Skoči na vsebino

 

Porsche 997 Carrera S

* * - - - 1 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
244 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#41

997 isto ribajo. Sam 911 ce ne stisnes vsake tolk je bv da ga mas. Ce bos pa skoz posran da bos ob 20 jurjev za motor je pa tud brez veze. Stisni in kupi turbota. Ne bo ribnil, pa se ceno bolje drzi, na koncu bo to precej cenejsi nakup....

Turboti naj bi bili boljši ja in manj podvrženi pokanju. Enega poznam kateri ga je imel za vsak dan naštepal je skoraj 300.000km brez problema.



Urejal blackberet, 02.02.2019, 21:00.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 581
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#42

A to velja torej tudi za 997? Sem mislil, da so bili temu podvrženi bolj 996 in da so pri 997 te težave bolj kot ne odpravili.

 

Sem peljal kar nekaj 911 že, najbolj mi je pri srcu 997 GTS (ročni, clubsport sedeži), peljal sem ga samo par kilometrov, ampak mi je zlezel pod kožo. Kombinacija veliko kubikov/nizke teže/ročnega menjalnika/dosti moči, top kombinacija....

 

V četrtek sem vozil 911 po kar nekaj časa, kolega je kupil 2001 996. In sem po parih kilometrih začel razmišljati, da bi našel eno lepo 997 S, s špero in čim manj kilometri ter ročnim menjalnikom. Porsche je pač Porsche, že celotna prezenca, položaj sedenja in pogled iz avta, zvok, vibracije, grip pod pospeševanjem, lahek volan in nos, stabilnost pri visokih hitrostih, spet nizka teža in veliko kubikov, zveznost pospeševanja,... težko najdeš kaj boljšega za joyride. Hkrati ni prehiter ampak nikoli ne deluje počasen, odpiraš lahko tudi po vlažni podlagi vse prestave na polno, sicer se vozi specifično zaradi večine teže zadaj, ampak meni se ravno to zdi čar, da se naučiš voziti hitro različne avte z različnimi pogoni in razporeditvijo teže. 

 

Sem vozil tudi 997 tech art gt street  z ročnim in mi ni bil všeč, vzamem 997 gts kadarkoli. Deluje težek in okornejši turbo, prav tako zgubiš čar odzivnosti motorja, ne rabiš v fitnesu trenirati leve noge, da stiskaš dirkaško sklopko itd...

 

Vglavnem samo go for it. Edini minus so potencialni stroški, zato bi osebno raje še počakal in kupil nekaj z garancijo, ko bo dosegljivo. 

 

lp,m



Urejal bmw330cd, 02.02.2019, 21:02.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 968
  • Lokacija: Ljubljana

#43

Petje motorsport je v lj kao specialist. S polnim dvoriscem zaribanih 911 :-)

Drugac pa katerega koli sprejemnika na bravnicarjevi vprasaj za mnenje o 911 pa ti bo hitr povedal. Jest bi vzel samo res poceni primerek in dal porihtat motor pol pa gasa.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#44

A ni v Ljubljani nek specialist, k sraufa sam Porsche-je? A ima kdo kontakt (lahko tudi na PM)?

Al je bolje peljat na pregled na pooblaščenca? Mogoče ma specialist več "operativnih" izkušenj:)

Tak kateri to vsak dan šraufa bo imel največ izkušenj in je najbolj merodajen.

 

To verjetno kupuješ zase za drugi avto?Si se že kaj prevozil z 996 ali 997?Občutki če si se? 


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 968
  • Lokacija: Ljubljana

#45


Verizice pri bmw so risanka proti grozljivki s porhi :-)
Prikaži več možnosti
    • blackberet in dragan klep uporabnikom je všeč to sporočilo


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#46

Petje motorsport je v lj kao specialist. S polnim dvoriscem zaribanih 911 :-)

Drugac pa katerega koli sprejemnika na bravnicarjevi vprasaj za mnenje o 911 pa ti bo hitr povedal. Jest bi vzel samo res poceni primerek in dal porihtat motor pol pa gasa.

