Skoči na vsebino

 

2010 Porsche 911 Turbo Facelift

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
88 odgovorov v temi
Davidf1
Davidf1

    BMW Račna Team

  • Uporabnik
  • Sporočil: 22 755
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: E39 530dTA & E90 325xi

#41

dugače pa hud movie ... za malce naučit se o esp in nepotebnik igačkah.. :)

sem bil pa čisto brez besed... "turbo lag is now thing of the past" ....aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


Itak, da je če ima pa tok navora in to v razponu okol 4000 obratov, če me spomin ne vara :ok Meni je izredno lep in spet čudo tehnike, kajti kaj vse pa ni tukaj pod nadzorom elektronike :laugh
Prikaži več možnosti


klobasa
klobasa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 040
  • Lokacija: P.O.Box

#42

Takole pa ne govori, mešaš avto za vsak dan in super športnika ( tako si sam napisal o primerjavi z BMW). O ceni ne bom zgubljal besed. Pagani je v rangu Carrera GT tam to lahko primerjaš, in ja peljel sem se z obema, Carrero GT sem tuda nekajkrat peljal, pa ti povem, da naše ( moje) vozniško znanje ne opazi razlike oziroma, je zelo majhna, če sploh je. Vedi pa tudi, da je razvoj od Paganija 5 let mlajši.....Leta 2011 naj bi prišla nova Carrera GT, pa bo spet okno v svet.
Pa še nekaj, BMW je ODLIČEN avto in kakovostno pred Lambiji in podobnimi pol-izdelki! Saj veš "VESELJE V VOŽNJI"........



Vsi, ki ste tako pametni za tele porše, se enkrat peljite s Pagani Zondo in boste hitro prodali te preveč naštancane 911-ke :hihi

Miha, ne morš tko Porsche je za dva razreda boljši in športnejši avto, in primerjat Porsche-ja z BMW je naravnost smešno. :cool


Prikaži več možnosti


oracle
oracle

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 196
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 530dA, X1 Xdrive 2.0dA

#43

Vsi, ki ste tako pametni za tele porše, se enkrat peljite s Pagani Zondo in boste hitro prodali te preveč naštancane 911-ke :hihi

Miha, ne morš tko Porsche je za dva razreda boljši in športnejši avto, in primerjat Porsche-ja z BMW je naravnost smešno. :cool


no, mislil sem bolj v smislu da folk komentira neke (se strinjam, preveč napihnjene) tehnične inovacije, kot da so čisto brezveze in je škoda da se je sploh kdo ukvarjal s tem...potem pa se vsedeš v avto, obrneš ključ in vzameš nazaj popolnoma vse besede, ki si jih prej rekel kontra. Da niti ne omenjam kako vsi jamrajo v stilu "jaz bi pa meglenke postavil tako kot jih imam jaz na e36..." :ok2

Dajte se enkrat peljat v kakšnem stroju in potem komentirajte, ne pa mlatit prazne slame naokoli :ok

Sam sem imel priložnost vozit turbo 996 in 997, pa je razlika med njima ogromna :ok čeprav sta avta zelo podobna in jih na daleč skoraj ne ločiš (vsaj večina jih ne), se 997 pelje dosti bolje (bolj mirno, uglajeno, bolj skoči, boljši cornering...).

Upam, da kmalu dobim v roke tale "facelift", da vidimo vse te tehnične dobrotice :ok
Prikaži več možnosti


klobasa
klobasa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 040
  • Lokacija: P.O.Box

#44

no, mislil sem bolj v smislu da folk komentira neke (se strinjam, preveč napihnjene) tehnične inovacije, kot da so čisto brezveze in je škoda da se je sploh kdo ukvarjal s tem...potem pa se vsedeš v avto, obrneš ključ in vzameš nazaj popolnoma vse besede, ki si jih prej rekel kontra. Da niti ne omenjam kako vsi jamrajo v stilu "jaz bi pa meglenke postavil tako kot jih imam jaz na e36..." :ok2

Dajte se enkrat peljat v kakšnem stroju in potem komentirajte, ne pa mlatit prazne slame naokoli :ok

Sam sem imel priložnost vozit turbo 996 in 997, pa je razlika med njima ogromna :ok čeprav sta avta zelo podobna in jih na daleč skoraj ne ločiš (vsaj večina jih ne), se 997 pelje dosti bolje (bolj mirno, uglajeno, bolj skoči, boljši cornering...).

