Skoči na vsebino

 

Stroški lastništva in vzdrževanja E46 M3

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
288 odgovorov v temi
etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#281

morate vedet s čim ga primerjate. če e46 M3 z e46 323 325 328 330 potem je razlika v vzdrževanju verjetno x2... če ga primerjaš z e92 330 ali 335 so pa stroški vzdrževanja enaki...

ker za normal e46 je cestna taksa 254€ za M je 300+€. gume za normalne e46 večina jih ima 17" so recimo michelin okrog 140€ pri M3 so povečini 19" kar pomeni za michelin cca 200+€. potem pri normalnih e46 ni potrebno menjavat olja na 10kkm in ni potrebno da je 10W60... pri normal e46 so prednje recimo bosch ploščice 50€ za M3 morš fupit recimo ferodo DS verzijo katera je 200+€. potem imamo zavarovanje... pri normal e46 ni mus da imaš ful kasko kar pomeni da daš za delnega recimo 500€ za M3 daš 1000€... in vse komponente pri M3 ponavadi zdržijo manj kot pri normalnih e46... bencin je še najmanjši problem... četudi spije v povprečju 2L več kar pa na sezono vseeno nekaj na nese... da ne govorimo o tem če se kaj pokvari pri M3... ena vijolica mora bit stalno na rezervi, dočim pri navadnih e46 za 500€ zamenjaš 1/2 avta...

če ga primerjaš z e92 je pa situacija pribljižno tam tam... ker e92 ima večje gume, zavore več kW, nabavne cene so večje torej je kasko verjetno za pričakovat itd...

ah... o tem je bilo že veliko napisanega tko da... skaraj vsak ima drugačen pogled na stroške... in vsak si drugače predstavlja besedo vzdrževanje in pa kvalitetno...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


dolenc46
dolenc46

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 788
  • Lokacija: zaponkom
  • Avtomobil: S2K

#282

in vsak si drugače predstavlja besedo vzdrževanje in pa kvalitetno...


Bolš nebi mogu povzet vsega skupaj :ok
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: bloke

#283

morate vedet s čim ga primerjate. če e46 M3 z e46 323 325 328 330 potem je razlika v vzdrževanju verjetno x2... če ga primerjaš z e92 330 ali 335 so pa stroški vzdrževanja enaki...

ker za normal e46 je cestna taksa 254€ za M je 300+€. gume za normalne e46 večina jih ima 17" so recimo michelin okrog 140€ pri M3 so povečini 19" kar pomeni za michelin cca 200+€. potem pri normalnih e46 ni potrebno menjavat olja na 10kkm in ni potrebno da je 10W60... pri normal e46 so prednje recimo bosch ploščice 50€ za M3 morš fupit recimo ferodo DS verzijo katera je 200+€. potem imamo zavarovanje... pri normal e46 ni mus da imaš ful kasko kar pomeni da daš za delnega recimo 500€ za M3 daš 1000€... in vse komponente pri M3 ponavadi zdržijo manj kot pri normalnih e46... bencin je še najmanjši problem... četudi spije v povprečju 2L več kar pa na sezono vseeno nekaj na nese... da ne govorimo o tem če se kaj pokvari pri M3... ena vijolica mora bit stalno na rezervi, dočim pri navadnih e46 za 500€ zamenjaš 1/2 avta...

če ga primerjaš z e92 je pa situacija pribljižno tam tam... ker e92 ima večje gume, zavore več kW, nabavne cene so večje torej je kasko verjetno za pričakovat itd...

ah... o tem je bilo že veliko napisanega tko da... skaraj vsak ima drugačen pogled na stroške... in vsak si drugače predstavlja besedo vzdrževanje in pa kvalitetno...


Hja, kaj pa vem, imaš in nimaš prav.

Ne bom napisal o katerem avtu govorim, primerjal bom osnovni in športni model, s tem da je športni model 8 let starejši. Racing ploščice in dobri diski praktično ista cene, zdržale tudi skoraj isto. Gume sem imel tam 1" večje in so bile dejansko dražje, ampak tudi zdržale eno malenkost več. Olja gre isto v motor, filtri so enako dragi oz. ima športni model enega manj. Za podvozje sem pri obeh zmetal dnarja še pa još, potrošni materjal pa tud ni dost dražji za športni model, edino ker je tolk star, se kakšno stvar dobi težje in je mal dražja. Itak sem tud pri navadnem menjal iztrošeno robo za malo boljšo/dražjo, tako da ni spet take razlike v ceni.

