Avtomatski menjalnik - povezave
#21
Evo še ena povezava za popravilo avtomatov, tokrat v Prekmurju. Kakšna je njihova kvaliteta in znanje ne vem, stvar pa oglašujejo :http://www.avto.net/....asp?ID=3378009
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#23
Verjetno jih kam pošiljajo ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#24
Sej ga ni v slo majstra z mizo za preizkus. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#25
tole je naslov kamor pošiljajo http://cgi.ebay.de/w...em=360093958818
|
Prikaži več možnosti
|
#26
Zanimivo:eek
![]() ![]() . Zanimiva zgodba ki sem jo prejel ![]() Nekaj kar se mi je zgodilo. Spodaj napisano ni želja, da bi koga očrnil temveč informacija za vse, ki vozijo avtomatike. Bmw vozim že od nekdaj. Predzadnji, ki sem ga imel je bil 520 avtomatic. Tik pred novim letom se mi je predrla guma. Zamenjal sem jo in se odpeljal naprej. Čez nekaj časa sem ugotovil, da mi avtomatski menjalnik več ne dela. Avto je vozil samo v prvi in drugi prestavi. Odpeljal sem ga na servis Tehnounion in jih poprosil naj pogledajo, kaj je, saj je tik pred novim letom in avto potrebujem. Takoj so se lotili dela in mi čez približno pol ure sporočili, da je vse v redu. Plačal sem in se odpeljal. Takoj sem opazil da se ni nič spremenilo in da mi avto še zmeraj noče zamenjati prestav. Zato sem se odpeljal nazaj na Tehnounion in jim vse še enkrat razložil. Prišel je glavni šef in me začel prepričevati da je z avtom vse v redu in da si pač jaz vse to samo zamišljam, avto so namreč pregledali na računalniku in je vse ok Ker sem vztrajal, se je končno vsedel v avto in se z menoj odpeljal na testno vožnjo. Že takoj, ko sva zavila na cesto, je opazil, da avto res noče zamenjati prestav ter da mu še cel čas vključuje protizdrsni sistem (lučka utripa). Zapeljal je nazaj na servis in se lotil strokovnega pregleda. V tem času se je okoli avta zbrala dokaj velika druščina in vnela se je strokovna debata, zakaj avto noče zamenjati prestav. Čez približno 2 uri so ugotovili, da bodo avto priključili na računalnik ter se povezali po telefonu z Nemčijo ter prosili za pomoč. Po približno pol ure telefoniranja v Nemčijo je bila skupna ugotovitev da je menjalnik pokvarjen ter da moram kupiti novega. Ker je bil avto še v garanciji sem zahteval, naj te stroške krije BMW. O tem niso hoteli niti slišati, saj naj bi jaz sam pokvaril menjalnik. Po dolgotrajni diskusiji sem pristal na to da naročijo novi menjalnik, samo da se vse uredi. Po vsem tem sem se odpeljal iz servisa naravnost k vulkanizerju na Brezovico, da mi zakrpajo predrto gumo ter da nadomestno shranim nazaj na njen prostor. Delavec, ki menjava gume pri Španu, mi je zapeljal avto na dvigalko in ga pripravil, da ga dvigne. Obenem mi je še rekel, brez da bi ga karkoli sploh vprašal: "Gospod, kako si se pripeljao, kad noče da ti menja, ha?" Skoraj me je kap. Vprašal sem ga kako ve, da avto noče zamenjati prestav, pa mi je rekel: "Pa kako da ti menja, če je pa avtomatik?" In sem ga vprašal zakaj naj ne bi menjaval. "Pa vidiš valjda, da rezervna guma ni enakih dimenzij kot ostale tri." In ga vprašam še enkrat: "In kaj zato?" "Pa kako da ti menja," pravi, "kad mu računalnik meri obrate na sve štiri gume, i kad vidi, da se ena guma različno vrti, onda mu računalnik ne da da zamenja v višju brzinu, ker računalnik misli, da avto spodrsava in ga hoče zaustaviti. Pa to ti je valjda taj sistem proti zdrsavanju." "A ko boš zdaj zamenjal kolo in bodo vsa štiri kolesa enakih dimenzij bo vse v redu?" ga radovedno vprašam. "Pa jasno majstore," mi pravi Šele zdej sem se spomnil,ko je mati z napol prazno gumo peljala z MB A klasa in mi po tel. jamrala da noče prestaviti,pa vidim zakaj ne ![]() Urejal Senna, 03.08.2010, 17:49. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#27
Hahahhahaha ne morem verjet, dobiš zelenkota za zgodbo ta vulkanizer pa si zasluži gajbo piva.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Urejal abc, 03.08.2010, 18:10. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#28
a si ga k španu peljal.....
