Skoči na vsebino

 

Pomagajte BMW 325i

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
32 odgovorov v temi
trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#1

Lep pozdrav!
Imam težavo in nevem kaj naj naredim,nedolgo nazaj sem kupil BMW 325i 91 letnik, pa mi že nagaja in vas prosim za nasvet.
Zjutraj ko je motor mrzel ali ko je neogret se mi začne zaganat tko da se tud peljati ne morem ali pa zlo težko, obratomer skače gor in dol in nima pravega prostega teka,nevem kako naj vam še opišem.In še potem ko se neha zaganat mi teče na samo okrog 600-700 obratov tko da mi najprej na misel hod regulator prostega teka ali kaj podobnega
Prosim vas za vaše nasvete!
Za odgovore se že vnaprej zahvalujem.
LP
Prikaži več možnosti


robberrt
robberrt

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 946
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: BMW GXX 3xxi

#2

kaj pa svečke, kdaj so bile nazadnje menjane?? pa a so taprave za ta avto notri, da si so kaksne poceni...??
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#3

Če nima noben kakšne zamisli bom pa malo drugače vprašal
Kateri del pri motorju ima možnost da sam dodaja plin in spušča?
Da vidim če se da kej naredit
Lp
Prikaži več možnosti


moondog
moondog

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25

#4

Hello!
Mogoče imaš "lerlaufventil" zapackan ali pa je fuč, okoli 30kSIT nov. Poskusi ga očistiti z alkoholom ali čem podobnim (ne sme biti mastna tekočina). Lahko so tudi svečke, ali pa v najslabšem primeru "luftmasenmeser"-merilec pretoka zraka. Tega se žal ne da očistiti nov pa pride okoli 60kSIT. Ali ima avto športni filter? Če ga ima, je možnost, da je merilec pretoka zraka zapackan večja kot sicer.
LP
Prikaži več možnosti


Stilus
Stilus

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 791
  • Lokacija: Sodražica
  • Avtomobil: BMW 520d F10 SophistoGray

#5

Da te popravim... Luftmassemesser se da očistiti, prav tako z alkoholom, samo razdreti ga moraš. Nov pride okrog 90.000 SIT. Meni se je zapackal zaradi športnega filtra (oljni delci iz filtra so se nabrali na merilcu pretoka zraka). Stvar sem očistil in sedaj dela normalno.

Svetujem ti, da greš na servis in ti avto priklopijo na tester, pa boš videl kaj je narobe.

Lep pozdrav!
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#6

Vprašal bi vas če je (lerlauf) ventil tist ki pride nanj zajla za gas a je to kje drugje in če je prosim če mi lahko poveste kje je to in če mi lahko poveste kje je (lftmassemesser)?
Hvala za odgovore
LP
Prikaži več možnosti


moondog
moondog

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 25

#7

Luftmassenmesser se nahaja med pokrovom zračnega filtra in veliko črno cevjo za zrak, ki gre v sesalni kolektor (cev gre tja kjer je pritrjena zajla za gas). Plastična cev v njej je majhna "žička-senzor". Poskusi očistiti senzor, vendar ti ne garantiram, da ti bo avto potem normalno deloval, stvar je zelo tvegana in občutljiva, svetujem ti obisk servisa. Lerlauf ventil pa mislim, da se nahaja pri tvojem avtu pod sesalnim kolektorjem na levi strani v smeri vožnje in čisto zadaj pri požarni steni.
Na kratko ti ga bom opisal.
Aluminjast valj dolg cca 13cm na enem koncu je pritrjen kabel z dvema-tremi pinoma/pini na drugi strani sta pritrjeni dve črni gumjasti cevi in cel kos zgleda nekako v obliki črke T. Vpet je v gumjasto objemko katera je pritrjena na nosilec pod sesalnim kolektorjem. Očistiš ga tako, da vanj naliješ alkohol in ga malo pretreseš, potem umazanijo zliješ ven. To ponavljaš dokler ven ne priteče čisto čistilno sredstvo-brez umazanije. Ne priporočam ti poseganje z raznimi izvijači ali krpami v notranjost ventila. Ko ga boš montiral nazaj bodi previden kako bo obrnjen-tako kot pred demontažo.
Veliko sreče.
P.S. Če nimaš malo avtomehanične žilice in ti to delo ni pri srcu ti svetujem, da se oglasiš pri kakšnem avtomehaniku ali servisu.
LP
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#8

