Skoči na vsebino

 

Predelava na plin

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
736 odgovorov v temi
Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 368
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#721

Pozdravljeni LPG-jevci!

 

Sam vozim že preko 10 let na avtoplin in v tem času sem zamenjal 8 vozil na LPG. Prvi avto so mi na plin predelali v Novem Sadu (dobro znani Dora Autogas, mojster Doroslavac), kasneje pa sem imel vedno opravka s SIGAS. Njih ne morem drugega kot pohvaliti, saj nikoli ni bilo težav z vozili, pa tudi če je bilo potrebno sistem prestaviti v drugo vozilo, so mi pomagali in ga ne le fizično prestavili, pač pa tudi ustrezno sprogramirali ter poskrbeli za legalizacijo oz. vpis v kartonček. :)

 

Od njihovih poslovalnic je prestolnici še najbližje Avtocona - Aljaž Cajhen, ki vam ga zelo priporočam, saj zmeraj strokovno in pošteno svetuje ter z veseljem priskoči na pomoč, če boste v težavah. 

 

Zanima me kakšne velikosti imate plinske rezervoarje in koliko zmorete dometa?

 

Jaz imam namesto rezervne gume in sicer 67-litrskega (zelo na knapp namesto gume). S 318i ob pametni vožnji to pomeni preko 600km (varnostna blokada je namreč na cca. 80 odstotkih kapacitete rezervoarja, če nimate te blokade odstranjene). 



Urejal Zelenc, 13.02.2019, 19:58.

Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#722

Pozdravljeni LPG-jevci!

 

Sam vozim že preko 10 let na avtoplin in v tem času sem zamenjal 8 vozil na LPG. Prvi avto so mi na plin predelali v Novem Sadu (dobro znani Dora Autogas, mojster Doroslavac), kasneje pa sem imel vedno opravka s SIGAS. Njih ne morem drugega kot pohvaliti, saj nikoli ni bilo težav z vozili, pa tudi če je bilo potrebno sistem prestaviti v drugo vozilo, so mi pomagali in ga ne le fizično prestavili, pač pa tudi ustrezno sprogramirali ter poskrbeli za legalizacijo oz. vpis v kartonček. :)

 

Od njihovih poslovalnic je prestolnici še najbližje Avtocona - Aljaž Cajhen, ki vam ga zelo priporočam, saj zmeraj strokovno in pošteno svetuje ter z veseljem priskoči na pomoč, če boste v težavah. 

 

Zanima me kakšne velikosti imate plinske rezervoarje in koliko zmorete dometa?

 

Jaz imam namesto rezervne gume in sicer 67-litrskega (zelo na knapp namesto gume). S 318i ob pametni vožnji to pomeni preko 600km (varnostna blokada je namreč na cca. 80 odstotkih kapacitete rezervoarja, če nimate te blokade odstranjene). 

Boljše je napisati še koliko natočiš v njega. Imam 50l rezervoar v katerega natočim 50l. Domet cca 320km

V drug avto tudi 50l rezervoar natočim 50l. Domet okoli cca 330km

 

 

@bullet kaj si ti rešil?



Urejal blackberet, 13.02.2019, 20:06.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#723

Tank ne vem iz glave kapacitete, no nisem siguren ampak mislim, da je 58l ali tu nekje okoli. V čisto praznega sem do sedaj spravil največ ca. 48l, ampak to je rekord. Zelo redko vozim, da se sprazni do konca, rajši prej poskrbim, da mi ne zmanjka plina kje daleč od kakšne LPG pumpe. Mogoče sem spraznil do konca trikrat, ali pa dvakrat. Tako, da težko rečem točno koliko dometa imam z enim tankom, bi rekel da tam nekje sigurno malo nad 300 pa do 350km. Tako, da je treba praktično vsaj vsak drug dan na pumpo. K sreči imam eno dosti blizu službe, če ne bi mogel tankat nekje, kjer mi je blizu, se itak ne bi šel te predelave. Na začetku sem si nekaj zapisoval porabo in računal in je bila okoli 14l/100km. Potem se mi pa ni dalo več, ker tankam tako poceni, kot da bi vozil cliota, samo da je avto vse prej kot clio. In se mi sploh ne da ubadat s tem, kolikšna je poraba na neke decimalke. Ker se mi itak zdi, da se vozim skoraj zastonj, proti prej.

 

Poraba plina je mogoče na prvi pogled visoka, ampak z bencinom imam 11l, plin pa čez palec stane približno kot, da bi bila poraba 7l. To je ca. 5€ na 100km in v povprečju 3500km na mesec. In brez skrbi, če bi jaz vozil 1.2 16v cliota, bi ga spravil brez problema na teh 7l. Fiesto s podobno kubaturo sem recimo na 8l. E36 316i compact mi kuri 10 čez palec, se mi tudi ne da točno računat. E30 M20B25 mi je pa nazadnje na preizkušnjah kuril 15l. Izkušnje kažejo, da ne glede na to, kateri avto vozim, bi bil vedno med top porabniki na poraba.com in sprintmonitor.de. Definitvno pri meni ne gre za "pametno" vožnjo.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti
    • gusti4u in blackberet uporabnikom je všeč to sporočilo


gusti4u
gusti4u

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 1 861
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: FR-V + RT

#724

@loty1825  pa avto je za vozit, ne za gledat ;)

Tudi sam imam že 4 avto na plin in do sedaj nikakršnih problemov. Poraba cca 10% večja od bencina ampak pri ceni 0,57za liter plina pač "klinc" kolk je.

Se je pa pojavil problem pri novejših avtih, ki nimajo več oz. imajo tamalo rezervo kam dat rezervoar. 


:woohooKNJIGOVEZ:woohoo
Prikaži več možnosti
    • blackberet je všeč


XIN
XIN

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 863
  • Lokacija: osrednjeslovenska
  • Avtomobil: letnik dvatisoč

#725


Zanima me kakšne velikosti imate plinske rezervoarje in koliko zmorete dometa?

 

Jaz imam namesto rezervne gume in sicer 67-litrskega (zelo na knapp namesto gume). S 318i ob pametni vožnji to pomeni preko 600km (varnostna blokada je namreč na cca. 80 odstotkih kapacitete rezervoarja, če nimate te blokade odstranjene). 

