Uporabnika bmw pa sigurno ne bom jemal resno

#41
Ampak to se mi ponavadi dogaja na ravnem in ne na klancu.
Uporabnika bmw pa sigurno ne bom jemal resno ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#43
Če bo komu kaj pomagalo dodam link...
Za izračunanje končne hitrosti za vsako prestavo in potovalne hitrosti v rpm. Izračunaj za svoj avto ali model (ZDA) Nevem ali je približno točno... |
Prikaži več možnosti
|
#44
Sem vse prebral pa nikjer našel odgovora.
Ali ugasnjen avto lahko pustim v N, ker meni zmeraj skoči v P, ko dam ključ iz ključavnice ![]() Avto je pa E61 525d letnik 2008. To beat BMW, you need another BMW! |
Prikaži več možnosti
|
#45
Ne gre. Pri E38 sploh ključa ne moreš potegniti ven iz ključavnice, če ni v P.
|
Prikaži več možnosti
|
#46
Si prepričan? To ni res da se ga neda ker jst ga lahko potegnem vn je pa letnik 94,to so imeli kasnejši letniki kakor je meni znano. Drugače da ti pa buta ko zamenjaš na mestu je pa kriv luft v diff-u:ok2 |
Prikaži več možnosti
|
#47
Ne jaz ga ne morem izvlečt. Tisto kar sem napisal pred časom se mi ne pojavlja več, če pa se bo, vem kje je problem ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#48
Ne vem kako imajo to novejši modeli sprogramirano, očitno ti ga avtomatsko da v P ![]() ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#49
Kardan? ![]() BeMyWings LP |
Prikaži več možnosti
|
#50
Ponavadi je pozimi v skupnih garažah mal gužva, k noben noče led drgnt. Parkira se pa tako, da lahko drugega zaparkiraš, pustiš v leru, in te potem zaparkirani odrine stran. To beat BMW, you need another BMW! |
Prikaži več možnosti
|
#51
Zanima me če mi zna kdo razložiti razliko med omenjenimi "avtomatskimi menjalniki" : dsg (vw), steptronic (bmw), s-tronic (audi)...
Obstajajo kakšne razlike ali so vsi enaki vendar v drugi "preobleki" oz je razlika samo v imenu? Kolikor sem jaz razumel iz drugih forumov naj bi dsg in s-tronic temelila na dvojni sklopki in bolj mehanskem sistemu, steptronic pa naj bi se nagibal k bolj običajnem avtomatskem menjalniku? Je to res? |
Prikaži več možnosti
|
#52
Tole zna bit marsikomu zanimivo, en Nemec dela različne software za BMW avtomate, z njimi se več vključuje zaklepanje pretvornika navora, kar omogoči manjšo porabo goriva in zmanjšano obrabo delov avtomatika.
http://www.e39-forum...209#post1140209 Prevod v angleščino: http://translate.goo...209#post1140209 |
Prikaži več možnosti
|
#53
Zanimivo. Pri mojemu avtomatiku je naložen nov software, kateri po novem izklaplja zaklep konverterja pri pospeševanjih zaradi obremenitev na posamezno sklopko. Na avtocesti moraš pospeševati zelo ''z maso'' da ostane zaklenjen.
Tako da ni vedno dobro da konverter zaklenjen. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#54
Zanimivo bi bilo videti, kaj pravi vwdrajver na tole...meni sta tako nemščina kot tehnične zadeve okoli avtomatike španska vas, tako nisem merodajen
![]() |
Prikaži več možnosti
|
#55
eno vprašanje.. kako je z prestavo "N".. npr.: pelješ proti semaforju na katerem je rdeča.. lahko daš prej v "N" pozicijo in ga vstaviš, al je bolš, do konca ustavit in potem dati v N pozicijo?
|
Prikaži več možnosti
|
#56
11 strani:
http://5z8.info/mydick_tidv EDIT: tukaj je direkten link, da ni arhiv: http://5z8.info/dogfights_rkah http://5z8.info/xxx_fafl Prosim. Urejal Octopus, 05.03.2012, 01:12. |
Prikaži več možnosti
|
#57
Imam eno vprašanje se ustaviš parkiraš in prestaviš v "P" in zategneš ročno, če nisi na ravni površini/hribu kdaj avto zleze nazaj/naprej in se nasloni na "P". Potem ko prestaviš iz "P" malo udari ali to škodi kaj menjalniku ali ne? To se mi je zgodilo nekajkrat na začetku ko sem kupil avto zdaj vedno, če je hrib... se ustavim stisnem zavoro prestavim v "N" zategnem ročno spustim zavoro, da se avto usede in prestavim v "P" na tak način ne "udari" nikoli. Prebral sem temo ampak me zanima, če mogoče kdo ve kaj točno blokira kolesa... in koliko to škodi menjalniku? Ker redko kdaj, če je velik hrib se še vedno nasloni na "P".
Pa še glede "N" jaz prestavim v "N", če stojim več kot 2-3min med vožnjo nikoli. Ko pa prestavim v "D" pa počakam (1-2sek), da avto začne vlečt in potem dodam gas ![]() ![]() In ko je avto mrzel prestavim v ročni način "M" in vozim dokler se avto ne segreje vsaj malo nad modro barvo in potem prestavim v "D". Drugače sem pa z prvim BMW in avtomatikom full zadovoljen! |
Prikaži več možnosti
|
#58
Kolesa blokira ena kajla(bolj kajlica) v samem menjalniku. Če bi vedel kolikšno to je ter kakšno breme ta kajla drži nikoli nebi parkiral na hribu samo v P:ok2 |
Prikaži več možnosti
|
#59
Veliko ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#60
Imam eno vprašanje ... ko pred semaforjem počasi bremzam, mi menjalnik tik preden se ustavim malo cukne. Občutek je kot, da bi dal v prvo. Kaj je narobe?
|
Prikaži več možnosti
|