Evo mene spet jest!
Vprašal bi vas kam naj peljem avto na tester in kolk stane, sem vse spucal mal brskal okrog in ni nič bolš mal sem razočaran ker sem avto ravno kupil ampak sej bo,nimam pojma kaj bi lahko bilo avto še kar vsake toliko časa sam dodaja gas in spušča pa vse tko hitr dela da me vsi gledajo zakaj tko po gasu pritiskam jaz pa nič kriv :)
Še enkrat hvala za odgovore
LP
P.S sem pa iz okolice kranja glede servisa ali pa če kdo to doma dela bi bil še bolj vesel ker bi bilo ceneje :mljask
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#9

Evo mene po dvo dnevnem popravljanju iskanju delov in izgibljanja živcev mi še zdaj ni jasno kaj naj bi bilo iz avtom,spucal sem vse kar je možno mehanik mi je rekel da je ventil prostega teka,sem ga dobil v Celju iz isto serijsko številko ga zamenjal in še kar isto, zamenjal sem vse cevi ki bi lahko uplivale na delovanje avta pa še kar isto,kar je bolše je to da se zdaj zutraj ne zaganja
Edina težava ki jo moram še odpravit je to da mi med prestavljanjam ne odvzame plin tako kot bi mogel,ko prestavim in ko dam nogo iz plina mi še pol sekunde ali malo več ne zmanša obratov,kot da bi nekje prišel notr (folš)zrak sam je pa vprašanje kje ????
Če je imel kdo kdaj isti problem ali če se komu svita kaj bi lahko bilo naj prosim pomaga????
Sem pa zamenjal in sprobaval že vse dele kar je možno in ni nič bolš,no ja ena stvar je še merilec pretoka zraka še nisem ker ga nisem dobil,sam a je sploh možno da me on (jeba)
LP in hvala za vsako pomoč
Prikaži več možnosti


udm
udm

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 207
  • Lokacija: doma

#10

http://www.bmwe34.ne...unting_idle.htm

http://www.homeofsbc...ied_so_far.html

eh, ni tako hudo, nisi osamljen s tem problemom. Ogromno stvari lahko povzroči nemiren prosti tek in zaganjanje, preveč za pisat, zato imaš tu dva linka. Dovolj dela za mesec ali dva.

Vsekakor pa avto priključit na tester, če je slučajno kakšna koda napake v spominu (99,9%, da ni nič). Vsekakor tudi zmeriti pritisk goriva v ceveh, zmeriti vakuum, zmeriti kompresijo.

To, kar ni nikjer opisano, pa lahko povzroča simptome:
- okrogla gumijasta tesnila na injektorjih samih,
- slaba bencinska pumpa,
- nepravilno delujoč ventil v motorju

Moje osebno mnenje je, da ti nekje vleče "falš" zrak v motor in sicer ZA merilcem pretoka zraka.
Zakaj tako mislim?
Napisal si, da ko je motor mrzel, dela nemirno in se zaganja. Lambda sonda (O2 senzor) takoj po startu ne deluje in pošilja podatkov računalniku. To traja cca 1-2 minuti, dokler se sonda ne ogreje.
Ves ta čas dela motor brez pravih podatkov, nekako na "default" programiranih nastavitvah in se zanaša na ostale senzorje (obrati, temperatura hlad. tekočine,..)
Če kje vleče "falš" zrak mimo merilca, potem hoče motor ugasniti, DME (Digtal Motor Elektronik) zazna znižane obrate, poveča količino bencina skozi injektorje.
Posledica je, da obrati rastejo, dokler ne presežejo programirane meje, potem DME spet reagira in preneha krmiliti injektorje (totalno "odreže" implulze), obrati padejo, DME zazna prenizke obrate, spet začne krmiliti injektorje, poveča količino bencina....obrati zrastejo...to je začaran krog, ki se kaže kot nihanje obratov od 600 do cca 1200.

Gor-dol, gor-dol...dokler se lambda sonda ne ogreje in skorigira zadevo.
Takrat so obrati sicer stabilni, mogoče malenkost zanihajo, kar pa se ne opazi na obratomeru. Pozna pa se na rit-metru (tvoja zadnjica v sedežu) in sicer kot tresljaji, ki občasno rahlo stresejo cel avto, nekako tako, kot bi posamezen cilinder izpadel in bi motor delal s samo 5. cilindri.

