Skoči na vsebino

 

Za varno vožnjo na cestah

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
391 odgovorov v temi
Bmwjka
Bmwjka

    Tagobčna

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 451
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 316i compact

#41

Sicer res ne vem od kdaj je Fiat Tipo športni avtomobil, ampak dobro.
Raznoraznih komentarjev pa tukaj ni za pričakovat, ker pač ni vozil :bmw :napaka

Pa res ne vem kako je lahko kar kupil avto brez dovoljenja staršev, glede na to, da še ni polnoleten. A lahko mladoletnik nase prepiše vozilo?


no sej to sem jaz dala komentar v temi Bedaki na cesti...pa so me kr v kali zatrl da to ni res..:napaka
Žan ostajaš v naših srcih...se vidimo zgoraj:respect

BMW - Brezhibno Motorno Wozilo
Prikaži več možnosti


Bmwjka
Bmwjka

    Tagobčna

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 451
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 316i compact

#42

Bmwjka.. tukaj se pa ne strinjam s tabo.. Tečaj varne vožnje predvsem poskrbi da se ti kot posameznik naučiš ravnati s svojim avtomobilom v kočljivih situacijah... Ob taki količini idiotov na cesti kot so danes si lahko v kombiju za prevoz denarja in zlata pa se bo še vedno našla šansa da te nekdo na cesti ubije pa nisi niti kriv niti nič.. Kot pravim tečaj varne vožnje je narejen izključno zato da se ti privadiš kako reagirati v določenih situacijah... Taki nesposobni ljudje ki pa delajo take štale po cesti pa itak niso vredni besed.. Razumem da pritisneš na cesti ki jo poznaš, ne ogrožaš nobenega in v pogojih ki to omogočajo! Ne razumem pa ljudi ki se pred frendi "silijo" voziti v smrt dobesedno v nekaj kar niso prepričani da njihov avto premore... Poznavanje sposobnosti svojega avtomobila je velik del tega.. Večina zna povedati kako hitro njihov avto pospeši do 100km/h ali pa prevozi 402m, ne zna pa povedati kako dolgo zavorno pot ima pri isti hitrosti... Kot pravim.. Veliko mladih "zna" vozit in se nekaj sili da izpadejo bolj cool na cesti pred kolegi in predvsem kolegicami vendar je pravi odraz vozniske sposobnosti v kočljivih situacijah..

user_x ne rabijo nič napisat :) Oni zlahka prepišejo avto nase.. najmanjši problem..


Ja in sedaj naj se jaz zapeljem s ceste...ker imam tečaj varne vožnje ...(proti kateri nimam nč slabega rečt!!) ..polomim vso plastiko in poškodujem celo podvozje....zato da se en takle bedak lahko pelje naprej in ogroža še druge okrog sebe.....nočem rečt da je treba se zaletet...ampak 50 voznikov proti tisočim ki nimajo vesti....hvala lepa....
Žan ostajaš v naših srcih...se vidimo zgoraj:respect

BMW - Brezhibno Motorno Wozilo
Prikaži več možnosti


Bmwjka
Bmwjka

    Tagobčna

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 451
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: 316i compact

#43

@bmwjka, vem da ni bilo mišljeno kot graja na tečaj :ok sej je logično, da v določenih trenutkih razplet ni odvisen od tebe, ampak od drugih udeležencev, sreče,...

Bi se pa veliko pripomoglo k varnosti na cesti, če bi bil opravljen tečaj varne vožnje sestavni del pridobitve vozniškega dovoljenja.

Tisti, ki pa vozijo pod omejitvami so pa sploh nevarnost na cesti. Manj me je strah tistega, ki se na avtocesti pelje 160, kot pa kakšnega sivega voznika/ce, ki se boji trimestne številke na števcu :ok Taki se ponavadi tudi hvalijo, kako v svojem dolgoletnem vozniškem stažu še niso naredili prekrška :napaka


se podpišem!!!:ok sploh z idejo o opravljenem tečaju varne vožnje kot sestavni del pridobitve vozniškega dovoljenja:ok :respect ampak za vse...tudi tovornjakarje!!!!

Urejal Bmwjka, 18.06.2009, 15:49.

