Skoči na vsebino

 

Komentarji na ceno servisa?

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
188 odgovorov v temi
blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 283
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#181

Aha....skratka mu lahko naprej se zaupam....edino mu ne bom vec dovolil da, da si vzame 2 dobra meseca za popravilo. Je pa res da ima na dvoriscu tako guzvo, kot da bi se prostituiral za đabe :D 

 

Samo sem iskal se kaksno mnenje , ker na prvi pogled mi je zdelo 350€ prevec....

 

 

btw....avto je stal dobra 2 meseca zunaj na mrazu...zdaj pa v voznji, opazam da pri dodajanju gasa lagano trokira....slaba nafta? voda v nafti? je pa rezervar cisto poln... 

Ena svečka BERU je 13,70€ (gledal sem za  C8 2.2HDI 94kw) se pravi x4 = 54,80€

 

Sprazni tank ter nalij svežo nafto pa se mora to popraviti.


:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • Istrijan je všeč


pristavc
pristavc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 64
  • Lokacija: Ljubljana

#182

Res ste eni neverjetni, pa gledate za 10 ali 20 eurou na servisu.. a se kdo vpraša, koliko enega orodja je treba kupiti za vzdrževanje avtomobilov, pa niso to yugoti 45 kjer si rabu kladivo pa en šraufncigr da si use zamenju.. iz lastnih izkušenj povem, da sem v par letih zmetu zihr 10k € za raznorazno orodje, to pa nobenga ne zanima, sam da je ura dela 10 eu.. js za 10 eurou samo avto dvignem pa mal pogledam in to je to.

So pa seveda različni mehaniki, eni so šlampasti, eni bi radi čimprej nardil pa čimveč potegnl, eni si pa vzamejo čas, in naredijo tako kot treba.
Bom že samo za primer dal menjavo diskov in ploščic. Ko vidm , da ni niti enega grama grama masti na zavorah, da to use lepo teče in ne zarušta čez 10.000 km.. groza od groze, pa prašam kdo je delu to, pa dostkrat slišm razna znana imena.. nevem no..

 


Prikaži več možnosti
    • voodoo child in Borut30 uporabnikom je všeč to sporočilo


pristavc
pristavc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 64
  • Lokacija: Ljubljana

#183

1. 3 ure dela za menjavo olja, filtrov in ploščic se mi zdi preveč. Mislim, da bi še meni uspelo to naredit hitreje, pa sem totalen amater, ki samo za sebe kdaj kaj pošraufa. In nimam dvigala.

 

2. Če na računu piše, da so deli originalni, pa se vgradijo neoriginalni, je to nateg. Če pa se neoriginalne dele proda zelo drago, pa to ni nateg in si sam kriv, če to plačaš in se ne pozanimaš za dejanske cene teh delov oz. kakšni deli bodo vgrajeni. Se strinajm, da mehaniki že tako dobijo velike rabate pri nakupu delov in jim ne bi bilo treba nabijat cen za dele. Ampak če imajo dovolj dela tudi, ko nabijejo marže za dele v nebo, potem je nekako razumljivo, da to tudi počnejo.

 

3. Tudi meni dosti pomeni štempelj v servisni knjigi, ki potrjuje da je bil avto servisiran po navodilih proizvajalca in ravno zato grem delat redne servise nekam, kjer mi ga lahko dajo in zato tudi plačam, čeprav si ga znam naredit tudi sam. Ponavadi je to Schumi, nazadnje pa je bil Kokalj, ker je bil Schumi preveč zaseden. Kokalju sem dal za oljni servis 50€, brez računa, za eno uro dela, kar tudi ni malo. Material sem imel svoj, razen tistega pljunka hladilne in zavorne tekočine, ki so ga dolili. Vmes med rednimi servisi, pa vedno naredim eno menjavo olja še sam, ker vmesne menjave olja tako ali tako niso predvidene s strani prozivajalca, zato tudi štemplja pri vmesnih menjavah ne rabim.

 

4. Razlika med nakupom OE in OEM delov je v temu, da pri OE si lahko siguren, da si dobil kvaliteten del. Pri OEM pa ti nihče ne granatira, da si dejansko dobil enak del kot OE. Lahko je enak, lahko pa tudi ni. Lahko, da recimo Lemforder za BMW uporabi bolj kvalitetno gumo, kot pa za svoje OEM izdelke, lahko tudi ne, ampak 100% pa tega ne moreš vedet. Sam sem imel z Lemoforderjevimi seleni prevoženih 15000 km. Diagnoza pri pregledu podvozja pri Molku: Seleni so premehki. Sem rekel, kako je to možno, če Lemofrder dela tudi original. Je rekel Matej, da ne ve, ampak so sigurno mehkejši od originala. Potem imel sem sprednje Lemforder roke. Prevoženih 40000 km, na srednjem zglobu na obeh rokah natrgana zaščitna manšeta. Lahko, da je tudi original tako zanič kvalitete, lahko da so mi jih poškodovali že med montažo, lahko da so mi jih poškodovali s kakšnim pajserejm kje pri pregledu podvozja. Lahko pa Lemforder uporablja za OEM roke slabšo kvaliteto manšet. Tega ne morem vedet. Zdaj sem dal gor original M-Technik roke in selene in vsaj vem, da bojšega kot to ne morem dobit. Bilo je sicer veliko €, ampak tudi roba od Lemforderja ni bila poceni in če bi se še enkrat odločal, bi že na začetku vzel rajši original. Bomo videli v kakšen stanju bodo čez 40000km. Zadnjič sem dobil diagnozo pri Vargalantu premehki zadnji seleni. Prevoženih 4000km, prav tako Lemforder. Že imam kupljene originalne in čakajo, da jih bom zamenjal, pa bomo videli, če bo kakšna razlika v trdoti oz. če bodo postali kmalu premehki. Obstajajo na trgu tudi ponaredki OEM delov, lahko tudi da sem takrat dobil ponaredke Lemforderja. Če kupiš OE del na uradnem servisu, pa prav gotovo ne boš dobil ponaredka. Tako da kakorkoli obrneš, pri OE delih ni loterije, pri OEM pa večja ali manjša vedno je.