Staro nenapisano pravilo pravi, da mora BMWjev 6-valjnik teči tako mirno, da ko odpreš voznikova vrata na stežaj, mora biti zgornji rob vrat popolnoma miren. Če opaziš, da rob trepeta in se trese, potem ni vse OK.
BMWjev V12 motor pa mora teči tako mirno, da ko med delovanjem motorja postaviš pokonci kovanec na motor, mora le ta tako ostati in se ne sme prevreči.

Objavljena slika
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#11

Njprej UDM hvala za odgovor!!
Zdej pa tko stanje je tako zakaj ni obratov spuščal sem ugotovil vijak na loputi preveč odvit(NASTAVITVE PREJŠNEGA LADTNIKA)
Zdej imam pa sledeč problem ko sem iskal zaugventil sem ga iskal po serijski številki ventila,ker pa imam sedaj v prostem teku premalo obratov sumim da je ta serijska številka napačna in da nisem dobil pravi ventil ker mi laufa na 500-600 obratov,še vsak mehanik mi je rekel da je to zaradi zaugventila vendar če je prejšni lastnik dal napačnega not sem ga dal potem tudi jaz.
Zato vas prosim če ima kdo možnost vpogleda da bi izvedel kater ventil moram imeti za moj tip avtomobila prosim če mi kdo odgovori
Je pa BMW 325i 24v
Številka šasije: WBACB310X0FD56959
Številka motorja: 256S134860015
P.S Vem da je najbol da avto peljem na servis, pa mi trenutno finančno stanje ne dovoljuje zato prosim brez kakšnih takih pripomb ker se sam tega zavedam.
Lp
Hvala za pomoč
Prikaži več možnosti


udm
udm

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 207
  • Lokacija: doma

#12

hmm, nisem 100%: zaugventil = regulator prostega teka?
Če ja, potem glej 1. sliko.

Tvoj prosti tek je res nizek, ampak obratomerju ne gre 100% zaupat, sploh ne pri nizkih obratih. Tudi jaz sem mislil, da v prostem teku teče moj motor na cca 650-700 obratih, kot kaže obratomer, v resnici pa teče na 800 obratih, kot se je pokazalo na osciloskopu.
Glej sliko 2, takšni naj bi bili tvoji obrati.


slika 1
Objavljena slika

slika 2
Objavljena slika

takšne in podobne zadeve imaš na CDjih, ki jih dobiš pri Tomzlu (admin).
Znajo biti presneto koristni, toplo priporočam za vsakega lastnika BMWja, če ne drugega, malo informativnega branja nikoli ne škodi.

Me pa veseli, da ti je uspelo kar nekaj postoriti.
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#13

UDM zelo sem ti hvaležen za tvoj odgovor in te res prosim če mi še nekaj pomagaš glede prostega teka sem preprčan da je premajhen ker motor komaj še diha.
Zdej je pa stvar taka ko sem iskal regulator vem da so bile zadnje tri cifre 524 in kot kaže nimam pravega regulatorja v avtu ker kot kaže moram imeti zadnje tri cifre 626
Me pa še zanima če je sploh možno da zaradi tega avto ne dela kot bi moral in mi dela pod tako nizkimi obrati,ker drugače se avto super pelje in vse, samo ko počakam je pa to kar je da sam čakam kdaj mi bo ugasnu.
UDM še enkrat ti hvala in ob prvi priložnosti dobiš za pivo :drink
LP
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#14

Aja pa še to tam piše da so take cifre nad 92 letnikom,a so se cifre kaj spremenile aj pa to nima veze
LP
Hvala
Prikaži več možnosti


udm
udm

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 207
  • Lokacija: doma

#15

Stari del je imel kataloško št. 13 41 1 726 209, nov del (izboljšan ali spremenjen) pa ima kataloško št. 13 41 1 433 626.
Zamenjava je retroaktivna, kar pomeni, da nov del 100% popolnoma odgovarja specifikacijam starega in ga zamenja. Priporočena cena cca 200 € :frown

Uporablja pa se ta del do 09/92 (glej stolpec Up To).

Letniki in celo mesec izdelave igrajo zelo veliko vlogo, ker gre razvoj naprej in se kasnejši modeli malenkost razlikujejo od starejših (izboljšave, dodelave, spremenjeni deli,...).
Zato je najboljše, če napišeš zraven VIN, ker potem ni nobene dileme več, o katerem modelu, letniku, tip motorja,....je govora.