Žan ostajaš v naših srcih...se vidimo zgoraj:respect

BMW - Brezhibno Motorno Wozilo
Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#44

Tečaj varne vožnje ti da znanje, kako odreagirat, ko ti bo zaradi kakšnega manevra začel drseti avto, s kakšnim manevrom to sploh preprečiti že v štartu oz. kako zavirati čim bolj učinkovito ter varno.
Kam zapeljat, ko ti gre nekaj nasproti, je stvar trenutne presoje situacije. Pač v trenutku dogajanja presodiš kaj je primerno ... v prepad zihr ne boš zapeljal, pa naj se zgodi kar hoče na cesti ... je pa recimo boljša izbira zapeljat na kakšen travnik, kot pa frontalno v kamion, itd ... kolker nesreč, tolk je opcij kaj storiti tisti trenutek... ni neke generalne rešitve za vse.
pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


Larisa
Larisa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 813
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Opel Corsa

#45

Položnica ti samo da vedet, da moraš več pozornosti posvetiti iskanju radarjev na račun gledanja ostalega prometa ... pa poveča sovraštvo do države ... v glavnem nič pozitivnega ni v tem ukrepu ;) Slabe izkušnje (ala karamboli) je sicer dobra šola in ti marsikaj pove, a žal je to dostikrat prepozno za marsikoga. :blackeye

Pa še komentar okoli hitrosti in divjanja ... divjanje je pač extremna vožnja, dostikrat že tudi neumna, neglede na hitrost (cik-cak med avti, prehitevanja po odstavnih pasovih, itd.), hitra vožnja pa je enostavno hitrejše premikanje med dvema točkama, kjer je še najbolj ogrožena tvoja denarnica zaradi roparsko naravnane države, saj s tem dejansko ne ogoržaš nikogar (recimo vožnja nad omejitvijo po prazni AC z rezervo pri sebi, ne na meji zmožnosti sebe in avta).


Jaz razmišljam malo drugače... Meni ni potrebno iskati in poslušati kje je kakšen radar - ker tega ne potrebujem. Tudi nobenemu ne "žmigam" z lučmi, da bi ga opozorila pred radarsko kontrolo. Vsak vozi sam in vsak odgovarja za svoje prekrške sam! Mislim, da ne moremo govoriti o "roparskih državnih organih", kajti to je edini način da se prehitrega voznika disciplinira.

LP

Larisa
Srce joče za Teboj, duša je pomirjena, ker si tam kjer je ena sama Ljubezen... Dragi, nekoč se spet vidiva...
Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#46

Ja in sedaj naj se jaz zapeljem s ceste...ker imam tečaj varne vožnje ...(proti kateri nimam nč slabega rečt!!) ..polomim vso plastiko in poškodujem celo podvozje....zato da se en takle bedak lahko pelje naprej in ogroža še druge okrog sebe.....nočem rečt da je treba se zaletet...ampak 50 voznikov proti tisočim ki nimajo vesti....hvala lepa....


Ne razumeva se.. Tebi bo tečaj varne vožnje pomagal v različnih primerih:

- Ko te začne nosit s ceste ali pa ko pohodiš bremzo pa kolesa blokirajo, na spolzki cesti če te začne odnašati, ...

Ti si odgovorna zase v prometu in se udeležiš tečaja varne vožnje zaradi sebe same.. Da boš ti znala odreagirat ko te začne nesti iz ovinka, ko moraš nepričakovano močno zavirati v ovinku, te zaradi vode na cesti začne nosit, Ko moraš močno zavreti na suhem/mokrem/poledenelem/... Različni scenariji vglavnem.. Ti si na cesti odgovorna zase, za druge ne moreš biti.. Tudi sam bog ti ne pomaga če že imaš srečanje na cesti s takim idiotom.. Žal grdo rečeno ampak tako je.. Tečaj varne vožnje je: Teorija ki vključuje dosti fizike oz kako se avto obnaša pri katerem manevru + teorija prenešena v prakso.. Tečaj varne vožnje ni nič drugega kot poligon s kontroliranimi zdrsi in umetnimi vremenski pogoji (poledica, voda, ...) in v takih primerih te bojo naučili pravilno ravnati z avtomobilom oz. reagirati v isti situaciji na cesti! Kar se tiče drugih v prometu ti ne moreš odgovarjati.. Kot je pa že Rottie rekel, ko pride situacija da se moraš izmakniti kakemu takemu boš pa pač postopala kot boš sama ocenila situacijo.. Upam da take stvari nebo izmed nas nikomur treba delati..
Na youtube vpiši Varna vožnja vransko in poglej rezultate kako učijo kandidate v različnih pogojih.. Mislim da si ti čisto ne predstavljaš kaj učijo na teh treningih..
Prikaži več možnosti
    • user_x je všeč


