trygy, vseeno mislim, da bi bilo pametno iti do enega mehanika, ki ima tester ali pa do Bosch servisa, pa da vidiš, kaj je v spominu.
Še vseeno ceneje, kot pa da začneš eksperimentirat in zamenjevat vse po vrsti. Po mojih izkušnjah je prej kakšna malenkost (npr. korodiran konektor, slab kontakt kakšnega releja,..) kot pa kaj "kapitalnega" in dragega.
Lahko je samo merilec temp. hladilne tekočine v okvari, pa dobiva motorna elektronika napačne podatke ali pa lambda sonda, ali pa....
Pooblaščeni servisi so po mojem mnenju glede tega (pre)dragi. Na Integri so mi hoteli za to zaračunat 1,5 ure dela (ura dela je bila takrat nekaj čez 7 Ksit). Itak vse skupaj ni več kot par minut (da priklopi tester, prebere kodo morebitne napake + stestira vse funkcije).
Rešil zadevo drugače in dal za pijačo dobremu človeku.
Pomagajte BMW 325i
Objavil
trygy
, 30.10.2002, 17:19
32 odgovorov v temi
#21
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
|
Prikaži več možnosti
|
#22
Rekli so tudi da tega tester verjetno sploh nebi nič pokazal.
Rekel pa je tudi da je možno da treba samo resetirat računlnik ker sem zamenjal toliko delov in ker prej niso bili pravilni deli noter je računalnik delal na pomožnemu programu,ker pa naj bi dele menjali samo na servisih računalnik tega dela ne opravi sam ker je za to pristojen serviser. Zdej morm pa dobit nekoga ki ve kako se to resetira za model E30 vem za tega pa nimam pojma tko da še to naredim da vidm kaj bo LUFTMASSENMESSER sem pa tud že dobil samo še pripeljat se morm do tipa ki ga prodaja da ga probava. Če pa še to nebo poj bo pa treba plačo na kup pa do servisa!!! LP In UDM še enkrat ti hvala za ves trud |
Prikaži več možnosti
|
#23
sveta Mati Božja, upam, da te noče nihče prepeljati žejnega preko vode...
![]() Seveda bi napake ostala v spominu. Mislim, da je elektronika v tvojem avtu Motronic 3.1, v primeru defektnega merilca pretoka zraka bi moral javiti napako. Po 30tem startu motorja, če se napaka ne ponovi, se avtomatsko zbriše sama iz spomina. Najlažje pa je resetirat zadevo tako, da odklopiš akumulator in ga pustiš odklopljenega 30 minut. Popolnoma enako, kot če ga resetira serviser preko testerja. Seveda rabi nekaj časa, da se potem znova "nauči" in adaptira (računalnik, ne serviser ![]() PS: še vedno mi ni jasno, kako to, da si se podal v tako obširna popravila in zamenjave kar tako, dobesedno "na slepo", brez da bi avto priklopil na tester???
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
|
Prikaži več možnosti
|
#24
to pa je križev pot, kot moje težave z olji...UDM, prav si imel, pri nas olja samo na servisu, v Avstriji pa že tak tak...sem bil pri GADY-u , cene kot pri nas mogoče za nianso nižje, če pa mwst. pokasiraš pa se že izide matematika...menjalnik in difernc. mi bojo porihtali na Integri za 2000sit+olja, ostalo bom pa sam.....priklop na tester je na Integri okoli 12000sit...preverjeno
me pa samo še zanima okoli tega ponovnega učenja računalnika....iz česa se on uči, način vožnje, kvaliteta goriva, itd.....je pri tem treba biti na kaj posebaj pozoren...? |
Prikaži več možnosti
|
#25
"Uči" se na podlagi podatkov s senzorjev. Ko ga resetiraš ali odklopiš, se najprej prestavi na "default" nastavitev oz. tovarniško programirano.
Ne, na nič ni treba biti pozoren, vozi normalno kot ponavadi. Več o tem "učenju" pa ti bo vedel povedat Motronic na Mobisux-ovem forumu. Glede priklopa na tester so pri Integri očitno oderuški (tudi meni so hoteli zakasirat 1,5 ure dela). Cena priklopa na tester je pri Bosch servisu Puconja Andrej, Počehovska ul. 35, MB dosti bolj ugodna ![]() Še najbolj ugodno pa prideš skozi, če pokličeš Vladota na tel. 471-3379 (Berlot Vlado, Zrkovska 128, MB). Če greš na Malečniški most iz smeri Pobrežja, preden prideš na most zaviješ desno, proti Zrkovcem, v smeri azila za zapuščene živali. Po nekaj 100 m vožnje boš na desni strani videl visoko kovinsko protihrupno ograjo, tam je Vlado. Najlažje ga dobiš pozno popoldan ali proti večeru, vsekakor prej pokliči in se zmeni za termin.