Upam, da kmalu dobim v roke tale "facelift", da vidimo vse te tehnične dobrotice :ok


Točno tako...... vsi pametni gledajo pa samo na sliki.....
Prikaži več možnosti


DD-B
DD-B

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 725
  • Lokacija: ŽIRI
  • Avtomobil: A6 3.0 TDI, BiTu

#45

Jaz pa dobim v petek 997 ki bo pa čist sam moja !! In po testnih vožnjah že cele 14 dni ne spim. Kako je ''imeti'' pravega Porscheja vas obveščam čez vikend (Sicer najskromnejša verzija Carrere a vseeno)
Prikaži več možnosti


bankimun
bankimun

    BMWslo.comoholik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 258
  • Lokacija: vipava
  • Avtomobil: 320d

#46

u srečko:ok2 :metalc

Jaz pa dobim v petek 997 ki bo pa čist sam moja !! In po testnih vožnjah že cele 14 dni ne spim. Kako je ''imeti'' pravega Porscheja vas obveščam čez vikend (Sicer najskromnejša verzija Carrere a vseeno)


Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#47

Jaz pa dobim v petek 997 ki bo pa čist sam moja !! In po testnih vožnjah že cele 14 dni ne spim. Kako je ''imeti'' pravega Porscheja vas obveščam čez vikend (Sicer najskromnejša verzija Carrere a vseeno)



Bravo!:ok Sej pa to ni bmw, da bi bilo pomembno katera verzija je in katera motorizacija ter kako opremo ima. Porsche je porsche, oz. da se ne bo kdo vtikav v to s pripombami o cay. in box bom reko da 911 je 911. Lahko daš na kravo vso opremo, najboljše sedlo in najboljše podkve pa še zmeraj ne bo konj;) Si pa kupil (skoraj) najboljši avto na svetu. Zakaj skoraj, ker najboljši je 997 turbo, ampak osnova je ista. Zakaj pa menim, da je 997 turbo najboljši avto, če mi najde kdo avto ki gre tako dobro kot 997 turbo, ima 4 kolesni pogon torej je uporaben celo leto tudi ko pade kak cm snega, vsakdanje uporaben za vožnjo v službo in v kolonah, da je dosti udoben tudi za kako daljšo pot, da v notranjosti razvaja najbolj zahtevne kupce(kvaliteta materialov in izdelava), da ne crkuje oz. ni namenjen le butični uporabi kot ostali s primerljivimi pospeški in da ga kadarkoli spraviš na dirkališče in si z njim med najhitrejšimi. Združuje avto za usak dan in avto za dušo:ok Ob čudoviti( vsaj meni) obliki, ki je večna. Še enkrat srečno vožnjo in veliko užitkov:ok :mljask


lp,Miha
Prikaži več možnosti


VAX
VAX

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 357
  • Lokacija: Slovenia

#48

V družini smo imeli v lastništvu 911 in sicer bol natančno

Objavljena slika

Kaj lahko povem, to je za mene osebno čuden avto, ne vem vse je super, sam notranjost mi pri poršeju ne odg. in gotovo :jok
Prikaži več možnosti


DD-B
DD-B

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 725
  • Lokacija: ŽIRI
  • Avtomobil: A6 3.0 TDI, BiTu