user_x
user_x

    BMW fanatik

  • Moderator
  • Sporočil: 6 689
  • Lokacija: Ankaran
  • Avtomobil: e93 325i

#47

Položnica ti samo da vedet, da moraš več pozornosti posvetiti iskanju radarjev na račun gledanja ostalega prometa ... pa poveča sovraštvo do države ... v glavnem nič pozitivnega ni v tem ukrepu ;) Slabe izkušnje (ala karamboli) je sicer dobra šola in ti marsikaj pove, a žal je to dostikrat prepozno za marsikoga. :blackeye

Pa še komentar okoli hitrosti in divjanja ... divjanje je pač extremna vožnja, dostikrat že tudi neumna, neglede na hitrost (cik-cak med avti, prehitevanja po odstavnih pasovih, itd.), hitra vožnja pa je enostavno hitrejše premikanje med dvema točkama, kjer je še najbolj ogrožena tvoja denarnica zaradi roparsko naravnane države, saj s tem dejansko ne ogoržaš nikogar (recimo vožnja nad omejitvijo po prazni AC z rezervo pri sebi, ne na meji zmožnosti sebe in avta).


Podpis pod tole :ok
Drugače pa je dosti odvisno že od narave posameznika kako bo odreagiral. Recimo moj cimer je ob izogibanju zapeljal v jarek, med tem, ko je nasproti vozeči mirno odpeljal dalje. Pri meni pa je ob isti situaciji prišlo do trka, ker nisem hotel zapeljati s ceste.
Pač vse je odvisno od tega, kako odreagiraš v določenem trenutku. Marsikdaj naravna reakcija ni najbolj pravilna. Spet odvisno od posameznika, ali lahko v trenutku oceni vse opcije, al pa sam pohodi bremzo.

Urejal user_x, 18.06.2009, 16:28.

Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#48

Jst vem da zarad tazga idiota da avto sploh opraskam alpa po kakem jarku zapelem se obrnem grem za njim pa mu od uzad mal pomagam v grabn dol ;)
Prikaži več možnosti


Trister
Trister

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 719
  • Lokacija: Middle of Nowhere
  • Avtomobil: Mlinček

#49

A je že kdo pomislil, kolikšna je razlika v energiji med 50km/h in 60km/h?

Malce v razmislek: Razlika je za 44%...

Med 50km/h in 70km/h je razlika skoraj 100%.

Pomislite na to naslednjič, ko se peljete čez naselje...

Urejal Trister, 18.06.2009, 17:22.

Prikaži več možnosti


Rottie
Rottie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 70 000
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E46 325i

#50

Jaz razmišljam malo drugače... Meni ni potrebno iskati in poslušati kje je kakšen radar - ker tega ne potrebujem. Tudi nobenemu ne "žmigam" z lučmi, da bi ga opozorila pred radarsko kontrolo. Vsak vozi sam in vsak odgovarja za svoje prekrške sam! Mislim, da ne moremo govoriti o "roparskih državnih organih", kajti to je edini način da se prehitrega voznika disciplinira.
LP

Larisa


Za naselja se čist strinjam, da je potrebna kontrola, drugače bi bila klavnica na cestah ... ampak da me pa država sili ponoči po prazni AC vozit 130, če lahko prav tako ali še bolj varno vozim 200+ :crazy (pri cjazenju z 130 lohk še zaspim od dolgčasa in se zato raztreščim kje ;)) ... kje ti tukaj vidiš smisel, razen v polnjenju državne blagajne :confused

Urejal Rottie, 18.06.2009, 18:26.

pFTRx40.png
Prikaži več možnosti


xonline
xonline

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 638
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: 2.4 V6

#51

... ampak da me pa država sili ponoči po prazni AC vozit 130, če lahko prav tako ali še bolj varno vozim 200+ :crazy (pri cjazenju z 130 lohk še zaspim od dolgčasa in se zato raztreščim kje ;)) ... kje ti tukaj vidiš smisel, razen v polnjenju državne blagajne :confused


Pazi - omejitev 130 Km/ni bila postavljena zaradi tebe in tebi podobnih, ki z lahkoto dosežete veliko večje hitrosti in ste pri njej v vašem avtomobilu še vedno relativno varni in sproščeni ...

