Skoči na vsebino

 

Audi TT 2.0 TFSI

- - - - -

  • Prijavi se za objavo odgovora
117 odgovorov v temi
recaro
recaro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 773
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 320D E92

#1

Pozdravljeni.

Zadnje čase mi v oči vedno bolj pada novi Audi TT.

Ker bom mogoče počasi menjal avto me zanima predvsem vaše mnenje o novem TTju z 2.0 TFSI motorjem (200 KM). Tu me predvsem zanimajo zmogljivosti, napake, poraba... Predvsem pa bi bilo dobrodošlo kakšno mnenje od koga, ki je ta avto s to motorizacijo že sprobal.
Prikaži več možnosti


135i
135i

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 117
  • Lokacija: doma
  • Avtomobil: 135i

#2

S tem avtom sem naredil kar nekaj kilometrov in moram reči, da je všečen. Mislim, da te po vožnji ne bo pustil hladnega. Lega na cesti je dobra, je pa res da je volan vsaj zame nekoliko premalo komunikativen... TFSI motor je lepo prožen, kar se pa zmogljivosti tiče je pa seveda odvisno od posameznika. Vsekakor pa 200 KM in slabih 1300 kg teže ni tako malo. Poraba pa bi ob normalni vožnji morala pasti pod 10L/100 km. Kar se tiče možnih napak bo moral kdo drug napisati, ki model bolj podrobno pozna. Bi pa še dodal, da je pri višjih (avtocestnih) hitrostih v kabini kar nekaj piša...

P.S. Je pa mogoče vredno razmisliti tudi o quattro varianti - vsaj zdi se mi, da je zdaj na voljo tudi z 2.0 TFSI motorjem.
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 297
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Audi S3

#3

peljal sem oba... gtija in ttja... je tt neprimerno bolj živahen in nor avto... tako kot je napisal @135i... te težko pusti hladnega... naredil sem pa cca 1000km jev ( KR - internautica) in lahko samo rečem.... vauuuu... pogrešal sem edino s-tronic menjalnik (DSG) ... zna biti včasih zelo primeren... samih napak pa TT nima... je pa res da lahko naletiš na slabega pa bo mimogrede jama... peljal sem pa tudi 3.2q DSG... zvok je njami, kljub boljšim cifram na papirju pa občutka ni boljšega... ;)



lp
Prikaži več možnosti


R-type
R-type

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 2 202
  • Lokacija: Majšperk
  • Avtomobil: avtobus

#4

Vozil TT-ja TFSI, prednji pogon, sam to je bil čipan na cca 240 KM. Taka mala raketa. Pospeški (oziroma vsaj občutek) so fenomenalni. Sedi se odlično, si boxet in. Čez ovinke pa je sploh norija, hudičevo odziven. Vem da sem ga takrat že prav pretirano peglal čez fogle pa je kuga samo držal. Presenetljivo dober je tudi grip prednjih koles, elektronika pa nič kaj preveč ne komplicira in zavira avta. Sem mislil da bo avto bolj bezljal z nosom iz ovinka, pa ni. Niti nisem pogrešal quattra. Poraba za tisti dan ko sem ga imel je bila okoli 13l povprečje, kar se mi zdi hudičevo nizko, glede na to kar sem počel. :-D Najbolj so me pa navdušile zavore. Ma niso popuščale pod nobenim pogojem, malo so smrdele v notranjost ampak popuščale pa ne....

Meni je osebno sicer premajhen avto, ampak zelo dober stroj.

O okvarah in kvaliteti ti pa nič ne znam povedat. Nimam dolgih izkušenj z avtom.

LP

Urejal R-type, 23.02.2010, 15:09.

Clarkson:

Speed doesn't kill. Suddenly becoming stationary, that's what gets ya!
Prikaži več možnosti


wizz
wizz

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 761
  • Lokacija: Lj
  • Avtomobil: /

#5

Jaz če bi kupoval, bi vzel Quattro. Z avtom izkušenj sicer nimam, mam pa ta motor in ga lahko samo pohvalim.
Prikaži več možnosti


Avarfang
Avarfang

    BMW ljubitelj

  • Uporabnik
  • Sporočil: 241
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: A4 1.8T

#6

Vozim audijev 1.8T v a4, čipan na nekje dobrih 200, in poraba je pri voznji na avtocesti brez problema blizu 7l/100km, zelo pozitivno presenecen nad porabo... kolega ima 2007 a3 2.0t, kar je pa verjetno že isti motor kot v temle TTju, avto laufa nekje na cca 300 konjih in ga tudi spravi na relacije na 8l ali majn, pa ga ne spara sploh, tako da so ti motorji kar sprejemljivi kar se porabe tiče...

