Skoči na vsebino

 

Tema o superšportnikih Ferrari, Lamborghini, vzdrževanje/zanimivosti...

* * * * - 2 glasov

  • Prijavi se za objavo odgovora
439 odgovorov v temi
dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 850
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#381

No tole je slo leta 1938 430 km/h

 

 


Na gumah, ki so bile razvite “100 let” nazaj.


Tiste namenske “rakete zemlja - zemlja” z reaktivnimi pogoni gredo pa na gumah Cez 1200km/h...


Pripete slike za predogled

  • 49BF8B8D-61B4-495B-AC63-845F7D500FAA.jpeg
Prikaži več možnosti


jjjernej
jjjernej

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 191
  • Lokacija: Ljubljana

#382

Ja, naravnost. Naravnost gre tudi gumica od specialke 100kmh.


Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 850
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#383

Je...ker  pri 400km/h pa vsi ful v ovinke tiscijo z Veyroni.


Prikaži več možnosti
    • mare 330cd je všeč


DD-B
DD-B

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 775
  • Lokacija: ŽIRI
  • Avtomobil: A6 3.0 TDI, BiTu

#384

Cca 10 dni nazaj je bilo na History TV oddaja Hitlerjevi avtomobili. Takrat sta Audi in Mercedes dobila subvencije da razvijeta superavto ki bi konkuriral takratnim Alfam itd.

Rivalstvo med Audijem in Mercedesom se je končalo na tej ravnini kjer je Mercedes prvi dosegel čas z 430 km/h, pri poskusi Audija je pa prišlo do nesreče in rivalstvo je bilo prekinjeno.


Prikaži več možnosti


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 651
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#385

No tole je slo leta 1938 430 km/h

 

 


Na gumah, ki so bile razvite “100 let” nazaj.


Tiste namenske “rakete zemlja - zemlja” z reaktivnimi pogoni gredo pa na gumah Cez 1200km/h...

Teh 430km/h leta 1938 je bilo eno samo veliko tveganje. Če bi tak podvig ponovil 100x sem prepričan da bi vsaj v polovici primerov hitrosti ne dosegel. Vsaj kakšnih 20-25% poskusov pa bi se končalo s smrtnim izidom. Morda je takrat to bilo sprejemljivo tveganje za dokazovanje prestiža. Tako zmogljiv avtomobil postaviti danes na cesto zahteva malce več zanesljivosti. 

 

O raketnih vozilih za doseganje hitrostnih rekordov si poglej pa kakšen dokumentarec - ne uporabljajo koles kot jih poznamo, ampak so ta kolesa še najbolj podobna kolesom vlaka - večji premer, narejena iz enega kosa posebne aluminij litine... O gumah ni duha in sluha. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 484
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#386

Raketna vozila so prakticno letala brez vzgona. Skupno z avtom nima prav veliko, tudi k razvoju ne prispevajo nic pametnega. Medtem ko bo tehnologija vseh hypercarjev cez leta in leta prisla v doloceni meri do navadnih vozov.
Prikaži več možnosti


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 510
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#387

Če se ne motim, ko so Veyrona lansirali na trg, so v člankih pisali, da bi pnevmatike na končni hitrosti zdržale samo 10 minut. Sicer ni ravnine, kjer bi lahko vozil 10 minut s 400km/h + in pa mislim, da bi v 8 minutah zmanjkalo goriva. 

 

Leta 38 pa je vse nad 300km/h bila ruska roleta. Sej poglejte, koliko se jih je ubilo, ko so postavljali rekord. 


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 850
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#388

Teh 430km/h leta 1938 je bilo eno samo veliko tveganje. Če bi tak podvig ponovil 100x sem prepričan da bi vsaj v polovici primerov hitrosti ne dosegel. Vsaj kakšnih 20-25% poskusov pa bi se končalo s smrtnim izidom. Morda je takrat to bilo sprejemljivo tveganje za dokazovanje prestiža. Tako zmogljiv avtomobil postaviti danes na cesto zahteva malce več zanesljivosti. 

 

O raketnih vozilih za doseganje hitrostnih rekordov si poglej pa kakšen dokumentarec - ne uporabljajo koles kot jih poznamo, ampak so ta kolesa še najbolj podobna kolesom vlaka - večji premer, narejena iz enega kosa posebne aluminij litine... O gumah ni duha in sluha. 