... ta omejitev je zaradi še vedno obstoječih 15 in več let starih Yugotov in podobnih hropečih štirikolesnikov ... si predstavljaš, da bi bila najvišja hitrost omejena na npr. 160 km/h ali celo neomejena ... kaj se bi zgodilo s temi južnoslovanskimi biseri avtomobilske tehnologije, ki bi obupano skušali doseči za njih previsoko postavljen hitrostni limit?

To bi bilo razbitin po cestah, kosi bi veselo frčali naokoli, motorni in karoserijski deli zastav, lad in podobnih kripic bi se vsepovprek kotalili ...

In potem mi priletiš ti in pri 200 km/h naguziš na veselo poskakujočo, pravkar iz Yugeca odletelo motorno gred ...

:laugh

:funnypost
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


anzhe
anzhe

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 177
  • Lokacija: Bruchgefahr Schachtel
  • Avtomobil: E-64 FejsLep

#52

xonline: se strinjam. Sicer pa tudi sedaj vidiš padalce s kakim starejšim pajerotom, ki ga žge po avtocesti 160km/h (do konca), ko se pa že pri 120km/h ne počutiš več najbolj varno v takem avtu.

Urejal anzhe, 18.06.2009, 19:32.

Prikaži več možnosti


Larisa
Larisa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 813
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Opel Corsa

#53

Za naselja se čist strinjam, da je potrebna kontrola, drugače bi bila klavnica na cestah ... ampak da me pa država sili ponoči po prazni AC vozit 130, če lahko prav tako ali še bolj varno vozim 200+ :crazy (pri cjazenju z 130 lohk še zaspim od dolgčasa in se zato raztreščim kje ;)) ... kje ti tukaj vidiš smisel, razen v polnjenju državne blagajne :confused


Kaj naj ti rečem.... Včasih je ravno tista sekunda ki ti fali da pride do katastrofe. "Hitrost ubija!"
Srce joče za Teboj, duša je pomirjena, ker si tam kjer je ena sama Ljubezen... Dragi, nekoč se spet vidiva...
Prikaži več možnosti


Larisa
Larisa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 813
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: Opel Corsa

#54

Pa še nekaj..... Vedno imamo Ameriko kao vzor... Zanimivo pa je da imajo te stvari drugače porihtano. V Ameriki imajo po dnevi drugačno dovoljeno hitrost, ponoči pa drugo. In če te dobijo da si ogrožal druge, ti enostavno avto naložijo in odpeljejo. Pa tudi tam te obravnavajo kot hudega kriminalca, ko prekršiš njihova prometna pravila.

Pri nas v bistvu nikoli ni cesta prazna. In ni zaradi to ker se še toliko jugotov vozi, ampak za to ker imamo toliko število avtomobilov. Nemčija je edina država ki ima neomejeno hitrost, pa še tam se bo zgodilo da bodo slej ko prej. Tudi tam imajo svok krvni davek.

LP

Larisa
Srce joče za Teboj, duša je pomirjena, ker si tam kjer je ena sama Ljubezen... Dragi, nekoč se spet vidiva...
Prikaži več možnosti


Sassho
Sassho

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 948
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: E36 + E39d + E39M + E60

