Skoči na vsebino

 

Moj Porsche DIY

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
1459 odgovorov v temi
voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1441

Nisem jaz majster tle, majstri so v borg warner, kjer so naredili aftermarket turbo, ob katerem se vsakemu wannabe inženirju kot sem tudi jaz, slina pocedi iz kota ust.

Pa tudi single ni čist single ker turbina je twin scroll, kar pomeni, da pulzi enega in drugega para cilindrov ločeno izmenično pihata nanjo. Dodaš še material turbine, titanijnev aluminid, ki je bistveno, bistveno lažji od navadnih inconel turbin, in keramične krogljične ležaje, ki so proti puši dan in noč in dobiš čist druge lastnosti.

Kombinacija tega, visokega kompresijskega razmerja in majhnega volumna med turbino ter throttle body-em, (vodni intercooler v kolektorju namesto klasičnega intercoolerja in metrov cevi) je recept, ki ga uporabljajo novejši turbo motorji za dostavo kvalitetnega turbo fun-times.

Nič tle ni na mojem zeljniku zrastlo, men je samo všeč 944 platforma zato se s temi koncepti igram na njej. Želim restomod na nivoju canepa 959, kar je visok cilj ampak ciljat je treba vedno visoko. :)

Urejal voith, 14.04.2025, 15:56.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, naliM, DreamBMW in 6 ostalim je všeč


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 53 634
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#1442

Hudo stari...... tole bi morali spet delat. Oblika je brezčasna.489692768-10231620415885252-393543975438

 

488222338-10231620415405240-690087678021


ARHITEKT
Prikaži več možnosti


vwdrajver
vwdrajver

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 397
  • Lokacija: NM

#1443

A na kakšen bmwslo crowdfunding pa ne bi pristal?

Razumem da imaš dovolj € in da uživaš v delat počas, ampak tole je res finančna bolanija.

 

A to lahko mi kot skupnost skreiramo?


Prikaži več možnosti
    • voith je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1444

Zanimiva ideja ampak ne, pol postane še ena odgovornost in dolžnost do nekoga, v tem primeru vas sofinancerjev.

Odgovornosti in dolžnosti pa mam zadost. :)

Bom pa zdele probal malo bolj resno se lotit zadeve ker 98% kosov mam, samo voljo rabim, te sem pa zdej ko postaja spet podobno avtu dobil nekaj.


Btw, tkole se pa amerikanci lotijo 500+

Screenshot_20250415_191241_Reddit.jpg

Urejal voith, 15.04.2025, 18:50.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • _T_O_M_O_ in WhiteTiger uporabnikom je všeč to sporočilo


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39 901
  • Lokacija: Ljubljana

#1445

Prevec se s temi konji ubadas pomoje, vse drugo moras prej zrihtat da se bo avto peljal.
Prikaži več možnosti


Underdog
Underdog
  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 441

#1446

 

Sem mel komplet 300 konjski motor sestavljen sam pod kombinežo bi ga moral spravt, pa mi ni bil izziv. 300 konjski je stock. na LOW setting ok, ampak na high mora pa porint okol 600, če ne to ni nč vseskp. Hočem pa, da je delivery smooth, tko super smooth.  600 konjski avto, ki te brcne pri 4500 rpm to zna vsak. Umetnost, vsaj meni, je narest res dober turbo motor.  Sicer nisem tak strokovnjak, da bi bil 100% v svoj prstop, ampak mislim, da je to prava smer glede na to kar sem se o tej temi naučil skozi čas. 
 
Komplet je tak, pa sigurno sem še kaj pozabil.  
 
ecu:
Haltech Platinum sport 1000 + canbus Iq3 Logger dash (vse odklenjeno)
Haltech WB1, canbus wideband za closed loop
J&S interceptor - individualni knock retard za vsak cilinder posebaj
1000cc injector dynamics EV14
sekvenčno vse in closed loop vse.
 
