ne bi rad čakal predolgo.

Skratka, če ima kdo na sledi podobno opremljen in ohranjen 530iAT za podoben denar, bom RES HVALEŽEN. Zaekrat se pa tehtnica nagiba v d smer...

LP

Urejal TP, 22.04.2009, 22:47.

Prikaži več možnosti


Levči
Levči

    TomKruz™ VT Roadmanager

  • Moderator
  • Sporočil: 3 673
  • Lokacija: Veleje

#55

Skratka, če ima kdo na sledi podobno opremljen in ohranjen 530iAT za podoben denar, bom RES HVALEŽEN. Zaekrat se pa tehtnica nagiba v d smer...
LP


Jaz bi avtomat izbral le pri osmaku... bencinskemu šestaku bolj paše ročni... ampak to sem pač jaz.

Ne vem ali si preizkusil prednosti aktivnega volana na močno ovinkasti cesti... :avto jaz bi izbral tega, ki ima to opcijo torej 530d.
Objavljena slika:besen
Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#56

Jaz bi avtomat izbral le pri osmaku... bencinskemu šestaku bolj paše ročni... ampak to sem pač jaz.

Ne vem ali si preizkusil prednosti aktivnega volana na močno ovinkasti cesti... :avto jaz bi izbral tega, ki ima to opcijo torej 530d.


Tole imaš prav, z dopolnilom. Na 535d pade avtomat kot ata na mamo. Cuker! E60 530d, vsaj 218KM ima težave. E39 3.0d - ok, stvar okusa, meni osebno se ni zdela preveč posrečena kombinacija. Premalo odzivnosti med 1.000-1.800 obrati, sploh do 1.500 praktično skoraj brez navora. E60 3.0d 231 KM pa jeba - nisem še vozil... Tudi to me malce drži nazaj.

Po malce nočnega premisleka...

535d:
- ima zavesice zadnjih vrat (tole je ZLATA vredno, vsaj pri nas)
- ima kljuko (ok, rabim 1x letno)
- sigurno dela dobro z avtomatom
- črno usnje (zelo neobčutljivo)

530d:
- dynamic driver active steering (ja, je velik plus. rabim pa to spet cca. 1x letno. Z 2 malima otrokoma zadaj ne moreš zalagati ovinkov, na poti na morje tudi ne, po mesti tudi bolj kot ne, da se pa sam peljem nekam po ovinkasti cesti je pa res redko)
- bež usnje... ne vem v čem je res poanta, ampak 2 kolega imata oz. sta imela to kombinacijo in prisegata da to z otroci ne gre skupaj
- konec koncev, 1.5k€ dražji, pa še vsaj 1 set gum je za dokupiti, torej 2k€ razlike

Bolj me vleče na 535d.

OK, dobim danes še eno ponudbo za 3 avte (spet vsi dizli; sem naročil iskanje 530i, 258KM, ni ponudbe sploh????).

LP,
Tomaž
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 045
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#57

No, moje mnenje sicer že poznaš, ampak - bistvo bencinskega motorja je v enostavnejšem vzdrževanju (predvsem cenovno prijaznejšem - na dolgi rok), enostavnejši uporabi in čistejšem (in manj smrdečem) izpuhu. Boljši zvok je le ena izmed prednosti. :-D

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


TP
TP

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 290
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: e61 535d

#58

Vse res, ampak e61 530i za normalen denar - ga ni. Kaj naj? Pa še avtomat mu ne paše ravno idealno.

Še dodatno, jaz bom s tem avtom naredil 50.000km. Max. Torej bo to še vedno best buy za naslednjega kupca. Vse pa tudi ne bo crknilo v teh km.

LP
Prikaži več možnosti


gerchy
gerchy

    License for everything!

  • Administrator
  • Sporočil: 10 045
  • Lokacija: 03
  • Avtomobil: z dost' dinamike!