Najboljša stvar pri prejšnjem avtu je bil velik plinski rezervar: 71L (toroidni, na mestu rezervne gume, zasedel skoraj cel obseg in gledal ene 2cm ven iz luknje).

Največ sem ga napolnil z nekimi 67L, ko je bil čisto prazen.

 

Domet moje relacijske vožnje je bil ponavadi 700km, max 750km. Navadno sem tankal okog 62L. E46 323Ci.

 

Imel sem tudi Volvota, 2.0T. Tam je bil tank nekih 50L. Natankal sem malo čez 40L, kar je bilo dovolj za okrog 400km.

Kar bedno je biti tako pogosto na pumpi. Če bom imel še kdaj plinaša (najbrž ja), bo velik plus (ali pa prva zamenjava) velik tank.

 

Pa čeprav je bilo treba včasih čakati tudi do 5min, da se pretoči tistih 65 litrov...


jst guvurim tku de me ldje zastuopjo! . . . 2014: če boš izzivu - jih boš fasu!
Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#726

Najboljša stvar pri prejšnjem avtu je bil velik plinski rezervar: 71L (toroidni, na mestu rezervne gume, zasedel skoraj cel obseg in gledal ene 2cm ven iz luknje).

Največ sem ga napolnil z nekimi 67L, ko je bil čisto prazen.

 

Domet moje relacijske vožnje je bil ponavadi 700km, max 750km. Navadno sem tankal okog 62L. E46 323Ci.

 

Imel sem tudi Volvota, 2.0T. Tam je bil tank nekih 50L. Natankal sem malo čez 40L, kar je bilo dovolj za okrog 400km.

Kar bedno je biti tako pogosto na pumpi. Če bom imel še kdaj plinaša (najbrž ja), bo velik plus (ali pa prva zamenjava) velik tank.

 

Pa čeprav je bilo treba včasih čakati tudi do 5min, da se pretoči tistih 65 litrov...

To pretakanje je čisto odvisno od črpalk in koliko je poln njihov rezervoar. Če dela vse normalano ,ga napolniš tako hitro ali par sekund kasneje kot bi polnil bencin.

 

Jaz sem imel v svojem kapaciteto 130l :laugh  (50l+80l). 80l je letel vn iz avta za staro železo.



Urejal blackberet, 14.02.2019, 12:43.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#727


Se je pa pojavil problem pri novejših avtih, ki nimajo več oz. imajo tamalo rezervo kam dat rezervoar. 

Pri novejših avtih ni samo to problem. Motorji z direktnim vbrizgom niso več tako primerni za predelavo na plin.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


bmw e39 523
bmw e39 523

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 517
  • Lokacija: Velenje
  • Avtomobil: BMW 740IL

#728

Prevozil z 30 litrov plina oz stroškovno 20 eur 320kilometrov.Vožnja je relacijska Velenje Novo mesto in nazaj,hitrost 140-150kmh.

Rezervar za plin je 80literski pri prostoru za rezervno gumo.Vozilo bmw 2005 740i 225kw.


Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#729

Nima veze z Boyskim, ampak glede na to, da zadnje čase tu pišemo o plinu, pa da ne smetimo ene druge teme.


 

Kot sem napisal v tisti drugi tem, se strinjam, da mora tudi sistem za dovod bencina delovati, tudi če voziš na plin. Pa ne samo zato, ker ti kdaj plina zmanjka in moraš vozit na bencin. To je še najmanj tehten razlog. Avto še vedno vžigaš na bencin in tudi dokler se uparjalnik ne zagreje, deluje na bencin. Tako da bencin rabiš precej bolj pogosto, kot pa samo, kadar plina zmanjka. DME vbrizg goriva neprestano prilagaja glede na podatke lambd in tudi ostalih senzorjev, glede na režim delovanja. In niti "ne ve", kdaj kontrolira vbrizg plina, kdaj bencina. V vsakem primeru ima zabeležene enake vrednosti za vbrizg. Ker se večino časa voziš na plin, bodo te vrednosti prilagojene vbrizgu plina. V času od zagona motorja do segretja uparjalnika boš zato z injektorji, ki so slabi imel seveda lahko težave z nihanjem obratov, klenkanjem, morda celo zagonom motorja, ker bodo vrednosti v DME preveč odstopale od vrednosti, ki bi bile potrebne za normalno delovanje motorja s slabimi injektorji. To je glavni razlog, da mora biti sistem za dovod in vbrizg bencina v normalno delujočem stanju.

 

Nisem hotel rečt, da lahko potem bencin kar zanemarjaš. Hotel sem samo povedat, da bo pri avtomobilu s 300k km, lahko deloval nov sistem za dovod in vbrizg plina bolje, kot pa bencinski s 300k KM. S tem ni bilo mišljeno, da se lahko voziš z zabasanimi, zatikajočimi, spuščajočimi ali nedelujočimi bencinskimi injektorji in se požvižgaš na lučko za motor. In se strinjam, da je takšnih imbecilov, ki vozijo avtomobile, dokler se še vžge in nekako pripelje do cilja, pri nas ogromno preveč.

 

Nov plinski sistem z novim regulatorjem tlaka bo zagotavljal brezhiben tlak goriva. Bencinska pumpa je pa že odvrtela 300k KM in je v vsakem primeru bolj obrabljena, kot bi bila nova bencinska pumpa, pa čeprav še vedno zagotavlja zadosten tlak in kot taka ni potrebna menjave. Regulator tlaka bencina deluje na membrano, ki tudi ne more biti več tako fleksibilna in prožna kot nova, pa lahko kljub temu še vedno regulira tlak na željen pritisk in ni potreben menjave. Je pa morda lahko bolj počasi odziven od novega.

 

Bencinski injektorji so elektoramgnetni ventili, ki se 300k KM vsakih nekaj ms odpirajo in zapirajo. Teh odpiranj in zapiranj, dajo v 300k KM čez ogromno. In so mehansko prav gotovo bolj obrabljeni kot novi. V njih je tudi vzmet, ki jih zapira in je prav gotovo bolj švohna kot nova. Nemogoče je, da bo injektor pri teh kilometrih deloval popolnoma natančno kot nov, ne pomeni pa to, da je takšen injektor v okvari in potreben nujne menjave. Morda bo moral DME zaradi njih za kakšen % ali dva prilagajati vbrizg in ne bo nobene škode za motor ali potrebe po menjavi. Na plinskem sistemu pa imaš nov, neobrabljen injektor, ki je brezhiben. Normalno je, da bo dal bolj natančen vbrizg.

