Skoči na vsebino

 

Raziskovanje življenskih dob motorjev

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
29 odgovorov v temi
Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#1

Torej, DonAndrino je vsekakor dal povod za odprtje te teme, ki se mi osebno zdi zelo zelo dobra.

Seveda kot veliko tem, bo tudi ta šla slej ali prej delno v offtopic a se vsaj za začetek prepustimo nekakšnim tovarniškim številkam in raziskovanju le teh. Sicer vemo, da ob izdatnem vzdrževanju tudi slab motor zdrži ogromno in da ob nevzdrževanju lahko uničimo tudi dober motor a pustimo servisiranje iz strani posameznikov in njihovih domnev vsaj v prvih 3eh postih na miru...

Veliko bolj zanimivo se mi zdi podebatirati o samih številkah, recimo kot so te:

Hm,tovarna navaja,da 4.5litrski V8 zmore življensko dobo brez šlatanja motorja (beri generalne) 500.000milj=800.000km na 3/4 plina.
Za sladkorček,pa še podatek modernega in všečnega eko avta-PSA je objavil,da je 2.0hdi motor skonstruiran za življensko dobo 280.000km.Toliko o ekologiji...:napaka :ok2
Kaj pa to pomeni si pa tolmačite sami.:ok


Torej, kdo ve še za kakšen primer približnih tovarniških domnev kakšne motorje so izdelali? Zanimive bodo tudi paralele na razvojne ere in zmanjševanje dob novih motorjev zaradi tržne usmerjenosti v prodajo zmeraj novih modelov. Že samo iz tega, če se obregnem ob zadnje strani teme Alfa 166 3.0v6 vsekakor domnevam, da bom v lastni penziji gledal vsekakor manj starodobnih petic l.2011 kot letnik 1993.

Upam, da vam bo tema všeč ;) :ok

Urejal Pepsi, 22.02.2010, 13:14.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


hejhoj
hejhoj

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 388
  • Lokacija: petdek zenfa

#2

1.3 multijet (75KM, dizel), fiat, 300.000km...ampak jim ima vecina probleme s periferijo IN ketno med 150k-200kkm
1.9 multijet (8V, dizel), fiat, 500.000km. Ceprav je ze kar nekaj primerkov preko 600 in celo preko 700k km. Tudi 16V modelov (120 in 150KM)
Prikaži več možnosti


ghandaed
ghandaed

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 461
  • Lokacija: Slovenija

#3

Hyundai 2,0 DOHC G4GC (142km bencinski motor) - 480k km
Prikaži več možnosti


DonAndrino
DonAndrino

    Detroit power

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 703
  • Lokacija: Pod svobodnim soncem
  • Avtomobil: Detroit Power

#4

Jaz lahko postrežem s številko, ki jo je BMW navajal ob predstavitvi M73 motorja:mljask :mljask :mljask Torej le ta naj bi ob predpostavkah, kot so redno servisiranje in kulturna vožnja (primerno ogretje in nato pritiskanje) zmogel 1000000km, z besedo,milijon kilometrov.
Da ne boste mislili, da flancam, vam lahko potrdim naklonjenost tega superiornega agregata h neobrabam:
-avto se pelje 130km/h z 2000rpm
-pri 180km/h se agregat vrti z lenimi 3000rpm
-šele pri 230km/h ima 4000rpm
-zaradi velikosti,masivnosti in velikega števila valjev in s tem veliko vodnih kanalov,motor drži temperaturo še dolgo po izklopu.Za predstvo,se pripelješ pozimi pri temperaturah malo pod 0 ob recimo enajstih zvečer domov in pustiš stati avto do jutra.Ob sedmih zjutraj kazalec temperature vode še vedno ne doseže modrega polja!!!:eekDa se potem voda segreje v par sto metrih je brezpomena govoriti....(ne,webasto je izklopljen!)
Objavljena slika
Prikaži več možnosti


hejhoj
hejhoj

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 388
  • Lokacija: petdek zenfa

#5

ce se pri 130kmh vrti z 2000rpm, se v isti prestavi vrti
pri 180kmh z 2770rpm, pri 260kmh pa s 4000rpm.
Prikaži več možnosti


hejhoj
hejhoj

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 388
  • Lokacija: petdek zenfa

#6

Kot zanimivost sem preracunal se prestavno razmerje novega 1.2tsi motorja (VW), ki se vrti v Polu in Golfu. Oba imata isto.