Po 09/92 pa so začeli vgrajevati del s kat. št. 13 41 1 738 981, danes pa ima del kataloško št. 13 41 1 744 713 in retroaktivno zamenja starega.

Zadnji odstavek zate seveda ne velja, saj je tvoj avto izdelan pred 09/92, konkretno 02/91 (februarja 91).

Če nimaš pravega regulatorja, je vsekakor možno, da so problemi s prostim tekom ravno zato. Itak je regulator aktiven samo pri prostem teku, ko je spuščena stopalka za plin in je aktivirano stikalo za položaj dušilne lopute. Ko enkrat pritisneš na plin in stikalo izklopi prosti tek, ne igra regulator nobene vloge več.

Vsekakor pa nikakor ne vleči električnega kabla dol iz regulatorja, ko motor dela, ker boš uničil izhodno stopnjo računalnika. Še sreča, da je nisi, če je vgrajen napačen regulator.

Poišči kolega ali znanca, ki ima enak model in letnik ter poskusi z njegovim regulatorjem, če je razlika. Pred vgradnjo v svoj avto poglej številko, biti mora 13 41 1 726 209 ali pa 13 41 1 433 626 (glje prvi odstavek).
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#16

UDM še emkrat jest po iskanju delov in končno najdenih delov iz pravo cifro smo prišli do tega da mi tudi LUFTMASSENMESSER ne dela pravlno sedaj sem ga kar izklopil ker avto dela 100X bolje sam glede porabe še ne vem :confused
Imam pa spet eno prošno glede številke tega dela če mogoče tudi ta ni pravilen not,tko da če boš imel čas te seveda prosim če mi lahko posreduješ to številko
VIN je FD56959
BMW 325i L91
Že vnaprej se ti zahvalujem
LP
Prikaži več možnosti


udm
udm

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 207
  • Lokacija: doma

#17

Kako ste prišli do tega, da je merilec pretoka zraka v okvari?

Kako to misliš, da si ga odklopil in dela 100x bolje????
Z odklopljenim merilcem pretoka zraka motor deluje skrajno čudno, popolnoma iracionalno, ne reagira na ukaz stopalke za plin oz. hudo zakasnjeno,....??? Vsaj moje izkušnje so takšne.
Ko sem enkrat odklopil svoj merilec, sem pozabil priklopiti kabel nazaj. Grem na testno vožnjo, že na dvorišču mi je bilo čudno delovanje motorja, ampak se nisem zavzel. Pridem na cesto, pritisnem plin, avto "počepne". Tako 2, 3 sekunde, potem nenadoma potegne, cca 3000 obratov, spet počepne,.... prosti tek na 2000 obratov, noče nižje,...

No, tvoj merilec ima kat. št. 13 62 1 730 074.
Da te ne bo "vrglo" na zadnjo plat, meni kaže priporočeno maloprodajno ceno 320 € (z vključenim 20% davkom), po izkušnjah z našimi servisi pa je to za stranko cca 80 - 90 Ksit. :frown
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
Prikaži več možnosti


Borut
Borut

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 491
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 528i in 316i

#18

UDM kako pa si aktiviral cene v ETKju? Moja verzija kaže samo številke. Verjetno sem naredil kaj narobe pri instalaciji.

lp
Borut
Prikaži več možnosti


udm
udm

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 207
  • Lokacija: doma

#19

:-D

Pred dobrim tednom sem Tomzlu poslal cene. Cen ni na CDju, nič nisi naredil narobe, ampak jih je potrebno naložiti posebej. Kontaktiraj Tomzla, mislim, da se te dni ravno ubada z nalaganjem cen. :laugh
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
Prikaži več možnosti


trygy
trygy

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 65
  • Lokacija: Kranj

#20

Do tega da mi je šel merilec pretoka zraka sem preišel tako da ko imam priklopljenega mi avto ne vleče nikamor do 3000 obratov in kašla ko spostim gas in poka iz auspuha pa mislim da mi kuri neomejeno ko imam priklopljenega ,ko ga pa izklopim pa tudi ni vse vredu ampak je veliko bolje kot če je priklopljen kaj bi lahko drugega bilo se mi ne sanja
LP
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.