Kaj je moj point? Da lahko nekdo pride z vzdrževanjem M3 cenej skozi kot pa z 2.0D. Zakaj? Ker ga vozi bolj na izi, dizla pa tišči. Lahko ima enako dimenzijo gum in isto hude bremze pa podvozje, tako da ga ne pride nič cenej. Res da dizel manj pije, je pa tud večja možnost da kej crkne, čeprav v dotičnem primeru tud S motorji niso glih poceni. Če odštejemo motor, pa ne vidim zakaj bi bil ob ENAKI vožnji M3 kej dost dražji, razen par specifičnih kosov. Mehanika ne briga a menja sklopko pri M3 al pa 316, dela nima veliko več in ne bo računal x2, vsaj pošteno ni.

Ker mislim da vas večina primerja v tem smislu, da se M3 goni ves čas, 330i npr. pa cjazi, seveda bo razlika x2 ali več. Na M3 se "ne spodobi" dat Meyle končnika in kupiš original, ki je dražji. Zakaj pa daš sploh na 330i Meyle, daj še tam original! Če oba tiščiš enako in pri navadnem narediš še kakšen upgrade, pa na konc ni neke hude razlike. Konc koncev je veliko "stance" športnih avtov, katerih zaradi nižine sploh ne moreš konkretno vozit in tak lastnik definitivno nima hudih stroškov z vzdrževanjem. Pustimo predelave na strani.

Tako da ja, tud navaden 320d zna bit drag oz. M3 poceni za vzdrževat, fora je samo v tem kako ohranjen avto kupiš in kako ga voziš. In kot je lepo reku kolega že dolgo nazaj, sploh ni noben problem vozit na hard, samo moreš še vzdrževat na hard, ne glede na avto :ok
Prikaži več možnosti


jurekmetek
jurekmetek

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 035
  • Lokacija: bloke

#284

@etore, zakaj pa ne daš na navadnega DS ploščic oz. na M3 navadnih? Ne primerjat jabolk in hrušk. Če voziš hitro (ali na meji), je lahko tudi 325 drag za vzdrževat, sej si imel oba, pa lahko daš primerjavo.

Sej se lahko hitro vidi, nej nekdo ki ima dostop do katalogov preveri naslednje stvari:

Zunanji in notranji zglob na roki:

E36 316i in E36 M3 - original BMW
E36 316i in E36 M3 - Meyle


Sprednje zavorne ploščice:

E36 316i in E36 M3 - original BMW
E36 316i in E36 M3 - TRW

Zadnje stabilizator palčke:

E36 316i in E36 M3 - original BMW
E36 316i in E36 M3 - Febi Bilstein

Amortizerji:

E36 316i in E36 M3 - original BMW
E36 316i in E36 M3 - Bilstein B4


To je čist navaden potrošni materjal in s to primerjavo se lahko na hitro vidi koliko je razlike pri splošnem vzdrževanju. Za ostale stvari pa je čist odvisno kako voziš. Tudi na 325 lahko daš B14 gewinde, DS ploščice, poly bushinge, SS gume, če ga tiščiš, zakaj pa ne? In koliko je potem tak avto cenejši za vzdrževat od M3?

Ne vem, ali se pogovarjate o čisto serijskih avtih? A se predvideva, da se oba modela koristi kot se zagre, ali da se M3 tišči ves čas in se s 325 lepo vozi?

Mislim da je bolj razlika v tem, da se na M3 ne "spodobi" dajat neoriginal robe in da se veliko stvari menja preventivno ter da se avte malo bolj tišči. Če vzdržuješ eno 325 na enakem nivoju, skrbiš da menjaš stvari še predno skoraj razpadejo in ga voziš na hard, da ni spet toliko cenejši kot soliden M3.

Ali je M3 pač res toliko oh in sploh, da brez 1k€ v žepu ne smeš niti v trgovino? Mislim da se malo pretirava s temi stvarmi. Naj pove Nightmare, kakšno je imel izkušnjo z menjavo olja v menjalniku, oz. tisti ki mu ga je menjal :ok


P.S.: Se opravičujem za re-post, sem mislil urejat pa ni šlo...