1000rpm...48kmh
2000rpm...96kmh
3000rpm...144kmh
4000rpm...192kmh
malo pod 4000rpm se v zadnji prestavi vklopi elekt. blokada hitrosti (190kmh)

Mislim, da je je tole daljse prestavno razmerje kot e39, 528?
Prikaži več možnosti


miha84
miha84

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 307
  • Lokacija: Ljubljansko barje
  • Avtomobil: Caravelle

#7

Jaz lahko postrežem s številko, ki jo je BMW navajal ob predstavitvi M73 motorja:mljask :mljask :mljask Torej le ta naj bi ob predpostavkah, kot so redno servisiranje in kulturna vožnja (primerno ogretje in nato pritiskanje) zmogel 1000000km, z besedo,milijon kilometrov.


1 000 000 km :eek? Kaj si ti nor? Oz. kdo je tako nor, da bo tankal to požrešno kravo milijon kilimetrov :stupid2?
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#8

Jaz lahko postrežem s številko, ki jo je BMW navajal ob predstavitvi M73 motorja:mljask :mljask :mljask Torej le ta naj bi ob predpostavkah, kot so redno servisiranje in kulturna vožnja (primerno ogretje in nato pritiskanje) zmogel 1000000km, z besedo,milijon kilometrov.
Da ne boste mislili, da flancam, vam lahko potrdim naklonjenost tega superiornega agregata h neobrabam:
-avto se pelje 130km/h z 2000rpm
-pri 180km/h se agregat vrti z lenimi 3000rpm
-šele pri 230km/h ima 4000rpm

-zaradi velikosti,masivnosti in velikega števila valjev in s tem veliko vodnih kanalov,motor drži temperaturo še dolgo po izklopu.Za predstvo,se pripelješ pozimi pri temperaturah malo pod 0 ob recimo enajstih zvečer domov in pustiš stati avto do jutra.Ob sedmih zjutraj kazalec temperature vode še vedno ne doseže modrega polja!!!:eekDa se potem voda segreje v par sto metrih je brezpomena govoriti....(ne,webasto je izklopljen!)



Prestavna razmerja so praktično ista kot na 528iA, ko vrže v overdrive na AC...
“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#9

ja sma podatek kok je povprečna poraba tekočin bi še mogl pripisat :)

recimo kok bencina in olja požre pri par tisoč km in kolk pri 1000000 :)
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


MIHOLD
MIHOLD

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 293
  • Lokacija: Where the sky is blue
  • Avtomobil: Mašina

#10

-avto se pelje 130km/h z 2000rpm
-pri 180km/h se agregat vrti z lenimi 3000rpm
-šele pri 230km/h ima 4000rpm
-zaradi velikosti,masivnosti in velikega števila valjev in s tem veliko vodnih


Potem je skoraj kot 3.0d

130km/h nekje 2200,
160km/h slabih 3000,
230km/h nekaj čez 4000, nevem točno iz glave.