#49

Bravo!:ok Sej pa to ni bmw, da bi bilo pomembno katera verzija je in katera motorizacija ter kako opremo ima. Porsche je porsche, oz. da se ne bo kdo vtikav v to s pripombami o cay. in box bom reko da 911 je 911. Lahko daš na kravo vso opremo, najboljše sedlo in najboljše podkve pa še zmeraj ne bo konj;) Si pa kupil (skoraj) najboljši avto na svetu. Zakaj skoraj, ker najboljši je 997 turbo, ampak osnova je ista. Zakaj pa menim, da je 997 turbo najboljši avto, če mi najde kdo avto ki gre tako dobro kot 997 turbo, ima 4 kolesni pogon torej je uporaben celo leto tudi ko pade kak cm snega, vsakdanje uporaben za vožnjo v službo in v kolonah, da je dosti udoben tudi za kako daljšo pot, da v notranjosti razvaja najbolj zahtevne kupce(kvaliteta materialov in izdelava), da ne crkuje oz. ni namenjen le butični uporabi kot ostali s primerljivimi pospeški in da ga kadarkoli spraviš na dirkališče in si z njim med najhitrejšimi. Združuje avto za usak dan in avto za dušo:ok Ob čudoviti( vsaj meni) obliki, ki je večna. Še enkrat srečno vožnjo in veliko užitkov:ok :mljask


lp,Miha


Sem gledal tudi 996 Turbo (za 997 turbo ni denarja) pa sem se vseeno raje odločil za novejši model, kajti preskok v kvalitetei avta je ogromen.
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#50

Sem gledal tudi 996 Turbo (za 997 turbo ni denarja) pa sem se vseeno raje odločil za novejši model, kajti preskok v kvalitetei avta je ogromen.


Mislim da si se prav odločil:mljask Pri katerem koli avtu je naslednja generacija neprimerno boljša. Tudi jaz bom enkrat vozil porscheja:ok
Prikaži več možnosti


klobasa
klobasa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 040
  • Lokacija: P.O.Box

#51

Ja 997 carrera je bistveno boljša kot katerikoli 996, razen turba. V GT3, GT2 in Turbo so v vsaki generaciji popolnoma drugačni motorji kot v Carrerah, Carrerah S...
Je pa sigurno 997 carrera odlična izbira, želim ti veliko prijetnih občutkov v vožnji.
Boš videl to je to.....
Prikaži več možnosti


oracle
oracle

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 11 196
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: 530dA, X1 Xdrive 2.0dA

#52

DD-B, potem pa me le pocukaj za rokav, da greva narediti kakšno fotko v vaših prečudovitih koncih :ok
Prikaži več možnosti


Mattie
Mattie

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 438
  • Lokacija: Ljubljana, St. Gallen

#53

oracle, klobasa: Meni je popolnoma jasno, kaj in kako.
Sem samo napisal enako pretiravanje kot ga je oracle (in me je zbodlo), ker je primerjal BMW s Porsche, sem jaz Porsche z Zondo :ok2 Drugače pa je BMW zakon, saj vemo, kvaliteta izdelave, športnost, udobje. :ok
Prikaži več možnosti


swifthead
swifthead

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 603
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: Švabska kola

#54

no ja da neboste sam 996 in 997 hvalili, lahko rečem da čist najbol všeč mi je 993 Turbo :D

ampak to je že avto za šparat, za kak lep izlet ali kako lepo cesto, za vsakdan pa zmaga 997 Carrera 4S avtomatik!!!
All Is Fair In Love And War
Prikaži več možnosti


Trister
Trister

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 719
  • Lokacija: Middle of Nowhere
  • Avtomobil: Mlinček

#55

ampak to je že avto za šparat, za kak lep izlet ali kako lepo cesto, za vsakdan pa zmaga 997 Carrera 4S avtomatik!!!


Kaj pa turbač (če zanemarimo finance:laugh)?

Urejal Trister, 20.08.2009, 15:24.

Prikaži več možnosti


Sharkman
Sharkman

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 237
  • Lokacija: štajerska-Ptuj
  • Avtomobil: Audi Q5 TDI

#56

no ja da neboste sam 996 in 997 hvalili, lahko rečem da čist najbol všeč mi je 993 Turbo :D

ampak to je že avto za šparat, za kak lep izlet ali kako lepo cesto, za vsakdan pa zmaga 997 Carrera 4S avtomatik!!!


