Skoči na vsebino

 

Izboljšave v cestnem prometu

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
10 odgovorov v temi
Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#1

Torej, da se tema loči od tiste "Bedaki na cestah.." se mi zdi zanimiva debata v tej smeri. Upam , da se ne skregate pišite pa izboljšave. Vljudno vabljeni tako iz hitrega kot počasnega klana. Za iztočnico sem skopiral en svoj post iz teme v bedaki na cestah:

No pa si jih bom zdrznil napisati, mogoče celo kdo prebere tale post upam le da se ga z izjavami iz konteksta ne popači. Kje naj začnem? Gremo po strani bolje berljivi za Rottia :).

Kazni v naseljih bi bilo potrebno spustiti na nekakšen človeški nivo, saj je tole kar se trenutno dogaja daleč prebrutalno za vsak žep. Zajezitev samih bedarij po mestu se bi dalo urediti drugače. Roko na srce peljati ob 22ih 80km/h po recimo Šmartinski ali Dunajski ni nikakršen kaskaderski event. Ni primerno, ni pa vredno toliko denarja, predvsem glede na to da kdor misli takrat divjati bo peljal več. In tu je potrebno zajeziti in razmejiti, kako ločiti tiste ki divjajo in tiste ki peljejo malo hitreje ali celo tiste katerim se dogaja največja krivica in jih na poti iz službe oglabljajo za 15km/h sredi puščav z tablami za naselja.

1. Po mestih bi bilo potrebno razmejiti glavne ceste, katere so dejansko namenjene pretočnosti in tiste katere so namenjene dostopnosti (blokovska naselja, cestišča ožjih dimenzij, šole, vrtci) ter jih spremeniti v striktne cone. V conah hitrost ne bi smela presegati 30-40km/h (kajti pri 50km/h pešca zbiješ, skoraj čisto enako kot pri 60km/h. Če kdo ne verjame naj se vozi malo po Portorožu mimo hotelov, kjer zaradi bočno postavljenih vozil včasih ne vidiš pešca in dejansko z 50km/h ne uspeš ustaviti do prehoda ter je sama hitrost nesmiselna- verjamem da to ni osamljen primer v SLO).

2. Vse radarje iz AC bi bilo potrebno premestiti pred šole, vrtce in območja zgoščene pehote. No skoraj vse, ostale bi bilo zgledno postaviti na regionalna območja konstantnih kršitev preseganja dovoljene hitrosti in pestro zgodovino nesreč. Voznik tako na raznih ravninah in ovinkih ne bi imel možnosti. Ali plačati kazen ali peljati kulturno. Zakaj AC ni takšen primer? Zato ker so smerni pasovi fizično ločeni s tem pa so domala 100x bolj varne kot regionalke. To da so nekateri radarji v lasti tega in onega ministrstva ter Darsa mislim, da ne bi smelo predstavljati problema v iskanju rešitve skupnega cilja. Vizije 0.

3. Nadzor na AC bi ob odsotnosti dokaj neuporabnih radarjev za takšno cesto konstantno izvajale Provida enote. Po celi SLO in nakup takšnih vozil predvsem pa civilnih (na takšnih kot so te Octavie RS, celi polepljeni) in diskretnih se bi mi zdel zelo upravičen. Kot poseben cilj, kdorkoli je že glavni za avtocesto pa menim da bi moral biti poudarek ne na hitrosti, temveč na vsakodnevnih izsiljevanjih, neupoštevanju varnostnih razdalj, neuporabi ustrezne signalizacije ob premikih, ter nestrpni vožnji in tako naprej.. Ko bi se odstranilo iz ceste takšne "bolnike" bi se lahko legalno in moralno spravljali na ljudi ki vozijo 150km/h po AC. Seveda nimam nič proti če se vmes lovi tudi ljudi, ki neglede na gostoto prometa izvajajo svoje manevre z 250km/h. Pozabiti ne gre tudi ljudi, ki se ne odmaknejo iz prehitevalnega pasu kot tistih ki prehitevajo po vseh pasovih, vključojoč odstavne. Torej nekako amatersko menim, da je še kaj drugega za popravit kakor sama hitrost.