#55

Larisa vendar nemške ceste se s slovenskimi ne morejo primerjati.. Sploh kar se tiče same signalizacije, ureditve in sploh kvalitete.. Nemčija letno porabi 4,5miljarde evrov za vzdrževanje svojega Autobahna.. Asfalt na avtobahnu je vrhunske kvalitete pravtako so zaščitne ograje in vse kar sodi zraven.. Tehnološko dovršena cesta katera kanalizacije nima sredi ceste ki bi lahko kakorkoli omajala fiziko avtomobila ki se vozi 250km/h kot je to recimo praksa na slovenskih cestah da se sredi odcepa nasredi ceste naredi kanalizacija.. Autobahn je pod 4,5% naklonom za odtekanje vode s ceste in imajo 4 pasovnico... Sama cesta je v CELOTI pod video nadzorom in ADAC kontrolira vsak kilometer nje in jo vsak dan čisti in vzdržuje.. Procent umrljivosti na Autobahnu je 3%... Slovenska cesta vsak dan vzame 2-3 življenji s tem da je vse skupaj 2 uri da prevoziš celotno slovensko avtocesto (od kopra do murske sobote - govorim na blef tukaj ker nevem točnega časa vendar neka velika odstopanja ne morejo bit) medtem ko se na avtobahnu rado naredi da je ura ura in pol vožnje samo med dvema izvozoma na avtocesti.. Verjemi nemci imajo svoje ceste pošlihtane kot je treba.. Pri njih je celotna sekcija vozniškega izpita posvečena prav hitri vožnji po avtobahnu in brez tega noben kandidat ne naredi izpita.
Vem da ne govoris o smrtnih zrtvah na nemskih cestah vendar je med nasimi cestami in njihovimi sploh razlika... Sam sem se dostikrat vozil po nemciji in videl da nemška vožnja po avtocesti je proti slovenski kot nič in dan.. Prenatrpana.. Težko..

Urejal Sassho, 18.06.2009, 20:16.

Prikaži več možnosti


MG
MG

    *****

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 2 662
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: E39 530iA

#56

Glede varnosti na prazni AC v Sloveniji in večjih hitrostih...

... včeraj me je kar stisnilo, ko sem se ob mraku vračal iz MB in videl ob AC, kako se 10m od ceste (znotraj zaščitne ograje) pase na pobočju srna. Verjetnost je sicer mala, da bi ravno na AC priskakljala, ampak vseeno... :frown

Pred parimi meseci sem ponoči na skoraj čisto prazni AC, naletel na odtrgano tovornjaško pnevmatiko in jo v zadnjem trenutku obvozil. Če bi bil malo manj pozoren... :confused

Urejal MG, 18.06.2009, 20:29.

Prikaži več možnosti


berni
berni

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 158
  • Lokacija: maribor
  • Avtomobil: BMW 325i E92 M

#57

po moje bi bilo pametno v avtošolah učiti hitre in tekoče vožnje !
še zdaj se spomnim ko sem bil prvič v nemčiji i na semaforju zraven mene stara ženska (ene 70) v neki rjavi opel corsi, se prižge zelena in stara odfrči kot nora... gume zacvilile ...
to je tudi nekaj, pri nas je gužve in nestrpnosti veliko prav zaradi tega ker se ljudje ne zavedamo da se vozimo zaradi tega da nekam pridemo ,ne pa da ogrožamo druge z opazovanjem , sanjanjem..
Zakaj moramo voziti 30 če je omejitev 50?
Zakaj so vsi "zeleni2 vali nastavljeni tako da če si prvi in normalno spelješ vedno stojiš pri naslednjem semaforju..... Pa saj ni čudno da je vsepovsod gužva in jih pol veliko objestno vozi...
Navadimo se hitro in tekoče voziti ne pa da cijazimo ....
Prikaži več možnosti


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#58

Pa še komentar okoli hitrosti in divjanja ... divjanje je pač extremna vožnja, dostikrat že tudi neumna, neglede na hitrost (cik-cak med avti, prehitevanja po odstavnih pasovih, itd.), hitra vožnja pa je enostavno hitrejše premikanje med dvema točkama, kjer je še najbolj ogrožena tvoja denarnica zaradi roparsko naravnane države, saj s tem dejansko ne ogoržaš nikogar (recimo vožnja nad omejitvijo po prazni AC z rezervo pri sebi, ne na meji zmožnosti sebe in avta).


S tem se lahko strinjam. Ni problem v tem, kar si napisal, problem je v tem, kako določiti to mejo. Kdaj je vožnja hitra in še vedno varna??? Pri večini nesreč, nastalih zaradi hitrosti, je do nesreče prišlo, ker so bili udeleženci prepričani, da vozijo hitro a varno. In so se motili, sicer ne bi prišlo do nesreče.