Na forumu je bil tudi objavljen link iz drugega foruma kjer je lastnik naredil 1mio pa še čez km, z e39 530dA.:)
Prikaži več možnosti


hejhoj
hejhoj

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 2 388
  • Lokacija: petdek zenfa

#11

Ne vem kako deluje klasicen avtomatik s pretvornikom navora in overdrive-om, ampak ali se po tem dejansko obrati kaj nizajo-visajo?! Ker obrati gredi so vedno premosorazmerni s hitrostjo vozila pri klasicnem menjalniku. In ce ima avto pri 100kmh 3000rpm (bmw 4valjniki) ima pri 200kmh 6000rpm


:confused
Prikaži več možnosti


Pepsi
Pepsi

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 16 808
  • Lokacija: 070504
  • Avtomobil: NeptūnuS™

#12

Ne vem kako deluje klasicen avtomatik s pretvornikom navora in overdrive-om, ampak ali se po tem dejansko obrati kaj nizajo-visajo?! Ker obrati gredi so vedno premosorazmerni s hitrostjo vozila pri klasicnem menjalniku. In ce ima avto pri 100kmh 3000rpm (bmw 4valjniki) ima pri 200kmh 6000rpm


:confused


Ja ko pospešuješ so normalni recimo čisto karikirano, pospešuješ "na polno" do 150km/h in pride do recimo 2800rpm, ko se pelješ "3s" brez pospeševanja pa obrati še padejo za recimo 300 obratov in potem se voziš na 2500rpm pri 150km/h. Vsaj tako funkcionira v mojem...Upam da si spraševal to?

Če je to to, lahko pa tudi posnamem konec tedna delovanje, če bo bolj jasno potem...:ok

Urejal Pepsi, 22.02.2010, 21:09.

“You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.” - Albert Einstein
Prikaži več možnosti


leonT
leonT

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 15 668
  • Lokacija: Ljubljana

#13

Življenjska doba motorjev večinoma presega življenjsko dobo ostalih delov avtomobila, zato danes ni več problematična. Strategija cen rezervnih delov in delov za vzdrževanje je nastavljena tako, da se lastniku ne splača vozila servisirat do konca njegove življenjske dobe, ker se stroški servisiranja pri kilometrih nad 200kkm začnejo nevarno približevat ekonomski vrednosti avtomobila.

Danes ni avtomobila, ki ne bi zdržal 1 mio km ob predpostavki, da stroški servisa niso vprašanje. SPloh pa število km, ki naj bi jih motor zdržal ni bistveno za uporabnost avtomobila. 750i je hud stroj, vendar pri njegovi porabi je ceneje, če v avtomobilu srednjega razreda vsakih 300kkm zamenjaš cel motor, ker pri razliki v porabi prihraniš več kot stane cel motor...

Povprečen uporabnik prevozi 15-20kkm letno, kar pomeni, da mu avto zdrži 10-15 let brez težav kar se tiče motorja, vse ostalo prej stran popada, pa tudi marsikateri voznik ne zdrži tako dolgo, če ravno ne pazi na svoje zdravje...

Skratka, proizvajalci želijo, da kupimo novega, vozimo nekaj let, se ga naveličamo in kupimo spet novo igračko, staro pa v prešo, čeprav je še čisto v redu. KDor je bil v kakšni revnejši azijski državi ali Afriki bo vedel, kaj pomeni vzdržljiv avto, ker so tudi standardi nižji. 99% avtomobilov tam je takšnih, da jih pri nas še na odpad ne bi vzeli
Prikaži več možnosti


voith
voith

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 10 540
  • Lokacija: Weixelburg
  • Avtomobil: ˘Ô≈ôﺣ

#14

to da vsak zdrži ob rednih servisih 1 000 000 km ni res. to je tako daleč od resnice, da je kr hudo :)
You can't treat a car like a human being; a car needs love. ” – Walter Röhrl
Prikaži več možnosti


imprezoo
imprezoo

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 045
  • Lokacija: Celovec
  • Avtomobil: Bmw

#15

Prestavna razmerja so praktično ista kot na 528iA, ko vrže v overdrive na AC...