|
Prikaži več možnosti
|
#29
Stara zgodba, sicer pa čestitke nekomu, ki je želel mehanika prevesti v hrvaščino. Originalen tekst je cel v slovenščini.
|
Prikaži več možnosti
|
#31
Kompletna menjava olja v avtomatskem menjalniku, ja kompletna:-D
Link: http://www.e39-forum...?threadid=42125 Urejal RPM, 25.08.2010, 19:43. |
Prikaži več možnosti
|
#32
Imam eno vprasanje kar se tice avtomatikov. Namrec ko prestavljam rocico menjalnika v E38 iz P v R ali pa v D, se mi zdi kot da se slisi zavore k popustijo oz. primejo vem kaj se zgodi, toda sam ziher sem da ta zvok ("zzzk") od zavor. Je to mozno? Hkrati je tak zvok kar izrazit pri mrzlem avtu, ko je avto ogret je to komaj opazno. Kaj bi lahko to bilo? Moram napisati, da z avtomatiki nimam izkusenj in ga imam sele 14 dni.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#33
Enkrat sem že spraševal tu nekje na forumu pa ni bilo odgovora...
Do koliko stopinj oz na kolikšnem klanu je še zdravo puščati avto v poziciji P? Logično da potegneš ročno... Sprašujem teoretično, in če mu škodi ko ''sprosti'' P, ko je čutit da cukne? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#34
Jaz v klancu (pa ni važno, koliko ima naklona) vedno naredim takole: ustavim avto, dam v N (+ nožna zavora), zategnem ročno, spustim nožno in šele potem dam iz N v P. Pri speljevanju pa v obratnem vrstnem redu: najprej stisnem pedal, dam v N, odtegnem ročno, menjalnik v R (ali D) in gasa dalje. Tako menjalnik ne trpi nič ![]() LP A. ![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#35
nekje si to že enkrat napisal in od takrat tudi jaz tako delam...malo spoštovanja do menjalnika ne škodi ![]() sam pa verjetno še dolgo ne bi prišel do tega zaporedja ![]() dobro da obstaja forum ![]() ![]() Freude am fahren 1993-2010: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004) |
Prikaži več možnosti
|
#36
![]() ![]() Član KOS |
Prikaži več možnosti
|
#37
Mene zanima zakaj včasih menjalnik butne, ko premaknem iz P v R ali D. (Jaz vedno najprej spustim ročno, pa potem dam v D ali R.)
Prau zadoni in malo avto "poskoči", se premakne, zaziba naprej-nazaj, ne vem kako bi opisal ![]() Ugl. parkiram avtomobil v R, dam v N + nožna, zategnem ročno in pol v P. A je to pravilen način? Včasih tudi nožno popustim, ko zategnem ročno, pa potem spet nožna in nato v P. Ponavadi se to dogaja, ko ga parkiram v rikverc. Zaboli srce, ko čujem da moja ljubica trpi :/ |
Prikaži več možnosti
|
#38
Preden daš v P moraš it še vn iz avta pa ga podstavt s kamnom...mislm wtf, kero kompliciranje.
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#39
a pod levo al desno gumo? ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#40
Tu delaš napako. Če je avto parkiran na klancu moraš najprej prestavit ročico menjalnika iz P v N (ali D oziroma R), šele nato popusti ročno zavoro če nočeš da bi butnilo. Ko ga parkiraš v klanec pa najprej prestavi ročico v N, nato pohodi pedal ročne in ko se ta zaskoči, prestavi ročico menjalnika v N. Tistega s kamni pa ne jemlji resno, ker je zajebancija... |
Prikaži več možnosti
|