 

In tu ti rabljeni deli nič ne pomagajo, ker imajo ravno tako že svoje kilometre in tudi, če še vedno delujejo ne morejo bit povsem enaki novim in tudi imeli bodo precej manjšo življenjsko dobo. Če menjaš svoj delujoč injektor s 300k km za enega z 250k ni nobeden od njiju več tako brezhiben kot nov in bogvekaj s tem ne boš profitiral v nobenem primeru. Glede vgradnje rabljenih delov je pa tako, da moraš malo razmislit. Če misliš imet avto še dolgo časa in znjim naštepat še dodatnih 300k KM, je večinoma bolj smiselno kupit nove, ki so res novi, ne samo še dobri rabljeni. Saj ti bodo ti novi ponovno zdržali teh 300k KM, rabljenih boš pa vmes malo morje zamenjal, pa še noben ne bo ob vgradnji deloval tako brezhibno kot nov. Če so plani delat malo kilometrov ali avto kmalu prodat, potem so pa rabljeni deli ponavadi bolj smiselna odločitev. Ampak, če nekdo pri 300k investira v novo plinsko napeljavo, je menda logično, da misli še konkretne kilometre s tem avtom naredit, se ti ne zdi?

 

Trditev, da bodo slabi bencinski injektorji ob vožnji na plin še prej odpovedali, pa za motorje z običajnim vbrizgom po moje ne drži. Vsaj logične razlage za to ni.

 

Ko voziš na plin, bencinska pumpa še vedno deluje in tlak v bencinskem sistemu je prisoten. Ampak bencinski injektorji pa ne delujejo, ker impulze, ki jih pošilja DME za odpiranje injektorjev se prestreza in ti impulzi odpirajo plinske injektorje. Injektorji, ki so izklopljeni, tako niso podvrženi visoki napetosti in mehanskemu delovanju, zato se tudi ne grejejo, razen kolikor se pač zagrejejo od samega motorja. Definitivno pa občutno manj, kot če bi delovali. Tako, da ne vem od kje ti ideja, da bi se morali ohlajati z bencinom. In tudi crknili ne bodo prej, saj se tako precej manj trošijo, ker ne rabijo delat skoraj nikoli.

 

Še samo to dodam temu spisu. Zgoraj napisano velja pretežno za BMW motorje, ker hlajenja ventilov ne potrebujejo. Nekateri motorji ga in nekateri plinski sistemi imajo to rešeno tako, da vsakih nekaj taktov vbrizgajo tudi bencin, torej tam ne drži, da so injektorji ves čas izklopljeni. Prvi odstavek, ki omenja prilagoditve DME in morebitne težave ob zagonu motorja se nanaša na DME MS42 za M52TU motorje, za katere vem, da tudi ko so v režimih delovanja, ko ignorirajo lambde, vseeno pri nastavitvah vbrizga goriva upoštevajo tudi podatke, ki jih imajo spravljene za dolgoročni vbrizg goriva. In nanaša se samo na Prins, nekateri ostali sistemi menda določajo vbrizg brez posredovanja DME.

Na žalost razmišljaš v napačni smeri. Na vse kar si napisal ne bom odgovoril ker nisem super heroj iz stripa (čeprav bi bilo kul če bi lahko požrl pest kikirikijev ali konzervo špinače in potem pisal v nedogled), ti bom pa poskusil odgovorit na tisto, kjer ga najbolj lomiš. To je življenjska doba posameznih komponent, to si na žalost ocenil popolnoma napačno. Kot prvo, od kje ti ideja, da bencinski injektorji zdržijo 300.000 km? Tudi če si to cifro napisal kar tako, niti približno ne drži. Praktično vsak bencinski injektor (z izjemo piezo, pustimo zdaj to) mora zdržat vsaj 1.000.000 km vožnje v normalnih pogojih, torej brez zlorabljanja, brez tega da avto po par let stoji, brez zanemarjanja in izživljanja raznoraznih "mehanikov", itd. Milijon. Km. 300.000 ni niti še pol dobe za dizelski injektor, kaj šele za bencinskega! Bencinski injektorji NE crkavajo in če imaš primer da so crknili, je očitno nekaj narobe. In jih lahko komot zamenjaš z drugimi, ker pri drugem avtu pač ni nič narobe in boš dobil brezhibne injektorje. Razen če si res rojen pod nesrečno zvezdo in bodo še tisti drugi zjebani, ampak potem boljše da avto kar nekomu podariš, nima potem smisla da se z njim sploh ukvarjaš.

 

Pa gremo spet na začetek, kaj zjebe injektorje? Kot sem že rekel, plin. To da avto na začetku zalaufa na bencin nima praktično nobene veze, malo jih sicer spravi k sebi ampak dosti ne, ker to traja vsega par minut. Ko prenehajo delat, se posušijo in začnejo kuhat - usedline v njih se lepo trdijo, dokler se injektor do konca ne zamaši/uščije, torej odpove na celi črti. Kaj naredit? Lahko jih daš očistit, kar ni poceni, lahko jih menjaš z novimi (kar je še dražje), lahko jih pa zamenjaš z rabljenimi, kar je edino logično če mene vprašaš. Seveda iz avta, ki NI predelan na plin!

 

Toliko o injektorjih. Aja pa še to, dizelski injektor po 15 letih mogoče dela s 70 ali 80% svoje zmogljivosti, bencinski pa še vedno kar lepo blizu 100, mogoče tam s 95%. Od oka rečeno, nisem teh zadev ekstra študiral in nimam doma aparatur za 300.000 eur, da bi to izmeril in napisal točno cifro. Zgoraj napisano je rezultat izključno nekaj malega izkušenj, poznavanja osnov in zdrave kmečke pameti.