528iA ima 3000 obratov pri 180km/h ???
its all about thrill....
Prikaži več možnosti


kosec
kosec

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 12 385
  • Lokacija: Gorenjska
  • Avtomobil: Autobahnbomber

#16

No, no, pa pejmo še v drugo smer: E34 520i, 10/1991, M50B20 ima pri 135 km/h v 5. prestavi 4000 RPM :cool :cool :ok2

Urejal kosec, 22.02.2010, 22:21.

CCNA / BCNE
Prikaži več možnosti


FLAT_eric
FLAT_eric

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 7 405
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: e63 630iA LCI

#17

Kot zanimivost sem preracunal se prestavno razmerje novega 1.2tsi motorja (VW), ki se vrti v Polu in Golfu. Oba imata isto.

1000rpm...48kmh
2000rpm...96kmh
3000rpm...144kmh
4000rpm...192kmh
malo pod 4000rpm se v zadnji prestavi vklopi elekt. blokada hitrosti (190kmh)

Mislim, da je je tole daljse prestavno razmerje kot e39, 528?


Zakaj pa primerjaš novega polota z tako staro kanto "e39" ? A ne smemo ob bok podati novega bmwjevega agregata in menjalnika? :laugh

LP :ok
"Smo več kot ekipa, smo več kot ljubitelji, smo velika družina, ki nas povezuje ljubezen do znamke BMW"
Prikaži več možnosti


Borccy
Borccy

    bivši nick bonpetsystems

  • Uporabnik
  • Sporočil: 3 462
  • Lokacija: mat k.
  • Avtomobil: bmw E60,f10

#18

to da vsak zdrži ob rednih servisih 1 000 000 km ni res. to je tako daleč od resnice, da je kr hudo :)


x2 :ok2
:bmw 5 series
Prikaži več možnosti


C197
C197

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 128
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Schwaben PKW

#19

Jaz lahko postrežem s številko, ki jo je BMW navajal ob predstavitvi M73 motorja:mljask :mljask :mljask Torej le ta naj bi ob predpostavkah, kot so redno servisiranje in kulturna vožnja (primerno ogretje in nato pritiskanje) zmogel 1000000km, z besedo,milijon kilometrov.
Da ne boste mislili, da flancam, vam lahko potrdim naklonjenost tega superiornega agregata h neobrabam:
-avto se pelje 130km/h z 2000rpm
-pri 180km/h se agregat vrti z lenimi 3000rpm
-šele pri 230km/h ima 4000rpm
-zaradi velikosti,masivnosti in velikega števila valjev in s tem veliko vodnih kanalov,motor drži temperaturo še dolgo po izklopu.Za predstvo,se pripelješ pozimi pri temperaturah malo pod 0 ob recimo enajstih zvečer domov in pustiš stati avto do jutra.Ob sedmih zjutraj kazalec temperature vode še vedno ne doseže modrega polja!!!:eekDa se potem voda segreje v par sto metrih je brezpomena govoriti....(ne,webasto je izklopljen!)


samo tole drži za večino nemških V12 oziroma za vse?

ja res 750i E38 je res stroj ki ima perfekten motor...svilen tek, uglajen zvok in enakomeren vlek...to o topli mašini pa je tut pri Mercedesovih V12:drink

Podobno sem že večkrat slišal, da teli veliki V12 stroji res držijo toploto zelo dolgo:ok
Sem imel priložnost en cajt nazaj ko je bilo minus 11 stopinj (-11°C) in je nekdo z CL65 AMG nonstop pritiskal po centru, potem je imel avto še kar nekaj cajta prižgan na mestu, ko si ga je folk ogledoval....zatem je šou odležat v hotel zravn, jst pa v Pub in še nekam za par ur...ko sem šou mimo 6ur kasneje je bil spredaj pri maski še vedno tisti topel občutek, in to pri tako nizki temperaturi....noro :metalc