To bi bila verjetno še res najboljša opcija. Kupiš zaribanega,kupiš drug motor porihtan tako kot treba z jeklenimi valji(cca 10.000€) in stari ti ostane še za kakšen del(če ga ni potrebno vrniti).

https://www.ebay.de/...b2Ymb:rk:5:pf:0

 

https://www.ebay.de/...49~T:rk:19:pf:0



Urejal blackberet, 02.02.2019, 21:12.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 968
  • Lokacija: Ljubljana

#47


Ja tocno tako. Ce das nov motor noter mas pol za ene 50-70.000 km ziher mir. In sam uzivas. Ker ce se skoz treses kdaj to bo nekaj odletelo ni glih nek uzitek.
Prikaži več možnosti


INIESTA
INIESTA

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 421
  • Lokacija: bližina ljubljane
  • Avtomobil: wardburg

#48

Drugac pa katerega koli sprejemnika na bravnicarjevi vprasaj za mnenje o 911 pa ti bo hitr povedal. Jest bi vzel samo res poceni primerek in dal porihtat motor pol pa gasa.


Če vprašaš sprejemnika ali mehankarja iz bravničarjeve pa jih poznam kar nekaj za bilo ker porsche ti reče sam bejž stran pa kup raj novga golfa al pa pasata.če bi njih za nasvete poslušu nebi nikol porscheja vozil

Urejal INIESTA, 02.02.2019, 21:22.

Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 968
  • Lokacija: Ljubljana

#49

Sej vejo zakaj to pravijo :-)
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 855
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#50

na tale video sem naletel pred 2 dnevi

 


Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 968
  • Lokacija: Ljubljana

#51

Tip pa tko vazn polizanec da je slaba reklama za lastnike porhov :-)
Prikaži več možnosti


LEO37
LEO37

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 20 379
  • Lokacija: Niti ne v pudgurju in tudi ne v Beli krajini... hmm
  • Avtomobil: E39T, R19c, E36c

#52

En dve stevilke avtobilda je cel clanek o tem. Prakticno vsak ribne prej al slej.

https://www.autobild...t-14481283.html

 

 

Fazit

 

Mit runden Scheinwerfern und ausgestellten Radhäusern ist der 997 beliebt. Hohe Preise sind der beste Beleg. Viele Probleme machen ihn jedoch kaum kalkulierbar. Mit der neuen Motorengeneration ab 2008 wurde der Elfer zuverlässiger. Urteil: 3,5 von fünf Punkten.

Objavljena slika
23+ Jahre Freude am fahren: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti
    • Eagle46 je všeč


bullit
bullit

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 885
  • Lokacija: Polzela
  • Avtomobil: 2Fast4You

#53

Ma tale rabljen motor od Porscha niti ni tako drag. Jaz iščem za E39 3.0i nov motor in če želim obnovljenega z malo kilometrov sem si sedaj našel nekje v rangu 2.500 € plus...
Je pa dejstvo kar je Leon povedal, moraš biti malo mazohisti da se s tem ukvarjaš.

HUSTLER FOR LIFE!!!

Prikaži več možnosti


Eagle46
Eagle46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 549
  • Lokacija: Home
  • Avtomobil: ni moj:(

#54

Ne vem no, cel večer sem bral forume, članke, teste, review-e, owners reporte buying guide, itd.

Par jurjev za preventivna popravila bi še bilo, par deset pa sigurno ne. Ne zgolj zaradi denarja samega, ampak je enostavmo nesmiselno + kdo in kdaj (čas!) se bi s tem ukvarjal. Kot je nekdo napisal, nima smisla če ga ne moreš terat mirne duše.
:zmesanc P O R S C H E
Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 855
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#55

Saj terat ga mirne duše tako ali tako ne moreš, vsaj po cestah ne. Razen če se ti jebe za izpit. Drugo je pa steza.


Prikaži več možnosti


m4tj4z
m4tj4z

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 855
  • Lokacija: zasavje
  • Avtomobil: bel traktore

#56

Pa še na enega porha sem se spomnil, sicer ni 911, ima pa prevoženih čez pol miljona kilometrov

 

https://suchen.mobil...e4-627d93ac38c5

 


Pripete slike za predogled

  • $_20.jpg
  • $_20 (1).jpg
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 968
  • Lokacija: Ljubljana

#57

Ja sam to je 4 cilndre audi motor noter :-)
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#58

Ne vem no, cel večer sem bral forume, članke, teste, review-e, owners reporte buying guide, itd.