Kaj in koliko zmoreš, lahko ocenijo samo drugi. Upam, da se strinjava, da subjektivna ocena samega sebe težko da ta odgovor. Ker smo do sebe popustljivi, iščemo izgovore za lastna dejanja in početja... saj to je človeški. In temu so namenjene šole varne vožnje, različne stopnje. Da vsakemu posamezniku vsaj poizkušajo dati odgovor na vprašanje, kaj in koliko zmore z avtom.

Pa še te šole ne morejo dati odgovora, kaj se lahko zgodi v primeru nepredvidenih okoliščin. In zato je vedno zelo primerno imeti nekaj rezerve. Kar pa se naših AC tiče. Strinjam se, da bi bilo možno ponoči voziti hitreje, če so ceste prazne. Samo kdaj so prazne je težko določiti. In še nekaj. Eni imamo radi nočne vožnje (tudi jaz), drugim ne ležijo. Kako to spraviti v omejitev, ki bo varovala vse???

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti
    • MG in Plavi uporabnikom je všeč to sporočilo


Artist
Artist

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 960
  • Lokacija: Spodnji Duplek
  • Avtomobil: BMW E61 525D

#59

Glede varnosti na prazni AC v Sloveniji in večjih hitrostih...

... včeraj me je kar stisnilo, ko sem se ob mraku vračal iz MB in videl ob AC, kako se 10m od ceste (znotraj zaščitne ograje) pase na pobočju srna. Verjetnost je sicer mala, da bi ravno na AC priskakljala, ampak vseeno... :frown

Pred parimi meseci sem ponoči na skoraj čisto prazni AC, naletel na odtrgano tovornjaško pnevmatiko in jo v zadnjem trenutku obvozil. Če bi bil malo manj pozoren... :confused


Jaz sem pred pol leta na poti v Beograd naletel na prazno cisterno, ki je padla iz tovornjaka pred menoj, ki sem ga pravkar prehiteval. Ni bilo časa za izogibanje, sem jo povozil. A je bila na sreči prazna in se je odbila... Sreča v nesreči.

:beer
Edina resnica je, da edine resnice ni!!
Prikaži več možnosti


Plavi
Plavi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 097
  • Lokacija: .
  • Avtomobil: F10

#60

po moje bi bilo pametno v avtošolah učiti hitre in tekoče vožnje !
še zdaj se spomnim ko sem bil prvič v nemčiji i na semaforju zraven mene stara ženska (ene 70) v neki rjavi opel corsi, se prižge zelena in stara odfrči kot nora... gume zacvilile ...
to je tudi nekaj, pri nas je gužve in nestrpnosti veliko prav zaradi tega ker se ljudje ne zavedamo da se vozimo zaradi tega da nekam pridemo ,ne pa da ogrožamo druge z opazovanjem , sanjanjem..
Zakaj moramo voziti 30 če je omejitev 50?
Zakaj so vsi "zeleni2 vali nastavljeni tako da če si prvi in normalno spelješ vedno stojiš pri naslednjem semaforju..... Pa saj ni čudno da je vsepovsod gužva in jih pol veliko objestno vozi...
Navadimo se hitro in tekoče voziti ne pa da cijazimo ....


Hitre in tekoče vožnje se ne moreš kar naučiti. Potrebna je vaja, pa tudi ni vsak rojen za volan. Ampak se mora prav tako voziti, pač počasneje.
70 let stara ženska s cvilečimi gumami je pa res lep vzor za mlajše voznike, khm...
Zeleni vli so nastavljeni tako, da so v jutranjih urah v smeri centra mest, popoldan kontra. Oziroma glede na meritve prometa kdaj in v katero smer je potrebno spraviti največ folka. Žal v obe smeri to pač ne gre ;)
Skratka ni ves svet narobe narejen, treba se je sprijazniti, da je uporabnikov cest več vrst, in če si boljši še ni potrebo biti razburjen, če so ostali slabši vozniki. Prej si lahko na to ponosen in ne nestrpen.
Ampak to je že višji nivo :)

@Rottie, a nebi začel drugače razmišljat oz. vozit po naselju, če bi fasal 1000 € kazni za prekoračitev v Ljubljani? pomoje da bi se počasi začel prilagajati, ne vem no... sam vprašam?
lp
Prikaži več možnosti