Samo zdaj me zanima Don Andrino potem je tole z toplotnim zadrževanjem pri V12 plus samo v hladnih krajih in krajih z zmerno toplim podnebjem? namreč kje v kaki vroči Kaliforniji ali ZAE kjer se taki avti veliko prodajajo to potem škoduje...ker tak avto ima res slab izkoristek in veliko goriva gre v toploto in tut proizvaja toliko vročine zaradi toliko izgorevalnih komor, kompleksnegaizpušnega kolektorja ter več trenja :ok2

Huhhh teli dvanajtvaljniki so res motoroznanstven dragulj :mljask



BTW da nau preveč offtopica:

- med zelo vzdržljive naj ne pozabimo dizlovke pri Mercedesu, predvsem tisti stari atmosferci ki so imeli kamionski značaj :D

- pa potem Subarujev boxer sploh tisti v Legacyu iz začetka 90-ih let

- Porschejevi boxerji nasploh tisti zračno hlajeni...vsa čast jim da zelo zmogljiv boxer v športnem avtu in ga lepo hladi zrak...k frčota

- pri BMW eden najtrpežnejših e39 528i ter e34 535i

- Hondin 1.6 V-TEC iz Civic VTI pa kak Suzuki Swift GTi

- Mercedes-Benz S500 (W140 recimo) ki je bil potem še v mnogih Meckah skozi skoraj dve desetletji:metalc

- kar nekaj starih dobrih turbačev je od SAAB-a ki so delovali in še delujejo...narejeni še takrat iz švedskega jekla, ki je danes že zelo star in pozabljen ter predvsem nerealen termin

- Golf 2 1.6D legenda

- VWjev 1.9TDI vseh vrst in variant

- naj ne pozabim FORD-ov V8 iz serije modular...ki je zelo trpežen motor...sicer tut ostali amerikanci so glede V8 stručkoti ker naredijo tako da dela ceu lajf (zato tut je american V8 v propadu ker so ga naredili preveč trdoživega) in svaka čast Fordu, Chevyu, Dodge-u, GMC itd...tudi njihovi dizli Cummins, CAT in pa Detroit Diesel so L E G E N D E :metalc :metalc :metalc

- malo morje japončkov ki so naredili živahne štirivaljnike ki so trpežni in predvsem tudi zato ker so poganjali lahke gajbice

- svaka čast najboljšim šestakom predvsem zaradi ekstremnih predelav in trdoživostjo kljub maltretiranju od voznikov...ter velik potencial z originalnimi deli brez dodatnih predelav torej naj izpostavim TOYOTO Supro Turbo ter Nissan-a Skyline R34 GT-R:metalc :metalc :metalc

- ......mnogo in še več



zdaj našteval sem vidnejše motorje....pač sm izpustil zelo trpežen motor Citroena AX 1.1 pač kr tko...res je biu trpežen, zgodb je veliko ampak ....kdaj drugič

aja pa mašina od starih modelov prizvajalca LADA ki vzdržijo daleč največ ampak ob predpostavki da jo vsakdan šraufaš :D

Urejal C197, 23.02.2010, 00:08.

Prikaži več možnosti


Zlobny
Zlobny

    Banned

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 940
  • Lokacija: Port Gentil
  • Avtomobil: Zaplinjevalec plebejcev!

#20

Samo zdaj me zanima Don Andrino potem je tole z toplotnim zadrževanjem pri V12 plus samo v hladnih krajih in krajih z zmerno toplim podnebjem? namreč kje v kaki vroči Kaliforniji ali ZAE kjer se taki avti veliko prodajajo to potem škoduje...ker tak avto ima res slab izkoristek in veliko goriva gre v toploto in tut proizvaja toliko vročine zaradi toliko izgorevalnih komor, kompleksnegaizpušnega kolektorja ter več trenja :ok2


Saj ti nimajo kake posebne "opreme" za zadrževanje temperature. So pač tako veliki (vsebujejo toliko materiala), da se počasneje ohlajajo. To je to.
Ritual satanic thread abuse on the cheap! Free shitposting included! Inquire through the private messaging system.
Prikaži več možnosti