Bremze:
spredaj OE big red brembo z 964 TT, diski 928 GTS
Zadaj 944 TS stock setup, (enak kot zadnji na 964TT)
Teves MK60
Zavorni cilinder (skupaj z zavornim ojačevalcem) 25/22 M3 CSL
Najbolj pomembno tle mi je avtomatsko elektronsko proporcioniranje, sovražim porschejeve fiksne proporcijske ventile. Pa jasno moderen 4 kanalni abs. Al ga bom dal kodirat na motorsport mapo al ne, to bom videl. 
 
Turbo: 
EFR 7670, keramični krogljični ležaji, turbina iz titanijevega aluminida, twin scroll z integriranimi wastegate, bov in solenoid ventili
 
Podvozje: 
vse od turbo S M030 (turbo cup) se pravi širši offset, tadebeli stabilizatorji. 
 
Amortizerji:
mam originalne turbo cup s štempli in vse
mam turbo S konije
 
Mogoče kaj modernejšega sčasoma.
 
Mašina
968 glava z variocam
944 2.7 blok
944 S2 glavna gred s harmoničnim damperjem v jermenici
Andial Mahle 3L 8v bati, dodelani za 16v 
H ojnice enega nemškega proizvajalca, ki jih dela tudi za koenigsegg (pozabil ime)
Chargecooler iz B85 v custom sesalnem kolektorju 
 
Menjalnik 
AOR - prva in druga ojačani, LSD, hladilnik etc. Teh so bili deležni prvi turbo S pol so začel slabše tlačit not. 
930 sklopka
 
 
Cel avto bo vreden 10 jurjev not bo pa 200. :)

 

Ne vem, ce ti bojo tele podatki kaj prav prisli, nasvet nekoga ki to dela in naredi 12+ avtomobilov na leto ze 35 let pa je sledec;

Kompresijo drzi nizko 8:1, ce zelis 500+ konj (ce bi delal manj moci bi bilo ok tudi 9:1)...najbolj pomembno delo pa bos naredil, ce bos res, res dobro naredil izolacijo okoli kolektorjev in turbin...tam je res vroce in to je najvecji hendikep teh motorjev...

 

Drugace pa, saj sigurno poznas...Kelly Moss Motorsport je precej tega naredil...

 

Spodaj je link za katerega je moj UK clovek sodeloval pri izdelavi...mogoce pa kaj prav pride...  :confused 


https://buildracepar...ss-944-gtr-001/


Pravi da sicer razen ECU, katerega bi on osebno izbral drugega in ne Halteck (pac dela samo z RL in Motec, osebna preferenca) imas kar dobre sestavne dele, vseeno pa predlaga da nekoliko zmanjsas pricakovanja na 500PS, ker bos z tem naredil motorju veliko uslugo na dolgi rok...1Bar boosta pa bo delal lep lep cas...  :cool 
 

 

Ce pa se ti tole zdi brez smisleno, just ignore  :ok



Urejal Underdog, 15.04.2025, 19:34.

"If In Doubt, Flat Out" ;)

Prikaži več možnosti
    • Nixxon, acx, bmw330cd in 4 ostalim je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1447

Prevec se s temi konji ubadas pomoje, vse drugo moras prej zrihtat da se bo avto peljal.

Treba je met nek cilj, luč na koncu tunela in upat, da ni vlak. :ok2

Ideja, kolkrkol smešno in izpeto se to sliši je narest 'supercar' ne samo še en športn avto. Da se, to je blo že večkrat demonstrirano s strani drugih, probam pa lahko tudi sam.


Ne vem, ce ti bojo tele podatki kaj prav prisli, nasvet nekoga ki to dela in naredi 12+ avtomobilov na leto ze 35 let pa je sledec;
Kompresijo drzi nizko 8:1, ce zelis 500+ konj (ce bi delal manj moci bi bilo ok tudi 9:1)...najbolj pomembno delo pa bos naredil, ce bos res, res dobro naredil izolacijo okoli kolektorjev in turbin...tam je res vroce in to je najvecji hendikep teh motorjev...

Drugace pa, saj sigurno poznas...Kelly Moss Motorsport je precej tega naredil...