#59

Ja, res je, pri nas so bencinski motorji redki. Modna muha pač. :)
Ampak ker si ogleduješ avtomobile s 150.000 (vprašljivimi) kilometri, je dodatnih 50.000 na 100.000 podlage ravno dovolj, da je motor zrel za kakšno obnovo - kar pa pri dizelsko gnanih motorjih cenovno ni ravno mačji kašelj.

Ker si želiš zmogljiv motor, bi mogoče bi 545iA bil dobra alternativa, časi so pravšnji, da bi čez mejo znal dobiti kaj ugodnega. Tudi več težav je bilo omenjenih z novejšimi šestvaljniki serije N. Čez pet let, ko ga boš prodajal, bo tudi 535d med težje prodajanimi vozili. Pa tudi če ne bo - raje 5 let uživanja, ker če bi hotel "best buy" avto za naslednjega kupca, bi moral izbirati v drugem segmentu.

Pa vedno si si želel V8 ... :hihi

slovenska-konoplja.png

Prikaži več možnosti


Bavaria fan
Bavaria fan

    The one and only

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 16 702
  • Lokacija: v najlepšem mestu na svetu, de
  • Avtomobil: skunk :)

#60

Če bi se jaz odločal med zgoraj omenjenima, bi se odločil za 530d:ok

Sem vozil E92 330dA in moram reči, da sem bil zelo pozitvno presenečen nad temu motorjem. Gre zelo dobro (se vozil že svašta), predvsem navdušojoč je navor. Greš na AC z 60-80km/h, ga pohodiš do polovice in je takoj 160 notri:eek Če primerjam proti E92 330iA se mu zelo pozna več navora in boljša prožnost. Zvok je pa tudi izredno lep. Dočimer sem pa pogrešal zvok šestaka pri 5-6000 obratih. To je pa neprecenljivo. Razlika v porabi med 330i in 330d je bila pa na relaciji med 2 in 3 litre. Zelo pozitivno me je presenetil dizel, ko je iz LJ do NG porabil po omejitvah samo 5,8:eek Po čistem mestu pa 10. Povprečje se je potem ustalilo na 8,5 - je bil pa avto čisto nov.

Sory malo me je zaneslo. Se pravi glede na večjo težo bi bil 530dTA malo počasnejši, ampak še vedno je za današnji promet več kot dovolj hiter in dinamičen. Seveda bi bil 535d boljši, poraba je po specifikacijah ista, samo se meni osebno zdi popolnoma odveč. Tak avto prosi, da ga pelješ vsaj 160, kar je pa v današnjem času (promet + policaji) nemogoče. Taki avtomobili so delani za hitre autobane. Konstantno 130km/h bo bolj kot ne muka že s 530d, kaj šele 535d:-D

Roloje za sonce zadaj pa lahko tudi naknadno vgradiš, prav tako vlečno kljuko.

Aja, ko si omenil usnje. Jaz osebno bi raje izbral svetlega kot temnega. Že tako, bo notranjost utesnjena brez panorame (sem že ko RobertH, odkar imam panomaro na svojem avtomobilu:mljask), s črnim usnjem pa še bolj. Res, da je svetlo usnje bolj občutljivo na umazanijo, ampak, če imaš vsaj malo disciplinirane otroke in če ga 1x na 14dni do mesec ščistiš in namažeš bo super. Na E92 je bilo notri temno rjavo usnje in lahko samo rečem ne hvala. To ne moreš verjeti kako se je to usnje segrelo na soncu (+ črna zunanjost). Ko sem se v kratkih hlačah usedel, se je koža kar zapekla na usnje. Od takrat naprej mi je skoraj ljubše, če ga avto nima. Dočimer pri E39 od kolega pa nisem imel nobenega problema, pa ima črno usnje!

Dost filozofiranja.

Me pa samo še nekaj zanima glede tistega, ki ga je šel Miha pogledati. Servis mikrofiltrov. A to naj bi bila menjava mikrofiltrov ali kaj?
Mein Kopf ist ein Labyrinth. Mein Leben ist ein Minenfeld.
Prikaži več možnosti