 

Kar se bencinskih pump tiče je pa tako, lahko zaradi mene kupiš tudi novo. Originalne seveda (predvidevam) ne boš, ker stane 200 eur, kar je že skoraj vrednost avta - malo za šalo in malo zares, nisem prav daleč od resnice. No če ti ni škoda denarja, ni problema. Ponavadi se ljudje odločajo za nakup kopije, kjer pa spet ni garancije, da je OK kvalitete. In kaj si potem naredil? Nič. Denar si vrgel stran, samo to.

 

V drugi temi pišeš o merjenju kompresije in zraven napišeš naj ti odgovorimo striktno na vprašanje, ki si ga zastavil. Ni problema (tam ne bom smetil teme, zato vanjo nisem pisal), ampak na tak način problema ne boš rešil. Si na točki ko misliš da veš dovolj da boš zadevo sam rešil, no saj mogoče jo celo boš, ampak po dolgem času in hkrati z enormnimi stroški. Ker boš menjal/počel točno vse tisto kar ne rabiš in obenem spregledal kje je pravi problem. No saj ni problema, še enkrat, avto je tvoj. Meni je smešno samo to da potem na forumu izpade kot da je ena uboga E46 dražja za vzdrževat kot Ferrari, ja logično da je, s takim pristopom. Vsa čast da se ti da in da si pripravljen investirat toliko denarja v avto, jaz ga nisem. Mene bo E39 540i s 4.4 motorjem in avtomatom v enakem časovnem obdobju stala 3x manj, kot tebe E46 320i. Zame je to metanje denarja skozi okno, sorry. Nimam nič proti temu, samo povem, da to pač ni normalno. 

 

P.S.: Zdaj sem še jaz napisal roman, očitno je nalezljivo, lol... 


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#730

Nikjer nisem napisal, da injektor s 300.000km crkne, niti da ponavadi crkne ali kaj podobnega. Napisal sem samo, da ne more bit v enakem stanju kot nov. V injektorju je igla, ki se premika vsakih nekaj nekaj milisekund in v 300k km se tolikokrat premakne, da preprosto ne more bit v enakem stanju, kot pri novem injektorju zaradi mehanske obrabe, ki je posledica toliko odpiranj in zapiranj.

 

Ko avto deluje na plin injektorji NE DELUJEJO. So ves čas zaprti in jih NE MORE NIČ MAŠIT, ker skozi njih NIČ NE GRE. Usedline, ki se notri naberejo, se nabirajo kadar delujejo na bencin. Glede tega, če se res usedline v izklopljenih injektorjih trdijo, ne bom pameten, ker ne vem. Ampak usedline v injektorjih niso posledica delovanja na plin, ampak na bencin. Koliko je noter usedlin, je odvisno od več dejavnikov. Najbolj od čistosti bencina (ki pri nas mislim, da niti ni tako slaba, kot se govori, sploh v primerjavi z ZDA), pa od tega kako pogosto se menja filter bencina, pa tudi če se dodaja vsake toliko v tank čistilo za injektorje zna pomagat. Sam sem prevozil tank s čistilom za injektorje pred vsakim rednim servisom. Dokler nisem avta predelal na plin. S predelavo na plin zdrži en tank bencina 10000km+, preden se izprazni. Čez injektorje gre na en servisni interval tako malo bencina, da se mi to ne zdi več smotrno počet. Prav tako so ta čistila agresivna in se bojim, da ne bi bilo dobro, da ga imam nekaj mesecev v sistemu goriva. Ampak dejstvo je, da če je bencinski injektor očiščen, notri ni usedlin in se tudi ne morejo trdit in sušit po tvoji teoriji. Se pravi tudi, če tvoja teorija drži, ne rabi avto predelan na plin drugega rabljenega injektorja, ki ima prav tako že usedline, ampak je dobro pred predelavo na plin očistit svoje. Ker po tvoji teoriji potem z injektorjem brez usedlin, nima plin kaj škodit.

 

S temi podatki o % delovanja rabljenega injektorja malo mimo streljaš. Ja, injektor lahko zaradi umazanije vbrizgava premalo goriva in lahko to opišeš tudi s %. Lahko pa se v njemu recimo igla zatakne zaradi umazanije ali mehankse obrabljenosti in ne vbrizgava nič. Lahko zaradi obrabljene kapice brizga dovolj goriva, ampak v nepravilno razpršenem vzorcu. Lahko se igla tudi zatika tako, ali pa ošvohni vzmet, da zapira prepočasi in motor zaliva. Lahko puščajo o-ringi na injektorju, zaradi kateri tudi motor zalije in imajo težave pri hladnem zagonu. Lahko crkne navitje v injekorju in se ne bo odpiral. Teoretično lahko ima iztrošeno navitje lahko tudi premajhno upornost, ki bi lahko skurila "driver" v motornem računalniku, ki pošilja signal za vklop injektorjev. Sicer res iz prakse še nisem slišal za takšen primer, ampak teoretično je to možno, prav tako kot pri vžigalnih tuljavah. Brezhiben injektor je malo bolj kompleksna zadeva, kot pa da samo ni zamašen.

 

Če je problem v injektorju samo umazanija, potem lahko daš očistit svoj injektor, ne rabiš drugega rabljenega, ki ga boš prav tako moral dat očistit, razen če imaš res veliko srečo, da je nekdo skrbel za čistost svojih injektorjev toliko bolje, kot si sam in dobiš drug injektor iz njegovega avtomobila, potem bo umazan pač manj kot tvoj, in bo pač deloval še nekaj več km, preden boš spet kupoval drugega rabljenega. Še vedno bo imel pa več usedlin, kot očiščen. Saj pravim, če delaš z avtom malo km in ga ne misliš imet dolgo, potem bo verjetno  rabljen injektor z manj usedlinami dovolj. Če pa delaš veliko kilometrov in bi rad z avtom naredil še naslednjih 300K, potem ti pa čiščenje itak ne uide in je ceneje dat očistit svojega.

 

Nima ravno veze s plinom, ampak:

Če že moraš konkretno o moji bencin pumpi. Sem jo ravno pred kratkim izmeril in zaenkrat daje še dovolj tlaka. Ko ga ne bo več, bom pa kupil novo, ker vem da bo zdržala potem avto do preše. In če je res nova originalna samo 200€, pa to res ni nek strošek, da je potem dolga leta mir z njo, v primerjavi z rabljeno za 50€. Kje se pa teh 150€ razlike pozna v par letih, pa še siguren si, da ne boš ostal zaradi pumpe na cesti, pri rabljeni pa nikoli zares ne veš. V vsakem primeru pa te bo na cesti pustilo mnogo prej kot nova.