4. Alkohol. Dol iz cestišča. Če bi bilo pomoje 0,24 brez kazni, 0,35 1000eur in 10 točko, nad 0,50 trajen odvzem vozniškega dovoljenja in obvezno zdravljenje na kliniki za odvisnike od alkohola ali pa vsaj 15 obveznih obiskov pri psihoterapevtu. Tu se ni kaj dosti pogovarjati, to je potrebno iztrebiti iz cest in četudi se nekdo napije prvič v življenju in sede za volan, lepo na zdravljenje pa naj tam en mesec je tablete in premisli če bo to še kdaj počel. Mislim, da dejansko ni večjega morilca na cesti kot je to, sploh ob lastnem prepričanju da gre pri nesrečah iz hitrosti v večini za posledico objestnosti in nepremišljenega manevra oziroma predrzne in izzivajoče vožnje, ker ljudje narobe izrabljajo dano opcijo.

5. Pionirstvo. Vseeno mi je če smo prvi v EU, ki bi definirali kaj takega toda člen o povzročanju splošne nevarnosti je ohlapen, člen o nepravilnem pospeševanju pa neumen (sploh ob ugotovljeni predpostavki če se gume zavrtijo v prazno je to nepravilno pospeševanje, medtem ko če lepo spelješ in do konca pohodiš prvo in drugo je to ok.) Treba je narediti temeljit člen(e) pri katerem ne bi bilo odveč sodelovanje iz večih strok, kajti bedarije kot so objestnost, predrznost ipd. buče si zaslužijo svoj prostor med kaznimi. Povsem jasno je kdo divja ter kdo hitro pelje. To je jasno tudi možem v modrem. Konec koncev je jasno če nekdo pripelje v krožišče malo hitreje in se tako vključi v promet ali pa če nekdo ustavi naredi burnout nato pa še pod ročno skroži ven . Enako velja za vikend dirkače naokoli po SLO. Ko bi bilo kaj takega sprejeto in bi se medijsko ustavilo par norcev, bi večina premislila ali je ročna v križišču vredna 500eur. Tistih 5% divje lige pa bi tako ali tako nadaljevali s svojimi posegi na lasten rizik. Nekaj bi jih dobili, nekaj ne. Toda če bi delal v tem fohu bi se prav tako spravil nanje, kljub temu da sem zavestno prepričan da nekateri s svojim početjem ne ogrožajo nič več kot tisti v LJ ki gredo na vsak način v polno križišče ampak konec koncev zakon mora biti za vse enak.

6. Pridobitev vozniškega dovoljenja. Poligoni. O tem raje ne bi pisal, kakšno neumno usposabljanje je to, da se na lokalnih parkiriščih postavijo stožci in se malo vozijo osmice, ter vzvratno parkira. Ampak bolje to kot nič. Glede na to, da imamo kapacitete bi morali v vsaki šoli skupinsko organizirati izlet v šolo varne vožnje in jo tudi opraviti. Tam naj jim pokažejo, kaj se zgodi če se hecaš z življenji po cesti prav tako naj ljudi naučijo obvladovati in predvsem reagirati v kritičnih situacijah (npr.: mokra cesta in zasilno zaviranje z bočnim umikom) ter tako dalje.. Seveda bi se dalo šolo poceniti in za dodatnih recimo potem 100eur bi imeli vsi profit. Tako država, ustanove za varno vožnjo kot vozniki, ki bi dejansko imeli od avtošole nekaj več kot le drajsanje po mestu. Konec koncev bi tudi zavarovalnice lahko podprle takšen zakon, saj bi to zmanjšalo tudi izplačila njihovih premij, če gremo že v detajle...

7. Prometna vzgoja kot obvezen in resen predmet v OŠ in SŠ z ekskurzijami na intenzivno nego, šolanimi vzgojitelji/profesorji ter obiskom kakšnega rehabilitacijskega centra. Z vcepitvijo miselnosti, da nismo sami na cesti, pločniku in da naše napake lahko zaznamujejo ne samo nas in našo družino ampak tudi čisto nič krive tujce, ki jih ne poznamo.



“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti
    • romanno, Blazbmw in kakav uporabnikom je všeč to sporočilo


bmw
bmw

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 5 598
  • Lokacija: LPG petrol station
  • Avtomobil: 2x 12l/100km

#2

:bow

Sijajni predlogi.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Suln
Suln

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 245
  • Lokacija: Feistritz
  • Avtomobil: E30, Z750

#3

Ravno danes sem bral članek o prototipu ''varnih'' ograj.
http://www.motosvet....revolucija.html
Koliko ur ima ena minuta spoznaš, ko si z osebo ki je ne preneseš!

Član KOS
Prikaži več možnosti


Skuna
Skuna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 903
  • Lokacija: Pressburg
  • Avtomobil: BMW e39 523i & e60 520i

#4

3 pasove za avtoceste :

Skrajno levi pas je prepovedan za tovornjake. Vozijo lahko po skrajno desnem pasu in prehitevajo po sredinskem. Da o pretočnosti zaradi uvedbe dodatnega pasa sploh ne govorim.


