Skoči na vsebino

 

DKG vs SMG

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
36 odgovorov v temi
pehtren
pehtren

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 473
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#21

Mislim, da je številka zaporednih štartov manjša kot 30, nisem pa prepričan, zihr piše kaj v navodilih.

Drugače Žan, si mi uzel besede z jezika, tudi sam mislim, da je SMG bolj fun menjalnik, pri DKGju oz DSG-ju imaš prevelik občutek, da dela elektronika namesto tebe.

Še zmeraj je pa 6 gang zame zakon :)
Joy turns gasoline into adrenaline! :mznak
Prikaži več možnosti


BBojan
BBojan

    Bivši nick Bojan-Žan

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 536
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: E46 "323td" ;)E87 120d

#22

Mislim, da je številka zaporednih štartov manjša kot 30, nisem pa prepričan, zihr piše kaj v navodilih.

Drugače Žan, si mi uzel besede z jezika, tudi sam mislim, da je SMG bolj fun menjalnik, pri DKGju oz DSG-ju imaš prevelik občutek, da dela elektronika namesto tebe.

Še zmeraj je pa 6 gang zame zakon :)

Res je:ok :ok

Če bi imel avto za vožnjo na grip, bi obvezno imel SMG (desna noga na gasu, leva na bremzi in gas:mljask). Za vsakodnevno uporabo pa bi najbrž izbral ročnega:)
Zakaj bi imel novega Audija, če imam lahko starega BMWja?!:ok2
Prikaži več možnosti


icy
icy

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 17
  • Lokacija: Ljubljana

#23

Dober članek!

"ROČNI NAČIN
Pri mirni vožnji je SMG kar zahteven in se ga moraš prav naučiti prestavljati. Največ pomaga "resetiranje" menjalnika. Med 50 in 100km/h daš v N in za 3 sekunde stisneš obe prestavni ročici. Hecno je, da ni nobenega piska ali znaka, da si uspel s postopkom resetiranja. Kljub temu boste hitro opazili razliko; prestavljanje je bolj mehko in manj je cukanja pri nižjih vrtljajih"

Glede na to, da se je pri mojem SMG vsake toliko časa prestavljalo pri nižjih vrtljajih bolj na grobo, sem omenjeno preizkusil in moram reči, da se po "resetiranju" dosti bolje odreže menjavanje. Zanimiva zadeva kajti tega postopka prej nisem vedel.
Prikaži več možnosti


matej0011
matej0011

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 945
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 320dT

#24

ROČNI NAČIN
Največ pomaga "resetiranje" menjalnika. Med 50 in 100km/h daš v N in za 3 sekunde stisneš obe prestavni ročici. Hecno je, da ni nobenega piska ali znaka, da si uspel s postopkom resetiranja. Kljub temu boste hitro opazili razliko; prestavljanje je bolj mehko in manj je cukanja pri nižjih vrtljajih. Dodatno še pomaga, če med prestavljanjem malenkostno spustimo nogo s plina. Kljub temu bodo potniki še vedno kimali, še posebaj v nižjih prestavah.


Kako pa potem prideš do tistega "grobega" prestavljanje nazaj?
Prikaži več možnosti


QPE
QPE

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 262
  • Lokacija: Novo mesto
  • Avtomobil: Mystic blau oil guzzler

#25

Kako pa potem prideš do tistega "grobega" prestavljanje nazaj?


S tem da tisti pedal, namenjen desni nogi, pritisneš v podn :ok2
Bolje imet parkinsonovo in pol špricerja polit kot alzheimerjevo pa pozabit spit
Prikaži več možnosti


Guleb
Guleb

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 272
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: F80

#26

V bistvu je tole resetiranje namenjeno za menjavo pnevmatik (vsaj tako v navodilih, glej pod menjavo gum).

Potem pa se menjalnik "uči" in postane grob, zato sem se že navadil, da po tiščanju in pred vsakim družinskim izletom resetiram menjalnik. Tako ni cukanja in prikimavanja.
Prikaži več možnosti


perobmw
perobmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 504
  • Lokacija: SnoopyLand
  • Avtomobil: --------:)

#27

Kaj je mogoče kaka posebnost pri zagonu motorja (SMG),v kateri poziciji moreš imet ročko(je določeno):confused :confused
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!!
Prikaži več možnosti


Guleb
Guleb

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 272
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: F80

#28

Kaj je mogoče kaka posebnost pri zagonu motorja (SMG),v kateri poziciji moreš imet ročko(je določeno):confused :confused


Jp, za zagon mora biti v N, ko ga ugasneš, je pa raje v prestavi kot v N.
Prikaži več možnosti


perobmw
perobmw

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 504
  • Lokacija: SnoopyLand
  • Avtomobil: --------:)

#29

Jp, za zagon mora biti v N, ko ga ugasneš, je pa raje v prestavi kot v N.

