Ampak čakaj, kako prideš na 10k za paint-job?
Toliko dajo nekateri za blow-job...paint-job je še poceni če gledaš iz te smeri.
#61
Toliko dajo nekateri za blow-job...paint-job je še poceni če gledaš iz te smeri. |
Prikaži več možnosti
|
#62
Mogoče je lastnik en od tistih, kateri pravijo, da jih podražitve bencina ne prizadanejo, ker vedno tankajo za 50€, kar pa ob cenah v zadnjih letih in glede na porabo pomeni verjetno en do dva kroga na leto...
Mali off-topic: par dni nazaj sem na Viču videl zelo lepo rdečo Alfo 75 (R4 motor), tvoja? |
Prikaži več možnosti
|
#63
Ne, moja žal ni tok lepa. Vem katero si pa videl. 1. gen, 1.8 carb, 90 k km. Tista je pa res lepa! |
Prikaži več možnosti
|
#65
Za po luknjah vozit so suv-i ne pa nizkopresecna jajca. Feltna je tok tenka, da ni cudn da je pocilo.
|
Prikaži več možnosti
|
#67
![]() ![]() Jože, počivaj v miru. Hvala za vse. |
Prikaži več možnosti
|
#68
joj no, tale pederko pomojem ne zna menjat niti "obične" gume na 4, 5 vijakov. Glede na to da je poknčno postavil orodje, namesto vodoravno, mi je jasno čisto vse. Če bi ga vodoravno, bi mogoče tudi stuhtal,da lahko stopiš na palico....škoda besed.
Naj se raje igra z barbikam... Urejal m4tj4z, 25.11.2016, 06:56. neJEZImo Save |
Prikaži več možnosti
|
#69
Racun za menjavo olja, filtrov, vseh ploscic in diskov za Ferrarija F430 v visini 1.600 eur.
Vceraj sem imel priliko vozit F430, saj je avto lep pa glasen ampak, da si tako utesnjen pa tisti stevci od jugo-ta pa adijo pamet .... Me vprasa kolega 'ti kako se ti zdi?' In sm mu odgovoril 'kot bi poslusal hondo brez avspuha' ![]() Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#70
tole se mi pa nezdi drago. Temu znesku se kaj hitro približaš že pri kakem 35i ali 35d pa še zdaleč ni tako zmogljiv kot f430 |
Prikaži več možnosti
|
#71
Tudi meni se zdi... ne malo... ampak ne ravno bajno ferrarijevsko drago. Že za nižje različice E9x je menjava komplet zavor preko 600 € na uradnem servisu, smao material.
Razen če so tega Ferrarija servisirali na neuradnem servisu, potem pa mogoče, ampak še to je nekam poceni material. Lahko preveriš to številko? |
Prikaži več možnosti
|
#72
Za ferrarija to ni drago ob rabatu, ki ga ima kolega. to glede 35i pa so bucke ![]() Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#73
Tukaj se pa motiš. Ta tip ve zelo veliko o avtih, res jih pa ne šraufa sam.... ampak kar se tega glede centralnega viijaka za kolo pritrdit tiče, se pa čisto strinjam z njim. Centralni vijak je na cestnem avtu samo za šminko. In to da skačeš po palici, da odtegneš vijak je amaterska neumnost ... ima čisto prav, da pač rabiš daljšo ročico. Tudi lasti si marsikaj zanimivega (ima rentacar za superšportnike), pa tudi privat ima veliko zanimivih avtov, tudi hudo navito Supro in Corvette c5. Pa tudi vozit zna dobro in marsikaj si upa - poglej superspeeders serijo, boš videl. Urejal Rottie, 25.11.2016, 09:12. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#74
1600 za servis ferrarija ni veliko. Samo velik servis pa takem avtu kot je tvoj pride 700€ na pooblascencu. Zavore so pa se 1000;) govorim za polne cene. Glede zvoka honda brez izpuha si pa krepko mimo brcnil. Tudi glede stevcev. Res da nima stevca za trenutno porabo goriva ima pa vse kar potrebuje da je funkcionalno ter doterano da nese vse v tistem cenovnem razredu.
Če je ravno ni zabavno...
|
Prikaži več možnosti
|
#75
Belega?
ARHITEKT
|
Prikaži več možnosti
|
#76
Ah dej no pretiravat. Sem tudi jaz vozil F430 pa mi je bil avto hudo všeč. Dejansko je tak lahkoten užitkarski za vozit. Zvok res ni globok, je pa Ferrarijevsko rezek…tak kot mora bit. Ne vem, koliko si visok, ampak meni pri povprečnih 183cm ni bil popolnoma nič utesnjen. ![]() |
Prikaži več možnosti
|
#77
@veloce: da
Meni je bilo vse nekako utesnjeno, ker sem navajen prostornosti. Da ne govorim o plastiki... Skratka avto ima zvok kot kaksna honda civic samo da ima ta ferrari ene 100 decibelov vec ![]() Ajme ze to, da sem jo dal ven iz parkirisca je bila cela znanost ![]() Urejal bancnik, 26.11.2016, 07:37. Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|
#78
Sej fora teh avtomobilov ni v prostornosti
Recimo nisem verjel, da se z diablom, ki ima borih 5. prestav s prvo lahko vozis skoraj 100kmh, v drugi prides do 150kmh. Ovinke režeš kot za stavo in, če sem z E92 M3, ki ga ima prijatelj, komaj in na slepo vozil določen ovinek brez dobrega obcutka s 110kmh, je šlo z diablom 150kmh brez, da sem švical zraven. Seveda je voznja napornejsa, tezji volan, za menjalnik je treba biti dec, sklopka je trsa kot katerikoli star kamion ampak ovinke vozi kot je bi bil narejen samo za to. Enostavno je M3 (tudi M5, audi RS6) proti supersportnikom sekret. Obcutek je tak kot bi prisel iz Fiat dobloja na Clio RS.
M3 za otroke v vrtec iskat, v eurospin po salamo, skociti z ljubico v motel na drug konec slovenije in hkrati imeti obcutek, da si playboy eddy irwine, ki ima pod seboj pošten bolid. In Diablo kot profesionalno orodje v rokah tapravih dedcev, ki si ga lahko privoščijo redki. In prav je tako. Kot bi jedel govejo juho z vilico namesto žlico (diablo) Urejal jjjernej, 26.11.2016, 09:04. |
Prikaži več možnosti
|
#79
... ki sta pri e90 resnično odliki vozila.. 5 odraslih se ne more vozit, plastika pa.. e46 je amerika |
Prikaži več možnosti
|
#80
vag skupina ni nič boljša
dobro pa kaj ma veze sedaj tu E90 ??? sicer je pa VAG daleč od popolnosti, da ne govorim o A4-ki ... Opozorilo: Analiza, ki je zgoraj opisana je izkljucno mnenje avtorja in v nikakrsni smeri ni investicijski nasvet, ampak je namenjeno informiranju in izobrazevanju o delovanju posameznih pravnih subjektih na financnih trgih. Vsaka odlocitev o nakupu ali prodaji posameznega financnega instrumenta je v izkljucnu domeni lastnika/prodajalca ali kupca financnega instrumenta. |
Prikaži več možnosti
|