Skoči na vsebino

 

Avtomatski menjalnik - povezave

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
143 odgovorov v temi
Tomo
Tomo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 393
  • Lokacija: Mura pa ravnica, tam je moja vasica
  • Avtomobil: BMW E39 525d A, 02'

#21

Evo še ena povezava za popravilo avtomatov, tokrat v Prekmurju. Kakšna je njihova kvaliteta in znanje ne vem, stvar pa oglašujejo :http://www.avto.net/....asp?ID=3378009
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


RPM
RPM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 568
  • Lokacija: Mb

#22

Za brezhibno delovanje avtomata priporočam to metodo

Uporabljajo jo na skoraj vseh pooblaščenih servisih MB, več o tem pa si preberite na linku

lp
Prikaži več možnosti


wtf
wtf

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 487
  • Lokacija: mb

#23

Evo še ena povezava za popravilo avtomatov, tokrat v Prekmurju. Kakšna je njihova kvaliteta in znanje ne vem, stvar pa oglašujejo :http://www.avto.net/....asp?ID=3378009


Verjetno jih kam pošiljajo :ok
Prikaži več možnosti


Dark Funeral
Dark Funeral

    Heathen

  • Uporabnik
  • Sporočil: 29 087
  • Lokacija: N.G.
  • Avtomobil: Ne More Biti Prazno!

#24

Verjetno jih kam pošiljajo :ok

Sej ga ni v slo majstra z mizo za preizkus. :ok
Prikaži več možnosti


Sicer
Sicer

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 42
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: F11 530xd 11, E87 118d 05

#25

tole je naslov kamor pošiljajo http://cgi.ebay.de/w...em=360093958818
Prikaži več možnosti


Senna
Senna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 140
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: 335i,GSXR1000,

#26

Zanimivo:eek :ok2 :ok
.
Zanimiva zgodba ki sem jo prejel ;))) (BMW so majstori)Deli z ostalimi. Danes ob 15:56
Nekaj kar se mi je zgodilo. Spodaj napisano ni želja, da bi koga
očrnil temveč informacija za vse, ki vozijo avtomatike. Bmw vozim že
od nekdaj. Predzadnji, ki sem ga imel je bil 520 avtomatic. Tik pred
novim letom se mi je predrla guma. Zamenjal sem jo in se odpeljal
naprej. Čez nekaj časa sem ugotovil, da mi avtomatski menjalnik več ne
dela. Avto je vozil samo v prvi in drugi prestavi. Odpeljal sem ga na
servis Tehnounion in jih poprosil naj pogledajo, kaj je, saj je tik
pred novim letom in avto potrebujem. Takoj so se lotili dela in mi čez
približno pol ure sporočili, da je vse v redu. Plačal sem in se
odpeljal. Takoj sem opazil da se ni nič spremenilo in da mi avto še
zmeraj noče zamenjati prestav. Zato sem se odpeljal nazaj na
Tehnounion in jim vse še enkrat razložil. Prišel je glavni šef in me
začel prepričevati da je z avtom vse v redu in da si pač jaz vse to
samo zamišljam, avto so namreč pregledali na računalniku in je vse ok
Ker sem vztrajal, se je končno vsedel v avto in se z menoj odpeljal na
testno vožnjo. Že takoj, ko sva zavila na cesto, je opazil, da avto
res noče zamenjati prestav ter da mu še cel čas vključuje protizdrsni
sistem (lučka utripa). Zapeljal je nazaj na servis in se lotil
strokovnega pregleda. V tem času se je okoli avta zbrala dokaj velika
druščina in vnela se je strokovna debata, zakaj avto noče zamenjati
prestav. Čez približno 2 uri so ugotovili, da bodo avto priključili na
računalnik ter se povezali po telefonu z Nemčijo ter prosili za pomoč.
Po približno pol ure telefoniranja v Nemčijo je bila skupna ugotovitev
da je menjalnik pokvarjen ter da moram kupiti novega. Ker je bil avto
še v garanciji sem zahteval, naj te stroške krije BMW. O tem niso
hoteli niti slišati, saj naj bi jaz sam pokvaril menjalnik. Po
dolgotrajni diskusiji sem pristal na to da naročijo novi menjalnik,
samo da se vse uredi. Po vsem tem sem se odpeljal iz servisa naravnost
k vulkanizerju na Brezovico, da mi zakrpajo predrto gumo ter da
nadomestno shranim nazaj na njen prostor. Delavec, ki menjava gume pri
Španu, mi je zapeljal avto na dvigalko in ga pripravil, da ga dvigne.
Obenem mi je še rekel, brez da bi ga karkoli sploh vprašal:

"Gospod, kako si se pripeljao, kad noče da ti menja, ha?"

Skoraj me je kap. Vprašal sem ga kako ve, da avto noče zamenjati
prestav, pa mi je rekel:

"Pa kako da ti menja, če je pa avtomatik?"

In sem ga vprašal zakaj naj ne bi menjaval.

"Pa vidiš valjda, da rezervna guma ni enakih dimenzij kot ostale tri."

In ga vprašam še enkrat: "In kaj zato?"

"Pa kako da ti menja," pravi, "kad mu računalnik meri obrate na sve
štiri gume, i kad vidi, da se ena guma različno vrti, onda mu
računalnik ne da da zamenja v višju brzinu, ker računalnik misli, da
avto spodrsava in ga hoče zaustaviti. Pa to ti je valjda taj sistem
proti zdrsavanju."

"A ko boš zdaj zamenjal kolo in bodo vsa štiri kolesa enakih dimenzij
bo vse v redu?" ga radovedno vprašam.

"Pa jasno majstore," mi pravi





Šele zdej sem se spomnil,ko je mati z napol prazno gumo peljala z MB A klasa in mi po tel. jamrala da noče prestaviti,pa vidim zakaj ne :)

Urejal Senna, 03.08.2010, 17:49.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • Warden in abc uporabnikom je všeč to sporočilo


abc
abc

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 783
  • Lokacija: Herts, UK
  • Avtomobil: F21 LCI 118i M

#27

Hahahhahaha ne morem verjet, dobiš zelenkota za zgodbo ta vulkanizer pa si zasluži gajbo piva. :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Urejal abc, 03.08.2010, 18:10.

Objavljena slika
Prikaži več možnosti


jocker
jocker

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 956
  • Lokacija: Klagenfurt am Wörthersee
  • Avtomobil: Audi A5 Cabrio

#28

a si ga k španu peljal.....
Prikaži več možnosti


bmw
bmw

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 5 598
  • Lokacija: LPG petrol station
  • Avtomobil: 2x 12l/100km

#29

Stara zgodba, sicer pa čestitke nekomu, ki je želel mehanika prevesti v hrvaščino. Originalen tekst je cel v slovenščini.
Prikaži več možnosti


Senna
Senna

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 140
  • Lokacija: Komenda
  • Avtomobil: 335i,GSXR1000,

#30

a si ga k španu peljal.....


To sem skopiral z neta! :)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


RPM
RPM

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 568
  • Lokacija: Mb

#31

Kompletna menjava olja v avtomatskem menjalniku, ja kompletna:-D
Link: http://www.e39-forum...?threadid=42125

Urejal RPM, 25.08.2010, 19:43.

Prikaži več možnosti


_peters_
_peters_

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 853
  • Lokacija: Svet

#32

Imam eno vprasanje kar se tice avtomatikov. Namrec ko prestavljam rocico menjalnika v E38 iz P v R ali pa v D, se mi zdi kot da se slisi zavore k popustijo oz. primejo vem kaj se zgodi, toda sam ziher sem da ta zvok ("zzzk") od zavor. Je to mozno? Hkrati je tak zvok kar izrazit pri mrzlem avtu, ko je avto ogret je to komaj opazno. Kaj bi lahko to bilo? Moram napisati, da z avtomatiki nimam izkusenj in ga imam sele 14 dni. :mljask
Prikaži več možnosti


iron_maiden
iron_maiden

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 514
  • Lokacija: Lož
  • Avtomobil: E46 330CdA

#33

Enkrat sem že spraševal tu nekje na forumu pa ni bilo odgovora...

Do koliko stopinj oz na kolikšnem klanu je še zdravo puščati avto v poziciji P? Logično da potegneš ročno... Sprašujem teoretično, in če mu škodi ko ''sprosti'' P, ko je čutit da cukne?
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 142
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#34

Enkrat sem že spraševal tu nekje na forumu pa ni bilo odgovora...

Do koliko stopinj oz na kolikšnem klanu je še zdravo puščati avto v poziciji P? Logično da potegneš ročno... Sprašujem teoretično, in če mu škodi ko ''sprosti'' P, ko je čutit da cukne?


Jaz v klancu (pa ni važno, koliko ima naklona) vedno naredim takole: ustavim avto, dam v N (+ nožna zavora), zategnem ročno, spustim nožno in šele potem dam iz N v P. Pri speljevanju pa v obratnem vrstnem redu: najprej stisnem pedal, dam v N, odtegnem ročno, menjalnik v R (ali D) in gasa dalje.
Tako menjalnik ne trpi nič :).

LP A.
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti
    • taljan in Apogej uporabnikom je všeč to sporočilo


taljan
taljan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 709
  • Lokacija: 8323
  • Avtomobil: E39 525dTA (2004)

#35

Jaz v klancu (pa ni važno, koliko ima naklona) vedno naredim takole: ustavim avto, dam v N (+ nožna zavora), zategnem ročno, spustim nožno in šele potem dam iz N v P. Pri speljevanju pa v obratnem vrstnem redu: najprej stisnem pedal, dam v N, odtegnem ročno, menjalnik v R (ali D) in gasa dalje.
Tako menjalnik ne trpi nič :).

LP A.


nekje si to že enkrat napisal in od takrat tudi jaz tako delam...malo spoštovanja do menjalnika ne škodi :ok

sam pa verjetno še dolgo ne bi prišel do tega zaporedja :napaka

dobro da obstaja forum :)
Objavljena slika
Freude am fahren 1993-2010: E30 316i (1988), E34 518i (1991), E46 320dT (2003), E39 525dT (2001), E39 525dTA (2004)
Prikaži več možnosti


Andy04
Andy04

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 142
  • Lokacija: 04
  • Avtomobil: avtomatik

#36

Če pride komu prav ;)
http://www.umbscheid...?download_cat=0
LP A.
:nono Trau keinem, der nicht trinkt. :nono



Član KOS
Prikaži več možnosti
    • Mezek je všeč


Toma
Toma

    bivši nick bmwe38

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 905
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mazda MX-5

#37

Mene zanima zakaj včasih menjalnik butne, ko premaknem iz P v R ali D. (Jaz vedno najprej spustim ročno, pa potem dam v D ali R.)

Prau zadoni in malo avto "poskoči", se premakne, zaziba naprej-nazaj, ne vem kako bi opisal :-D

Ugl. parkiram avtomobil v R, dam v N + nožna, zategnem ročno in pol v P. A je to pravilen način? Včasih tudi nožno popustim, ko zategnem ročno, pa potem spet nožna in nato v P.

Ponavadi se to dogaja, ko ga parkiram v rikverc.

Zaboli srce, ko čujem da moja ljubica trpi :/
Prikaži več možnosti


bmw
bmw

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 5 598
  • Lokacija: LPG petrol station
  • Avtomobil: 2x 12l/100km

#38

Preden daš v P moraš it še vn iz avta pa ga podstavt s kamnom...mislm wtf, kero kompliciranje.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti
    • joze2 je všeč


Toma
Toma

    bivši nick bmwe38

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 905
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mazda MX-5

#39

Preden daš v P moraš it še vn iz avta pa ga podstavt s kamnom...mislm wtf, kero kompliciranje.


a pod levo al desno gumo? :confused
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 091
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#40

Mene zanima zakaj včasih menjalnik butne, ko premaknem iz P v R ali D. (Jaz vedno najprej spustim ročno, pa potem dam v D ali R.)


Tu delaš napako. Če je avto parkiran na klancu moraš najprej prestavit ročico menjalnika iz P v N (ali D oziroma R), šele nato popusti ročno zavoro če nočeš da bi butnilo. Ko ga parkiraš v klanec pa najprej prestavi ročico v N, nato pohodi pedal ročne in ko se ta zaskoči, prestavi ročico menjalnika v N. Tistega s kamni pa ne jemlji resno, ker je zajebancija...
Prikaži več možnosti