Prav tako potrebujemo dirkališče, da lahko pod nadzorovanimi pogoji pelješ brez skrbi 200+, ker zdaj ni druge možnosti, kot da greš na AC, ker je tam pač najvarneje in najmanj tvegano.
Freude am fahren :)
Prikaži več možnosti


Falco
Falco

    Der Kommissar

  • Moderator
  • Sporočil: 13 827
  • Lokacija: Ptuj
  • Avtomobil: BMW

#5

90% voznikov bi poslal na ponovno opravljanje vozniškega izpita od teorije do prakse, ter tudi šolo varne vožnje.

Prikaži več možnosti


Skuna
Skuna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 903
  • Lokacija: Pressburg
  • Avtomobil: BMW e39 523i & e60 520i

#6

90% voznikov bi poslal na ponovno opravljanje vozniškega izpita od teorije do prakse, ter tudi šolo varne vožnje.


Vsakega, ki ima izpit več kot 20 let, nato pa vsakih 20 let znova dokazat, da še vedno obvladaš.
Freude am fahren :)
Prikaži več možnosti


josst
josst

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 897
  • Lokacija: Zagorje o/S

#7

Glede vozniških dovoljenj gre meni osebno močno na živce to da moram sam zaradi dioptrije vsakih 5 let na zdravniški pregled ter podaljšat izpit (čeprav mam dioptrijo enako od 10ga leta starosti), medtem ko vsem ostalim izpit velja do takšnih let ko večina za moje pojme ni več primerna za volan; npr. cca 14 dni nazaj sem v Zagorju v novem rondoju videl starejšo žensko, katera je kar nekaj časa stala na uvozu, zelo očitno je bilo da ji ni povsem jasno kaj pa kako. Potrebnno bi bilo postaviti tudi zgornjo starostno mejo, ne le spodnjo, oziroma vsaj preverjati sposobnosti starejših voznikv.
Prikaži več možnosti


filipo
filipo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 426
  • Lokacija: GO
  • Avtomobil: F31

#8

:blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla :blabla





:liar
Prikaži več možnosti


PiLLLe
PiLLLe

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 200
  • Lokacija: lublana
  • Avtomobil: 535i e39

#9

Vsak izmed nas ima pameten predlog ali dva. Vendar problem nastane, v financah. Za vecino nasih predlogov velja samo eno, in to da so prevelik financni zalogaj za naso malo drzavico. Poleg tega pa predstavljajo tudi logisticni problem. Si predstavljate kako bi bilo ce bi imeli tretji pas, na avtocestah? Lepo ane, zdaj pa pomislite koliko davkoplacevalskega denarja bi porabili za izgradnjo tretjega pasu, poleg tega pa pomislite na zastoje katere bi morali prenasati ob izgradnji, ampak tudi to nebo pomagalo ker imamo kulturo in mentaliteto na ravni 15letnikov.
Torej ce zelimo izboljsati prometno varnost, in prometno pretocnost, bi bilo potrebno:
1) prvo izboljsati/popraviti sistem pridobivanja vozniskih dovoljenj
2) spremeniti nacin ter tezo kazni
3) narediti nek sistem preverjanja znanja in obnavljanje le tega vsakih x let
4) drzava bi morala nagrajevati voznike, ki niso vpleteni v prometne nesrece in niso prejemniki kazni, v obliki bonov ala brezplacni treningi varne voznje, brezplacno obnavljanje znanja vsakih tistih x let ipd
5) popraviti infrastrukturo mest, zapreti dolocena obmocja ipd.

No ce grem nakratko opisati vsako tocko gredo stvari takole:
1) Vec ali manj sistem ostane nespremenjen, jaz bi le k preverjanju znanja dodal poligon z raznoraznimi stacnionarnimi ter aktivnimi ovirami, in pa seveda, da je zadeva casovno omejena. Torej kdo v tem dolocenem casu neopravi dolocenih nalog ni za na cesto. Ce pomislimo kaki zastoji nastajajo zaradi nedeljskih voznikov, raznih mamic katerih je strah parkiravanja ipd bi bilo mnogo lepse.