 

LP Tristan01

Jaz to vse razumem, 50/50 je bilo da preživiš ampak... -  hitrosti prek 400 so pa le dosegli, ker se mi zdi za tisti čas znanstvena fantastika.

 

Sicer je pa brezveze gledat kaj je bilo včasih sprejemljivo in kako je danes... včasih so tudi skoraj s celim telesom viseli ven z bolidov,  dirkali so med bajtami, za varnost so skrbele pa 3 bale sena v ovinku

,40let nazaj so  vozniki B grupe "na pamet" vozili, ker so jim gledalci zapirali pogled naprej itd., itd.

 

Ja za tiste "rakete" sem se potem naknadno spomnil, da imajo polna alu kolesa.


Prikaži več možnosti
    • Nixxon je všeč


tristan01
tristan01

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 651
  • Lokacija: Fračji dol
  • Avtomobil: F31 318dTA (2013)

#389

Jaz to vse razumem, 50/50 je bilo da preživiš ampak... -  hitrosti prek 400 so pa le dosegli, ker se mi zdi za tisti čas znanstvena fantastika.

 

Sicer je pa brezveze gledat kaj je bilo včasih sprejemljivo in kako je danes... včasih so tudi skoraj s celim telesom viseli ven z bolidov,  dirkali so med bajtami, za varnost so skrbele pa 3 bale sena v ovinku

,40let nazaj so  vozniki B grupe "na pamet" vozili, ker so jim gledalci zapirali pogled naprej itd., itd.

 

Ja za tiste "rakete" sem se potem naknadno spomnil, da imajo polna alu kolesa.

 

Ravno to je glavna razlika. Primerjamo eksperimentalna vozila, ki so narejena z enim samim namenom - doseči najvišjo hitrost, ob tem pa so zanemarjeni vsi varnostni argumenti z vozilom, ki ima sicer podobne zmogljivosti namenjeno pa je cestni rabi. Tu so kriterji bistveno strožji. 

 

LP Tristan01


Prikaži več možnosti


Nixxon
Nixxon

    Tajnik BMW avto kluba Slo

  • Globalni moderator
  • Sporočil: 58 487
  • Lokacija: Vrhnika
  • Avtomobil: Rdeča raketa

#390

Plus kolikor vem imajo Bugattiji zalepljene gume na feltne, plus vsako N menjavo (ne vem, tretja, peta, ena pač) obvezna menjava felten.


Objavljena slika
Jože, počivaj v miru. Hvala za vse.
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 850
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#391

Ravno to je glavna razlika. Primerjamo eksperimentalna vozila, ki so narejena z enim samim namenom - doseči najvišjo hitrost, ob tem pa so zanemarjeni vsi varnostni argumenti z vozilom, ki ima sicer podobne zmogljivosti namenjeno pa je cestni rabi. Tu so kriterji bistveno strožji. 

 

LP Tristan01

Ma vse se je zacelo z  gumami..., in ja gume so kot kaže tudi v 30ih letih omogočale 400km/h, kar se zdi 3xjerneju še danes nemogoče. To sem hotel povedat.

Jasno pa da niso prenesle toliko navora in bočnih sil kot današnje pnevmatike


Plus kolikor vem imajo Bugattiji zalepljene gume na feltne, plus vsako N menjavo (ne vem, tretja, peta, ena pač) obvezna menjava felten.

Gume se menjujeo na 18 mesecev, če avto voziš ali ne, feltne pa na vsako 3. menjavo.



Urejal dylan_dog, 03.11.2020, 15:22.

Prikaži več možnosti
    • Nixxon in Zelenc uporabnikom je všeč to sporočilo


Fleko
Fleko

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 510
  • Lokacija: Okolica Domžal
  • Avtomobil: e28, T5, 1.8T, D5,...

#392

Menjava pnevmatik za Veyarona možna samo v Franciji. 


Prikaži več možnosti


mika2023
mika2023

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 474
  • Lokacija: Grosuplje
  • Avtomobil: e63, ML430, AD

#393

To glede vejrona in felten je bedarija. Gor das navadne feltne in kumho ali nexen gume. Kdaj pa bos vozil 400 kmh?
Od kafane pa do fitnesa so vredu. Ali se motim?
Kokrat ga je Ronaldo žgal?
Lukna je 71.6 mm
5x130 mm razmak med vijaki
Sam to rabis pa das gor kar hoces

Urejal mika2023, 03.11.2020, 17:00.

