Prevec se s temi konji ubadas pomoje, vse drugo moras prej zrihtat da se bo avto peljal.
Treba je met nek cilj, luč na koncu tunela in upat, da ni vlak.

Ideja, kolkrkol smešno in izpeto se to sliši je narest 'supercar' ne samo še en športn avto. Da se, to je blo že večkrat demonstrirano s strani drugih, probam pa lahko tudi sam.
Ne vem, ce ti bojo tele podatki kaj prav prisli, nasvet nekoga ki to dela in naredi 12+ avtomobilov na leto ze 35 let pa je sledec;
Kompresijo drzi nizko 8:1, ce zelis 500+ konj (ce bi delal manj moci bi bilo ok tudi 9:1)...najbolj pomembno delo pa bos naredil, ce bos res, res dobro naredil izolacijo okoli kolektorjev in turbin...tam je res vroce in to je najvecji hendikep teh motorjev...
Drugace pa, saj sigurno poznas...Kelly Moss Motorsport je precej tega naredil...
Spodaj je link za katerega je moj UK clovek sodeloval pri izdelavi...mogoce pa kaj prav pride...
https://buildracepar...ss-944-gtr-001/
Pravi da sicer razen ECU, katerega bi on osebno izbral drugega in ne Halteck (pac dela samo z RL in Motec, osebna preferenca) imas kar dobre sestavne dele, vseeno pa predlaga da nekoliko zmanjsas pricakovanja na 500PS, ker bos z tem naredil motorju veliko uslugo na dolgi rok...1Bar boosta pa bo delal lep lep cas...
Ce pa se ti tole zdi brez smisleno, just ignore 
Nene, zelo smiselno in hvala, da si vprašal dejansko legendo, si štejem v čast vsekakor da nekdo takega kova vrže uč in poda mnenje.
Vzeto na znanje za 500. Kakorkoli se bo postopoma višal boost in spremljalo kaj se dogaja in kje je cona "komforta".
Kar se tiče MoTeC pa se definitivno ne strinjam. Motec je na najvišji ravni motosporta, to je res. Ampak. Za take vrste projekt je absolutno predrag in preveč arhaičen, zaspal na stari slavi za konfigurirat motec moraš res dobro znat motec konfigurirat, stvari so totalno nelogično postavljene, software je kontraintuitiven, vse funkcije so plačljive in sistem je hitro 50k+, pol support je drag ko svinja in rabš ga.
Haltech je po drugi strani zelo plug&play, support je zastonj, ogromno dokumentacije, nobenih naročnin na funkcije, vrhunsko.
20-30 let nazaj je bil motec kralj, ostali so mel pa db9 in printerske konektorje pa dos sw. Zdaj so drugi časi, haltech je danes za tak projekt vrhunska izbira.
Motec je sila neprijazen do DIY projektov. Za motorsport s 7 mestnimi € številkami in mojstra z motec majco, laptopom in 8000 neto ja. Zame in za garažno produkcijo pa niti pod razno.
Urejal voith, 15.04.2025, 20:50.