 

5. Deso je bil nekaj časa za OE dele res najcenejši, sem pa opazil, da so se cene v zadnjem času nekoliko dvignile. Po drugi strani pa je recimo Selmar, kjer me ni bilo že kakšno leto nekoliko spustil cene. Tako sem M-Tech roke, selene, komplet za pakne ročne in še nekaj drugih drobnarij na Selmarju, ko sem se dogovoril za nekaj popusta dobil vse skupaj še malo ceneje, kot pri Desotu. Vglavnem trenutno ni res, da je brezveze kupovat OE dele kje drugje, kot pri Desotu. Če stegneš jezik in prodajalcu poveš toliko ti dam, če ne za to ceno vzamem rajši drugje. Glede ponarejenga olja pri Desotu sem tudi jaz že od nekoga slišal, da ko je kupil dražje olje v eni priznani trgovini, je bila poraba olja manjša, kot tistega, ki ga je vzel pri Desotu. Ne bi pa rad nikogar obtoževal, ker sam zaenkrat slabih izkušenj nimam. Tudi sam imam trenutno olje v motorju od Desota. Ampak stvar je spet takšna kot pri OE in OEM delih. Če kupiš olje pri nekem uradnem zastopniku, gotovo ne boš dobil ponaredka, drugje pa je vedno malo loterije. Boš pa za to plačal več. morda čisto za brezveze, morda pa ne.

Bom samo komentiral taprvo točko.

Bi te rad vidu, kako bi ti v 1.3 ure naredu kvaliteten servis.
Pri novih avtomobilih, kakor je že nekdo prej omenu, je po ceumu pofukanem autu en kup plastik, ki jih morš odstrant, preden sploh do filtrov prideš.
bom reku tkole, za olje zamenjat, ter VSE filtre, nekateri so nedostopni u božju mater, če gre po sreč, rabiš eno uro.
za ploščice zamenjat, ampak ne tko da stare vn fukneš pa not nove daš ( razdret, očistiti vodila, očistiti sedla, namazat use skupi, ter poiskat v autodati na koliko momenta je treba zategniti, ter seveda se zapeljati da vidiš če je use uredu, minimalno pou ure.)
Lahko mi pa prideš demonstrirat, kako bi ti to naredu v eni uri vse skupi, in obenem še ceu avto pogledu ter dolil tekočine ( pregled podvozja, pregled zunanjih jermenov, pregled tesnosti motorja, menjalnika, diferenciala..) 
Seveda pa noben ne upošteva še čas, ki ga mi porabimo za nabavo materiala ( klicanje v štacuno, pa potem pot do tja, pa čakanje v vrsti, pa bencin)..
Mah sej najbol da si vsi doma delate, pa boste najbolj srečni, k boste pa zajebal kej pa ne jokat pol k bo račun pršu :)


Prikaži več možnosti
    • Borut30 je všeč


airmike
airmike

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 481
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: E39 525i

#184

Napisal je 3 ure, 1 spredaj je kot 1. točka....


Prikaži več možnosti


pristavc
pristavc

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 64
  • Lokacija: Ljubljana

#185

Napisal je 3 ure, 1 spredaj je kot 1. točka....

Spregledu, se opravičujem :)

3 ure je pa res mal huda..


Prikaži več možnosti


Bishop
Bishop

    bivši nick B.I.S.H.O.P.

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 429
  • Lokacija: Vodice
  • Avtomobil: Ford KA+ 1.2 Trend TI-VCT

#186

Meni je na C4GP 2.0Hdi zamenjavo 4ih svečk in menjavo olja v robotku(robotiziran menjalnik) računal 130€



Urejal Bishop, 18.01.2018, 23:09.

Objavljena slikaI DIDN'T DO IT! LAWYER FUCKED ME!
Glory Glory Man. United!!!
Prikaži več možnosti


dejo789
dejo789
  • Uporabnik
  • Sporočil: 16
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: Bmw

#187

eno vprašanje zaradi mojega nepoznavanja, nevednosti, a to lahko vsak vnese ko se naredi servis vpis v service history ali samo pooblaščeni ?

 

 

asdasdas.jpg



Urejal dejo789, 06.09.2018, 13:18.

Prikaži več možnosti


etore
etore

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 324
  • Lokacija: SLO
  • Avtomobil: star

#188

samo pooblaščenec. v tvojem primeru je to očitno bil dealer z številko 33180


Če je ravno ni zabavno...
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 690
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#189

Kolikor vem vpisujejo tudi drugi.
Prikaži več možnosti