Spodaj je link za katerega je moj UK clovek sodeloval pri izdelavi...mogoce pa kaj prav pride... :confused https://buildracepar...ss-944-gtr-001/
Pravi da sicer razen ECU, katerega bi on osebno izbral drugega in ne Halteck (pac dela samo z RL in Motec, osebna preferenca) imas kar dobre sestavne dele, vseeno pa predlaga da nekoliko zmanjsas pricakovanja na 500PS, ker bos z tem naredil motorju veliko uslugo na dolgi rok...1Bar boosta pa bo delal lep lep cas... :cool


Ce pa se ti tole zdi brez smisleno, just ignore :ok

Nene, zelo smiselno in hvala, da si vprašal dejansko legendo, si štejem v čast vsekakor da nekdo takega kova vrže uč in poda mnenje.

Vzeto na znanje za 500. Kakorkoli se bo postopoma višal boost in spremljalo kaj se dogaja in kje je cona "komforta".

Kar se tiče MoTeC pa se definitivno ne strinjam. Motec je na najvišji ravni motosporta, to je res. Ampak. Za take vrste projekt je absolutno predrag in preveč arhaičen, zaspal na stari slavi za konfigurirat motec moraš res dobro znat motec konfigurirat, stvari so totalno nelogično postavljene, software je kontraintuitiven, vse funkcije so plačljive in sistem je hitro 50k+, pol support je drag ko svinja in rabš ga.

Haltech je po drugi strani zelo plug&play, support je zastonj, ogromno dokumentacije, nobenih naročnin na funkcije, vrhunsko.

20-30 let nazaj je bil motec kralj, ostali so mel pa db9 in printerske konektorje pa dos sw. Zdaj so drugi časi, haltech je danes za tak projekt vrhunska izbira.

Motec je sila neprijazen do DIY projektov. Za motorsport s 7 mestnimi € številkami in mojstra z motec majco, laptopom in 8000 neto ja. Zame in za garažno produkcijo pa niti pod razno.

Urejal voith, 15.04.2025, 20:50.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • axaQ4 je všeč


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 39 901
  • Lokacija: Ljubljana

#1448

Men je fascinantno ce bos to skupaj spravil, ker vecina profi porsche majstrov ne zna zlozit tega skupaj, v slo ga ni junaka ki ti tole sestavi pa cel lajf delajo porhe. Underdogov je v angliji, vprasanje ce je sploh se kak v eu, ki tole obvlada.
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1449

Haltech integracija z racepak iq3 logger dash je tudi next level. SD logger, gps mapiranje prevožene poti ali zaprtih prog in timing po gps, popolna video integracija kjer lahko prikazuješ kar hočeš, različne stile števcev pisto etc.

Pri motec se za take funkcionalnosti plača res na debelo. Sicer tudi ta sistem ni pocen sam dobiš res konkreten paket.

Sem vkomponiral zadevo v standardn števec ,da bo nekak zgledal. Digitalne armature so ble in v 80s. :)

24883294_z.jpg






You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1450

Men je fascinantno ce bos to skupaj spravil, ker vecina profi porsche majstrov ne zna zlozit tega skupaj, v slo ga ni junaka ki ti tole sestavi pa cel lajf delajo porhe. Underdogov je v angliji, vprasanje ce je sploh se kak v eu, ki tole obvlada.

Ni problem sestavit, problem je, da pol skp stoji in se ne razstavi sam od sebe. :)

Ne bom sodil kaj drugi znajo in kaj ne, ampak serviser pomen, da maš orodje in znaš brat servisne priročnike in pol te procedure izvršit. V naprej določene.


Če pa kej po svoje delaš pa to ni servisiranje ampak je razvoj. Razvoj boli. Ampak mene tudi veseli to počet. Tudi če ne rata je cel proces učenja in že samo premlevanja idej ko je možgan idle, meni vrhunska stvar. Ker kaj lepšga kot razmišljat kako vkomponirat nevem, hidravlični šponer za jermen z 968 na 2.7 blok in podobno.

Sreča je, da je porsche parts bin vrhunski. Pa jasno BMWjev je tudi top shit.

Urejal voith, 15.04.2025, 22:15.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • axaQ4 in Warden uporabnikom je všeč to sporočilo


alesh
alesh

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 548
  • Lokacija: Zadar
  • Avtomobil: E46 323Ci

#1451

Nisem porsche fan, ampak to tvojo stvaritev, ko bo koncana, pa hocem v zivo videt+met predstavitev... Pa ce treba tudi vstopnico kupim :-D
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1452

Tale mi je bil vedno inspiracija.

https://www.drive.co...aggering-price/


135540979-767137334008534-394464825528274307-n-1.jpg

Urejal voith, 15.04.2025, 23:37.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • DrKo je všeč


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1453

Screenshot_20250418_162430_Gallery.jpg
Screenshot_20250418_162358_Gallery.jpg
Screenshot_20250418_162450_Gallery.jpg
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • blackberet in Underdog uporabnikom je všeč to sporočilo


veloce
veloce

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 53 634
  • Lokacija: Vinorodni
  • Avtomobil: Kombi

#1454

A bo na koncu kaj takega? Kdaj bomo videli izdelek?

 

491824625-1108205034683554-2710091601678


ARHITEKT
Prikaži več možnosti
    • jakeccc in voith uporabnikom je všeč to sporočilo


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1455

Tega zadnga spojlerja spod ne bo, vratnih letvic tudi ne pa obnox biciklov tudi ne sicer pa ja.

Te dni s temle toplo vodo odkrivam.

20250421_211001.jpg

Urejal voith, 25.04.2025, 18:26.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • veloce in naliM uporabnikom je všeč to sporočilo


Nixxon
Nixxon
  • Globalni moderator
  • Sporočil: 68 629
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: sivo povprečje

#1456

A to je tista zadeva ko si z BMW deli kombiniral?


To our friends and loved ones, no longer with us.

Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1457

Ja, nosilec je original, ostalo je pa od e46 m3 in csl razn distančnik je pa od e65. Cel zavorni sistem do čeljusti je od m3. To pa zato ker m3 ima vgrajeno Continental Teves Mk60 abs enoto, ki je v osnovi dirkaški standalone ABS in je poleg bosch motorsport enote najbolj uporabljena dirkaška ABS enota. Da nebi po nepotrebnem odkrival tople vode sem zato kar komplet vse razen bremz samih, vzel iz m3.


Stock ojačevalec ima 4 vijake, e46 ima pa 2. Zato sem moral malo prilagodit vse skupaj in ker je res na milimetre vse, sem N krat razstavil in sestavil vse skupaj.

Ampak we're getting on to something. :)
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • Nixxon, DrKo in M4-CS uporabnikom je všeč to sporočilo


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1458

Tole ekspanzijo sem dobil danes iz čezlužja. Na bravničarjevi hočejo za ta kos plastike 550€. Tem se je v zadnjem času čisto odpeljalo. V cca enem letu so za +100% podražili vse.

20250506_213332.jpg

Urejal voith, 06.05.2025, 21:39.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1459

Tale je zanimiv. Tudi haltech, sicer pre 85.5 ampak tudi 3L twinscroll sam 8 ventilc, 350 konj na kolesih in 901Nm navora pri +1,25bar.




Urejal voith, 10.05.2025, 15:23.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 19 667
  • Lokacija: Weixelbvrg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#1460

Tole sem danes končno upasal tako da so vsi milimetri okol in okol "na broju". Pedal je točno tako kot mora bit in po celem hodu se vse dogaja kot je treba.

Zdej bo pa počas treba abs in cevke narest.

Ker je avto letnik 85, še nima pod blatnikom prostora za ABS, zato ga bom lociral v prostor kjer je sicer aku, ta gre pa zadaj v bok prtljažnika, tako kot imajo RHD, samo na nasprotno stran.

Pripete slike za predogled

  • 20250511_143941.jpg
  • 20250511_143907.jpg
  • Screenshot_20250511_151619_Gallery.jpg
  • 20250511_154628.jpg
  • 20250511_155024.jpg
  • 20250511_143912.jpg

Urejal voith, 11.05.2025, 15:02.

You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti
    • naliM, DreamBMW, sash in 6 ostalim je všeč




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.