Serijski motor ne vem kako se obnese, predelan avto pa je stroj :-D
Prikaži več možnosti


mitja155
mitja155

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 297
  • Lokacija: Krško
  • Avtomobil: Audi S3

#7

meni je lepe vožnje v Portorož in "dirkanje" čez črni kal pil povprečno 7,8l... nazaj pa malo nad 8l.. 130-140 tempomat ...

lp
Prikaži več možnosti


C197
C197

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 128
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Schwaben PKW

#8

peljal sem ga na obali kake 3 leta nazaj in je blestel z DSG menjalnikom...motorček je pa biser...veliko navora v širokem območju (skor kot dizel) in zelo fajn podvozje...najbolj so pomembni občutki...se zdi kot da si v kakem Porsche Boxsterju...hiter in čvrst pa notranjost je kot tak mali kokpit :D

za tiste ki pa hočejo še več je TT-S prava izbira, katerega sem tudi peljal, to pa je že serious wheel :D

sploh si potem ne predstavljam prepih ki ga dela TT-RS in njegov 5-valjni turbač :D
Prikaži več možnosti


recaro
recaro

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 773
  • Lokacija: Maribor
  • Avtomobil: BMW 320D E92

#9

Meni osebno je 2.0 TFSI (200 KM) čisto dovolj... Ne rabim dirkalnika, mi je 200 KM za vsakdanjo rabo popolnoma dovolj. Tudi Quattro mi ne igra posebne vloge. Pika na i bi bil S-line z DSG menjalnikom, ampak tudi to ni nek pogoj.

2.0 TFSI motorji že imajo ketno ali so še gnani na jermen?

Koliko bi po vašem mnenju realno gledano mogo dat za okrog 3 leta rabljenega in pa, da ima tu nekje do 50, 60 tisoč kilometrov?
Prikaži več možnosti


UM.design
UM.design

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 294
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Audi & BMW

#10

2.0 TFSI motorji že imajo ketno ali so še gnani na jermen?

Odvisno od tipa motorja. .Močnejši (S3, TT S) imajo še jermen.
Generalno imajo od letnika 09 vsi ketno (razen S3, TT S...).
Čisto odvisno od tipa motorja.
Prikaži več možnosti


C197
C197

    Banned

  • Izključen
  • Sporočil: 128
  • Lokacija: Ljubljana
  • Avtomobil: Schwaben PKW

#11

2.0 TFSI motorji že imajo ketno ali so še gnani na jermen?

Odvisno od tipa motorja. .Močnejši (S3, TT S) imajo še jermen.
Generalno imajo od letnika 09 vsi ketno (razen S3, TT S...).
Čisto odvisno od tipa motorja.


čemu je tako? kak poseben razlog?

imate že program za TT-RS?
Prikaži več možnosti


nalq4
nalq4

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Avtomobil: MERCEDES-BENZ

#12

Audi TT mk2.
3.2 vs 2.0TFSI ima kdo kakše izkušnje,kateri motor je boljši?

3,2 je Quattro je to stalni (torsen) ali haldex?
Prikaži več možnosti


dylan_dog
dylan_dog

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 5 722
  • Lokacija: Slovenija
  • Avtomobil: Audi A5 cabrio

#13

Haldex. Jaz bi vzel 2.0T. 3,2 motor je stara zasnova, v bistvu je to VR6 motor, ceprav ima komercialno oznako V6.
Zna bit precej zejen + v visiji razred pades pri cestnini. Zvok ima pa hud.
Prikaži več možnosti


nalq4
nalq4

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Avtomobil: MERCEDES-BENZ

#14

Zmogljivosti so kokr gledam tudi podobne...porabi pa 2.0 pomoje ene 2,3 litra manj?
Prikaži več možnosti


Bavarec fan
Bavarec fan

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 8 634
  • Lokacija: Štajerska
  • Avtomobil: 440i MPPSK & Touareg CR

#15

Vozil sem 2.0 tfsi FWD. Kaj naj rečem, vozil sem cabrio in druga kot cviljenja gum ter lepega turbo glasu, nisem opazil. Avto po občutku zelo potegne, lega je zadovoljiva-če pač izključimo rinjene nosa iz ovinka, tu so bavarci boljši!

Jaz bi gledal po 2.0 tfsi, zaradi cestnine, porabe in tuning potenciala. Zaneslivost 2.0 naj bi bila kar zadovoljiva, razišči malo internet glede golfov mk 5 gti. Drugače, je pa 3.2 simfonija za ušesa in zelo zanesljiva zadeva, tudi z DSG menjalnikom.

Zanimivo je tudi da je leon mk 2 cupra z enakim, vendar močnejšim motorjem, veliko cenejši od tt-ja. Je res coupe oblika toliko vredna? Meni osebno je, zato pa vozim tt-ja.:ok
If clothes make the man, then the engine definitely makes the car. By Larry Webster (Car and Driver)
Prikaži več možnosti


nalq4
nalq4

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Avtomobil: MERCEDES-BENZ

#16

Samo če je 3.2 VR6 je to že v osnovi zelo star motor in kot omenjeno precej dražja cestnina..verjetno je potem edina prednost 3.2 motorja pred turbakom samo v zvoku..tudi zanesljivost dvomim da ima večjo...ker 2.0 tsi zelo pohvalijo + še čipa se ga lahko...sicer je bila neka problematična serija samo teh baje ni v TT-ju.

Urejal nalq4, 22.11.2015, 23:38.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 508
  • Lokacija: slo

#17

Samo če je 3.2 VR6 je to že v osnovi zelo star motor in kot omenjeno precej dražja cestnina..verjetno je potem edina prednost 3.2 motorja pred turbakom samo v zvoku..tudi zanesljivost dvomim da ima večjo...ker 2.0 tsi zelo pohvalijo + še čipa se ga lahko...sicer je bila neka problematična serija samo teh baje ni v TT-ju.


Za 2.0 tfsi vem, da imajo kar nekaj problemov s porabo olja, če te to ne moti potem ok. S tem, da je odvisno kaj imaš noter in ali je motor serijski ali ne. Recimo v KTM-u xbow (cca 370-420hp) popije na stezi od PhiOil racing 5w30, 0,5litra v cca 120 kilometrih. Predpisana gradiacija je 5w30. Selenie 10w60 pa ne popije skoraj nič, samo to ni olje, ki ga boš vozil vsakodnevno.

Po drugi strani pa je od znanca serijski tt 2.0 tfsi popil liter na 1500km. Je klical na servis v Ljubljano kakšno olje dajo noter, so rekli 5w40, je klical v Maribor, so rekli 5w30. On ga je vozil ves čas s 5w30, servisiral na pooblaščencu, kasneje zaradi porabe olja prodal. Sem mu predlagal recimo kakšen Ravenol RRS 5W50, pa ni bil zainteresiran za preizkušanje.

Tako, da v osnovi če se ne želiš vsaj malo ukvarjati z avtom, tak avto ni zate, ker ti bo tako ali drugače povzročal sive lase. Drugače pa go for it, jaz ga sicer ne bi imel, bi raje S3 z enakim motorjem, mi je pa oblika res zanimiva, da se tako dobro stara po vseh teh letih. Prejšnji model je tak grdi raček že od začetka, mogoče preveč "ameriški", tega pa so res dobro naredili.

lp,m
Prikaži več možnosti


simply
simply

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 4 259
  • Lokacija: Nova Gorica
  • Avtomobil: BMW

#18

Ali se prodaja kakšen OK? Na netu jih je bolj malo - si kaj pregledal?
Prikaži več možnosti


nalq4
nalq4

    Novinec

  • Uporabnik
  • Sporočil: 132
  • Avtomobil: MERCEDES-BENZ

#19

Nič ni pametnega v slo..zato gledam bolj v avstriji.

na A.net mi je edino tale zanimiv...samo je sumljivo poceni

http://www.avto.net/...uattro S-Tronic

Kaj pa še kkšna kunkurenca TTju?
Z4 ma samo 2 zica...sej verjetno se tudi v TTju zadaj neda sedet kjub temu da ima klop

Urejal nalq4, 23.11.2015, 23:34.

Prikaži več možnosti


bmw330cd
bmw330cd

    BMW fanatik

  • Uporabnik
  • Sporočil: 9 508
  • Lokacija: slo

#20

Nič ni pametnega v slo..zato gledam bolj v avstriji.

na A.net mi je edino tale zanimiv...samo je sumljivo poceni

http://www.avto.net/...uattro S-Tronic

Kaj pa še kkšna kunkurenca TTju?
Z4 ma samo 2 zica...sej verjetno se tudi v TTju zadaj neda sedet kjub temu da ima klop


Sedeti se res ne da normalno zadaj, samo prtljage se pa dobi vanj neprimerno več kot v z4 :)
Prikaži več možnosti




-->
BMWslo je zasebna spletna stran in ni v povezavi s podjetjem BMW AG.
Obiščite uradno stran BMW Slovenija.
BMW je registrirana blagovna znamka podjetja BMW AG.
BMWslo.com © 2001-2018. Vse pravice pridržane.