 

Razumem, da ti prodaja rabljenih delov prinaša prihodke in ti nočem uničevat biznisa, tudi sam kdaj od tebe vzamem kakšen kos in sem zadovoljna stranka. Tudi injektor lahko, da bom vzel kakšen od tebe, če se bo na testu izkazalo, da je moj tako obrabljen, da je potreben menjave. Ampak bom dal v tem primeru tudi tvojega rabljenega testirat in čistit.

 

Se spomnim neke stare teme o bencin pumpah, kjer si za svojo E30 kupil novo original, ker mora bit za tebe avto zanesljiv na daljših poteh. Za tebe ni bila dobra rabljena pumpa, a za ostale pa je? Ni se treba bat za biznis, ker ljudi, ki imajo avto za pred kafiče je ogromno. Takšni bodo čisto zadovoljeni z rabljenimi deli, samo da dajo čim manj, ker do kafiča se ni daleč za vozit in niti ne rabijo zanesljivega vozila. Tako da strank ne bo zmanjkalo. Če pa rabiš avto vsak dan in delaš z njim kilometre, je pa pač bolje dat kakšen kritičen del nov, da te ne pusti na cesti. Takšno je pač moje mnenje, imaš pa seveda pravico do mnenja, da v avto zmečem preveč. Na koncu je moj denar in moj avto, tako da je važno kaj sam mislim. Ni pa tako, kot si mogoče dobil občutek, da kar vse dobre dele nekaj na pamet preventivno menjavam, ravno obratno, vsaka menjava je premišljena. Pri delu se vprašam, če lahko zaradi njega ostanem na cesti. Ker mi je zanesljivost avta zelo pomembna, tu poskušam ne škrtarit. Vprašam se tudi koliko dela je potrebnega, da se del zamenja in kakšna je cena novega dela. In če je dela veliko, del pa ni tako drag, da si ga ne morem privoščit, je spet smotrno vzet nov del, ki bo v vsakem primeru zdržal več, kot rabljen in bom na dolgi rok prihranil več časa, kot pa je vreden del, ki ga menjam. Včasih tudi ne bom vzel novega kritičnega dela, ker je preprosto predrag in ni dovolj denarja na TRR in bom pač moral naredit kompromis z rabljenim zato, da se bom lahko sploh vozil. Nisem nek bogataš poln keša, da ga razmetava. Saj nenazadnje, če bi bil, mi 150€-200€ prihranik pri gorivu na mesec ne bi igral takšne vloge, da bi sploh avto predelal na plin in se v tej temi sploh ne bi imela kaj pogovarjat.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#731

Nikjer nisem napisal, da injektor s 300.000km crkne, niti da ponavadi crkne ali kaj podobnega. Napisal sem samo, da ne more bit v enakem stanju kot nov. V injektorju je igla, ki se premika vsakih nekaj nekaj milisekund in v 300k km se tolikokrat premakne, da preprosto ne more bit v enakem stanju, kot pri novem injektorju zaradi mehanske obrabe, ki je posledica toliko odpiranj in zapiranj.

 

Ko avto deluje na plin injektorji NE DELUJEJO. So ves čas zaprti in jih NE MORE NIČ MAŠIT, ker skozi njih NIČ NE GRE. Usedline, ki se notri naberejo, se nabirajo kadar delujejo na bencin. Glede tega, če se res usedline v izklopljenih injektorjih trdijo, ne bom pameten, ker ne vem. Ampak usedline v injektorjih niso posledica delovanja na plin, ampak na bencin. Koliko je noter usedlin, je odvisno od več dejavnikov. Najbolj od čistosti bencina (ki pri nas mislim, da niti ni tako slaba, kot se govori, sploh v primerjavi z ZDA), pa od tega kako pogosto se menja filter bencina, pa tudi če se dodaja vsake toliko v tank čistilo za injektorje zna pomagat. Sam sem prevozil tank s čistilom za injektorje pred vsakim rednim servisom. Dokler nisem avta predelal na plin. S predelavo na plin zdrži en tank bencina 10000km+, preden se izprazni. Čez injektorje gre na en servisni interval tako malo bencina, da se mi to ne zdi več smotrno počet. Prav tako so ta čistila agresivna in se bojim, da ne bi bilo dobro, da ga imam nekaj mesecev v sistemu goriva. Ampak dejstvo je, da če je bencinski injektor očiščen, notri ni usedlin in se tudi ne morejo trdit in sušit po tvoji teoriji. Se pravi tudi, če tvoja teorija drži, ne rabi avto predelan na plin drugega rabljenega injektorja, ki ima prav tako že usedline, ampak je dobro pred predelavo na plin očistit svoje. Ker po tvoji teoriji potem z injektorjem brez usedlin, nima plin kaj škodit.

 

S temi podatki o % delovanja rabljenega injektorja malo mimo streljaš. Ja, injektor lahko zaradi umazanije vbrizgava premalo goriva in lahko to opišeš tudi s %. Lahko pa se v njemu recimo igla zatakne zaradi umazanije ali mehankse obrabljenosti in ne vbrizgava nič. Lahko zaradi obrabljene kapice brizga dovolj goriva, ampak v nepravilno razpršenem vzorcu. Lahko se igla tudi zatika tako, ali pa ošvohni vzmet, da zapira prepočasi in motor zaliva. Lahko puščajo o-ringi na injektorju, zaradi kateri tudi motor zalije in imajo težave pri hladnem zagonu. Lahko crkne navitje v injekorju in se ne bo odpiral. Teoretično lahko ima iztrošeno navitje lahko tudi premajhno upornost, ki bi lahko skurila "driver" v motornem računalniku, ki pošilja signal za vklop injektorjev. Sicer res iz prakse še nisem slišal za takšen primer, ampak teoretično je to možno, prav tako kot pri vžigalnih tuljavah. Brezhiben injektor je malo bolj kompleksna zadeva, kot pa da samo ni zamašen.