Katere vse Porsche si ti že imel da imaš toliko znanja o 993 in 997 ? :uhoh
kupit ću ga pa se provozat kroz Portorož
Prikaži več možnosti


klobasa
klobasa

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 040
  • Lokacija: P.O.Box

#57

Katere vse Porsche si ti že imel da imaš toliko znanja o 993 in 997 ? :uhoh


Sicer ne vem katere Porsche je imel, je pa res, da 996 velja za "najslabšo" serijo saj so prvi z vodno hlajenimi motorrji. Drugače je po moje "pojem" Turbaklov še vedno 964 Turbo, ker ima samo zadnji pogon. Bad Boys pa to...

Lp
Prikaži več možnosti


swifthead
swifthead

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 603
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: Švabska kola

#58

@Sharkman: kaj tebe to briga? <izbrisano>

@Klobasa: baje da je 964 Turbač zelo nevarna zadeva, konkretn turbo šus in le dobro dirkaško znanje je potrebno da ga voziš blizu meje! Nor avto!

Sam 993 Turbo je nekako bil blend vsega kar je Porsche, je močan in kvaliteten avto, ima veliko elektronike pa spet ne preveč! je ZRAČNO HLAJEN, ter ima neverjetno obliko!!!

Cene modelov na netu pokažejo iskanost tega modela!

Poleg 959 mislm da je kak 993 Turbo S eden tistih Porschejev, ki so mokre sanje vsakega zbiratelja teh inžinerskih poslastic!!!

Urejal MG, 21.08.2009, 16:29.

All Is Fair In Love And War
Prikaži več možnosti


Trister
Trister

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 719
  • Lokacija: Middle of Nowhere
  • Avtomobil: Mlinček

#59

Porsche 9997 Turbo facelift je odpeljal krog na Norschleife v 7:27, kar je hitreje kot Carrera GT (7:28) in 997 GT2 (7:31), ter enako hitro kot Nissan GT-R. Predfacelift model je prehitel kar za 11 sekund!:eek

Treba je pa še dodati, da ga ni vozil Walter Rohrl, ampak je bil testiran (če podatki na fastestlaps.com držijo) pri "Cars in action".

GT-R:
Power 352 kw (472hp / 479 ps)
Torque 587 Nm (433 Lb-Ft)
Displacement 3.8 liters
Engine type V6 twinturbo
Mass 1740 kilograms (3828 lbs)
Power to Weight ratio 271.29 hp/tonne

Max speed 192.2 miles/h (310 km/h)
0-100 km/h 3.5 seconds
0-200 km/h 12.4 seconds
0-300 km/h 53.3 seconds

997 Turbo Facelift:
Power 368 kw (493hp / 500 ps)
Torque 700 Nm (516 Lb-Ft)
Displacement 3.8 liters
Engine type flat six turbo with direct injection
1570 kilograms (3454 lbs)
Power to Weight ratio 314.33 hp/tonne

Max speed 193.44 miles/h (312 km/h)
0-100 km/h 3.1 seconds
0-200 km/h 10.8 seconds
0-300 km/h 41.9 seconds


Pri pospeških ga pa porsche kar lepo poje. Večja moč in navor ter nižja teža pač delajo svoje.:metalc
Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 548
  • Lokacija: slo
  • Avtomobil: 218d AT, M2

#60

Porsche 9997 Turbo facelift je odpeljal krog na Norschleife v 7:27, kar je hitreje kot Carrera GT (7:28) in 997 GT2 (7:31), ter enako hitro kot Nissan GT-R. Predfacelift model je prehitel kar za 11 sekund!:eek

Treba je pa še dodati, da ga ni vozil Walter Rohrl, ampak je bil testiran (če podatki na fastestlaps.com držijo) pri "Cars in action".



Pri pospeških ga pa porsche kar lepo poje. Večja moč in navor ter nižja teža pač delajo svoje.:metalc



Uf hudo:metalc 3.1s do sto, pa deset do 200...že za v štric s kakim tisoč kubičnim cestašem:ok Samo malo mi je v oči pado tisti podatek 0-300km/h..41.xx s....v sosednji temi pa ima brabus t12 baje 31 ali 32s. Skoraj da ne morem verjet da gre toliko boljše.
Prikaži več možnosti