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Evo mene spet nazaj in to iz dobro novico vsaj zame napake so odpravljene avto lepo teče na okrog 800 obratih
![]() In ob tej priložnosti se zahvalujem vsem prisotnim in prisebnim ki so na katerikoli način pomagali ali probali pomagat še posebno se pa zahvaujem UDM-u Tko če pogledam stroške niso tako grozni kot sem mislil: LUFTMASSEN MESER-20000 SIT REGULATOR PROSTEGA TEKA 12000 SIT POTENCIOMETER STANJA LOPUTE 5000 SIT HLADILNIK 10000 SIT ta nima veze iz težavam ki sem jih imel ![]() SKUPAJ 47000 SIT in veliko volje P.S Sej veste da nebi bil jest če nebi imel kakšnega vprašanja Zanima me kakšni so stranski učinki če so svečke zanič? In kakšne svečke naj kupim? LP |
Prikaži več možnosti
|
#27
Evo mene spet nazaj in to iz dobro novico vsaj zame napake so odpravljene avto lepo teče na okrog 800 obratih
![]() In ob tej priložnosti se zahvalujem vsem prisotnim in prisebnim ki so na katerikoli način pomagali ali probali pomagat še posebno se pa zahvaujem UDM-u Tko če pogledam stroške niso tako grozni kot sem mislil: LUFTMASSEN MESER-20000 SIT REGULATOR PROSTEGA TEKA 12000 SIT POTENCIOMETER STANJA LOPUTE 5000 SIT HLADILNIK 10000 SIT ta nima veze iz težavam ki sem jih imel ![]() SKUPAJ 47000 SIT in veliko volje P.S Sej veste da nebi bil jest če nebi imel kakšnega vprašanja Zanima me kakšni so stranski učinki če so svečke zanič? In kakšne svečke naj kupim? LP |
Prikaži več možnosti
|
#28
Kdo ti je zrihtal avto? A je res blo potrebno zamenjat vse te dele? Dej ,prosim te,malo bolj potrobno opiši potek popravila.
LP,Moebius
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Pa kak hladilnik si dobil za 10 jurjev? In kje? Jih imajo še? Mojega bo treba tudi menjat počasi
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#30
Najprej odgovor Moebiosu,nevem kaj misliš iz tem če lahko opišeš potek dela,avto imam tri tedne in je bilo že toliko problemov,ko sem jest gledal avto je bilo vse dobr ker je bil zmeraj topel in se ni opazilo napak ko pa je bil mrzel je bila pa druga pesem,zaganal se je (SAM ZAMENJAL ZAUG VENTIL) ker je prejšni lastnik dal napačnega not sem jest napačnega iskal ko sem dobil pravega se avto ni več zaganal ampak je še kar naprej trokiral in cukal do 3000 obratov naprej je bilo dobr (zamenjal LUFTMASSENMESSER) delal dobro, ker sem pa tolikokrat vse skupaj podiral sem sam nekako pokvaril potenciometer sem moral še njega zamenjat
![]() ![]() ![]() Hladinik sem pa vedel da spušča sam ni blo take sile da bi ga mogel takoj zamenjat sam men se je zdelo 10000 sit ugodno in sem še njega Tko da sva se jaz in avto kar dodobra spoznala ![]() Zdej pa upam da bo mir! Ipsilon dobil sem original hladilnik za moj tip avtomobila,vem pa da sem videl še kar nekaj hladilnikov pri njemu, če hočeš ti dam lahko njegovo številko pa ga pokličeš je iz Šlofljice pri Ljubljani LP |
Prikaži več možnosti
|
#31
hehe, vsekakor iskrene čestitke!
Možno, da se ga je prejšnji lastnik znebil zato, ker sam ni znal razrešiti teh problemov, na servisu pa so mu (najverjetneje) povedali grozno cifro ![]() Aha, svečke pa so: - BOSCH: F7 LDCR, ali - NGK: BKR 6 EK oziroma novejše BKR 6 EQUP Po mojih izkušnjah so Bosch svečke cenejše pri Bosch serviserjih in trgovcih kot pa na original servisu. Sicer ne dosti, ampak za kakšno pivo ali dva bo ravno dovolj, ko boš menjaval svečke. ![]()
Življenje je igra. Kdor se ne zna igrati, izpade...
|
Prikaži več možnosti
|
#32
He, če smo že pri svečkah, katere so boljše, BOSCH ali NGK? Počasi (beri spomladi enkrat
![]() trygy, pošlji mi številko na privat. Bom zelo hvaležen ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#33
Razlika bo občutna!
LP, BB od '64 do 92' trenutno 8:1 za BMW proti MB |
Prikaži več možnosti
|