2) Kazni bi dolocali glede na premozenje voznika, ter na tezo prekrska. Seveda bi bilo to pogojeno tudi tako kot je ze opisano. Ce te ustavijo sredi noci zaradi tistih 20-km/h prevec, je nekako nesmiselno, da je tarifa ista kajti ogrozal si konec koncev samo sebe, ker si nekako sam ob 3h zjutraj na cesti.
Naj omenim se to, da bi bilo potrebno bolj aktivno pisanje kazni, osebkom ki neskrbijo za svoja vozila, se posebej za luci ipd. Sam bi tudi predlagal, da se vsakega voznika, ki se ga ustavi, in je sum, da avto ni tehnicno brezhiben (nemislim o rizu ipd nehomologiranih dodatkih) na podlagi zanemarjenosti vozila, opravi izredni tehnicni pregled, na racun drzave, v kolikor se izkaze da je avto tehnicno brezhiben. Zakaj to, je sila preprosto. Nemorete vrjeti, kaj vse dobim v garazo za na servis. Od tega da so nosilci motorja odtrgani do tega, da je polovica diska zarjavela, polovica razpokana in dejansko zavirajo bremze z dobrim enim centimetrom povrsine, pa vse do tega, da ima nekdo z zico pricvrscene auspuhe.

3) Kot je ze omenjeno, sistem je diskriminatoren, do tistih z dioptrijo in podobnimi "defekti" :-D. Vsi mi se staramo, in ob enem se tudi nasi cuti unicujejo. Jaz po sebi vem, da nevidim tako kot sem videl ko sem delal izpit, ko sem policaja na ravnici lahko videl na kilometre, zdaj ga pa vidim ko mi zamaha z loparjem. Vsi bi morali, na neko doloceno stevilo let, opraviti ponovni preizkus znanja. To se nepomeni, da ce pades izgubis voznisko, dovolj je to, da si degrediran, kar pomeni vecje kazni v primeru prekrskov.

4) K tej tocki ni veliko dodati. Sistem bi bil zelo enostaven. Tako kot imamo pike za kazni, bi imeli npr cebelice za bonitete :laugh Zadeva bi v mojih oceh zelo lepo delovala, kajti vsak bi se trudil imeti, kako boniteto, saj ni nujno da jo bos porabil prvic ko bos naredil prekrsek, kajti to se zgodi vsakemu. Lahko bi jo pa naprimer uporabil, ko pades v neko trenutno financno krizo, in tako bi se olajsal za par sto €, ki pa znajo kdaj tudi hudicevo koristiti. (tisti ki delate hise, se lihkar kaj dragega kupili, mogoce placali kake stroske zdravljenja ze vidite kako bi tole bilo lepo in predvsem koristno)

5) V tej tocki nisem ciljal na samo strogi center mest. Ta bi tako ali tako moral biti zaprt za vs promet, ce zelimo ohraniti neko dediscino in lepoto mest. S tem sem ciljal na vsa obmocja sol in vrtcev. Sami veste koliko sol in vrtcev je tik ob cesti, in kak je promet ob le teh zjutraj, ko se vsi odpravljajo na delo in sole. Seveda se zavedam tega, da v nekaterih primerih to ni mogoce, ampak z malo truda in volje se vsak problem resi, pa ceprav to pomeni zapora v dolocenem casovnem obdobju. Npr med sedmo in deveto uro, ter med dvanajsto in drugo. Take malenkosti bi bistveno izboljsale varnost nasih malckov. Teh predlogov bi lahko nasli milijo, seveda ce bi odgovorni na pozicijah bili za to.

No v mislih sem imel se nekaj stvari katere bi rad napisal, ampak trenutno sem pozabil na njih, jih bom pa z veseljem dopisal, samo da se spomnim. Nekako tezko spravim vse ideje na papri (v tem primeru na tipkovnico), ker jih je preprosto prevec :)
Torej to je to, za danes :)
Ta forum je ratu se en avtomobilizem.com... U pickumatrnu ni vec normalnga folka nikjer...
Prikaži več možnosti
    • kakav in Suln uporabnikom je všeč to sporočilo


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#10

Vsakega, ki ima izpit več kot 20 let, nato pa vsakih 20 let znova dokazat, da še vedno obvladaš.


Hmm. Kaj pa vem, saj ni 19 leto nič boljši/slabši kot 20 leto. Mogoče bi bil bolj všečen manj represiven pristop z obvezno udeležbo na seminarju, kjer bi se predstavile novosti v prometu in samem obnašanju v le tem. :ok
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


Skuna
Skuna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 903
  • Lokacija: Pressburg
  • Avtomobil: BMW e39 523i & e60 520i

#11

Hmm. Kaj pa vem, saj ni 19 leto nič boljši/slabši kot 20 leto. Mogoče bi bil bolj všečen manj represiven pristop z obvezno udeležbo na seminarju, kjer bi se predstavile novosti v prometu in samem obnašanju v le tem. :ok


Ja pač določi se neka doba
Freude am fahren :)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.