Ker sem enkrat gledal oddajo in je reko,da si lahko srečen če znaš sploh avto vžgat (SMG) .Ker vsi poznajo P,R,N,D,to je pa le nekoliko drugače.Verjetno.
The M3 Coupe. You’ll never look back!
Get In, Sit Down, Shut Up, Hold On! M3 goes on!!
Prikaži več možnosti


cruiser
cruiser

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 304
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: E46 M3, E70 X5

#30

Nobena umetnost ni vzgat SMGja :)

Ce bi se pa kdo rad posebej poglobil v SMG2...
http://leo.nutz.de/d...ning_manual.pdf
http://leo.nutz.de/d...G II Manual.pdf

Urejal cruiser, 06.05.2009, 12:31.

Prikaži več možnosti


Panda
Panda

    Ailuropoda melanoleuca

  • Administrator
  • Sporočil: 3 308

#31

Nobena umetnost ni vzgat SMGja :)


Hmmm, jaz pa mislim, da ko avto z SMG pride na tehnični pregled in da lastnika ni zraven, lahko vseeno nastane malo kolone. :-D
Prikaži več možnosti
    • Bavaria fan je všeč


Mad Max
Mad Max

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Domžale

#32

Tale tema se mi zdi najbolj primerna zato bom kar tukaj vprašal oz. podal svoj komentar...gre se za vozilo m3 e92

Sam se izredno nezadovoljen iz DKG menjalnikom v D načinu ( avtomatsko prestavljanje ), saj je ,,luknja,, precej opazna ko menjalnik prestavi npr. iz 4 v 2. oz. takrat ko prideš v kakšno križišče kjer ti menjalnik znižuje prestave potem pa npr. spelješ ali pa le ponovno pospešiš in menjalnik kar ne ve čisto natančno v katero presatvo bi dal 1 ali 2. + to da vmes traja vsaj sekunda da našalta v 2.prestavo in spet cukne, v glavnem napram DSG se skrije v vsakem pogledu( tam vse poteka gladko)...večkrat sem ga že resetiral, ampak se lepše (beri prej prestavlja glede na obrate motorja ) samo navzgor, navzdol je stanje enako. Moti me da je vmes tista luknja kjer kar nekako ,,zablokira,, in potem sam prestavi v 2.prestavo pa še to z zamikom, tako da imam večino časa skoz na ročnem načinu, ker drugače zgubim živce :-D

Ima še kdo podobne ,,probleme,,?
Prikaži več možnosti


SONiK
SONiK

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 159
  • Lokacija: 07
  • Avtomobil: e39 530iM

#33

Tale tema se mi zdi najbolj primerna zato bom kar tukaj vprašal oz. podal svoj komentar...gre se za vozilo m3 e92

Sam se izredno nezadovoljen iz DKG menjalnikom v D načinu ( avtomatsko prestavljanje ), saj je ,,luknja,, precej opazna ko menjalnik prestavi npr. iz 4 v 2. oz. takrat ko prideš v kakšno križišče kjer ti menjalnik znižuje prestave potem pa npr. spelješ ali pa le ponovno pospešiš in menjalnik kar ne ve čisto natančno v katero presatvo bi dal 1 ali 2. + to da vmes traja vsaj sekunda da našalta v 2.prestavo in spet cukne, v glavnem napram DSG se skrije v vsakem pogledu( tam vse poteka gladko)...večkrat sem ga že resetiral, ampak se lepše (beri prej prestavlja glede na obrate motorja ) samo navzgor, navzdol je stanje enako. Moti me da je vmes tista luknja kjer kar nekako ,,zablokira,, in potem sam prestavi v 2.prestavo pa še to z zamikom, tako da imam večino časa skoz na ročnem načinu, ker drugače zgubim živce :-D

Ima še kdo podobne ,,probleme,,?


Napram DSGju se skrije vse, trenutno. Opisana stvar tudi mene moti pri SMG II,kjer je to še bolj izrazito, ker ni dvojne sklopke, zato bi jaz rad šel iz SMG na DSG..

Urejal SONiK, 17.09.2013, 19:38.

M3 drivers have no friends - Jeremy Clarkson

Prikaži več možnosti


Chivas Regal
Chivas Regal

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 729
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: E46

#34

Napram DSGju se skrije vse, trenutno. Opisana stvar tudi mene moti pri SMG II,kjer je to še bolj izrazito, ker ni dvojne sklopke, zato bi jaz rad šel iz SMG na DSG..


recimo pri Audiju je DSG imenovan S-tronic, a vseeno nebi ravno rekel, da se recimo Tiptronic skrije, slednjega imajo tako v A6 3.0 TDI Biturbo kot v novem RS6, pač zaradi navora S-tronic vgradnja ni možna.
Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 086
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#35

Ampak SMG ni tiptronic.... on piše o SMG in DKG, ne Atomatik ( kjlasičen vs DGK:)
Prikaži več možnosti


komandantmark
komandantmark

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 761
  • Lokacija: -
  • Avtomobil: -

#36

Fajn bi bilo, če bi namesto oznak SMG/DSG/DKG/x-Tronic uporabljali ''robotiziran ročni, z dvojno sklopko, avtomatik'' itd.

Včasih je že težko slediti vsem komercialnim kraticam :)
Prikaži več možnosti


Shebo
Shebo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 397
  • Lokacija: Posavje

#37

SMG ne paše med ostale...
I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
Prikaži več možnosti