Par jurjev za preventivna popravila bi še bilo, par deset pa sigurno ne. Ne zgolj zaradi denarja samega, ampak je enostavmo nesmiselno + kdo in kdaj (čas!) se bi s tem ukvarjal. Kot je nekdo napisal, nima smisla če ga ne moreš terat mirne duše.

Moj nasvet je kar sem ti hotel že včeraj napisati.Čeprav bi to moral narediti preden si vedel za kakršne koli napake.

Rentaj/sposodi si ga za 14dni,sprobaj ga in prečrtaj eno zadevo na wish listi. ostali ti bodo lepi spomini kupiti te je pa že tako ali tako minilo,če ne te pa še bo. 

Lep avto je,super avto je za vozit(po ravnem in luknjah se lepo pelje in požira luknje po ovinkih si pa prilepljen),super zvok sploh če imaš predelan izpuh,super wau efekt pri okolici,najboljši daily "supercar" poslovni avto(wau efekt+dovolj udoben avto)sicer pa nepraktičen za vsak dan iz prostorskega vidika.

 

Uglavnem super avto vendar zame ni vreden tega vložka,kateri te slej kot prej čaka jaz bi raje zase izbral kakšen drug avto.



Urejal blackberet, 03.02.2019, 09:47.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 581
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#59

Moj nasvet je kar sem ti hotel že včeraj napisati.Čeprav bi to moral narediti preden si vedel za kakršne koli napake.

Rentaj/sposodi si ga za 14dni,sprobaj ga in prečrtaj eno zadevo na wish listi. ostali ti bodo lepi spomini kupiti te je pa že tako ali tako minilo,če ne te pa še bo. 

Lep avto je,super avto je za vozit(po ravnem in luknjah se lepo pelje in požira luknje po ovinkih si pa prilepljen),super zvok sploh če imaš predelan izpuh,super wau efekt pri okolici,najboljši daily "supercar" poslovni avto(wau efekt+dovolj udoben avto)sicer pa nepraktičen za vsak dan iz prostorskega vidika.

 

Uglavnem super avto vendar zame ni vreden tega vložka,kateri te slej kot prej čaka jaz bi raje zase izbral kakšen drug avto.

Po eni strani se strinjam s tabo, po drugi pa ne. 

Recimo za 37.000 eur dobiš tega (prej je bila cena 37, potem je dvignil na 41900):

https://www.avto.net...asp?id=13712788

 

Za 997.2 rabiš nekje 25.000 eur več in se znebiš določenih težav. Če hočeš ga imeti v garanciji (991), rabiš spet 20-25.000 eur več kot te stane 997.2. 

 

S tem, da boš v naslednjih letih tako z 997.2 kot z 991 izgubil kar nekaj na vrednosti, med tem, ko bo ta izguba z lepo 997 praktično nična. 

 

Zato gre samo za premik v glavi, kaj hočeš in kaj si lahko privoščič. Če kupiš Passata za 40.000 eur, boš v 5 letih zgubil 20-25.000 eur na vrednosti. Če kupiš 997 za 40.000 eur, z normalno uporabo ne boš dal za izredna popravila 20-25.000 eur, na vrednosti ne boš izgubil praktično nič. 

 

lp,m


Prikaži več možnosti
    • LEO37, BMW4everafter in Donki kong uporabnikom je všeč to sporočilo


bancnik
bancnik

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 804
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: LPP Urbana

#60

20-25k eur za popravila ob normalni uporabi? :rofl :lmao

Ni cudno, da imajo porhi tako malo km prevozenih.

Sicer pa Passata za 40k odpeljes za dobrih 33-34k iz salona pa se garancijo imas in te boli patak za okvare. Na koncu ga pa prodas za cca 15k kot slovenski, prvi lastnik itd itd itd...

Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta.

Prikaži več možnosti