Urejal jurekmetek, 07.08.2014, 18:06.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#285

nisem vsega čital. si bom vzel čas in odgovoril malo bolj konkretno kasneje... zasledil sem samo nekaj o DS ploščicah in navadnih...

ok bom napisu tako dajmo na oba modela org ploščice...

za e46 328 so 85€
za e46 M3 so 125€

gume org 17 col so kot sem povedu 140€
gume org 19 col so 210€

potem imamo še org amortizerje za primerjat, roke, diff, diske, set sklopka itd... vse je 30+% dražje...

sam za info... sedaj imam e53 in bom ob 2500€ samo da ga bom spravu na cesto... gume, zavarovanje, tehnični,cestna taksa itd... dalo bi se tudi za 1000€ pridet sam z ling long gumami, osnovno zavarovanje itd...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#286

nisem vsega čital. si bom vzel čas in odgovoril malo bolj konkretno kasneje... zasledil sem samo nekaj o DS ploščicah in navadnih...

ok bom napisu tako dajmo na oba modela org ploščice...

za e46 328 so 85€
za e46 M3 so 125€

gume org 17 col so kot sem povedu 140€
gume org 19 col so 210€

potem imamo še org amortizerje za primerjat, roke, diff, diske, set sklopka itd... vse je 30+% dražje...

sam za info... sedaj imam e53 in bom ob 2500€ samo da ga bom spravu na cesto... gume, zavarovanje, tehnični,cestna taksa itd... dalo bi se tudi za 1000€ pridet sam z ling long gumami, osnovno zavarovanje itd...


druagče pa ni treba nihgtmare nič umešavat... sej sam vidiš da non stop neki šraufa... enako dolenc, enako sm jst, romano, mico tudi nekaj malega itd... e36 M3 so avti kateri poberejo 500€-600+ na mesec BP... ker so šli skozi 10 različnih voznikov kateri so počeli vse sort stvari in sedaj po 200Kkm in 15 letih uporabe kažejo znake obrabe... tko je...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


BMW4everafter
BMW4everafter

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 257
  • Lokacija: Cerknica
  • Avtomobil: e46 323ci

#287

Nonstop šraufa, ker je picajzlast (v dobrem smislu). In ima svoj avto rad v nulo porihtan.
Grem stavit, da če bi bili mi vsi taki, bi tudi skos neki šraufali po svojih kantah. Vedno se najde nekaj kar lastnika moti in želi porihtat.

1999 e46 318i, 2003 e60 520i, 2002 e46 325Ci Cabrio, 2007 e92 325Ci, 2006 S60 D5 (neuničljiv tank), 2004 RX-8 R (gokart), 2005 A6 3.0TDI (šara od avta), 2000 e46 330CiA (RIP), 2001 Suzuki Jimny (segnil - ostal le purpen), 2000 e46 323Ci

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 262
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#288

Nonstop šraufa, ker je picajzlast (v dobrem smislu). In ima svoj avto rad v nulo porihtan.
Grem stavit, da če bi bili mi vsi taki, bi tudi skos neki šraufali po svojih kantah. Vedno se najde nekaj kar lastnika moti in želi porihtat.


ja no sej vedno se nekaj najde da je treba poštimat. in vedno ko to začneš odpravljat pomeni da gredo € proč od tebe... in kot sem višje napisu so ljudje kateri "servisirajo" vozilo in so ljudje kateri SERVISIRAJO in negujejo svoje vozilo. drugače pa ja nighmare je picajzl ampak vse te stvari katere dela niso zato ker je tak kot je... ker to da obnoviš amortizerje ni picajzlost, to da obnoviš/nastaviš/popraviš vanos ni picajzlost, to da obnoviš volansko letev ni picajzlost, to delaš recimo v intervalih na 2 mesca. potem imaš že za naredit servis... čez 2 mesca gume, potem je kak diff potreben obnove, potem so zavore... tko da ne mi nakladat. sem imel avto vem koliko je stroškov, poznam druge lastnike in njihove avte, sem v kontaktu z njimi in avto kot je e36 M3 zahteva kar nekaj časa in še več dnarja... picajzl je pa tisti kateri odpravlja čričke v notranjosti, spolira avto kar tko za brez veze ker ima 3h preveč časa itd...
Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti
    • Gardener je všeč


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 55 429
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#289

Za spolirat avto rabiš 20 ur preveč časa. :-D Se pa strinjam s tabo.
Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti