Skoči na vsebino

 

Avtomatski menjalnik - povezave

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
205 odgovorov v temi
Toma
Toma

    bivši nick bmwe38

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 909
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mazda MX-5, BMW E91

#41

Ampak to se mi ponavadi dogaja na ravnem in ne na klancu.

Uporabnika bmw pa sigurno ne bom jemal resno :-D @bmw: STFU.
Prikaži več možnosti


bmw
bmw

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 5 598
  • Lokacija: LPG petrol station
  • Avtomobil: 2x 12l/100km

#42

Car.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Bostyan87
Bostyan87

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: 5270 Ajdovščina
  • Avtomobil: E46 323iA 06/2000

#43

Če bo komu kaj pomagalo dodam link...

Za izračunanje končne hitrosti za vsako prestavo in potovalne hitrosti v rpm.

Izračunaj za svoj avto ali model (ZDA)

Nevem ali je približno točno...
Prikaži več možnosti


Upgrade
Upgrade

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 538
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E61, Ford Focus

#44

Sem vse prebral pa nikjer našel odgovora.

Ali ugasnjen avto lahko pustim v N, ker meni zmeraj skoči v P, ko dam ključ iz ključavnice :confused

Avto je pa E61 525d letnik 2008.

To beat BMW, you need another BMW!

Prikaži več možnosti


Toma
Toma

    bivši nick bmwe38

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 909
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mazda MX-5, BMW E91

#45

Ne gre. Pri E38 sploh ključa ne moreš potegniti ven iz ključavnice, če ni v P.
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 947
  • Avtomobil: BMW

#46

Ne gre. Pri E38 sploh ključa ne moreš potegniti ven iz ključavnice, če ni v P.

Si prepričan? To ni res da se ga neda ker jst ga lahko potegnem vn je pa letnik 94,to so imeli kasnejši letniki kakor je meni znano.

Drugače da ti pa buta ko zamenjaš na mestu je pa kriv luft v diff-u:ok2

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Toma
Toma

    bivši nick bmwe38

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 909
  • Lokacija: Koper
  • Avtomobil: Mazda MX-5, BMW E91

#47

Si prepričan? To ni res da se ga neda ker jst ga lahko potegnem vn je pa letnik 94,to so imeli kasnejši letniki kakor je meni znano.

Drugače da ti pa buta ko zamenjaš na mestu je pa kriv luft v diff-u:ok2


Ne jaz ga ne morem izvlečt.

Tisto kar sem napisal pred časom se mi ne pojavlja več, če pa se bo, vem kje je problem :ok
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 83 796
  • Lokacija: cRaZyBiRdLaNd
  • Avtomobil: WeedWacker 3000

#48

Sem vse prebral pa nikjer našel odgovora.

Ali ugasnjen avto lahko pustim v N, ker meni zmeraj skoči v P, ko dam ključ iz ključavnice :confused

Avto je pa E61 525d letnik 2008.


Ne vem kako imajo to novejši modeli sprogramirano, očitno ti ga avtomatsko da v P :puzzled Zakaj bi ga sploh puščal v N? Ti črka P ni všeč, ali kaj? :confused
Prikaži več možnosti


Warden
Warden

    Big Brother

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 778
  • Lokacija: Pravljična dežela Fortunovo
  • Avtomobil: zvesti X3 3d 2007

#49

Ne jaz ga ne morem izvlečt.

Tisto kar sem napisal pred časom se mi ne pojavlja več, če pa se bo, vem kje je problem :ok


Kardan?
Objavljena slika
BeMyWings
LP
Prikaži več možnosti


Upgrade
Upgrade

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 538
  • Lokacija: Kranj
  • Avtomobil: E61, Ford Focus

#50

Ne vem kako imajo to novejši modeli sprogramirano, očitno ti ga avtomatsko da v P :puzzled Zakaj bi ga sploh puščal v N? Ti črka P ni všeč, ali kaj? :confused


Ponavadi je pozimi v skupnih garažah mal gužva, k noben noče led drgnt. Parkira se pa tako, da lahko drugega zaparkiraš, pustiš v leru, in te potem zaparkirani odrine stran.

To beat BMW, you need another BMW!

Prikaži več možnosti


newdoor
newdoor

    Začetnik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1
  • Lokacija: lj
  • Avtomobil: vw

#51

Zanima me če mi zna kdo razložiti razliko med omenjenimi "avtomatskimi menjalniki" : dsg (vw), steptronic (bmw), s-tronic (audi)...
Obstajajo kakšne razlike ali so vsi enaki vendar v drugi "preobleki" oz je razlika samo v imenu?
Kolikor sem jaz razumel iz drugih forumov naj bi dsg in s-tronic temelila na dvojni sklopki in bolj mehanskem sistemu, steptronic pa naj bi se nagibal k bolj običajnem avtomatskem menjalniku? Je to res?
Prikaži več možnosti


standup
standup

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 505
  • Lokacija: tu in tam
  • Avtomobil: totenwagen

#52

Tole zna bit marsikomu zanimivo, en Nemec dela različne software za BMW avtomate, z njimi se več vključuje zaklepanje pretvornika navora, kar omogoči manjšo porabo goriva in zmanjšano obrabo delov avtomatika.
http://www.e39-forum...209#post1140209

Prevod v angleščino:
http://translate.goo...209#post1140209
Prikaži več možnosti


iron_maiden
iron_maiden

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 514
  • Lokacija: Lož
  • Avtomobil: E46 330CdA

#53

Zanimivo. Pri mojemu avtomatiku je naložen nov software, kateri po novem izklaplja zaklep konverterja pri pospeševanjih zaradi obremenitev na posamezno sklopko. Na avtocesti moraš pospeševati zelo ''z maso'' da ostane zaklenjen.

Tako da ni vedno dobro da konverter zaklenjen.
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


Boris-84
Boris-84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 554
  • Lokacija: Malmö - Sweden
  • Avtomobil: E91 320d LCI ///M-sport

#54

Zanimivo bi bilo videti, kaj pravi vwdrajver na tole...meni sta tako nemščina kot tehnične zadeve okoli avtomatike španska vas, tako nisem merodajen :-D
Prikaži več možnosti


narra
narra

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 923
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: BMW

#55

eno vprašanje.. kako je z prestavo "N".. npr.: pelješ proti semaforju na katerem je rdeča.. lahko daš prej v "N" pozicijo in ga vstaviš, al je bolš, do konca ustavit in potem dati v N pozicijo?
Prikaži več možnosti


Octopus
Octopus

    Licence to rust

  • Uporabnik
  • Sporočil: 6 885
  • Lokacija: Podalpska dežela
  • Avtomobil: E34touringVR12, T3 SYNCRO

#56

11 strani:
http://5z8.info/mydick_tidv
EDIT: tukaj je direkten link, da ni arhiv:
http://5z8.info/dogfights_rkah

http://5z8.info/xxx_fafl

Prosim.

Urejal Octopus, 05.03.2012, 01:12.

Prikaži več možnosti


Bostyan87
Bostyan87

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: 5270 Ajdovščina
  • Avtomobil: E46 323iA 06/2000

#57

Imam eno vprašanje se ustaviš parkiraš in prestaviš v "P" in zategneš ročno, če nisi na ravni površini/hribu kdaj avto zleze nazaj/naprej in se nasloni na "P". Potem ko prestaviš iz "P" malo udari ali to škodi kaj menjalniku ali ne? To se mi je zgodilo nekajkrat na začetku ko sem kupil avto zdaj vedno, če je hrib... se ustavim stisnem zavoro prestavim v "N" zategnem ročno spustim zavoro, da se avto usede in prestavim v "P" na tak način ne "udari" nikoli. Prebral sem temo ampak me zanima, če mogoče kdo ve kaj točno blokira kolesa... in koliko to škodi menjalniku? Ker redko kdaj, če je velik hrib se še vedno nasloni na "P".


Pa še glede "N" jaz prestavim v "N", če stojim več kot 2-3min med vožnjo nikoli. Ko pa prestavim v "D" pa počakam (1-2sek), da avto začne vlečt in potem dodam gas :) Nikoli pa ne prestavim v "D" in dodam takoj gas... Lahko, da ni niti važno ampak tako sem se navadil :)

In ko je avto mrzel prestavim v ročni način "M" in vozim dokler se avto ne segreje vsaj malo nad modro barvo in potem prestavim v "D".

Drugače sem pa z prvim BMW in avtomatikom full zadovoljen!
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 947
  • Avtomobil: BMW

#58

Imam eno vprašanje se ustaviš parkiraš in prestaviš v "P" in zategneš ročno, če nisi na ravni površini/hribu kdaj avto zleze nazaj/naprej in se nasloni na "P". Potem ko prestaviš iz "P" malo udari ali to škodi kaj menjalniku ali ne? To se mi je zgodilo nekajkrat na začetku ko sem kupil avto zdaj vedno, če je hrib... se ustavim stisnem zavoro prestavim v "N" zategnem ročno spustim zavoro, da se avto usede in prestavim v "P" na tak način ne "udari" nikoli. Prebral sem temo ampak me zanima, če mogoče kdo ve kaj točno blokira kolesa... in koliko to škodi menjalniku? Ker redko kdaj, če je velik hrib se še vedno nasloni na "P".


Pa še glede "N" jaz prestavim v "N", če stojim več kot 2-3min med vožnjo nikoli. Ko pa prestavim v "D" pa počakam (1-2sek), da avto začne vlečt in potem dodam gas :) Nikoli pa ne prestavim v "D" in dodam takoj gas... Lahko, da ni niti važno ampak tako sem se navadil :)

In ko je avto mrzel prestavim v ročni način "M" in vozim dokler se avto ne segreje vsaj malo nad modro barvo in potem prestavim v "D".

Drugače sem pa z prvim BMW in avtomatikom full zadovoljen!


Kolesa blokira ena kajla(bolj kajlica) v samem menjalniku. Če bi vedel kolikšno to je ter kakšno breme ta kajla drži nikoli nebi parkiral na hribu samo v P:ok2

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


Bostyan87
Bostyan87

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 000
  • Lokacija: 5270 Ajdovščina
  • Avtomobil: E46 323iA 06/2000

#59

Kolesa blokira ena kajla(bolj kajlica) v samem menjalniku. Če bi vedel kolikšno to je ter kakšno breme ta kajla drži nikoli nebi parkiral na hribu samo v P:ok2


Veliko :) saj vedno parkiram z ročno in potem v "P" ampak kdaj se še vedno malo nasloni na to kajlo. Ma je možno ali pa je kdo kje bral, da jo že komu zlomilo to kajlo ?
Prikaži več možnosti


raketa
raketa

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 111
  • Lokacija: Lj-okolica

#60

Imam eno vprašanje ... ko pred semaforjem počasi bremzam, mi menjalnik tik preden se ustavim malo cukne. Občutek je kot, da bi dal v prvo. Kaj je narobe?
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2023. Vse pravice pridržane.