 

Če je problem v injektorju samo umazanija, potem lahko daš očistit svoj injektor, ne rabiš drugega rabljenega, ki ga boš prav tako moral dat očistit, razen če imaš res veliko srečo, da je nekdo skrbel za čistost svojih injektorjev toliko bolje, kot si sam in dobiš drug injektor iz njegovega avtomobila, potem bo umazan pač manj kot tvoj, in bo pač deloval še nekaj več km, preden boš spet kupoval drugega rabljenega. Še vedno bo imel pa več usedlin, kot očiščen. Saj pravim, če delaš z avtom malo km in ga ne misliš imet dolgo, potem bo verjetno  rabljen injektor z manj usedlinami dovolj. Če pa delaš veliko kilometrov in bi rad z avtom naredil še naslednjih 300K, potem ti pa čiščenje itak ne uide in je ceneje dat očistit svojega.

 

Nima ravno veze s plinom, ampak:

Če že moraš konkretno o moji bencin pumpi. Sem jo ravno pred kratkim izmeril in zaenkrat daje še dovolj tlaka. Ko ga ne bo več, bom pa kupil novo, ker vem da bo zdržala potem avto do preše. In če je res nova originalna samo 200€, pa to res ni nek strošek, da je potem dolga leta mir z njo, v primerjavi z rabljeno za 50€. Kje se pa teh 150€ razlike pozna v par letih, pa še siguren si, da ne boš ostal zaradi pumpe na cesti, pri rabljeni pa nikoli zares ne veš. V vsakem primeru pa te bo na cesti pustilo mnogo prej kot nova.

 

Razumem, da ti prodaja rabljenih delov prinaša prihodke in ti nočem uničevat biznisa, tudi sam kdaj od tebe vzamem kakšen kos in sem zadovoljna stranka. Tudi injektor lahko, da bom vzel kakšen od tebe, če se bo na testu izkazalo, da je moj tako obrabljen, da je potreben menjave. Ampak bom dal v tem primeru tudi tvojega rabljenega testirat in čistit.

 

Se spomnim neke stare teme o bencin pumpah, kjer si za svojo E30 kupil novo original, ker mora bit za tebe avto zanesljiv na daljših poteh. Za tebe ni bila dobra rabljena pumpa, a za ostale pa je? Ni se treba bat za biznis, ker ljudi, ki imajo avto za pred kafiče je ogromno. Takšni bodo čisto zadovoljeni z rabljenimi deli, samo da dajo čim manj, ker do kafiča se ni daleč za vozit in niti ne rabijo zanesljivega vozila. Tako da strank ne bo zmanjkalo. Če pa rabiš avto vsak dan in delaš z njim kilometre, je pa pač bolje dat kakšen kritičen del nov, da te ne pusti na cesti. Takšno je pač moje mnenje, imaš pa seveda pravico do mnenja, da v avto zmečem preveč. Na koncu je moj denar in moj avto, tako da je važno kaj sam mislim. Ni pa tako, kot si mogoče dobil občutek, da kar vse dobre dele nekaj na pamet preventivno menjavam, ravno obratno, vsaka menjava je premišljena. Pri delu se vprašam, če lahko zaradi njega ostanem na cesti. Ker mi je zanesljivost avta zelo pomembna, tu poskušam ne škrtarit. Vprašam se tudi koliko dela je potrebnega, da se del zamenja in kakšna je cena novega dela. In če je dela veliko, del pa ni tako drag, da si ga ne morem privoščit, je spet smotrno vzet nov del, ki bo v vsakem primeru zdržal več, kot rabljen in bom na dolgi rok prihranil več časa, kot pa je vreden del, ki ga menjam. Včasih tudi ne bom vzel novega kritičnega dela, ker je preprosto predrag in ni dovolj denarja na TRR in bom pač moral naredit kompromis z rabljenim zato, da se bom lahko sploh vozil. Nisem nek bogataš poln keša, da ga razmetava. Saj nenazadnje, če bi bil, mi 150€-200€ prihranik pri gorivu na mesec ne bi igral takšne vloge, da bi sploh avto predelal na plin in se v tej temi sploh ne bi imela kaj pogovarjat.

Saj ravno zato ker nisi bogataš, bi bilo smiselno da stroške optimiziraš.

 

Kar se injektorjev tiče res ne vem zakaj bi moral glede njih naredit doktorat, kot si ga ti očitno, no skoraj. Če ena zadeva na avtu ne crkava, zakaj bi se z njo ukvarjal? Da ti čas hitreje mine? Bedarija. Injektorji bencinskih motorjev pri bavarcih niso NIKOLI množično odpovedovali, nikoli. Bili so seveda primeri ko je kateri crknil, ampak sem ti že povedal zakaj - zaradi plina ali pa zato, ker je avto dlje časa stal. Osebno sem bil tako ali drugače priča več 1.000 okvaram na bavarcih, mogoče dve ali tri okvare od teh so bile na injektorjih. To je tako zanemarljiva številka, da lahko rečem, da se injektorji na BMW-jih z bancinskimi motorji NE kvarijo.

 

Lahko ti pa povem da nisi prvi ki je posumil da so za njegove težave krivi injektorji, takih primerov je bilo enih par. Končalo se je tako da so šli injektorji na test, ponavadi na enega od Bosch servisov, kjer so stranki seveda rekli da injektorji delajo, ampak da so bolj "tako tako" in bi jih bilo mogoče dobro obnovit. S tem je sicer vse lepo in prav, ampak izkazalo se je, da motor po obnovi bencinskih injektorjev ne deluje nič boljše kot prej (mogoče je imel malenkost mirnejši tek, ampak komaj opazno) in tudi poraba se ni prav nič spremenila. Torej, denar vržen skozi okno!

 

Injektorje se splača obnovit na dizelskih motorjih in na (bencinskih) motorjih oldtimerjev, torej tam kjer je to zares potrebno. Ne pa na M52TU ali na M54, lepo te prosim! Tu se jih pač menja z rabljenimi, v enem od 1.000 primerov so zanič in če boš ravno tiste dobil ti res ni pomoči, lol.