Nalepke za vozila in plovila. sirus.si

Prikaži več možnosti
    • imprezoo je všeč


nabelet
nabelet
  • Uporabnik
  • Sporočil: 141
  • Lokacija: barje
  • Avtomobil: z notranjim zgorevanjem

#394

Zdaj si pa oskrunil njihovo svetost, to se ne dela no


Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 850
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#395

To je ta naredil pred leti, https://www.youtube....yaltyExoticCars, sam se mi ne da iskat posnetka, feltne je dam nekam delat, pa ene priblizne gume, kot v originalu je gor dal. Nima vec Veyrona.
Je pa vse sam sraufal, pa na RWD ga je predelal.



Urejal dylan_dog, 03.11.2020, 18:01.

Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 484
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#396

Nihče ne menjuje pnevmatik. Večini je bizarno predrago in glupo preplačevat. Tako da obstajajo aftermarket feltne (Mansory jih recimo ima), ki jih folk daje gor in normalno bp. vozi. Vsaj ene 3,4je lastniki Veyronov, ki se ukvarjajo še z Youtubom, so o tem govorili. Tako da realno so daleč od tiste bizarno fukjene cene za menjavo gum. Ob dejstvu, da si nekaj mesecev brez avta...

 

Pnevmatike so sicer nalepljene gor z razlogom, ker naj bi avto pri polnem pospeševanju lahko vrtel felgo znotraj gume.



Urejal neicheq, 03.11.2020, 18:14.

Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 850
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#397

Prva leta ni bilo aftermarketa, to se je pojavilo z Youtuberji, pa, ko so jih zaceli kupovat ljudje, ki si tovarniskega vzdrzevanja niso mogli z lahkoto privoscit.

Vidim, pa da jim spet cena narasla, v casu krize so bili malo nad pol MIO €.


 


Prikaži več možnosti


jastreb
jastreb
  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 253
  • Lokacija: pri ženi na varnem
  • Avtomobil: metro / intertours / lpp

#398

Prva leta ni bilo aftermarketa, to se je pojavilo z Youtuberji, pa, ko so jih zaceli kupovat ljudje, ki si tovarniskega vzdrzevanja niso mogli z lahkoto privoscit.
Vidim, pa da jim spet cena narasla, v casu krize so bili malo nad pol MIO €.


Mau tezko verjamem da nekdo po tvoje strese cca 600k (na mobile.de ga se nisem zasledil pod 900k (sicer ne pregledujem najbolj ažurno)) pa da mu zmanjka 38 k$ za komplet novih gum, sej najbrz ni razbil pujska pa prejsnjega lastnika nafehtau da pokrije stroske prepisa
Prikaži več možnosti


neicheq
neicheq

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 484
  • Lokacija: Celje
  • Avtomobil: /

#399

Vsi z Veyronom si lahko privoscijo menjavo gum. Ampak ker gre za norost in nerealen nateg, tega ne pocnejo. Sej folk ni nor no, joj.

Folk gre v drugo stacuno ker je jogurt 5 centov ceneje, en milijonar bo pa slepo vrgel 50 jurjev za set gum, cakal dva mesca brez avta, potem pa se 50 jurjev za 10 litrov olja. Verjetno. Bogati, ki so postali bogati z lastnim delom, verjemite da zelo pazijo na porabo in iscejo ponudbe. Tako kot vsako resno podjetje isce ponudbe..to je normalno.

Vem za enega izjemno mocnega prevoznika pri nas (okoli 80 sleparjev) pa bo clovek za pol evra razlike na filter preklical 10 stacun. Nakoncu bo prisparal pa mogoce 100e.

Tle na forumu se pa vsi obnasate kot da vam je izpod casti vzeti kaj ceneje. Fak no. Za TV in net doma sem poklical 3 ponudnike, da sem videl pri katerem dobim najboljsi deal. Lahko bi pa slepo sel na telekom in placal najvec za isto storitev. Pa ne da bi mogel 10e vec na mesec placat, ampak zakaj..

Urejal neicheq, 03.11.2020, 19:46.

Prikaži več možnosti
    • sash in nightmare uporabnikom je všeč to sporočilo


baufix1969
baufix1969

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 727
  • Lokacija: Obala
  • Avtomobil: deux chevaux

#400

V SLO je težko najti nek public opinion o teh zadevah.

Ampak ko berem tolet emo, bi večjemu delu sodelujočih dal kar dudo v usta. 

Škoda.


Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.