 

Kar se bencinske pumpe na moji E30 tiče sem pa res kupil novo, ampak ne kopijo, pač pa original - zanjo sem na Avto Aktivu plačal zlatarskih 200 eur. Zakaj, zato ker je E30 pač že v letih in po 30 in več letih pumpe pač niso več tako zanesljive, kot po 15 ali 20. Za E46 ali E39 še lahko najdeš rabljeno pumpo iz avta ki ima malo kilometrov, za E30 pač ne, ker se taki primerki ne prodajajo po delih, ampak vedno samo v celoti. Zato sem kupil novo. In mi je bilo v trenutku žal, čim sem jo zagledal. Pumpa ni bila znamke Pierburg Made in Germany, ampak ena druga firma (se ne spomnim več katera), made in Turkey, Romania ali neka taka država "tretjega sveta", skratka škart roba. Seveda sem bil besen kot ris ko sem videl kako so me nategnili, pa sem se ugriznil v jezik ker so mi na Avto Aktivu že večkrat naredili kako uslugo in se nisem šel kregat. Oni nimajo nič s tem, kriva je matična firma, ki nateguje svoje kupce s tem, da pod blagovno znamko prodaja drugo in tretjerazredno robo! ZATO pravim da ni šans da bi še kdaj naredil tako neumnost in kupil kak kos nov za zlatarsko ceno, če se dobi original roba iz prve vgradnje ki je neprimerno cenejša, hkrati pa bolj kvalitetna. Hvala lepa za No Name izdelke ki jih prodajajo kot OEM, naj jih kar imajo, jaz sem z njihovimi nategi zaključil!

 

Kar se tiče pump to še zdaleč ni vse kar se mojih izkušenj tiče, o tem bi lahko govoril še ure in ure... pa nimam več časa, imam še kaj bolj pametnega za počet. Razlaganje teorije po forumu nima nobenega smisla ker na koncu itak nihče nič ne upošteva, še ti nisi prebral kar sem napisal o injektorjih recimo. Par postov nazaj sem lepo povedal zakaj se mašijo ko ne delujejo, injektorji se z gorivim HLADIJO in ko ne delujejo tega hlajenja ni, zato se zapacajo. Na njih se naberejo saje ki nastanejo pri izgorevanju mešanice plina in zraka, to jih s časom uniči. Ob vsem tem romanu ki si ga napisal, si na najbolj preprosto stvar enostavno pozabil. Če teh stvari ne razumeš, lahko motor "popravljaš" v nedogled in ne boš naredil nič, samo en kup stroškov si boš nakopal - kar si v bistvu že naredil.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#732

 

 

Kar se injektorjev tiče res ne vem zakaj bi moral glede njih naredit doktorat, kot si ga ti očitno, no skoraj. Če ena zadeva na avtu ne crkava, zakaj bi se z njo ukvarjal?

Sem naredil iz marsičesa na avtu skoraj doktorat, morda samo to, ker me to zanima, morda pa zato, da mi ti ne moreš bučk prodajat. :-D Seveda pa mi manjka še nekaj prakse, da vse doktorirane teorije preverim. Zato včasih prčkam tudi po delih avotmobila, katerim ne manjka popolnoma nič iz gole radovednosti, da jih preučim, kako delujejo še v praksi.

 

 

Lahko ti pa povem da nisi prvi ki je posumil da so za njegove težave krivi injektorji,

Ne vem od kje sklepaš, da sumim težave z injektorji. Nisem nikjer tega napisal, niti jih ne sumim oz. so bolj zadaj, na listi možnih vzrokov. Ker je v teoriji seveda lahko hladen misfire povzročajo tudi težave z injektorji, ampak pri meni dvomim, da je tako. Ravno zato, ker sem doktoriral iz njih in vem približno, kaj se v mojem motorju dogaja. Definitvno pa pri meni ne more bit težava zaradi zamašenih injektorev, o katerih ti trdiš, da so zamašeni od plinskih saj. Ampak več o tem v naslednjem odstavku.

 

 

Na njih se naberejo saje ki nastanejo pri izgorevanju mešanice plina in zraka, to jih s časom uniči.

No mislim, da končno razumem kaj si hotel povedat, ampak si po moje malo v temo brcnil. Se prav iti misliš, da se zaradi zgorevanja plina maši konica injektorja s sajami.

 

Ne vem, če imaš doma štedilnik na plin, ste ga pa gotovo imeli v tvojih otroških letih. Povej, mi koliko saj ustvarja plin pri izgorevanju na štedilniku. Toliko črno se kadi od saj, da rabi štedilnik kar svoj dimnik. ne? Tako, da tule si ga malo mimo ustrelil, ker plin trdnih delcev in posledično saj praktično ne vsebuje. In ne, ne verjamem, da lahko uniči injektor. Tudi, če bi tvoja teorija o kapicah res držala, bi bilo treba kvečjemu plastično kapico na injektorju menjat, kar pa stane samo par € v najslabšem primeru.


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#733

Sem naredil iz marsičesa na avtu skoraj doktorat, morda samo to, ker me to zanima, morda pa zato, da mi ti ne moreš bučk prodajat. :-D Seveda pa mi manjka še nekaj prakse, da vse doktorirane teorije preverim. Zato včasih prčkam tudi po delih avotmobila, katerim ne manjka popolnoma nič iz gole radovednosti, da jih preučim, kako delujejo še v praksi.

 

Ne vem od kje sklepaš, da sumim težave z injektorji. Nisem nikjer tega napisal, niti jih ne sumim oz. so bolj zadaj, na listi možnih vzrokov. Ker je v teoriji seveda lahko hladen misfire povzročajo tudi težave z injektorji, ampak pri meni dvomim, da je tako. Ravno zato, ker sem doktoriral iz njih in vem približno, kaj se v mojem motorju dogaja. Definitvno pa pri meni ne more bit težava zaradi zamašenih injektorev, o katerih ti trdiš, da so zamašeni od plinskih saj. Ampak več o tem v naslednjem odstavku.

 

 

No mislim, da končno razumem kaj si hotel povedat, ampak si po moje malo v temo brcnil. Se prav iti misliš, da se zaradi zgorevanja plina maši konica injektorja s sajami.

 

Ne vem, če imaš doma štedilnik na plin, ste ga pa gotovo imeli v tvojih otroških letih. Povej, mi koliko saj ustvarja plin pri izgorevanju na štedilniku. Toliko črno se kadi od saj, da rabi štedilnik kar svoj dimnik. ne? Tako, da tule si ga malo mimo ustrelil, ker plin trdnih delcev in posledično saj praktično ne vsebuje. In ne, ne verjamem, da lahko uniči injektor. Tudi, če bi tvoja teorija o kapicah res držala, bi bilo treba kvečjemu plastično kapico na injektorju menjat, kar pa stane samo par € v najslabšem primeru.

Kaj točno se izloča pri izgorevanju plina ti težko povem, ker nisem kemik. Po logiki bi rekel da je saj pri plinu manj kot pri bencinu, še največ jih je pri dizlu. Ni pa to nič drugega kot iskanje dlake v jajcu, to ni bistveno, kar sem ti tudi že povedal. Bistvo je v tem da gorivo med delovanjem injektor hladi, obenem ga tudi izpira in s tem pomaga preprečevat njegovo zamašitev. Če injektor ne deluje, visoke temperature v izgorevalnem prostoru poskrbijo za to da se tisto kar je v njem segreje in strdi, kaj je notri si pa lahko vsak sam s pomočjo domišljije po domače predstavlja. Jaz bi rekel, da so nečistoče. Če te nečistoče s segrevanjem prisilno trdiš dlje časa, se injektor pač zapaca. 

 

Drugače kot tako ti ne znam povedat, to sem ti zdaj v bistvu razložil že drugič in ti lahko še tretjič in četrtič, ni problema. Lahko se pogovarjava tudi o temu kaj je v sacher torti ki jo speče tvoja mama da je/ni dobra, ampak dejstva o zapacanju bencinskih injektorjev pri motorjih predelanih na plin to ne bo spremenilo. Plin na določene komponente motorja res blagodejno vpliva, določenim pa zmanjšuje življenjsko dobo in bencinski injektorji SO eni od njih. Hitreje ko boš dojel kaj ti govorim, hitreje boš ugotovil kaj je s tvojim motorjem narobe - pa ne trdim da so injektorji hin, da ne bo pomote.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


blackberet
blackberet

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 289
  • Avtomobil: Tisto kar vozi sam Bog

#734

Nisem bral vsega ampak kot vidim si ti @jerry to čisto narobe predstavljaš. Bencinski navadni injektor ni v izgorevalnem prostoru ampak na sesalnem kolektorju izven izgorevalnega prostora zato se nima z čem umazat(razen kolikor je oljnih hlapov),tudi šoba plinskega sistema je postavljena zraven zato ubistvu tisti prostor kjer je bencinski injektor tudi hladi,ker plin pride hladen v sesalni kolektor.

Visokotlačni injekotrji kot so recimo pri dizlih in novih bencinarjih pa je postavljen v izgorevalno komoro zato se tudi ob nepravilnem izgorevanju še prej zasvinja.

 

Visokotlačni injektor/direktni vbrizg dizel/bencin

 

fuel-injection-system.png

 

 

Navadni bencinski injektor

fuel-injector-vector-clipart_csp46416900



Urejal blackberet, 16.02.2019, 00:32.

:bmw V8  :bmw
 

Prikaži več možnosti
    • loty1825 in zaxxon uporabnikom je všeč to sporočilo


Jerry
Jerry
  • Uporabnik
  • Sporočil: 66 318
  • Lokacija: močvirje
  • Avtomobil: E39 540i & E24 635CSI

#735

Nisem bral vsega ampak kot vidim si ti @jerry to čisto narobe predstavljaš. Bencinski navadni injektor ni v izgorevalnem prostoru ampak na sesalnem kolektorju izven izgorevalnega prostora zato se nima z čem umazat(razen kolikor je oljnih hlapov,tudi šoba plinskega sistema je postavljena zraven zato ubistvu tisti prostor kjer je bencinski injektor tudi hladi,ker plin pride hladen v kolektor 

Visokotlačni injekotrji kot so recimo pri dizlih in novih bencinarjih pa je postavljen v izgorevalno komoro zato se tudi ob nepravilnem izgorevanju zasvinja.


fuel-injection-system.png

fuel-injector-vector-clipart_csp46416900

Tole bo pa držalo, moja napaka. Zajebal sem ker sem zamešal injektorje pri klasičnem in direktnem vbrizgu, se opravičujem. Kar sem napisal sicer drži, ampak samo za direktni vbrizg - ključna je pozicija injektorjev.


If I had the money I would have a mid-life-crisis.

Prikaži več možnosti


loty1825
loty1825

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 724
  • Lokacija: Ljubljana, Celje
  • Avtomobil: E30/4, E36/5, E46/3

#736

Če si pomešal z direktnim vbrizgom, potem je jasno od kje ti visoke temperature na injektorjih.

 

Ampak pri direktnem vbrizgu je tudi predelava na plin narejena drugače, saj se za vbrizg uporabljajo bencinski injektorji in vedno vbrizgajavajo tudi nekaj bencina, tako da teorija o izklopljenih injektorjih, na katerih se nabirajo usedline zaradi temperature, še vedno ne drži. Je pa res, da motorji na direktni vbrizg niso tako primerni za predelavo na plin. Pa če verjamemo podatkom proizvajalcev, naj bi itak bili tako eko in varčni, da se niti ne bi splačalo. :blabla


Nič ni težko, kar se mora, vendar ni nič treba, če se noče, vendar na koncu se vse da, če res hoče. :cool
Prikaži več možnosti


Zelenc
Zelenc
  • Uporabnik
  • Sporočil: 368
  • Lokacija: 01
  • Avtomobil: Z4

#737

Prevozil z 30 litrov plina oz stroškovno 20 eur 320kilometrov.Vožnja je relacijska Velenje Novo mesto in nazaj,hitrost 140-150kmh.

Rezervar za plin je 80literski pri prostoru za rezervno gumo.Vozilo bmw 2005 740i 225kw.

To je super za takšno zver, ker ti očitno pije le malenkost več kot moja 318i :)

 

Jaz napolnim tank, če je prazen nekako 54 do 55 litrov (kar je cca. 80 odstotkov kapacitete pri 67L rezervoraju) in potem to zadošča med 600 in 700km normalne vožnje, kombinacije različnih zadev, razen visokih hitrosti ne prakticiram. :)


Prikaži več možnosti